Want jij kent op dit moment de status van dat joch? Jij hebt live contact met die mensen daar ter plekke of wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar in het (onwaarschijnlijke) geval dat hij nog leeft, sta je er mooi beteuterd bij met je lijkenwagen terwijl Rayan medische hulp nodig heeft...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je hebt geen lijkenwagen nodig voor een kleuter van 5 jaar. Een klein autootje voldoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Ik ben die ene met dat gele hesje aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want jij kent op dit moment de status van dat joch? Jij hebt live contact met die mensen daar ter plekke of wat?
Julen werd destijds ook in een busje vervoerd. Laten we hopen dat het niet nodig is. Ik ga hier echt heel slecht opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je hebt geen lijkenwagen nodig voor een kleuter van 5 jaar. Een klein autootje voldoet.
Ok fair point.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want jij kent op dit moment de status van dat joch? Jij hebt live contact met die mensen daar ter plekke of wat?
Astie nog zou leven hadden ze wel meer haast gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar in het (onwaarschijnlijke) geval dat hij nog leeft, sta je er mooi beteuterd bij met je lijkenwagen terwijl Rayan medische hulp nodig heeft...
Nou ja, als de hele toko instort terwijl je haast maakt, schiet ook niet echt op natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Astie nog zou leven hadden ze wel meer haast gemaakt hoor.
Hoeveel volgers denk je dat er wereldwijd overleden zijn tijdens dit lange wachten?
Er zullen toch wel artsen aanwezig zijn die inschatten hoeveel tijd ze hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nou ja, als de hele toko instort terwijl je haast maakt, schiet ook niet echt op natuurlijk
Die brancard snap ik eigenlijk niet. Heeft Rayan letsel? Anders trek je zo'n joch toch door een gat van ~20cm?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Tengano het volgende:
Als hij niet meer leeft of zou leven hoeft hij ook niet heel ingewikkeld met een brancaard uit zijn huidige positie weggehaald te worden. Dan kan het wel een stuk eenvoudiger.
Bij voorkeur wel in één stuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Tengano het volgende:
Als hij niet meer leeft of zou leven hoeft hij ook niet heel ingewikkeld met een brancaard uit zijn huidige positie weggehaald te worden. Dan kan het wel een stuk eenvoudiger.
Heeft hij letsel zeg je? Wat denk je dat er van jou overblijft als je 32 meter door een gat heen flikkert.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die brancard snap ik eigenlijk niet. Heeft Rayan letsel? Anders trek je zo'n joch toch door een gat van ~20cm?
Psalmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Tengano het volgende:
Kan iemand vertalen wat ze zingen svp?
Hij is 32 meter door een smalle gang naar beneden gevallen. Je kan er wel van uitgaan dat hij hier en daar wat letsel heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die brancard snap ik eigenlijk niet. Heeft Rayan letsel? Anders trek je zo'n joch toch door een gat van ~20cm?
Als hij nog leeft is de kans wel aanwezig dat hij rug- of nekletsel heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij door die val letsel opgelopen. Dit zou kunnen verergeren door zomaar aan hem te gaan trekken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee hij is zo fris als een hoentje, zoals elke kleuter na vier dagen in een donker gat na een val van 30 meter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die brancard snap ik eigenlijk niet. Heeft Rayan letsel?
Ja geen idee, weet niet of daar iets over naar buiten is gebrachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hij is zo fris als een hoentje, zoals elke kleuter na vier dagen in een donker gat na een val van 30 meter.
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Tengano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |