quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En als je het autopsierapport leest draait je maag helemaal om...Waarschijnlijk wel direct buiten bewustzijn geraakt. Maakt het niet minder triest uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een verdrietige klaagzang en smeekbedequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef nomina het volgende:
Weet iemand wat er gezongen wordt en waarom?
HALLO!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrik ook van je agressie. Ik ga een melding doen.
Nice try. Saekerhett gaf alleen maar aan dat je van de NOS niet meer up-to-date nieuws hoeft te verwachten dan van de kanalen die hier in dit topic genoemd zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrik ook van je agressie. Ik ga een melding doen.
Beide. Hoop en troost. Voor moslims is de Koran heilig en zij geloven dat dat hoop geeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef nomina het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord.
Is er nog iets uit te halen qua hoop of juist troost brengend?
Ik zal hem sparen. Bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nice try. Saekerhett gaf alleen maar aan dat je van de NOS niet meer up-to-date nieuws hoeft te verwachten dan van de kanalen die hier in dit topic genoemd zijn.
Hold your horses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dat met Rayan te maken? Haal die troep weg man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Er is nog een andere ramp aan de gang. Een jongetje dat ontvoerd is en de ontvoerders hebben filmpje naar ouder gestuurd.
Wat in de living fuckerinos is ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Er is nog een andere ramp aan de gang. Een jongetje dat ontvoerd is en de ontvoerders hebben filmpje naar ouder gestuurd.
[ twitter ]
Zet dat even onder een spoiler ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Open er een topic over. Niet hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Heel sneu, maar wat heeft dat met Rayan te maken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Er is nog een andere ramp aan de gang. Een jongetje dat ontvoerd is en de ontvoerders hebben filmpje naar ouder gestuurd.Dit het Marokko draadje, Syrië ligt in het Midden Oosten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik stiekum ook. Maar: Hoe.de.fuck.kun.je.zoiets.doen????? (ok, hij word maar een minuutje geslagen met de claim dat het maaaanden is. Alles voor de likes)quote:
Er lopen nogal wat verknipte figuren rondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:18 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, ik stiekum ook. Maar: Hoe.de.fuck.kun.je.zoiets.doen?????
Je hebt geen lijkenwagen nodig voor een kleuter van 5 jaar. Een klein autootje voldoet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:19 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter een lijkenwagen die kloof inrijden ipv een ambulance![]()
Maar in het (onwaarschijnlijke) geval dat hij nog leeft, sta je er mooi beteuterd bij met je lijkenwagen terwijl Rayan medische hulp nodig heeft...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:19 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter een lijkenwagen die kloof inrijden ipv een ambulance![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |