Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komenquote:
Dan is het wel handig iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komen
Yep, en op de heenweg heb ik dus meteen een forse warmingup gehadquote:
Goeie cooldown welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net op de terugweg van de sportschool hoefde ik niet te trappen om op redelijk tempo vooruit te komen
Vertaling?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Barbara winnt prova de anjo![]()
en is immun teg nominatie
Mooi hoor dat BB Brasilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Barbara winnt prova de anjo![]()
en is immun teg nominatie
Ik ga Bami makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
T is weekend, dit een idee?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Hier minestrone soep en de rest van de avond Italiaanse hapjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier minestrone soep en de rest van de avond Italiaanse hapjes
Je hebt verschillende Keltische talen, ligt eraan welkequote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?#durftevragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de Keltische variant van SolidasRock?#durftevragen
Goed gegokt, maar neequote:
Ik gokte niets, ging over heel iets andersquote:
Is het bij jou als in "solid as rock"? Want dat is wel te vertalen vanuit het Engelsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar 1 uit waarvan er een leuke naam eruit rolt![]()
cruaidh mar charraigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het bij jou als in "solid as rock"? Want dat is wel te vertalen vanuit het Engels
quote:
Jaa en uiteindelijk stond er niet echt iets bijzondersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:46 schreef Domnivoor het volgende:
Een rots met een Keltische tekst.
Het is het iemand gelukt om het te ontcijferen.
[ afbeelding ]
ciphermysteries.com
Hier had ik het laatst over, @:Aoibhin
@cruaidhmarcharraigquote:
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Keltische naam foutloos kan spellen zoals ook het geval is bij Aoibhinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:cruaidhmarcharraig
@:cruaidh_ma_ charraig
Ik zie het nog niet werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:cruaidhmarcharraig
@:cruaidh_ma_ charraig
Het Aoibhin-effect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een eer![]()
In jouw ondertitel en in @:Domnivoor's sig, ik breng wat teweeg hier
Oh dat laatste kunnen heel weinig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Ketlische naam foutloos kan spellen zoals bij Aoibhin
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat laatste kunnen heel weinig hoorHoe denk je dat Jobi ooit is ontstaan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Straks heb ik cruaah als bijnaam omdat niemand mijn Ketlische naam foutloos kan spellen zoals bij Aoibhin
Ga jij voor ‘cruaah’?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?Ik moest wel even oefenen maar heb het onder de knie nu.
Oooohh zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit in de post die jij hebt gequoot?Ik moest wel even oefenen maar heb het onder de knie nu.
En dan This is spartaaaaa als UIquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga jij voor ‘cruaah’?
Het klinkt als een Keltische strijdkreet.
CRUAAAH!quote:
Cheatnight?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben me aan het afvragen wat ik op cheatnight ga bestellen, word een dillemma
Wie ga je bedriegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoiets als gen zin om in de keuken te staan avond.
Is elke zaterdag cheatnight?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lekker lui bedoel je. Het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hangt zelf veel elders rond de laatste dagenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
[ afbeelding ]
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hangt zelf veel elders rond de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |