Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende week Vitesse - PSV, het einde van Roger?
Ja geloof ik ook niet hoor, ik riep even wat opportunistisch. Denk wel dat er na 3 nederlagen op rij wat druk op komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondert
De volgende trainer van PSV?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is Danny Buijs de volgende.
Dat mag nu wel stoppen, die moeten volgende week tegen PSV.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse weer rood.
Verrast me niet, wat een aftandse onsportieve kutploeg is dat zeg.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Niemand neemt de leiding serieus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondert
Zou wel lekker zijn om dan weer een flinke voorsprong te hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax heeft in de Eredivisie voorlopig ook best een fijn programma.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn om dan weer een flinke voorsprong te hebben.
Kan alle focus op de Sjempjuns Liek.
Nee joh, je weet toch dat wij graag cadeaus uitdelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Anders kijk je de wedstrijden even. Als er een club vandaag zo is dan is het Twente wel. Die rode kaart vandaag had niets met onsportief te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse weer rood.
Rode kaarten zijn gewoon per ongeluk gepakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Anders kijk je de wedstrijden even. Als er een club vandaag zo is dan is het Twente wel. Die rode kaart vandaag had niets met onsportief te maken.
Ze wordt ook totaal niet serieus genomen met haar schoolkrantniveau en zogenaamd pittige vraagjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:13 schreef Fargo het volgende:
Die interviews van Fresia zijn toch eigenlijk ook tenenkrommend slecht.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef yats het volgende:
En nog een cadeau erbij. Alsjeblieft Twente!
Hoe diep een paar minuutjes tijdrekken kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse weer rood.
Ja alleen nog drie traditioneel lastige potjes zie ik (Groningen, AZ en Vitesse-uit).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft in de Eredivisie voorlopig ook best een fijn programma.
Deel die cadeaus dan eens wat vaker uit aan Feyenoordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee joh, je weet toch dat wij graag cadeaus uitdelen?
Dat zijn al die interviews bij voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:13 schreef Fargo het volgende:
Die interviews van Fresia zijn toch eigenlijk ook tenenkrommend slecht.
Omdat hij een zware knieblessure heeft gehad. En kerona.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom staat Cerny niet in de basis?
Waarom zouden we? Daar moet je een leuke club voor zijn...oh wacht...dat is Twente ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deel die cadeaus dan eens wat vaker uit aan Feyenoord
Is toch al een tijdje weer fit?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij een zware knieblessure heeft gehad.
Tegen wie moet Feyenoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:20 schreef Zipportal het volgende:
De subtop heeft verloren. Hopelijk kan Feyenoord profiteren. @:fetx
Jullie krijgen overigens al cadeaus van de KNVB. Teveel cadeaus zorgt ervoor dat je zo'n verwend kreng word, dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deel die cadeaus dan eens wat vaker uit aan Feyenoord
13 20-11-21 U FC Twente (7.) Sparta Rotterdam Sparta (16.) 0:1 RB 7'quote:
Zegt de Vitessefanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Daar moet je een leuke club voor zijn...oh wacht...dat is Twente ook niet
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie krijgen overigens al cadeaus van de KNVB. Teveel cadeaus zorgt ervoor dat je zo'n verwend kreng word, dat moet je niet willen.
Wel een goed voorbeeld inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe diep een paar minuutjes tijdrekken kunnen zitten
Ik zie jullie niet van Tottenham en Anderlecht winnen. Daarnaast hoeven wij niet alles van andere clubs te kopiëren.quote:
Van de 10 kaarten waren er minstens 3 niet gegeven als het Feyenoorders of ajacieden betrof. Die van vandaag kan een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld inderdaad.
En dan nog los op kop in het rode kaarten klassement. Vreselijk ploegje.
Zij zijn groot en ik ben kleinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Van de 10 kaarten waren er minstens 3 niet gegeven als het Feyenoorders of ajacieden betrof. Die van vandaag kan een keer gebeuren.
Vitesse staat helemaal niet los op kop in het rode kaarten klassementquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld inderdaad.
En dan nog los op kop in het rode kaarten klassement. Vreselijk ploegje.
Meeste rode kaarten gekregenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse staat helemaal niet los op kop in het rode kaarten klassement
Nou, wees maar trots op zo'n #%%#team. We hebben jullie letterlijk de zege cadeau gedaan met die #%%#$keeper van ons.quote:
Ach, wij blijven toch ook trots ondanks de overdosis zaadpartijen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nou, wees maar trots op zo'n #%%#team. We hebben jullie letterlijk de zege cadeau gedaan met die #%%#$keeper van ons.
Jeetje maat, doe je rustigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:03 schreef Tagliano het volgende:
@#!$!#$%^@#$@%
Ik neem aan dat jullie het met mij eens zijn
Ik vind dat je je nog in houdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:03 schreef Tagliano het volgende:
@#!$!#$%^@#$@%
Ik neem aan dat jullie het met mij eens zijn
Nou...Ik begin er wel een beetje klaar mee te raken. Ook nu weer die loze verklaringen achteraf. GA GEWOON EENS VOETBALLEN!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, wij blijven toch ook trots ondanks de overdosis zaadpartijen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nou, wees maar trots op zo'n #%%#team. We hebben jullie letterlijk de zege cadeau gedaan met die #%%#$keeper van ons.
Ok.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie jullie niet van Tottenham en Anderlecht winnen. Daarnaast hoeven wij niet alles van andere clubs te kopiëren.
Aletha is wel geilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Aletha en Fresia wat moet je ermee? Incompetente bende.
Roger van PSV, slechtste trainer van de eredivisie. Met afstand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een prima uitspraak hoor.
Sinds het ontslag van Art Langeler bij Zwolle wel inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Roger van PSV, slechtste trainer van de eredivisie. Met afstand.
100%quote:Op zondag 6 februari 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Pedersen vind ik (veel) beter als back dan Geertruida, ook met de uitleg van Arne.
Het giet gewoon al uren onafgebroken, gekkigheid.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef Tagliano het volgende:
Hallo voetbalvrienden
Ik ben gruwelijk nat
Het begint hier net wat droog te worden. Ik ga zo maar even afreizen naar de kantine.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het giet gewoon al uren onafgebroken, gekkigheid.
Jahanbacksh vond mijn kritiek erg prikkelend.
Ik lig inmiddels onder een dekentje omdat ik de kachel weiger aan te zetten dus ik beweeg vooral niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het begint hier net wat droog te worden. Ik ga zo maar even afreizen naar de kantine.
Begin februari de verwarming aan kan inderdaad echt niet...quote:Op zondag 6 februari 2022 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels onder een dekentje omdat ik de kachel weiger aan te zetten dus ik beweeg vooral niet meer.
14,5 graden begint toch mijn breekpunt te worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begin februari de verwarming aan kan inderdaad echt niet...
Had vroeger een kennis die buiten werkte, die liep tot 10 graden in z'n t-shirt had ik het idee, tot 0 graden met een trui.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
14,5 graden begint toch mijn breekpunt te worden.
Ja dat ben ik eigenlijk wel zolang ik in beweging ben maar stilzittend op een bank is toch andersquote:Op zondag 6 februari 2022 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had vroeger een kennis die buiten werkte, die liep tot 10 graden in z'n t-shirt had ik het idee, tot 0 graden met een trui.
Ben wel beter gewend. Van haar zelf ook. Die interviews met Schmidt (vooraf) en Götze (achteraf) waren echt niet best. Het is ook weinig bijzonders. Vreemd dat veel mensen zo met haar weglopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn al die interviews bij voetbalwedstrijden.
Ze is vooral wel een leuke meid, voor de rest sla ik het grootste deel van die interviews toch wel over. Niemand is toch origineel.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ben wel beter gewend. Van haar zelf ook. Die interviews met Schmidt (vooraf) en Götze (achteraf) waren echt niet best. Het is ook weinig bijzonders. Vreemd dat veel mensen zo met haar weglopen.
Als het alternatief Hansie is dan ligt de lat qua interviews bijzonder laag.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ben wel beter gewend. Van haar zelf ook. Die interviews met Schmidt (vooraf) en Götze (achteraf) waren echt niet best. Het is ook weinig bijzonders. Vreemd dat veel mensen zo met haar weglopen.
Sterkte nog. Hier hagelt het inmiddels maximaal hard.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het begint hier net wat droog te worden. Ik ga zo maar even afreizen naar de kantine.
Die heeft vast nog wel contacten in Turkije.quote:
Wat maakt mij dat uit, moet je @Lenny_Leonard voor hebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:06 schreef Coco het volgende:
Gaat Tilly hier eindelijk weer eens winnen?
@:oriente
Laat Lenny met rust.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit, moet je @:Lenny_Leonard voor hebben
quote:
Het is gewoon allemaal kut, en anders niets!quote:Op zondag 6 februari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Die van Onana vind ik wel ernstiger dan deze
Die van Mvogo ben ik nog niet over uit
Alle clubs met kunstgras hebben niks in de eredivisie te zoeken.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie een Vloetloos Heracles nog wel degradatiestress krijgen.
TV / [SBS6] VI Vandaag #15 boekjes verkopenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Pieter de Jong, a.k.a. The Champ bondscoach van Somalië is geworden. Helaas gaan ze niet naar het WK.
Wat doet Ajax er dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alle clubs met kunstgras hebben niks in de eredivisie te zoeken.
Als ik dit veld bij Willem II zie begin ik daarentegen alweer te twijfelen of kunstgras wel zo slecht is.quote:
So it begins.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste hagel hier. Dat trekt zo naar de Euroborg. Ter info.
Hun probleem.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste hagel hier. Dat trekt zo naar de Euroborg. Ter info.
Skittlesquote:
quote:
BRADDIE ON TOUR.quote:
Zo die Braddie maakt wel een naam voor zichzelf.quote:
Log maar uit.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Nog één potje.
Wij juichen voor Ajax.
Ofja, vooral tegen Heracles Heracles.
Gefeliciteerd Lenny!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, dat Waalwijk weet ook weer waar het staat!
Jetlagquote:Op zondag 6 februari 2022 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die had Antony al wel mogen scoren.
We zijn net twaalf minuten bezig. Jeetjequote:Op zondag 6 februari 2022 16:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Domme gele kaarten en kansen missen... gaat het weer zo'n dag worden?
Zoiets voel je aan als je het al tig keer eerder hebt gezien.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn net twaalf minuten bezig. Jeetje
nou nou nouquote:Op zondag 6 februari 2022 16:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hopelijk komt Rai Vloet jou opzoeken met de auto.
Klojo je bent me net voorquote:Op zondag 6 februari 2022 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
De scheidsrechter matst Ajax opnieuw @:psvcl
Ja leukquote:Op zondag 6 februari 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Goal uit de twijfelachtige vrije trap
@:psvcl
't is nog maar 1-0. Leer mij Ajax kennen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Ronald-Koeman is uit frustratie al weggezapt?
Want ze moeten allemaal gaan hossen en zingen ofzo in een competitiewedstrijdje tegen Heracles?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt bizar dood
Behalve als ze een vrije trap eisen dan.
TR gezet.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hopelijk komt Rai Vloet jou opzoeken met de auto.
Ik wil absoluut niet naar een stadion maar als je al die mensen hoort die het ZO hebben gemist en woest waren verwacht ik toch iets van geluid ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Want ze moeten allemaal gaan hossen en zingen ofzo in een competitiewedstrijdje tegen Heracles?
The Brobfather godquote:Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Brobbey kijkt zeer geïnteresseerd naar de wedstrijd.
Nee niet echt. Hij zei net Bergschuim.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef fetX het volgende:
Mooi stukje naast gekopt.
Gaat het wel goed met de commentator?
Op het veld nietquote:Op zondag 6 februari 2022 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe zit dat nou met die anderhalve meter afstand? Dat was toch vereist?
Ik snap er NIKS meer van.
Ik hoorde hem ook nog net niet Bergschuim zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Driessen zegt vandaag nog vreemdere dingen dan anders.
Ajax is erger dan coronaquote:Op zondag 6 februari 2022 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi!
Ik kan het niet eens lezen.
Voornamelijk uit de mond van @PSVCL aangezien hij al jaren stelt dat corona totaal niet erg is.quote:
Dat blijkt maar weer is.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het woord "is" blijkt opnieuw een lastig woord om te schrijven.
Want? Zijn grensrechters hebben wel een probleem vandaag.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:07 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een zwakke scheidsrechter vandaag.
Ze zijn allemaal slecht.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want? Zijn grensrechters hebben wel een probleem vandaag.
Wat een onzin. Deze niet gegeven corner is zijn eerste "fout" maar daar had iedereen een slomo voor nodig.quote:
Ajax heeft dit seizoen toch puntverlies geleden tegen Heracles?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd slaat echt nergens meer op. Wat zijn de onderste ploegen bizar slecht dit jaar
Klopt, op 30-10-2021 werd Heracles - Ajax 0-0.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen toch puntverlies geleden tegen Heracles?
Weet ik niet en zou best kunnen maar dat maakt ze nog steeds niet minder zwak.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen toch puntverlies geleden tegen Heracles?
Dat zijn ze toch altijd al geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd slaat echt nergens meer op. Wat zijn de onderste ploegen bizar slecht dit jaar
Maar vandaag heb ik zowel Sparta en Heracles achter elkaar mogen aanschouwen tegen een "top" team en momenteel loopt er gewoon echt geen speler rond die je als bovengemiddeld kunt duiden.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch altijd al geweest.
Het is alsof ik @PSVCL hoor praten. Niet dat ik het een strafschop vond en zeker niet om de wedstrijd via de var stil te leggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef GGMM het volgende:
Leo Driessen vindt het duidelijk geen penalty
Kunstgras is hun hele bestaan. Trek je dat weg dan valt hele club.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Heracles Heracles niet op dat verschrikkelijke kut kunstgras veld speelt kan het gelijk helemaal niks meer.
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |