Douche zequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Nou de rest geloof ik wel. Ik wil graag op tijd zijn voor San Remo dus ik spring nog even onder de douche![]()
(Ja, ik hou van lange douches)
Ik heb nog geen betere gehoord. Irama van Italie komt op een tweede plaats.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zo ver zou ik denk ik niet gaan. Het is een goede finaleplaats in mei, maar de winst lijkt me een stapje te hoog.
Eens, maar we hebben nog niet veel gehoord. Er zijn pas 7 nummers gekozen, en nog eens dat aantal dat door alle eerste voorrondes in de NSF's heen is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen betere gehoord. Irama van Italie het meest in de buurt.
Ze heeft ook dezelfde back up zangers als Ukuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik zie na 2x Uku die Esten hier ook nog voor gaan hoor
Zoietsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Aan de reacties te zien kijken jullie naar een slap aftreksel van Survivor van Helena
Klopt wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Aan de reacties te zien kijken jullie naar een slap aftreksel van Survivor van Helena
Altijd al geweten!quote:
Als ze maar voor Stefan maar geen kaartje kopen voor de trein tussen Chisinau en Boekarest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit mag een kaartje voor de bus naar Turijn kopen.
Ik ga proberen om de salade song en Subwoolfer te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef koffieleuk het volgende:
Okay, nu beginnen dus 5 shows tegelijk ofzo. Iedereen succes en tot zo hier
Waarom niet? Heeft hij tenminste wat vrolijke muziek om naar te luisteren tijdens de reis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ze maar voor Stefan maar geen kaartje kopen voor de trein tussen Chisinau en Boekarest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |