Zoals de NOS ook melde, de media basseerd zich op vage social media accounts omdat de overheid geen uitspraken doet. Niet teveel van geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef wizzer het volgende:
Ik lees nu overal dat hij overleden is, het zal toch niet...
In Nederland zou het op die diepte ongeveer 10 - 12°C zijn. Met wat dekens zou het best oké zijn. Probleem is wel dat hij geen lichaamsbeweging heeft en dat hij tegen koud zand aanligt. Dan is de warmteoverdracht hoger.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef capricia het volgende:
Zal ook wel flink onderkoeld zijn. Hopelijk gaat hij het redden.
Pfff 😭quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Rambolin het volgende:
Bron is Al-Jazeera, die zich baseren op het ministerie van Gezondheid van Marokko, sorry.
Dat is heel snel dan. Bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Koningshuis heeft de ouders officieel gecondoleerd….
![]()
Op Al Jazeera staat dit https://www.aljazeera.com/news/2022/2/5/moroccan-child-rescuequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
Al Jazeera en Al Ouala melden dat hij is overleden.
Dan is hij er wss dood uitgehaald en sprak het gezicht van die vader al boekdelenquote:
Social mediaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef roos94 het volgende:
Wat lullen jullie allemaal ik kan nergens bron vinden
Ik krijg nu net ook een bericht van Nu.nl dat hij is overledenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Al Jazeera staat dit https://www.aljazeera.com/news/2022/2/5/moroccan-child-rescue
De ambulance staat stil bij de heli. De deuren gaan niet open. De heli staat ook stilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Haalde ze hem levend eruit en overleed hij op weg naar het ziekenhuis
Ach toch, wat verdrietigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg nu net ook een bericht van Nu.nl dat hij is overleden
Uhm... De heli staat er nog. (mits de stream live is). Of er waren 2 heli'squote:
Hier ook, zo triest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef SilverEyes het volgende:
Jezus, wat kut. Tranen in m'n ogen. Arm, arm jochie.
Je weet helemaal niet waaraan hij is overleden, hij kan ook inwendige verwondingen hebben die fataal werden toen ze hem eruit haalden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wel zuurstof, eten en drinken maar geen kacheltje die put in gegooid?
1 heli gaat nu weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uhm... De heli staat er nog. (mits de stream live is). Of er waren 2 heli's
Echt, wat een kklul ben je dan zeg. Ff politiek bedrijven over de rug van zo’n klein manneke pfffquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Blij dat je dit mag zeggen nu? sukkel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar wat hebben die ouders zich groot gehouden zeg. Dat moet vooral voor de moeder hels zijn geweest.
:[²
Meest waarschijnlijke is dat hij al uren/dagen geleden is overleden...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Haalde ze hem levend eruit en overleed hij op weg naar het ziekenhuis
Gisteren konden ze al niet meer zien of hij nog ademdequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke is dat hij al uren/dagen geleden is overleden...
Vanmiddag hebben ze hem nog zien bewegenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En hadden ze dus wel ook van bovenaf moeten graven. Fuck wat een tegenvaller dit.quote:
Ik gok in de laatste uren....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zeker, al weet ik niet wanneer er voor het laatst een teken van leven was.quote:
Ik snap deze reactie niet? Wat snap je niet aan het woord ouders? Overtreffende trap daarin is de moederquote:
Dan zijn ze inderdaad net te laat geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben ze hem nog zien bewegen
Hadden ze nog eten en drinken aan hem kunnen geven?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren konden ze al niet meer zien of hij nog ademde
Volgens mij was er best recent nog teken van leven gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zeker, al weet ik niet wanneer er voor het laatst een teken van leven was.
Ik denk dit ook. Volgens mij hadden we al enige tijd geen teken van leven meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hij is (volgens hem zelf) klassiek geschoold. Wat vooral er op duidt dat hij nogal ouderwetse gedachten heeftquote:
Ja, dit ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Drekkoning het volgende:
Dit moet een van de ergste manieren zijn om je kind te verliezen, zo langzaam en eenzaam, zonder mogelijkheid om hem te troosten. Bah.
https://www.nu.nl/buitenl(...)eden.html?redirect=1quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zeker, al weet ik niet wanneer er voor het laatst een teken van leven was.
Ja ik las het net ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was er best recent nog teken van leven gezien.
Dat weet ik niet, dat vroeg ik eerder vanavond ook al, maar helaas geen antwoord op gekregen. Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hadden ze nog eten en drinken aan hem kunnen geven?
Dagen geleden zag je hem nog in de put bewegen dus nee dat klopt niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Die Karim al Bou nog wat, die van het Instagram gisteren. Die zegt dat op de live stream van Ron de koster in de reacties, eerst helemaal blij en 5 minuten later in shock.quote:
Als ze niet op dat stuk rots waren gestuit dan waren ze misschien nog wel op tijd geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn ze inderdaad net te laat geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |