https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nutty_Putty_Cavequote:
Vreselijk, het houdt mij ook bezig.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk er de hele dag al aan. Wat moeten die ouders doorstaan, aan het arme kind, alleen in die put. Donker, koud, pijn. Wat vreselijk.
De gedachte dat hij alleen is gestorven, misschien wel heel erg bang was, is iets wat ik even niet uit mijn kop krijg. Vind het zo intens verdrietig voor zijn ouders en iedereen die meehielp.
En dat je je kindje daar ziet en hoort huilen - maar niks kan doen..quote:Volgens Morocco World News hoorden zijn ouders nog wel de stem van de kleuter en zagen zij hem zitten toen ze met een zaklamp naar beneden schenen, maar omdat de schacht zo smal was (iets meer dan 30 centimeter in doorsnee), konden ze hem zelf niet naar boven halen.
Ik zag en hoorde op yt inderdaad beelden waar ze hem roepen en je gesnik hoort. Hartverscheurend. Er staan Arabische teksten bij dus wist niet wat ik kon verwachten. Dit is ook iets wat ik liever niet gehoord had. Ik kijk niks meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:43 schreef arvensis het volgende:
[..]
Vreselijk, het houdt mij ook bezig.
[..]
En dat je je kindje daar ziet en hoort huilen - maar niks kan doen..
Zijn moeder vertelde dat hij snoepjes had gedeeld met broer en zus. En zo ver ik begreep, was hij de jongste.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef Seven. het volgende:
Heeft Rayan eigenlijk broertjes en zusjes?
Ik snap wel dat je die mensen wilt helpen, maar wat wil je nog als ouder als je het ergste al hebt meegemaakt? Een mooie huis, wat meer te besteden enz. bij alles denk je zag Rayan dit maarquote:Op zondag 6 februari 2022 20:19 schreef wizzer het volgende:
Jammer dat het topic gesloten moest door domme opmerkingen.
Karim, die we volgden, is op de plek geweest. Te zien in zijn stories.Hoe hij de man bedankt die met zijn blote handen groef.
Veel aanbod om de begrafenis te bekostigen. De ouders is een huis aangeboden. Natuurlijk is het enige wat je wilt je kind terug. Wat een verschrikking.
Ja, een broer genaamd Badr (12) en een zus genaamd Loubna (14).quote:Op zondag 6 februari 2022 20:20 schreef Seven. het volgende:
Heeft Rayan eigenlijk broertjes en zusjes?
Oh heftig!quote:Op zondag 6 februari 2022 20:24 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik zag en hoorde op yt inderdaad beelden waar ze hem roepen en je gesnik hoort. Hartverscheurend. Er staan Arabische teksten bij dus wist niet wat ik kon verwachten. Dit is ook iets wat ik liever niet gehoord had. Ik kijk niks meer.
Ik hoopte eigenlijk dat hij niks meer heeft gemerkt maar we zagen het beeld dat hij naar die slang zuurstof of water pakte.
Damn..dat ze hem niet hebben kunnen redden. Die arme ouders ook.
Met 'n verlengsnoer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wel zuurstof, eten en drinken maar geen kacheltje die put in gegooid?
Vandaag daar eens wat over opgezocht. Ook de verfilming van de gebeurtenis gekeken, The Last descent. Vreselijk, nachtmerrie materiaalquote:Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef PinkLow het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nutty_Putty_Cave
Deze bron werd een paar pagina's terug gepost.
Kolere inderdaad. Hoef het ook niet te zien, maar alleen al het lezen maakt je verdrietig. Er is ook geen troost te vinden eigenlijk voor die dagen.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:24 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik zag en hoorde op yt inderdaad beelden waar ze hem roepen en je gesnik hoort. Hartverscheurend. Er staan Arabische teksten bij dus wist niet wat ik kon verwachten. Dit is ook iets wat ik liever niet gehoord had. Ik kijk niks meer.
Ik hoopte eigenlijk dat hij niks meer heeft gemerkt maar we zagen het beeld dat hij naar die slang zuurstof of water pakte.
Damn..dat ze hem niet hebben kunnen redden. Die arme ouders ook.
Ik heb er de hele dag aan gedacht, ben er naar van…quote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk er de hele dag al aan. Wat moeten die ouders doorstaan, aan het arme kind, alleen in die put. Donker, koud, pijn. Wat vreselijk.
De gedachte dat hij alleen is gestorven, misschien wel heel erg bang was, is iets wat ik even niet uit mijn kop krijg. Vind het zo intens verdrietig voor zijn ouders en iedereen die meehielp.
Ja, dit.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Een jongetje van vijf is ook echt geen babytje of peuter meer (duh), maar is zich echt wel bewust van wat er gebeurd.
quote:Forty-five hours after Jessica fell into the well, the adjacent shaft and cross-tunnel were complete. During the drilling, rescuers could hear Jessica singing "Winnie the Pooh."[5]
Ben er nog steeds kapot van. Maar ik geloof dus ook dat hij (vrijdag of nog eerder) overleden is aan onderkoeling en dat ze geen autopsie hebben gedaan en hij morgen dus begraven wordt zonder bekende doodsoorzaak omdat bekendheid van de werkelijke outcome niet zo wenselijk is. Het feit dat ongeveer 2 minuten nadat hij (dood) in de ziekenauto lag, al een melding vanuit het koningshuis kwam dat hij officieel was overleden, zou je toch tot nadenken moeten zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef Tengano het volgende:
Dan heeft hij wss zelfs nog geslapen. Geen onderkoeling. Klinkt op zich nog hoopvol. En eten en drinken heeft hij ook. Communicatie met dat joch lijkt mij nu het belangrijkst. Een Ipad of zo waar iemand met hem kan praten en dat hij ook een lamp heeft dat hij wat kan zien. En ook dekens en een verwarmingselement zodat hij wat kan opwarmen en het langer vol houdt. Hoop dat hij niks gebroken heeft, dan is hij zelf iig een stuk mobieler om daar te blijven en er uit te komen.
Wat warme soep zou die jongen ook vast wel kunnen gebruiken nu.
Doet het er nog echt toe wanneer hij precies overleed? Ik denk van niet. Wat we wel kunnen vaststellen is dat hij nog dagenlang geleefd en afgezien heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 01:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben er nog steeds kapot van. Maar ik geloof dus ook dat hij (vrijdag of nog eerder) overleden is aan onderkoeling en dat ze geen autopsie hebben gedaan en hij morgen dus begraven wordt zonder bekende doodsoorzaak omdat bekendheid van de werkelijke outcome niet zo wenselijk is. Het feit dat ongeveer 2 minuten nadat hij (dood) in de ziekenauto lag, al een melding vanuit het koningshuis kwam dat hij officieel was overleden, zou je toch tot nadenken moeten zetten.
Koning betaalt de begrafenis dus zodat de schade enigzins beperkt is. Maar naar mijn mening, en meerdere met mij, zijn hier helaas fouten gemaakt die uiteindelijk het fatale lot in de hand hebben gewerkt. Ik heb alleen geen zin meer om daar nog over te discussiëren na deze afschuwelijke gebeurtenis en mijn ervaring hoe het er hier op dit forum aan toe gaat. Wat dat betreft was het wel een eye-opener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |