Zoals ik al eerder hier heb gezegd; Een lijk beweegt ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben ze hem nog zien bewegen
Volgens mij hadden ze gisterochtend of gistermiddag nog tekenen van leven gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke is dat hij al uren/dagen geleden is overleden...
Niemand mocht zien dat ie dood was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze renden niet voor niks zo hard naar de ambulance…
Jij leest veel, zoals ik al zei er is geen enkele betrouwbare bron over wat er is gebeurd, alles kwam van de socials omdat de overheid geen updates wilde geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
Gistermiddag zou hij nog brood en een banaan gegeten hebben las ik op streams.
Nou precies. Ben er naar van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je kind verliezen is het allerergste wat je kan overkomen. Maar op deze manier met zoveel onzekerheid, tussen hoop en vrees.![]()
En je zoontje levend op beeld zien en er niet bij kunnen. Wat onmenselijk.
Erg he. Heb je nu ook geen spijt dat we dit allemaal zo bekijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben er misselijk van, wat zielig.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je kind verliezen is het allerergste wat je kan overkomen. Maar op deze manier met zoveel onzekerheid, tussen hoop en vrees.![]()
En je zoontje levend op beeld zien en er niet bij kunnen. Wat onmenselijk.
Dat hadden we allemaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik had stiekem nog hoop dat hij (wel met erge verwondingen want dat kon niet anders) eruit zou worden gehaald levend.
Dit. Ga je aan kapot als ouder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Wetende dat je kind is overleden terwijl hij alleen was, koud en waarschijnlijk gewond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |