Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komenquote:
Dan is het wel handig iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komen
Yep, en op de heenweg heb ik dus meteen een forse warmingup gehadquote:
Goeie cooldown welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komen
Vertaling?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Barbara winnt prova de anjo![]()
en is immun teg nominatie
Mooi hoor dat BB Brasilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Barbara winnt prova de anjo![]()
en is immun teg nominatie
Ik ga Bami makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
T is weekend, dit een idee?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Hier minestrone soep en de rest van de avond Italiaanse hapjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier minestrone soep en de rest van de avond Italiaanse hapjes
Je hebt verschillende Keltische talen, ligt eraan welkequote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?#durftevragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?#durftevragen
Goed gegokt, maar neequote:
Ik gokte niets, ging over heel iets andersquote:
Is het bij jou als in "solid as rock"? Want dat is wel te vertalen vanuit het Engelsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar 1 uit waarvan er een leuke naam eruit rolt![]()
cruaidh mar charraigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het bij jou als in "solid as rock"? Want dat is wel te vertalen vanuit het Engels
quote:
Jaa en uiteindelijk stond er niet echt iets bijzondersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:46 schreef Domnivoor het volgende:
Een rots met een Keltische tekst.
Het is het iemand gelukt om het te ontcijferen.
[ afbeelding ]
ciphermysteries.com
Hier had ik het laatst over, @:Aoibhin
@cruaidhmarcharraigquote:
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Keltische naam foutloos kan spellen zoals ook het geval is bij Aoibhinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:cruaidhmarcharraig
@:cruaidh_ma_ charraig
Ik zie het nog niet werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:cruaidhmarcharraig
@:cruaidh_ma_ charraig
Het Aoibhin-effect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een eer![]()
In jouw ondertitel en in @:Domnivoor's sig, ik breng wat teweeg hier
Oh dat laatste kunnen heel weinig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Ketlische naam foutloos kan spellen zoals bij Aoibhin
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat laatste kunnen heel weinig hoorHoe denk je dat Jobi ooit is ontstaan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Ketlische naam foutloos kan spellen zoals bij Aoibhin
Ga jij voor ‘cruaah’?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?Ik moest wel even oefenen maar heb het onder de knie nu.
Oooohh zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?Ik moest wel even oefenen maar heb het onder de knie nu.
En dan This is spartaaaaa als UIquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga jij voor ‘cruaah’?
Het klinkt als een Keltische strijdkreet.
CRUAAAH!quote:
Cheatnight?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben me aan het afvragen wat ik op cheatnight ga bestellen, word een dillemma
Wie ga je bedriegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoiets als gen zin om in de keuken te staan avond.
Is elke zaterdag cheatnight?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lekker lui bedoel je. Het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hangt zelf veel elders rond de laatste dagenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hangt zelf veel elders rond de laatste dagen
Ik post hier wel. Veel gezelligerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh was dat het![]()
Verandering van spijs doet eten
Dan ligt het er nog aan hoequote:
Nopequote:
SolidasRock wilde Keltisch wordenquote:
Oke dan ga ik het anders vragen, hoe vaak heb je cheatnight?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik het tot zaterdag heb uitgesteld is al een wonder.
Spruitjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Aardappels, spruitjes, appelmoes, filetlapjes
1 a 2 x per week.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke dan ga ik het anders vragen, hoe vaak heb je cheatnight?
Lekker hoor, geniet er nog maar lekker vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope![]()
Wel uitgetapast hehe dus dit zag er wel goed uit.
Zo maar een burgertje scoren. Vlieg pas maandag avond terug![]()
Inclusief rok?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SolidasRock wilde Keltisch worden
Beste gif everquote:
Lekker klimaat daar nu als ik internet moet gelovenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:38 schreef pullup het volgende:
Nog steeds in mijn catamaran heen en weer an het crossen hier![]()
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag het nog wel een maandje
Elke dag 20 gradenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker klimaat daar nu als ik internet moet geloven
Heb je bij jou in de buurt genoeg cheat mogelijkheden?quote:
Das niet handig hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voorheen was het alleen vrijdag of zaterdag, maar nu komt er doorgaans een maandag of dinsdag bij afhankelijk van hoe het heupje zich gedraagd.
Heb je het op je heupen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voorheen was het alleen vrijdag of zaterdag, maar nu komt er doorgaans een maandag of dinsdag bij afhankelijk van hoe het heupje zich gedraagd.
Maar zo al heel lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke dag 20 gradenWel s'middags pas, hier is het nog wat kouder
nee, er zijn wel wat variaties mogelijk, maar voor een redelijke prijs kom je toch op drie de zelfde keukens uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je bij jou in de buurt genoeg cheat mogelijkheden?
Hier is ook alleen de keuze tussen pizza en shoarma, maar misschien is het een idee om af en toe eens iets in te vriezen voor als je het weer op je heupen hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, er zijn wel wat variaties mogelijk, maar voor een redelijke prijs kom je toch op drie de zelfde keukens uit.
Niet te geloven iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen is het weer klote weer hier.
Nog even volhouden, dan is t weer lentequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Maar vandaag was het heerlijk, ik ben lekker naar het centrum gelopen en heb daar een rondje gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Van mij mag het nog winter worden, maar dit is echt tien keer niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog even volhouden, dan is t weer lente
Een weekje winter weer, ga ik wel mee akkoordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mag het nog winter worden, maar dit is echt tien keer niks
Nog een maandje dus of moeten de roeisters studeren >quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:38 schreef pullup het volgende:
Nog steeds in mijn catamaran heen en weer an het crossen hier![]()
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag het nog wel een maandje
Hier heb je tenminste nog wat sushi, chinees,mexicaans of surinaams, maar dan komt het op het punt neer of je zin hebt om 4+ euro bezorgkosten te betalen op een bestelling van min 15 euro.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is ook alleen de keuze tussen pizza en shoarma, maar misschien is het een idee om af en toe eens iets in te vriezen voor als je het weer op je heupen hebt
Ik zit binnen met de jaloezieën dicht .. merk er niets vab=nquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Shoarma....damn, dat moet ik ook weer eens halenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is ook alleen de keuze tussen pizza en shoarma, maar misschien is het een idee om af en toe eens iets in te vriezen voor als je het weer op je heupen hebt
Shhtttttquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mag het nog winter worden, maar dit is echt tien keer niks
Helaas jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een maandje dus of moeten de roeisters studeren >
Voor 1 persoon is dat inderdaad prijzig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hier heb je tenminste nog wat sushi, chinees,mexicaans of surinaams, maar dan komt het op het punt neer of je zin hebt om 4+ euro bezorgkosten te betalen op een bestelling van min 15 euro.
Met heel veel knoflooksausquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Shoarma....damn, dat moet ik ook weer eens halen
Is vaak zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Februari lijkt niks meer te worden![]()
Zal je zien dat het in maart nog een keer los gaat...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Februari lijkt niks meer te worden![]()
Zal je zien dat het in maart nog een keer los gaat...
Vorig jaar was het tot in mei beroerdquote:
Dat zal weer even aanpassen zijn, maar hopelijk maar voor even.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas ja![]()
Volgende week de kou weer in
Zelfs dat hebben ze hier niet bij de shoarmaboerquote:
Ja ook. En vervolgens daarna drie hele mooie weken dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorig jaar was het tot in mei beroerd
En toen werd het herfstquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ook. En vervolgens daarna drie hele mooie weken dacht ik.
Hier wel gelukkigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben ze hier niet bij de shoarmaboer
En tot zover de zomer van 2021quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ook. En vervolgens daarna drie hele mooie weken dacht ik.
https://cdn.metro-group.c(...)w=400&h=400&mode=padquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben ze hier niet bij de shoarmaboer
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://cdn.metro-group.c(...)w=400&h=400&mode=pad
Waar eet je dat bij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Over rode ui gesproken, dit is ook heel lekker .
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Over rode ui gesproken, dit is ook heel lekker .
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld door je sla, of bij de nasi, eigenlijk kan je het overal bij etenquote:
lijkt me niet zo lekker door de koffie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door je sla, of bij de nasi, eigenlijk kan je het overal bij eten
Zoetzure ja, morgen ga ik het zelf maken en een paar potjes ermee vullenquote:
Ok, door de sla is wel een goed ideequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door je sla, of bij de nasi, eigenlijk kan je het overal bij eten
Ik ben sowieso niet zo gek op zoetzure koffiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me niet zo lekker door de koffie.
Als je je hierdoor aangesproken voelt is het advies wat aan je zelfbeeld te doenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je je hierdoor aangesproken voelt is het advies wat aan je zelfbeeld te doen![]()
Ik vind dat leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat het tussen de wintersport door word uitgezonden?
Niks voor mij ws.
Kan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit gekeken.
Mja dat is niet heel bevredigendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel eens een poging ondernomen .. 10 min. max
Ik speel ook mee met de app.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ook, ook al mis ik tegenwoordig weleens een aflevering. Vroeger keek ik altijd.
Ik haal ze tegenwoordig bij de groenten boer, zit er veel meer smaak aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SpruitjesIk denk dat ik dat komende week weer eens ga eten.
Als garnering op een slagroomtaartquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me niet zo lekker door de koffie.
Dat zou zelfs nog kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als garnering op een slagroomtaart
maandag vliegt ie terug schreef ie eerderquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pullup!Weer terug in Nederland of gewoon een flitsbezoek vanuit Seville?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand even een opvrolijkingspost posten?
Thanksquote:
Helpt ookquote:
Is San Remo nog niet begonnen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het is even moeilijk thuis
Nu bezig NPOquote:
Jawel, maar dat wil ik met mama via de tv zien, en zij is in een ruzie verwikkeld met mijn broerquote:
Hmmmquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wil ik met mama via de tv zien, en zij is in een ruzie verwikkeld met mijn broer
DIe ken ik nog wel, zijn heel veel varianten van gemaakt.quote:
Voor zover ik weet is dit de originelequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe ken ik nog wel, zijn heel veel varianten van gemaakt.
Zoals een restaurant rekening waar ie van schrikt, de andere herinner ik me niet zo goed meer.
Klopt. Is het ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dit de originele
Zag ik niet aankomenquote:
Daarom is ie ook zo goed,quote:
Zulke leuke beestjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ah, ik snap dat je weer bent begonnen met drinkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik snap dat je weer bent begonnen met drinken![]()
Sterkte man
Hoezo voor morgen? Ga je in de tussentijd stoppen met drinken dan?quote:
Mollen kunnen dingen mollenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kunnen mollen iets breken? #durftevragen
Ik drink nooit tijdens mijn nachtrustquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo voor morgen? Ga je in de tussentijd stoppen met drinken dan?
Ik heb altijd goed kunnen opschieten met 'schoonmoeders'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
sterkte ... ik mocht de mijne wel trouwens
Ik heb per ongeluk een gifje dubbel gepost die mag je wel wissenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb altijd goed kunnen opschieten met 'schoonmoeders'
Ik was haar lieveling en kreeg altijd het volste bordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb altijd goed kunnen opschieten met 'schoonmoeders'
dat kan je zelf ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een gifje dubbel gepost die mag je wel wissen
Ik denk dat we dat wel overlevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een gifje dubbel gepost die mag je wel wissen
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was haar lieveling en kreeg altijd het volste bord
Oja, dat is het, daarom eet ik veel. Ik ben beleefdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ik niet .. maar uit beleefdheid doe je dan toch maar je best
Wat at je vandaag?quote:
Die heb je eerder ook gemaakt toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
https://brendakookt.nl/20(...)t-broccoli-en-worst/
Ja, wel vakerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je eerder ook gemaakt toch?
Kijk, kijk, wie opgedoken is!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wel vaker
Was al een tijd geleden, want de laatste keer smaakte het me niet zo
FTFYquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om hem zijn molrechten te laten houden? #durftevragen
Wat een loserquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens door dat we over hem roddelen, en dat is dan mod
That must be me!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk, kijk, wie opgedoken is!
Lag vast aan de worstquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wel vaker
Was al een tijd geleden, want de laatste keer smaakte het me niet zo
Broccoli is onschuldigquote:
Rundergehakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak gehakt van de Broccoli
Had je zeker die met de veel te lange steelquote:
Ik ga er niet over uitweiden, ik wil het vaker etenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je zeker die met de veel te lange steel
Ik heb worst en broccoli, maar ik wil dat aardappel anders spul nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er niet over uitweiden, ik wil het vaker eten
De Bond van Broccoli vind jouw opmerkingen 7x00 nixs!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er niet over uitweiden, ik wil het vaker eten
Is er al een nieuwe bond gekozen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Bond van Broccoli vind jouw opmerkingen 7x00 nixs!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe bond gekozen?
Anders zou je deze nog voor kunnen stellen broccoli bond
Idris Elba?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe bond gekozen?
Anders zou je deze nog voor kunnen stellen broccoli bond
Die misschien, maar Tom Holland wilde ook wel en nog een paarquote:
Er zijn er wel meer die willen. Ik gok alleen op Elba.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Die misschien, maar Tom Holland wilde ook wel en nog een paar
Heb je het recept wel gelezen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb worst en broccoli, maar ik wil dat aardappel anders spul niet
Sue mequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Bond van Broccoli vind jouw opmerkingen 7x00 nixs!
Ja dat sausje mot ik niet, de kaas welquote:
Mjah, dit was nou ook weer niet zo moeilijk om een boot te pakken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Location, location, location!
Dat is zķķķķ 2010, sue-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik lees net dat die jongen toch nog overleden is.....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ik lees net dat die 5 jarige jongetje dat in een waterput gevallen was nu zojuist eindelijk eruit is gehaald.
ws vlak voor de redding overleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik lees net dat die jongen toch nog overleden is.....
Dan doe je er alleen kaas over, mag ook hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat sausje mot ik niet, de kaas wel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik lees net dat die jongen toch nog overleden is.....
Dat doe ik meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe je er alleen kaas over, mag ook hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ws vlak voor de redding overleden.
Liken is nu een beetje vreemd. Dus dan maar zo: Jammer.... Al die moeite en inzet en dan toch nog niet kunnen redden.quote:
Zolang een teken van leven, ouders nog geīnterviewd vlak voor hij eruit gehaald werd. Dat zouden ze niet doen als hij al was overleden lijkt me.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Liken is nu een beetje vreemd. Dus dan maar zo: Jammer.... Al die moeite en inzet en dan toch nog niet kunnen redden.
Het is natuurlijk allemaal niet leuk maar wat kan ik ermee en wat heb ik eraanquote:
Pciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang een teken van leven, ouders nog geīnterviewd vlak voor hij eruit gehaald werd. Dat zouden ze niet doen als hij al was overleden lijkt me.
We horen vast later wat er op het laatst mis is gegaan.
Maak een filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik het gaan proberen ? Heb nog een stronk Broccoli liggen ...
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toe, doe eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |