Ik vind hoe deze jongen dit nummer van Trijntje zingt ZO fucking mooi ! 🖤🖤🖤quote:Op zondag 6 februari 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja de versie die ik zocht is van Samantha Steenwijk, die ze deed in 'De Beste Zangers' maar die lijkt offline gehaald. Maar deze komt dichtbij
Dat klopt want dat 'liefde van later' is dus origineel van Jaqcues Brel. Wist ik ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook vaak gecoverd.
Veel liedjes die Herman zong zijn ook "vertaald"uit het buitenland.
Oh wow. Kippenvel!!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind hoe deze jongen dit nummer van Trijntje zingt ZO fucking mooi ! 🖤🖤🖤
Ja echt he? Pfff...hahahaquote:
Ik ken dat. Dat geldt voor mij voor alle 5 nummers die op haar crematie gedraaid zijn. En toen ineens werd ik onverwacht overvallen door deze 'cover' daarvan. Zo die kwam even aan zeg. Vind van hem wat je vindt, maar allemachtig wat een stem heeft die jongen (het origineel kan ik dus nog steeds niet horen)quote:Op zondag 6 februari 2022 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed heb ik sommige nummers ook lang niet meer kunnen beluisteren. Gelukkig is het ondertussen wel wat gesleten.
Ik krijg het nummer ook niet te pakken, wel ergens gevonden maar die staat op privé.quote:
Ja precies. Ik las ook dat het in The Voice was en niet De Beste Zangers. Vandaar wellicht dat het niet meer beschikbaar is.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg het nummer ook niet te pakken, wel ergens gevonden maar die staat op privé.
Zou best wel kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las ook dat het in The Voice was en niet De Beste Zangers. Vandaar wellicht dat het niet meer beschikbaar is.
Oh dit is ZO goed gezongen!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
En mocht iemand zich afvragen waarom hij stript tijdens het nummer, dat is omdat hij door deze video bekend is geworden:
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zoquote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
En mocht iemand zich afvragen waarom hij stript tijdens het nummer, dat is omdat hij door deze video bekend is geworden:
Bizar gewoon. Ik kwam het filmpje tegen en ik zat gewoon ademloos te kijken. Dat heb ik niet heel vaak.quote:
Nou ik val op vrouwen, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Al vind ik het iets teveel tattoos persoonlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zo
Ja ik vorig jaar op tiktok! Zo vaak geluisterd...Jezus wat was ik onder de indruk van hoe hij zongquote:Op zondag 6 februari 2022 01:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Bizar gewoon. Ik kwam het filmpje tegen en ik zat gewoon ademloos te kijken. Dat heb ik niet heel vaak.
Daar heb ik nog een avatar van gemaakt voor Jacqueline want ze was wel fan van hem.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
waar is ze geblevenquote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zo
Nou ik had exact hetzelfde.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vorig jaar op tiktok! Zo vaak geluisterd...Jezus wat was ik onder de indruk van hoe hij zong
We hebben wel vaker hetzelfdequote:
Ze is zelf gestopt.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:48 schreef B00STER het volgende:
Ik heb er nog eentje voor jullie die me ademloos achterliet. Echt, als je het kijkt, kijk het even af, deze gaat door je ziel heen (bij mij persoonlijk)
Geen muziek voor mij zo midden in de nacht, in de avond zou beter zijn geweest.quote:
Je denkt ik post er eentje van 10 minuten om te kijken of ie zelf ook practiced what he preaches? hahahaquote:
Mooi !quote:Op zondag 6 februari 2022 01:48 schreef B00STER het volgende:
Ik heb er nog eentje voor jullie die me ademloos achterliet. Echt, als je het kijkt, kijk het even af, deze gaat door je ziel heen (bij mij persoonlijk)
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je denkt ik post er eentje van 10 minuten om te kijken of ie zelf ook practiced what he preaches? hahaha
Nouzeg.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:56 schreef B00STER het volgende:
Ik moet er tussendoor even eentje kwijt.
Ja dat mag jijquote:Op zondag 6 februari 2022 01:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is mijn manier van lief doen hoor! en dat weet ze
Scherp !quote:Op zondag 6 februari 2022 01:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en je post ook foto's van bomen dus. Dan is het toch een compliment?
Wel jammer dat je niet kan komen op de 40+ meet.quote:
Ja klopt , komt me gewoon slecht uitquote:Op zondag 6 februari 2022 01:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet kan komen op de 40+ meet.
Ik had vroeger een soort laserdiscolamp die op de maat vd muziek patronen op de muur maakte. Dit nummer gaf de gaafste patronen.quote:
Lees: Ze accepteert niet dat ze de 40 is gepasseerd.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt , komt me gewoon slecht uit
Dan had je Spiral van Vangelis moeten draaien man! dan had je stoned in bed gelegen haha.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een soort laserdiscolamp die op de maat vd muziek patronen op de muur maakte. Dit nummer gaf de gaafste patronen.
Het is niet anders er komt wel weer een volgende.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt , komt me gewoon slecht uit
Bullshit, ben helemaal blij met mn bijna 43 jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 02:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lees: Ze accepteert niet dat ze de 40 is gepasseerd.
Als iedereen nou eens zo kon denken.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet anders er komt wel weer een volgende.
Daar kan ik niets tegenin brengen.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bullshit, ben helemaal blij met mn bijna 43 jaari own it
![]()
Ja denk ik ook welquote:Op zondag 6 februari 2022 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet anders er komt wel weer een volgende.
We hadden toen ook veel synthersizer muziek.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan had je Spiral van Vangelis moeten draaien man! dan had je stoned in bed gelegen haha.
En ik zie er nog best goed uit voor mn leeftijdquote:
Als iets geschikt is voor licht wat op geluid reageert is het wel synthesizer muziek met veel arpeggios en sequences!quote:Op zondag 6 februari 2022 02:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden toen ook veel synthersizer muziek.
Lees: Ik ben een friggin bombshell en zie er 10 jaar jonger uit. (ok, dat was mijn inbreng)quote:Op zondag 6 februari 2022 02:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ik zie er nog best goed uit voor mn leeftijdhahaha
Anders organiseren we een Viva meet.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lees: Ik ben een friggin bombshell en zie er 10 jaar jonger uit. (ok, dat was mijn inbreng)
Dat is pas leuk !!!quote:Op zondag 6 februari 2022 02:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders organiseren we een Viva meet.
Neuh...quote:Op zondag 6 februari 2022 02:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Spreek me gerust tegen hoor, by all means!
Even in gedachten houden, ik heb zelf 2 meets georganiseerd en die waren erg leuk.quote:
Gaan we dreigen?quote:
Maar dan moeten het wel merendeels vrouwen van middelbare leeftijd zijn hequote:Op zondag 6 februari 2022 02:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders organiseren we een Viva meet.
Yepquote:
Ok grappigquote:Op zondag 6 februari 2022 02:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even in gedachten houden, ik heb zelf 2 meets georganiseerd en die waren erg leuk.
Ik denk dat niemand het erg vind als jij je jurkje aantrekt en een pruik draagt.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dan moeten het wel merendeels vrouwen van middelbare leeftijd zijn he
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 6 februari 2022 02:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het erg vind als jij je jurkje aantrekt en een pruik draagt.
Als ik iets organiseer dan doe ik het goed ook.quote:
Nou vooruit, als je er op staat. Ik zal me wel wat ongemakkelijk voelen, maar alles om jou blij te maken hoor.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het erg vind als jij je jurkje aantrekt en een pruik draagt.
Dat geloof ik zo !quote:Op zondag 6 februari 2022 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik iets organiseer dan doe ik het goed ook.
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je er op staat. Ik zal me wel wat ongemakkelijk voelen, maar alles om jou blij te maken hoor.
Wees blij dat er op die meets afgesproken wordt dat de foto's niet op Fok geplaatst worden maar alleen onderling uitgewisseld.quote:
Daar ging mijn bier.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je er op staat. Ik zal me wel wat ongemakkelijk voelen, maar alles om jou blij te maken hoor.
Koen.quote:
Niet echt, we hebben alleen jou aanwezigheid gemist. Voor de rest slap gelul en het idee voor een Viva-meet.quote:
Steek je al je energie in de allermooiste muziek uit te zoeken, gooi je je ziel en zaligheid erin, vraagt iemand 'heb ik nog wat gemist', is het antwoord 'neuh alleen wat slap gelul en een meet'.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben alleen jou aanwezigheid gemist. Voor de rest slap gelul en het idee voor een Viva-meet.
Ja echt hèquote:Op zondag 6 februari 2022 02:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Steek je al je energie in de allermooiste muziek uit te zoeken, gooi je je ziel en zaligheid erin, vraagt iemand 'heb ik nog wat gemist', is het antwoord 'neuh alleen wat slap gelul en een meet'.
Verzuip in je badkuip SBE!
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Steek je al je energie in de allermooiste muziek uit te zoeken, gooi je je ziel en zaligheid erin, vraagt iemand 'heb ik nog wat gemist', is het antwoord 'neuh alleen wat slap gelul en een meet'.
Verzuip in je badkuip SBE!
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg wat aan je snavel reservekip!
Nou stroop ik mijn mouwen op.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg wat aan je snavel reservekip!
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou stroop ik mijn mouwen op.
Foshi, kun jij even kijken? Er staat wat tegen mijn schoen aan te tikken.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou stroop ik mijn mouwen op.
Ik zie niks...maar hoor wel ergens een muisje piepen denk ik..quote:Op zondag 6 februari 2022 02:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Foshi, kun jij even kijken? Er staat wat tegen mijn schoen aan te tikken.
Oh dan stond ik erop. Excuus.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zie niks...maar hoor wel ergens een muisje piepen denk ik..
Hahahahaquote:
Die heeft Freshfruit voor mij gemaakt.quote:
Kut, dat heb ik weer.quote:
Dat is mijn tekst! Het is ook al 3 uur he, sommige mensen doen aan slapen (als je 's nachts geen bloed drinkt tenminste).quote:
Ik moet eigenlijk ook maar ik heb nog geen zin.quote:Op zondag 6 februari 2022 03:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst! Het is ook al 3 uur he, sommige mensen doen aan slapen (als je 's nachts geen bloed drinkt tenminste).
Dat is ook mijn tekstquote:Op zondag 6 februari 2022 03:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook maar ik heb nog geen zin.
Ik zit nog even met een biertje te genieten.quote:
Dat ie maar door je neus terug moge komen, want die had je nog tegoed.quote:Op zondag 6 februari 2022 03:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog even met een biertje te genieten.
Zo goed is die niet dus ik vind hem niet meetellen.quote:Op zondag 6 februari 2022 03:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ie maar door je neus terug moge komen, want die had je nog tegoed.
Misschien maar een goed moment om naar bed te gaan.quote:
Best wel ja, na het mooie weer van gisteren valt dit ff goed tegen!quote:Op zondag 6 februari 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Wat een ongelofelijk bagger weer
En goedemorgen
Het regent hier echt pijpenstelenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja, na het mooie weer van gisteren valt dit ff goed tegen!
En hee!
Greysmilfquote:Op zondag 6 februari 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Wat een ongelofelijk bagger weer
En goedemorgen
Dudie ♥quote:Op zondag 6 februari 2022 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Greysmilf![]()
Het is inderdaad smerig weer.
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen deze morgen lieve mensen
Gaat ook wel!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Dan zat de bureaula misschien toch niet goed dicht of op slot?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook wel!Godver, ik was ff naar boven, vind ik Mini-ToT terug op mijn bureaustoel, een Nijntje-boekje lezend die in mijn AFGESLOTEN bureaulade lag!
Hoort bij een speeltje van hem, maar hij heeft er het geduld nog niet voor.
Er lag nog wel meer op de grond, maar in ieder geval heeft hij niet weer drop uit m'n bureau kunnen jatten.
Of de nieuwe nageltang; de oude is al wekenlang zoek dankzij hem!
Hoe hij de lade open heeft kunnen krijgen, geen idee.....
Er zit een kinderslotje op, ÉN een stuk ducttape!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zat de bureaula misschien toch niet goed dicht of op slot?![]()
Nageltang vindt je vast wel weer een keer terug op een rare plek ofz
Ja hoor, bij jullie ook?quote:
Oh, dan is t geen goeie kinderslotje.. of Mini-Tot is gewoon sterkquote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit een kinderslotje op, ÉN een stuk ducttape!
Mijn holletje doet nog steeds pijnquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn holletje doet nog steeds pijn
Even aambeien zalf op smerenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
waren het de hopjes van @Haags?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
IK las al dat hij heeft ingebroken in je bureau laquote:Op zondag 6 februari 2022 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, er raast hier weer een vrolijke tornado in huis rond terwijl het buiten kutweer is!
Herhaaldelijk zelfs, maar dat hij de ducttape heeft weten los te krijgen, verbaast me wel!quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK las al dat hij heeft ingebroken in je bureau la
Niets is veilig voor kleine kinderhandjes zie je welquote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Herhaaldelijk zelfs, maar dat hij de ducttape heeft weten los te krijgen, verbaast me wel!
Heb je je been weer gebroken?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het net droog maar nog geen weer om eens even lekker naar buiten te gaan.
Ik heb vsnamorgen toch maar 5 km gelopen met mn regenpakquote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Regen hier, niet veel aan dus blijf lekker binnen
Ik krijg het koud van zijn voetjesquote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit er ook eentje naar de regen te kijken.
Bikkelquote:Op zondag 6 februari 2022 12:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vsnamorgen toch maar 5 km gelopen met mn regenpak
Bikkelquote:Op zondag 6 februari 2022 12:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vsnamorgen toch maar 5 km gelopen met mn regenpak
quote:
Ja ik moet wel met Marley, maar ik dacht ja wat doe ik, ver niet ver. Maar ja regenpak aan en gaan! het is er wle ietsjes door heen gegaan maar das logischquote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bikkel
Ik ga dan echt niet de deur uit om een rondje te wandelen
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Warmbloedig ventje.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Vergeet het maar dat hij sokken draagt in huis, ook op de koude tegelvloer hier beneden, midden in de winter!
Dan moet idd wel..quote:Op zondag 6 februari 2022 12:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik moet wel met Marley, maar ik dacht ja wat doe ik, ver niet ver. Maar ja regenpak aan en gaan! het is er wle ietsjes door heen gegaan maar das logisch
Boefje, wat leuk gedaan zo op de muurquote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, das echt klote. Maar 14.00 zou het droog zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet idd wel..Zelfs door een goeie winterjas gaat de regen soms nog..
Thanks!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boefje, wat leuk gedaan zo op de muur
Ah, hier iets later..quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, das echt klote. Maar 14.00 zou het droog zijn
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je dan ook nog aan de wandelen?
Met een paraplu mee voor de zekerheid is er weinig aan de hand.quote:
Huh?quote:
Dan nog zal je mij niet buiten zien, tenzij het moet natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een paraplu mee voor de zekerheid is er weinig aan de hand.
Geen grotonderzoek?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan nog zal je mij niet buiten zien, tenzij het moet natuurlijk
Je kan beter vragen wanneer nietquote:Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Huh? Staat Haags weer eens voorover gebukt?
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wanneer niet
Boodschappen halen, ik moet er zo even doorheen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan nog zal je mij niet buiten zien, tenzij het moet natuurlijk
Doe ik morgen weer, hier is nu droog trouwensquote:Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boodschappen halen, ik moet er zo even doorheen.
Zoiets zeg je in het wandeling topic, maar ik zalhet verkeerd begrepen hebben.quote:
Regenpakquote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een paraplu mee voor de zekerheid is er weinig aan de hand.
Bestaat dat???quote:Op zondag 6 februari 2022 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zeg je in het wandeling topic, maar ik zalhet verkeerd begrepen hebben.
Er is een heel forum voor wandelaarsquote:
Oh nee niet echtquote:Op zondag 6 februari 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Al denk ik niet dat dit is wat jij dacht
Oh gezellig in Utrecht.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Al denk ik niet dat dit is wat jij dacht
Nee.quote:
Maar is er in LIF niet zo'n topic, er is wel een hardlooptopic.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
En dat zijn ander soort wandelaars dan jij bedoelt
Zal eens een kijkje nemen!quote:Op zondag 6 februari 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is er in LIF niet zo'n topic, er is wel een hardlooptopic.
Ik herken jou meteen aan je hysterische rondjes draaienquote:Op zondag 6 februari 2022 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh gezellig in Utrecht.
Ga ik op een afstandje mensen observeren
Kijk! SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #9quote:Op zondag 6 februari 2022 14:48 schreef Moonlight het volgende:
Volgens mij is er geen wandel topic in LIF wel een dieetclub waarik af en toe in post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt leuker ofzoAls je iemand met krullen heel hard rondjes ziet draaien is de kans aanwezig dat ik het ben.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken jou meteen aan je hysterische rondjes draaien
![]()
Hoewel ik toch eigenlijk wel naar de kapper moet en dan is de krul er uit.
Dan is het alleen het rondjes draaienDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Oh dankjequote:Op zondag 6 februari 2022 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk! SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #9
Er is al een tijdje niet gepost, maar een flinke kick onder de kont helpt altijd.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]Je kan ook gewoon meelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt leuker ofzo
[..]
Als je iemand met krullen heel hard rondjes ziet draaien is de kans aanwezig dat ik het ben.
![]()
Hoewel ik toch eigenlijk wel naar de kapper moet en dan is de krul er uit.
Dan is het alleen het rondjes draaien
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Maar ik kom nooit in 40+quote:
Dat wordt dan lastig ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik kom nooit in 40+![]()
En het is een zondag dan heb ik m'n kind. Dus dat maakt het wat lastig
Ja vindt dat ook niet geschikt om hem te nemenquote:
Snap ik, en als hij dan bij je is neem je hem niet mee naar een stel maffe Fokkersquote:Op zondag 6 februari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja vindt dat ook niet geschikt om hem te nemen
Eind maart alweer 7quote:Op zondag 6 februari 2022 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik, en als hij dan bij je is neem je hem niet mee naar een stel maffe Fokkers![]()
Hoe oud is jouw zoon?
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef ToT het volgende:
We hebben hier zo'n verstop-Nijntje dat de hele tijd loopt te zaniken dat je d'r moet zoeken.
Groot succes!Zo leuk hem te zien zoeken!
quote:
En hij voelde niet dat je hem daar verstopt hadquote:Op zondag 6 februari 2022 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had hem net achter m'n rug onder de broekrand en trui verstopt.
Mannetje zat helemaal onder de tv-meubel te kijken enzo!
Standaard kijkt hij eerst achter de gordijnen omdat ik hem daar een paar keer verstopt heb. (Wel telkens andere gordijnen).
Vanmorgen ook in een schoen verstopt.
Bij mij op de rug, of in mijn schoen?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij voelde niet dat je hem daar verstopt had![]()
Ow, wacht ik had het verkeerd gelezen en dacht dat je het konijn bij Mini achter zijn rug had geplaatstquote:
Ahhh, het is idd alweer 3 jaar geleden maar als ik lange stukken moet lopen en het is koud dan begin ik het te voelen.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zeg je in het wandeling topic, maar ik zalhet verkeerd begrepen hebben.
Hehehe nee bij mij dus. Binnen anderhalve minuut of zo zat hij al in mijn broekzak te kijken, maar toen het ding nog een keer "JOEHOEOEOEOE!!! IK BEN HIEIEIEIER!!!!" riep, had hij door dat het net iets hoger zat.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, wacht ik had het verkeerd gelezen en dacht dat je het konijn bij Mini achter zijn rug had geplaatst
[Insert 'je zus zat gisteravond ook naar mijn zak te zoeken in mijn broek' garpje]quote:Op zondag 6 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee bij mij dus. Binnen anderhalve minuut of zo zat hij al in mijn broekzak te kijken, maar toen het ding nog een keer "JOEHOEOEOEOE!!! IK BEN HIEIEIEIER!!!!" riep, had hij door dat het net iets hoger zat.
Iets met worstjes en broodjes en ontploffingen enzo!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert 'je zus zat gisteravond ook naar mijn zak te zoeken in mijn broek' garpje]![]()
Dan heeft hij hem nog snel gevonden
Ik vraag me serieus af wat voor psychische aandoeningen sommige KLB'ers hebben of wat voor drugs ze gebruikenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met worstjes en broodjes en ontploffingen enzo!
Is alleen maar positief dat hij dat goed kanquote:Op zondag 6 februari 2022 16:31 schreef ToT het volgende:
Maar idd snel gevonden!Hij kan echt goed zoeken!
Sowieso verbaast het me echt wat hij soms doet en kan.
Hij heeft een graanmachine / combine voor zijn verjaardag gekregen in september. Gelijk uit elkaar gesloopt, helemaal nooit meer naar om gekeken.
Gisteren pakte ik het boertje wat er bij hoorde, en meteen zocht hij naar de stukken van die combine!
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat voor psychische aandoeningen sommige KLB'ers hebben of wat voor drugs ze gebruiken
Ik ga niet eens meer de moeite doen om me af te vragenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat voor psychische aandoeningen sommige KLB'ers hebben of wat voor drugs ze gebruiken
Echt wel!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is alleen maar positief dat hij dat goed kan
Het is ook een plek op Fok waar ik graag niet kom.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geld voor sommigen zeker.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zie KLB maar als een manier om de gesloten instellingen te ontlasten
Hij doet die man van mijn UI na maar dan zonder worstquote:Op zondag 6 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Hij heeft trouwens ook een leuk "spelletje"
[ afbeelding ]
Me uitdagend aankijken, vinger DIEP in z'n neus steken en dan in z'n mond, en dan maar lachen en er vandoor rennen!
Terwijl ik dat typte, kwam hij er weer aan en deed het weer op 30 cm afstand van mijn gezicht!
En zonder laser-ogen!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij doet die man van mijn UI na maar dan zonder worst
Waarschijnlijk de beste manier om niet op een psychiatrische inrichting te komen met zware verslavingen aan drugsquote:Op zondag 6 februari 2022 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer de moeite doen om me af te vragen
Hearlik!quote:
Misschien moet je eens wat vaker naar buitenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ahhh, het is idd alweer 3 jaar geleden maar als ik lange stukken moet lopen en het is koud dan begin ik het te voelen.
Het donderd en het bliksemt en het regent meters bierquote:
* Dondertquote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het donderd en het bliksemt en het regent meters bier
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker naar buiten
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het echt pleurisweer.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde eigenlijk naar buiten maar toen kwam dit
Ik ben vandaag meerdere keren buiten geweestquote:Op zondag 6 februari 2022 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker naar buiten
Ik vanmiddag maar het was koud, nat en winderig, ik was blij toen ik weer thuis was.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben vandaag meerdere keren buiten geweest![]()
Mensen zouden een voorbeeld aan mij moeten nemen
Vanmiddag was het winderig maar was het wel droog hierquote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vanmiddag maar het was koud, nat en winderig, ik was blij toen ik weer thuis was.
Niet in de Brabantse spellingquote:
Dus jij gaat niet dansend door de regen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde eigenlijk naar buiten maar toen kwam dit
Hier was het ook wel droog maar alles is nat.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanmiddag was het winderig maar was het wel droog hier
Huehuehue?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het ook wel droog maar alles is nat.
Ben niet zo'n danserquote:Op zondag 6 februari 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet dansend door de regen?
het is pompen of verzuipen das de enige manierquote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is pompen of verzuipen das de enige manier
Ik wil wel pompenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is pompen of verzuipen das de enige manier
om de juiste koers te varen met de wind in onze rugquote:
das lang niet altijd de beste koersquote:Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
om de juiste koers te varen met de wind in onze rug![]()
Geniet met volle teugen; zulke tijd komt nooit terugquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das lang niet altijd de beste koers
lala lalalalaquote:
Dat is wel een beetje vals mevrouwtje greesquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lala lalalala
lala lalalala
lala lalalalala
lalalalala
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vals mevrouwtje grees
je moet ook niet teveel naar BB kijkenquote:
Kijk al best weinig eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet ook niet teveel naar BB kijken
daar zingen ze allemaal vals![]()
Zo zuiver dat zelfs het meest zuivere kristal spontaan breektquote:
Hier eten we meestal rond 6, maar soms ook al om 5 en soms pas om 8quote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
laaaattt
eet meestal rond 5 uur half 6
vinden de meesten te vroeg
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier eten we meestal rond 6, maar soms ook al om 5 en soms pas om 8
Tsja, niet alle dagen zijn hetzelfdequote:
hier het meestquote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Flink gruwelijk nat geweest zeg
[ afbeelding ]
Ja ik ook, eet tussen 5 en 6 meestalquote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
laaaattt
eet meestal rond 5 uur half 6
vinden de meesten te vroeg
jeuhhhhhhquote:Op zondag 6 februari 2022 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook, eet tussen 5 en 6 meestal
Ja maar nu eindelijk droog, weer zo'n ouderwetse regenachtige zondag, i love itquote:
Morgen redelijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Flink gruwelijk nat geweest zeg
[ afbeelding ]
het was hier echt to muchquote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar nu eindelijk droog, weer zo'n ouderwetse regenachtige zondag, i love it![]()
Boekuitlees-genotquote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar nu eindelijk droog, weer zo'n ouderwetse regenachtige zondag, i love it![]()
Iquote:
ik hou wel van een goede stormquote:Op zondag 6 februari 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I
Ik hou gewoon echt van noodweer, behalve als ik ergens heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |