SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Iets met friendzone -> rapezonequote:Op zondag 6 februari 2022 01:14 schreef suzi1 het volgende:
ze stak weer een vinger in zn reet! hij zei, stop daarmee!
maar als een man nee zegt dan wil die alleen maar meer
Ik lig alquote:Op zondag 6 februari 2022 01:15 schreef suzi1 het volgende:
kan ik nu dan mn pillen pakken en ook eindelijk zo naar bed?
Dat jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ben je nu verhaaltjes aan het vertellen ofzo ?quote:Op zondag 6 februari 2022 01:17 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine, Salar en kristoff waren keer buiten aan het sporten toen zei kristoff tegen nouchine niet handen in z’n poep ( Salar) en toen zei ze neeeeee tuurlijk niet.
Nee 100% waar. Poep is kont voor Belgen en je kan terug kijken in de uitzendingen of filmpjes. Was waar ze elkaar op de rug moesten tillen en Salar door z’n rug gingquote:Op zondag 6 februari 2022 01:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je nu verhaaltjes aan het vertellen ofzo ?
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:21 schreef Sofia35 het volgende:
Morgen hell week
Ik ga ook slapen adios
Beide? uit bed. Zeker streamlock nu.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:22 schreef juul. het volgende:
[..]
En daarna ging Salar en Nouch ook al uit haar bed
Nouch ging volgens mij eruit omdat ze "Salar zendercheck" hoorde.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:22 schreef juul. het volgende:
[..]
En daarna ging Salar en Nouch ook al uit haar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:27 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bij de volgende tv uitzending is hier weer niks van op tv maar laten ze het weer uitgebreid zien als de jongens er iets over zeggen...zo gaat het al wekenquote:Op zondag 6 februari 2022 01:07 schreef Angel79 het volgende:
Wat een slangen Julio leroy en snavel.Ja het word s+k en als het er 3 moeten zijn dan ook p.
Het is echt te triest voor woorden hoe ze het format hebben verpest.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik niet snap, in de live kondigen ze een feestje aan op de streams, en dan blijkt dat het
volledig achter een streamlock zit .... komop FEBO, WTF ...
Ja, het zou harder worden dit jaar, echter een complete fail tot nu toe ...quote:Op zondag 6 februari 2022 01:39 schreef spapaars het volgende:
Het is echt te triest voor woorden hoe ze het format hebben verpest.
Salar is blijkbaar in groen gaan liggen, volgens mij lag ie eerder vannacht in het bed van Dimi?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het zou harder worden dit jaar, echter een complete fail tot nu toe ...![]()
Thomas doet iets met de spellen en opdrachten, wat een mislukking van die grote kleuter ...
Vind je het echt een fail dit jaar? Ik vind het een flinke verbetering, betere casting en zwaarder dan vorig jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het zou harder worden dit jaar, echter een complete fail tot nu toe ...![]()
Thomas doet iets met de spellen en opdrachten, wat een mislukking van die grote kleuter ...
Lijkt dat hij nu boven ligt.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Salar is blijkbaar in groen gaan liggen, volgens mij lag ie eerder vannacht in het bed van Dimi?
Ja, linksboven op zijn “oude” plek, wat daarvoor de plek van Kitty was. Hij is dus tijdens de streamlock verhuisd van de gouden naar de groene kamer.quote:
Ze is niet zo erg populair maar ze had het geluk dat "2 vrienden" die overigens ook niet heel erg populair zijn, ook op de nominatie bank zaten dus de stemmen goud werden verdeeld onder Dimi en Salar.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:00 schreef s1lverz het volgende:
Net de liveshow terug gekeken, ik snap niet goed waarom zij de populairste is. Ik probeer haar groupies te begrijpen, maar kom niet verder dan een budget kim kardashian conclusie. Voert amper wat uit, en zou je totaal niet missen als er geen slaapkamer stream was.
Voor Nawel, die is bang voor clowns toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 02:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Maar ja wie is die clown? Nieuwe bewoner???
Ik dacht Veraquote:Op zondag 6 februari 2022 02:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor Nawel, die is bang voor clowns toch?
Half uur geleden m'n pijnmedicatie en slaappil ingenomen, maar ik blijf ook nog ff wakker. Maar ffquote:Op zondag 6 februari 2022 02:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
eindelijk een keer leuke streams snachts![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 02:27 schreef BB-King het volgende:
Als de clown de hottub opent en erin gaat zitten dan weten we dat het Els is.
Thanks..quote:Op zondag 6 februari 2022 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, stil, heb boxen op max staan
En nagellakquote:Op zondag 6 februari 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
Duidelijk een dame aan de oorbellen te zien.
Ze is een schattig prinsesje.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:00 schreef s1lverz het volgende:
Net de liveshow terug gekeken, ik snap niet goed waarom zij de populairste is. Ik probeer haar groupies te begrijpen, maar kom niet verder dan een budget kim kardashian conclusie. Voert amper wat uit, en zou je totaal niet missen als er geen slaapkamer stream was.
Salar stond tien minuten daarvoor te kokken boven de wasbak.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:30 schreef Silves het volgende:
Ze mochten niet in de tuin, maar wel naar het toilet...
Vera.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zei er ook weer dat ze angst had voor clowns?
Vera.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zei er ook weer dat ze angst had voor clowns?
Nou nou, bel de politie.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gaat weer weg, was dat nou alles?
hou opquote:Op zondag 6 februari 2022 02:24 schreef BB-King het volgende:
Waarom gaat de clown niet even naast Vera liggen?
Nee elkaar de schuld geven, wie heeft dit weer stiekum gepakt en gegeten...ruziequote:Op zondag 6 februari 2022 02:34 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze moeten raden wat er veranderd is in het huis, en wat er mee genomen is.
Ze kunnen ff laten zien op het scherm wat er snachts rondspookt.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dit is om ze paranoia te maken en wordt wellicht vervolgd. Nice.
Ben je ook bang voor clowns, ga je dan in je bed plassen van angst?quote:Op zondag 6 februari 2022 02:45 schreef mario390 het volgende:
helemal goed dat ik niet live was
waar vrouw clown op stream kwam
Omdat je het eng vindt?quote:Op zondag 6 februari 2022 02:45 schreef mario390 het volgende:
helemal goed dat ik niet live was
waar vrouw clown op stream kwam
Truste Aardbeiquote:Op zondag 6 februari 2022 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier ook tijd om mijn bed op te zoeken. slaap lekker!![]()
Of ze het gelijk ontdekken dat het weg is. Chips en snoep is nu niet iets waar je mee begint in de morgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:12 schreef Angelflush het volgende:
Morgen
Benieuwd hoe ze daar op gaan reageren straks. Geven ze elkaar de schuld of denken ze dat de febo dit gedaan heeft?
Het zou wel een leuke dimensie geven aan het spel en hoe ze erop gaan anticiperen.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze het gelijk ontdekken dat het weg is. Chips en snoep is nu niet iets waar je mee begint in de morgen.
Ben benieuwd wat dit gaat worden en of die clown inderdaad een eventuele nieuwe bewoners is zoals sommige denken
Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 6 februari 2022 07:28 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Zal grappig zijn als ze elkaar de schuld gaan geven.
En ben benieuwd of het ook echt hell week gaat worden.
Dat kan weer voor leuke streams gaan zorgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:33 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het zou wel een leuke dimensie geven aan het spel en hoe ze erop gaan anticiperen.
Maar degene heeft dan wel heel veel informatie al.
Vrees er voor... denk dat we volgende zaterdag gaan zeggen, oh wat was het weer saai ondanks de aangekondigde hellweek van de grelligste editie van BB ooit.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:28 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Zal grappig zijn als ze elkaar de schuld gaan geven.
En ben benieuwd of het ook echt hell week gaat worden.
Morguh Ptr67quote:Op zondag 6 februari 2022 07:55 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vrees er voor... denk dat we volgende zaterdag gaan zeggen, oh wat was het weer saai ondanks de aangekondigde hellweek van de grelligste editie van BB ooit.
Ik vroeg het mij ook al af Nawel had het over Corrie toen de heren het over het weer van vandaag hadden. Regen en storm.quote:
dat is genoemd door bb in het huis dat corry langskwamquote:Op zondag 6 februari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook al af Nawel had het over Corrie toen de heren het over het weer van vandaag hadden. Regen en storm.
Ik dacht al hoe weet zij dat?
O oke thnx, die had ik niet mee gekregenquote:Op zondag 6 februari 2022 08:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat is genoemd door bb in het huis dat corry langskwam
Dat was een langequote:Op zondag 6 februari 2022 08:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus gisteravond een uur een SL en ik zet ze nu weer aan en waar begin ik mee is een SL
EN Grace zei al dat ze gedroomd had dat Dimitri verkleed als Clown Vera kwam halenquote:Op zondag 6 februari 2022 08:14 schreef Blackprinces het volgende:
En weer terug.
Leroy zegt: ik dacht dat we een indringer hadden vannacht.
How obvious...
Ook zeeeeeer toevallig...quote:Op zondag 6 februari 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN Grace zei al dat ze gedroomd had dat Dimitri verkleed als Clown Vera kwam halen
Zijn dus geīnstrueerdquote:
Ook een enorm goedkope oplossing.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:23 schreef Hunter het volgende:
Wat me trouwens opviel in de live was dat er opeens een haakje op de buitenkant van de rode deur zat. Bridget zat er mee te frummelen. Waarschijnlijk omdat de deur de vorige keer openviel nadadt de bewoners er al doorheen gegaan was.
Ja, dat is het ook. Ik krijg daardoor het idee dat ze best wel op de hoogte zijn.quote:
Ik ga er eik vanuit dat alles min of meer gestuurd is.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Ik krijg daardoor het idee dat ze best wel op de hoogte zijn.
Maar volgens het schema moet er een nederlander eruit, dus hopelijk Leroyquote:Op zondag 6 februari 2022 08:18 schreef Koos1958 het volgende:
Was trouwens weer heel veel geroddel en stemafspraken maken vannacht op de groene kamer tussen julio, nawel en leroy. Ze hebben kristof en Peter als target uitgekozen en als het er 3 moeten zijn kiezen ze voor salar. Leroy zei dat vera misschien ook wel voor hun ging kiezen nu dimi weg is. De dombo. Ook over nouchine dat die teveel met de gouden kamer omging zei hij.
Die is soms echt goor... van de nacht continu van die heel luide boeren. en om de haverklap van die vettige scheten waar ze nog eens heel trots op is...quote:Op zondag 6 februari 2022 08:37 schreef Hunter het volgende:
Kristof verwacht veel scheten deze week (van de spruitjes)
Nouch reageert opgetogen
De duim ging meer naar benedenquote:
Gedver dat zou echt een hel voor me zijn als ik een week lang die spruiten zou moeten eten en ruiken.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Spruitjes en spekjes, feestmaal voor deze week!
Goedemorgen Cos
Nawel zei ook nog, nu dimitri weg is krijg ik nog maar 2 stemmen. Alleen van kristof en salarquote:Op zondag 6 februari 2022 08:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Maar volgens het schema moet er een nederlander eruit, dus hopelijk Leroy
Hij is steeds meer aan het proberen het alfamannetje te worden, wat hij kristof steeds verwijt.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy wordt echt niet serieus genomen door de andere
Ja hoor vegetarisch spek voor nawelquote:Op zondag 6 februari 2022 08:53 schreef Hunter het volgende:
Geen vegetarische optie trouwens deze week, en alleen varken
Ja ik zie het nu ook. Dat is overigens wel een contradictio in terminisquote:Op zondag 6 februari 2022 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor vegetarisch spek voor nawel
Ik probeer mij zelf steeds voor te houden dat wij niet voor de gek worden gehoudenquote:Op zondag 6 februari 2022 08:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er eik vanuit dat alles min of meer gestuurd is.
Behalve de echte spontane reacties of ideeen.
Maar zelfs die goedmaak gesprekken zijn voor mijn gevoel niet op eigen initiatief.
ALs dat zo is dan is het toch zeker gestuurd?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Maar volgens het schema moet er een nederlander eruit, dus hopelijk Leroy
Ja, we hebben alleen de "afterparty" gezien. Salar was aardig aangeschoten.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:58 schreef Kinga het volgende:
We hebben gisteren dus niets van het feestje kunnen zien? Ze hadden dus schijnbaar een lading alcohol, als Salar nog op bed ligt...?
Hebben ze voor de hele week spruitjes?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Spruitjes en spekjes, feestmaal voor deze week!
Goedemorgen Cos
Nee groen wil op kristof en peter of salar stemmen en nawel komt er ook op door goud en leroy maakt kansquote:Op zondag 6 februari 2022 09:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dimi dus weg. wat een verrassing. Volgende week gaat er weer een Nederlander. Zoals altijd, bepaalt de Febo wie er moet vertrekken. Ik ga alvast een voorspelling doen. Vera.
Heb het idee dat ze daar vooral kwam met de stofzuiger omdat Salar er nog ligt te slapen.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Nawel stofzuigt de groene kamer door er een rondje met dat ding te lopen en weer uit die kamer te gaan
Je kan zo veel met spruiten, gewoon gekookt, roerbakken, stamppot en nog veel meer varia.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gedver dat zou echt een hel voor me zijn als ik een week lang die spruiten zou moeten eten en ruiken.
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze voor de hele week spruitjes?
1pot chips en een bakje borrelnootjes.Er staat nog 1 pot chips.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy kijkt en er staat dus nog chips. Wat haalde die clown dan weg
1 snoeppotquote:Op zondag 6 februari 2022 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy kijkt en er staat dus nog chips. Wat haalde die clown dan weg
Zal Salar wel zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:12 schreef Kinga het volgende:
Oh er is gekotst vannacht? Hoeveel hebben ze in godsnaam gezopen dan.
valt denk wel mee maar niet meer gewent na een maandquote:Op zondag 6 februari 2022 09:12 schreef Kinga het volgende:
Oh er is gekotst vannacht? Hoeveel hebben ze in godsnaam gezopen dan.
Ja he die doet wat hij kristof verwijt. Nu over Salar roddelen dat hij zelf zuipt dus een vent zijn en klaar. Salar moet volgens Leroy een glas water in zijn gezicht gooien.quote:
Als hij zo graag vadertje wilt spelen moet hij naar huis gaan, best wel een zeikert die julioquote:Op zondag 6 februari 2022 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he die doet wat hij kristof verwijt. Nu over Salar roddelen dat hij zelf zuipt dus een vent zijn en klaar.
Ik vind het zo een kwal aan het worden. Hoe ze vannacht ook met elkaar aan het roddelen en afspraken maken waren. Wat een miscast is die gozerquote:Op zondag 6 februari 2022 09:19 schreef suzi1 het volgende:
glas water in zijn gezicht gooien
met tandenborstel nog in zn smoel, salar moet gwn meedoen
wie heeft hem little brother van het huis gemaakt
gewent of niet,maar niemand zo als salar zuiptquote:Op zondag 6 februari 2022 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
valt denk wel mee maar niet meer gewent na een maand
ja en dan julio, ik ben zo niet, maar moet nu wel zo zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het zo een kwal aan het worden. Hoe ze vannacht ook met elkaar aan het roddelen en afspraken maken waren. Wat een miscast is die gozer
Ja. Ik zie leroy nog steeds op de stream.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef Poeziewoes het volgende:
Is er al iets engst gebeurd in de horrorweek?
Ja dat is engquote:Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja. Ik zie leroy nog steeds op de stream.
een clown door het huis,... terwijl de bewoners liggen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef Poeziewoes het volgende:
Is er al iets engst gebeurd in de horrorweek?
En de slaapkamers niet uit mochtenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
een clown door het huis,... terwijl de bewoners liggen te slapen
Mijn mams deed vroeger ook nog het kapje van bruinbrood meekoken tegen de luchtquote:Op zondag 6 februari 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Goede morgen![]()
Spruitjes met spek week. Spruitjes zijn lekker maar spek is verschrikkelijk. De lucht van het bakken blijft hangen. Nu ik het zeg, spruitjes stinken ook tijdens koken.
![]()
Of ze moeten weten dat een scheutje melk bij het kookwater daar tegen helpt.
Grace is hyperactief die zal het niet koud krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
Zo koud is het daar niet dus.. als je naar Grace kijkt
Ze hebben de verwarming waarschijnlijk op 19 graden gezet ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
Zo koud is het daar niet dus.. als je naar Grace kijkt
SLquote:Op zondag 6 februari 2022 09:37 schreef Angelflush het volgende:
Zouden we mogen mee kijken? Of komt er weer een SL.
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
nou dan hadden ze het lekker door dan hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 09:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze mochten vannacht ook de kamers niet uitquote:Op zondag 6 februari 2022 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
nou dan hadden ze het lekker door dan haha
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is voor Peter, mag die in gaan zitten wordt die tot 15 meter opgetakeld(hoogtevrees)
Het is daar dus niet koud genoegquote:Op zondag 6 februari 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof zegt, dat hout kan me gestolen worden
Dus als ze allemaal elke dag 1x in dat bad gaan zitten voor 5 minuten, hebben ze aardigquote:Op zondag 6 februari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Hout door in het koude bad
5 minuten 2 houtblokken
Max 1 x per dag 5 minuten
Yep, ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 09:46 schreef chufi het volgende:
Blij dat ik heb opgezegd ... FAIL BB BE/NL Doei FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |