Ze heeft niet die overtuiging en vuur die Chanel bijvoorbeeld wel heeft idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:05 schreef Nexum het volgende:
Hmm nee. Vind dit nog steeds te zwak. Heel weinig energie en overtuiging vanuit haar kant ook
Als jij zo'n liedje niks vindt, dan weet je dat het niks isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:05 schreef Nexum het volgende:
Hmm nee. Vind dit nog steeds te zwak. Heel weinig energie en overtuiging vanuit haar kant ook
Ja Chanel pakte mij wel echt in ondanks dat het totaal niet mijn muziekstijl is en zij deed dat duidelijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft niet die overtuiging en vuur die Chanel bijvoorbeeld wel heeft idd.
Ja SloMo begin ik steeds meer te waarderen (de live versie dan want ik vind de studio versie nog steeds niks)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft niet die overtuiging en vuur die Chanel bijvoorbeeld wel heeft idd.
Oef ja, bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Ben benieuwd of Stig deze keer niet vals zingt
Dat was waarschijnlijk niet heel veel beter geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef ja, bedankt voor de waarschuwing!
Eerst zou Victor Crone dat toch zingen?
Nee, we zijn nu bij nummer 6, Stefan is als achtste.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Ben er weer! Is Stefan al geweest?
Nee!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Ben er weer! Is Stefan al geweest?
Wel dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Ben benieuwd of Stig deze keer niet vals zingt
Haha nee, dan ga je haast denken dat het de bedoeling moet zijn van die nummers om die zo matig te zingenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk niet heel veel beter geweest
Victor doet wel de backingsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef ja, bedankt voor de waarschuwing!
Eerst zou Victor Crone dat toch zingen?
Jammer dat het nu ook niet zuiver klinkt. Van wat we in 2015 hebben gehoord, kan hij best aardig zingenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee!
En eerst krijgen we o.a. nog valszingende Stig
Toen deed ie ook geen uithalen en dat is wat er nu voornamelijk misgaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer dat het nu ook niet zuiver klinkt. Van wat we in 2015 hebben gehoord, kan hij best aardig zingen
Mwah, hij had toen vooral een heel sterk lied en een goed zingende Elina naast hemquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer dat het nu ook niet zuiver klinkt. Van wat we in 2015 hebben gehoord, kan hij best aardig zingen
Ja, dan zou je toch denken 'schrijf gewoon eens een nummer in je comfortabele range'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
Stig en Victor hebben allebei moeite in de hoogte
Volgens mij hadden we vorige week gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef molloot200 het volgende:
Deze hebben we ook nog niet op het podium gezien. Van deze vermoedden we dat het helemaal weg zou vallen als het eenmaal op het podium zou staan vorige week.
Ons vermoeden kloptequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef molloot200 het volgende:
Deze hebben we ook nog niet op het podium gezien. Van deze vermoedden we dat het helemaal weg zou vallen als het eenmaal op het podium zou staan vorige week.
Dan is Stefan wel ouder gewordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Neeee niks pauze! Gewoon Stefan nu!
Championquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Momo het volgende:
Jammer dat de 2 nummers waarvan ik vrees dat de Estse kijker daar gek op zijn wel aan het eind komen na Stefan nog.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Momo het volgende:
Dat Sandra en Champion krijg ik de kriebels van. Mensen die daar op stemmen hebben ook van die bordjes hangen in huis met "In dit huis lachen we etc."in het Ests.
Oooooh Sandra. Nee joh, dat wordt wel afgestraft door de internationale jury's. Champion daarentegen niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Momo het volgende:
Dat Sandra en Champion krijg ik de kriebels van. Mensen die daar op stemmen hebben ook van die bordjes hangen in huis met "In dit huis lachen we etc."in het Ests.
Hardop lachen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Momo het volgende:
3 verschillende zinnen die elke keer herhaald wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef molloot200 het volgende:
Dit nummer is zo gatvercliché, gewoon bijna grappig
Laten we nou eerst maar eens hopen dat het wint...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat als dit naar Turijn gaat, dat mensen hier niet op stemmen omdat het tè amerikaans is.
Alhoewel, dat soort mensen hebben ook gestemd op The Common Linnets.
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef molloot200 het volgende:
Dit nummer is zo gatvercliché, gewoon bijna grappig
Ik vind vaker volslagen kansloze inzendingen leuk, geen reden tot paniekquote:
Flying the Flagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind vaker volslagen kansloze inzendingen leuk, geen reden tot paniek
Bijvoorbeeldquote:
In televote wel ben ik bang, maar de jury moet dit wel afstraffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Degelijk, maar geen concurrentie voor Stefan denk ik zo
Ah is dit een bekende in Estland?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
In televote wel ben ik bang, maar de jury moet dit wel afstraffen.
Ja zijn wel populair in Estlandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah is dit een bekende in Estland?
Ohquote:
Ja de uitslag komt later, eerst Hart van Estland (20:00 dacht ik) en een aantal interval acts.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
Nu is Hart van Estland toch? Dan haak ik hier af. Dan hoor ik het resultaat later wel.
Ik ga duimennnn voor Stefan.
Ja ik vind het echt zo'n combi van Fins qua taal, Zweeds qua accent en ook nog een soort Russisch ritme erinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:50 schreef Fascination het volgende:
Het taaltje heeft echt wat Scandinavisch.
Welke vond je het best?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Recap nog even meegekregen, werd daar niet echt enthousiast van.
Best zou suggereren dat ik iets goeds hoorde. Eerlijk gezegd was mijn aandacht vrij snel weg en kwam ook niet echt meer terug. Er is me serieus geen noot bijgebleven.quote:
Wat dat betreft was Oekraïne vanavond interessanterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best zou suggereren dat ik iets goeds hoorde. Eerlijk gezegd was mijn aandacht vrij snel weg en kwam ook niet echt meer terug. Er is me serieus geen noot bijgebleven.
Nou zegt zo'n recap ook niet alles, maar het maakt me niet enthousiast genoeg om de nummers te gaan luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |