abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2022 @ 19:12:19 #201
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_203542539
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Bron? Klinkt zeer luguber
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nutty_Putty_Cave
Deze bron werd een paar pagina's terug gepost.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_203542554
Arm kind ;(

En had het de reddingswerkers ook zo gegund
pi_203542685
Ik denk er de hele dag al aan. Wat moeten die ouders doorstaan, aan het arme kind, alleen in die put. Donker, koud, pijn. Wat vreselijk.

De gedachte dat hij alleen is gestorven, misschien wel heel erg bang was, is iets wat ik even niet uit mijn kop krijg. Vind het zo intens verdrietig voor zijn ouders en iedereen die meehielp.
pi_203542861
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk er de hele dag al aan. Wat moeten die ouders doorstaan, aan het arme kind, alleen in die put. Donker, koud, pijn. Wat vreselijk.

De gedachte dat hij alleen is gestorven, misschien wel heel erg bang was, is iets wat ik even niet uit mijn kop krijg. Vind het zo intens verdrietig voor zijn ouders en iedereen die meehielp.
Vreselijk, het houdt mij ook bezig.

quote:
Volgens Morocco World News hoorden zijn ouders nog wel de stem van de kleuter en zagen zij hem zitten toen ze met een zaklamp naar beneden schenen, maar omdat de schacht zo smal was (iets meer dan 30 centimeter in doorsnee), konden ze hem zelf niet naar boven halen.
En dat je je kindje daar ziet en hoort huilen - maar niks kan doen..
Protège moi de mes désirs.
pi_203543132
:N
pi_203543204
Jammer dat het topic gesloten moest door domme opmerkingen.
Karim, die we volgden, is op de plek geweest. Te zien in zijn stories.Hoe hij de man bedankt die met zijn blote handen groef.
Veel aanbod om de begrafenis te bekostigen. De ouders is een huis aangeboden. Natuurlijk is het enige wat je wilt je kind terug. Wat een verschrikking.
  zondag 6 februari 2022 @ 20:20:51 #207
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203543222
Heeft Rayan eigenlijk broertjes en zusjes?
Resistance is futile.
pi_203543273
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:43 schreef arvensis het volgende:

[..]
Vreselijk, het houdt mij ook bezig.
[..]
En dat je je kindje daar ziet en hoort huilen - maar niks kan doen..
Ik zag en hoorde op yt inderdaad beelden waar ze hem roepen en je gesnik hoort. Hartverscheurend. Er staan Arabische teksten bij dus wist niet wat ik kon verwachten. Dit is ook iets wat ik liever niet gehoord had. Ik kijk niks meer.
Ik hoopte eigenlijk dat hij niks meer heeft gemerkt maar we zagen het beeld dat hij naar die slang zuurstof of water pakte.
Damn..dat ze hem niet hebben kunnen redden. Die arme ouders ook.
pi_203543285
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef Seven. het volgende:
Zijn moeder vertelde dat hij snoepjes had gedeeld met broer en zus. En zo ver ik begreep, was hij de jongste.
pi_203543347
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef wizzer het volgende:
Jammer dat het topic gesloten moest door domme opmerkingen.
Karim, die we volgden, is op de plek geweest. Te zien in zijn stories.Hoe hij de man bedankt die met zijn blote handen groef.
Veel aanbod om de begrafenis te bekostigen. De ouders is een huis aangeboden. Natuurlijk is het enige wat je wilt je kind terug. Wat een verschrikking.
Ik snap wel dat je die mensen wilt helpen, maar wat wil je nog als ouder als je het ergste al hebt meegemaakt? Een mooie huis, wat meer te besteden enz. bij alles denk je zag Rayan dit maar :'(
Het verzacht absoluut de pijn niet, maar ik hoop wel dat ze verder een makkelijke leven krijgen.
pi_203543481
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef Seven. het volgende:
Ja, een broer genaamd Badr (12) en een zus genaamd Loubna (14).
pi_203543487
Morgen is zijn dodengebed en begrafenis. ;-(
  zondag 6 februari 2022 @ 20:48:11 #213
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_203543496
Trouwens...Blij dat dit topic weer open is. Dank!

Want dit verhaal grijpt mij best wel erg. En zo kan ik het verdriet nog een beetje delen (wat raar is, want ik ken het jongetje niet en er overlijden dagelijks zoveel kinderen).
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  zondag 6 februari 2022 @ 20:49:01 #214
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_203543502
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:24 schreef wizzer het volgende:

[..]
Ik zag en hoorde op yt inderdaad beelden waar ze hem roepen en je gesnik hoort. Hartverscheurend. Er staan Arabische teksten bij dus wist niet wat ik kon verwachten. Dit is ook iets wat ik liever niet gehoord had. Ik kijk niks meer.
Ik hoopte eigenlijk dat hij niks meer heeft gemerkt maar we zagen het beeld dat hij naar die slang zuurstof of water pakte.
Oh heftig!
pi_203543614
Arm ventje, maar het zou ook echt wel een wonder zijn als hij dit zou overleven.
pi_203543898
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wel zuurstof, eten en drinken maar geen kacheltje die put in gegooid?
Met 'n verlengsnoer?
pi_203544058
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef PinkLow het volgende:

[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nutty_Putty_Cave
Deze bron werd een paar pagina's terug gepost.
Vandaag daar eens wat over opgezocht. Ook de verfilming van de gebeurtenis gekeken, The Last descent. Vreselijk, nachtmerrie materiaal
  zondag 6 februari 2022 @ 22:20:54 #218
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203544518
Elke keer als ik de jongen voor me zie denk ik aan de momenten dat hij daar alleen in de put zat, met letsel, eenzaam, koud en hongerig. Vreselijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 6 februari 2022 @ 23:59:45 #219
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_203546057
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:24 schreef wizzer het volgende:

[..]
Kolere inderdaad. Hoef het ook niet te zien, maar alleen al het lezen maakt je verdrietig. Er is ook geen troost te vinden eigenlijk voor die dagen.

Een jongetje van vijf is ook echt geen babytje of peuter meer (duh), maar is zich echt wel bewust van wat er gebeurd.

Bah bah bah.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_203546343
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Ik heb er de hele dag aan gedacht, ben er naar van…
  maandag 7 februari 2022 @ 00:41:31 #221
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203546507
Is bekend waaraan hij is overleden? Als het bijvoorbeeld de kou is dan zou het wel handig zijn geweest om een electrische kachel aan een verlengsnoer in dat gat te laden om het warm te houden. Steen op nul graden trekt natuurlijk alle warmte uit z'n lichaam in die 4 dagen.
  Manager PR/Moderator maandag 7 februari 2022 @ 00:51:47 #222
269689 crew  Viv
pi_203546585
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Een jongetje van vijf is ook echt geen babytje of peuter meer (duh), maar is zich echt wel bewust van wat er gebeurd.
Ja, dit. ;(

Iemand noemde hier Baby Jessica, die 18 maanden oud was toen ze in een put viel:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rescue_of_Jessica_McClure

quote:
Forty-five hours after Jessica fell into the well, the adjacent shaft and cross-tunnel were complete. During the drilling, rescuers could hear Jessica singing "Winnie the Pooh."[5]
O+

En:

Following McClure's rescue on October 16, 1987, surgeons had to amputate a toe due to gangrene caused by loss of circulation while she was in the well. Jessica carries a scar on her forehead where her head rubbed against the well casing and despite the incident and 15 subsequent related surgeries, retains no first-hand memory of the events.
  maandag 7 februari 2022 @ 00:55:25 #223
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203546619
twitter

Is hij nou in een gat in de grond gevallen of is hij in een metalen buis gevallen zoals ik hier in dit filmpje zie?
  maandag 7 februari 2022 @ 01:03:53 #224
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203546672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef Tengano het volgende:
Dan heeft hij wss zelfs nog geslapen. Geen onderkoeling. Klinkt op zich nog hoopvol. En eten en drinken heeft hij ook. Communicatie met dat joch lijkt mij nu het belangrijkst. Een Ipad of zo waar iemand met hem kan praten en dat hij ook een lamp heeft dat hij wat kan zien. En ook dekens en een verwarmingselement zodat hij wat kan opwarmen en het langer vol houdt. Hoop dat hij niks gebroken heeft, dan is hij zelf iig een stuk mobieler om daar te blijven en er uit te komen.

Wat warme soep zou die jongen ook vast wel kunnen gebruiken nu.
Ben er nog steeds kapot van. Maar ik geloof dus ook dat hij (vrijdag of nog eerder) overleden is aan onderkoeling en dat ze geen autopsie hebben gedaan en hij morgen dus begraven wordt zonder bekende doodsoorzaak omdat bekendheid van de werkelijke outcome niet zo wenselijk is. Het feit dat ongeveer 2 minuten nadat hij (dood) in de ziekenauto lag, al een melding vanuit het koningshuis kwam dat hij officieel was overleden, zou je toch tot nadenken moeten zetten.

Koning betaalt de begrafenis dus zodat de schade enigzins beperkt is. Maar naar mijn mening, en meerdere met mij, zijn hier helaas fouten gemaakt die uiteindelijk het fatale lot in de hand hebben gewerkt. Ik heb alleen geen zin meer om daar nog over te discussiëren na deze afschuwelijke gebeurtenis en mijn ervaring hoe het er hier op dit forum aan toe gaat. Wat dat betreft was het wel een eye-opener.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 07-02-2022 01:28:47 ]
  maandag 7 februari 2022 @ 01:58:01 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203546892
quote:
9s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ben er nog steeds kapot van. Maar ik geloof dus ook dat hij (vrijdag of nog eerder) overleden is aan onderkoeling en dat ze geen autopsie hebben gedaan en hij morgen dus begraven wordt zonder bekende doodsoorzaak omdat bekendheid van de werkelijke outcome niet zo wenselijk is. Het feit dat ongeveer 2 minuten nadat hij (dood) in de ziekenauto lag, al een melding vanuit het koningshuis kwam dat hij officieel was overleden, zou je toch tot nadenken moeten zetten.

Koning betaalt de begrafenis dus zodat de schade enigzins beperkt is. Maar naar mijn mening, en meerdere met mij, zijn hier helaas fouten gemaakt die uiteindelijk het fatale lot in de hand hebben gewerkt. Ik heb alleen geen zin meer om daar nog over te discussiëren na deze afschuwelijke gebeurtenis en mijn ervaring hoe het er hier op dit forum aan toe gaat. Wat dat betreft was het wel een eye-opener.
Doet het er nog echt toe wanneer hij precies overleed? Ik denk van niet. Wat we wel kunnen vaststellen is dat hij nog dagenlang geleefd en afgezien heeft :'( . We kunnen alleen maar hopen dat zijn lichtje op vrijdag of donderdag al uit gegaan is. En volgens mij was er ook maar 1 manier om definitief vast te stellen dat hij niet meer leeft, en dat was door hem te bereiken.

Je kunt niet van bovenaf graven. Je kunt niet voorkomen dat er dan ook zand en stenen het gat in donderen. En na een meter of 5 wordt het te diep dus moet je de breedte in, met als resultaat precies zo'n gat als dat ze nu gegraven hebben om Rayan van onderen te bereiken.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')