Ja de uitslag komt later, eerst Hart van Estland (20:00 dacht ik) en een aantal interval acts.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
Nu is Hart van Estland toch? Dan haak ik hier af. Dan hoor ik het resultaat later wel.
Ik ga duimennnn voor Stefan.
Ja ik vind het echt zo'n combi van Fins qua taal, Zweeds qua accent en ook nog een soort Russisch ritme erinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:50 schreef Fascination het volgende:
Het taaltje heeft echt wat Scandinavisch.
Welke vond je het best?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Recap nog even meegekregen, werd daar niet echt enthousiast van.
Best zou suggereren dat ik iets goeds hoorde. Eerlijk gezegd was mijn aandacht vrij snel weg en kwam ook niet echt meer terug. Er is me serieus geen noot bijgebleven.quote:
Wat dat betreft was Oekraïne vanavond interessanterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best zou suggereren dat ik iets goeds hoorde. Eerlijk gezegd was mijn aandacht vrij snel weg en kwam ook niet echt meer terug. Er is me serieus geen noot bijgebleven.
Nou zegt zo'n recap ook niet alles, maar het maakt me niet enthousiast genoeg om de nummers te gaan luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |