quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
Die Henk Veerkneus hebben ze dus echt alleen als pinchhitter gehaald.
Henk Veerkneus, dat zijn teksten!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
Omdat hij nu op de bank zit terwijl hij er net bij is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
Als ze slim zijn, blijft dat z'n plek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij nu op de bank zit terwijl hij er net bij is?
Geen Leo Driessen de rest van de avondquote:
Twente - Vitesse is 21:00 uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat is DE TOPPER vandaag?
Een week of 2.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:41 schreef Tagliano het volgende:
Hee Henk de Jong zit weer op de bank
Of loop ik weer eens lichtjaren achter
Genotquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Schouten bij de manager. @:drizzt_dourden
Utrecht had het zelf lange tijd wel door, toen zat hij op de bank.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:54 schreef Tagliano het volgende:
l
[..]
Jij loopt meer dan 2 weken achter
man/hont. Ja, echt grappig is het niet. Maar ik heb niets tegen de beste man, al hou ik totaal niet van dit soort type voetballers die maar wat rondsloffen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veerhont, Veerkneus.
Henk Veerman is niet populair!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Van der Hoorn kon ook prima in de spits.
In mijn herinnering maakt hij wel alleen maar mooie goals, dus dat belooft wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
man/hont. Ja, echt grappig is het niet. Maar ik heb niets tegen de beste man, al hou ik totaal niet van dit soort type voetballers die maar wat rondsloffen.
quote:
VI.nl ondervindt technische problemenquote:
quote:Systeemnotificatie
05-02-2022 @ 17:11:36
Je premium account (abo) verloopt op 12-02-2022 17:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Second Love punt nlquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
???????? IK DACHT DAT JE MN VRIEND WAS KLOOTZAK
Met been op hoofd toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n onzin dat ze dan beide geel krijgen. Uldirikis doet niets.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een mokerdebiel die Janssen
Dan ga ik nu ook kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Als de tweede helft eenzelfde verloop heeft als de eerste overweeg ik het predikaat "knotsgek" @:ggmm
Dat klopt maar ik wil wel graag even aanstippen dat het altijd een klootzak is geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willem Janssen is gewoon zo'n speler die niet goed meer is en vervelende streken nodig heeft om nog als winnaar uit strijd te komen
Marc Jan Fludderus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:25 schreef Tagliano het volgende:
Willem Janssen heeft lang bij Roda gespeeld
Er komt bijzonder weinig sympathieks uit Kerkrade
Die vind ik niet leuk sinds die vrije trap in de playoffsquote:
Het punt wat ik een beetje onhandig probeerde te maken was ook niet dat hij sympathiek is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vind ik niet leuk sinds die vrije trap in de playoffs
Ohquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het punt wat ik een beetje onhandig probeerde te maken was ook niet dat hij sympathiek is.
Fortuna-Heerenveen heeft in alle ellende die dat herbergt ook wel ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
18:00 uur trouwens Inter - AC Milan op ziggy 14, ter info.
Dat gaat op het hoofdscherm ja, en het Italiaanse voetbal op mute.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fortuna-Heerenveen heeft in alle ellende die dat herbergt ook wel iets
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat stelt Heerenveen nu nog voor zonder de heren Veerman?
Dank, die gaat op mijn lijstjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano de pantalic podcast met Vink is trouwens erg vermakelijk.
Wat stelde het voor met de heren Veerman is ook een relevante vraagquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze hebben een groot talent gekocht voor dik 2 miljoen (Sarr) en de matige Sidney van Hooijdonk. Haye gaat wel een aanwinst zijn denk ik. Maar Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:03 schreef Paul het volgende:
Er moet snel een leuk Veermanliedje komen
Dit kun je vast wel even vragen aan de Heerenveensupporters, die zijn altijd lekker aanwezig in het stadionquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:03 schreef Paul het volgende:
Er moet snel een leuk Veermanliedje komen
Slechte keusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef Tagliano het volgende:
Mijn pizza 4 kazen is klaar
Einde bericht
Drink je wel met melk toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef Tagliano het volgende:
Einde bericht
Zijn dat net zoveel kazen als vinkjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef Tagliano het volgende:
Einde bericht
Is het mistig ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Paul het volgende:
Kijk daar is Sylla, wie mistte hem hier nou?
Van harte Paul.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef Paul het volgende:
Fc Utrecht komt terug van 0-2 naar 3-2 en wint door een goal van VEERMANGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je nou gewoon even het hele plaatje had gelezen zie je dat ie op de bank zitquote:
Bedankt, jij krijgt een like.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gepasseerd, zoals al zo vaak dit seizoen haha!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, jij krijgt een like.
@:tagliano jij niet
Is Robert Maaskant nog altijd onze kroonprins van trainersgilde?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef Tagliano het volgende:
Robert Maaskant verwacht geen spektakel, totdat er goals gaan vallen
Robert Maaskant leeft op het randje
We vragen het maaskantadept @AFCNielsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Robert Maaskant nog altijd onze kroonprins van trainersgilde?
We hopen allemaal natuurlijk dat hij de nieuwe trainer van PSV wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We vragen het maaskantadept @:afcniels
Komt bij Malmö/Mjällby vandaan , seizoen was al afgelopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou je Heerenveen zijnde zo'n Sarr niet direct opstellen?
Herr Schmidt heeft wel erg veel moeite om zijn ploeg fit te houden?quote:
Zahavi is wel fit maar die wordt gewoon niet meer opgesteld. Madueke traint volgens mij weer mee maar nog niet wedstrijdfit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herr Schmidt heeft wel erg veel moeite om zijn ploeg fit te houden?
Zahavi speelt al weken niet meer? Wanneer is Madueke terug?
We zitten hier in VBL. Kanjer lekker op naar het Wie is de Mol subforum dan!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen weer genieten van Fresia in Wie is de Mol.
Doe even rustig zeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We zitten hier in VBL. Kanjer lekker op naar het Wie is de Mol subforum dan!
Hoeveel blikken Klok heb je al op?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg het maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommels drommels en nog eens drommels
Altijd hetzelfde met die gast.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef GGMM het volgende:
Lenny zit weer heel dicht tegen een meltdown aan
Ik gok na dit weekend, als Fred Grim is ontslagen na het verlies tegen RKC en Petrogod de meubelen komt redden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef GGMM het volgende:
Lenny zit weer heel dicht tegen een meltdown aan
3-1.quote:
Dan kom ik echt nooit meer terug daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok na dit weekend, als Fred Grim is ontslagen na het verlies tegen RKC en Petrogod de meubelen komt redden.
VI had ook weer een totoact zag ik. Chris Woerts had niets door. (lol)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk worden al die gokreclames VERBODEN.
Laat het je smaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nu ook ingeschakeld op ESPN1
Met een Chouffe Nice
Everon is homo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Géén WIDM-spoilers tijdens PSV - AZ graag
Wat leuk, ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Met een Chouffe Nice
Johquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Met een Chouffe Nice
Helder en gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk, ik ook
(ingeschakeld bij ESPN1, ik drink verder niet)
[..]
Joh
Ik met een bakje vla met hagelslag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Met een Chouffe Nice
Pure hagelslag?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik met een bakje vla met hagelslag.
Touchequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vraag anders nog even of hij geblesseerd of gepasseerd is.
Toch ook leuk dat die fans eens kunnen klappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
5 seconden klappen was ook wel genoeg geweest.
Maar goede warming up
Dan was Wim het alweer vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
5 seconden klappen was ook wel genoeg geweest.
Maar goede warming up
Waarom niet? Heb je het naar je zin of zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk, ik ook
(ingeschakeld bij ESPN1, ik drink verder niet)
[..]
Joh
Yep duidelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco @:lenny_leonard
Heeft hij nou een afro?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco @:lenny_leonard
Niet zo cynisch doen en geniet van dit moment. Wat is die man onrecht aangedaan met zijn plek op de bank.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Mvogo pakte een bal klemvast
Ik denk ik zeg het maar even
Zo'n Mickey Mouse pak kleedt wel af.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, Mickey Mouse oren, is naar Disneyland geweest.
Dat valt ook wel mee toch? Het is geen puntenpakker in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen en geniet van dit moment. Wat is die man onrecht aangedaan met zijn plek op de bank.
Buiten de 16 zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Mvogo pakte een bal klemvast
Ik denk ik zeg het maar even
Maar houdt zijn tenue wel netjes schoon als een echte klasse gentlemanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee toch? Het is geen puntenpakker in ieder geval
Kijk je niet per ongeluk Kameroen - Burkina Faso?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze pot is tot nu toe niveautje Afrika Cup.
Ik weet niet of dit voor of tegen hem spreektquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar houdt zijn tenue wel netjes schoon als een echte klasse gentleman
Wie moet er geel krijgen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Zorro het volgende:
Een gele kaart wordt niet nodig geacht? Bijzonder.
Streamquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef T3hTommay het volgende:
Die pot is niet op tv trouwens, ik ben woest.
Diegene die Doan opving.quote:
Dat potje om de 3e plaats motten ze afschaffen. Gewoon.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef T3hTommay het volgende:
Die pot is niet op tv trouwens, ik ben woest.
Het was dan ook een rare beslissing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als je een kaart geeft en geen overtreding.
Gewoon net als bij boksen, allebei brons.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat potje om de 3e plaats motten ze afschaffen. Gewoon.
Eens, maar ik vind het frappant dat ze dat hele pleuristoernooi uitzenden en dan een All Star potje van de NHL voorrang geven ten opzichte van een strijd om derde/vierde plek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als je een kaart geeft en geen overtreding.
Boksen is geen sport.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon net als bij boksen, allebei brons.
Flauwekul allemaal.
Ja vind ik ook hoor, denk dat ze verwachten dat er echt niemand kijkt met de Eredivisiepotjes op tv maar hadden ze prima even kunnen uitzenden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het frappant dat ze dat hele pleuristoernooi uitzenden en dan een All Star potje van de NHL voorrang geven ten opzichte van een strijd om derde/vierde plek.
Voor niks al die extra kanalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het frappant dat ze dat hele pleuristoernooi uitzenden en dan een All Star potje van de NHL voorrang geven ten opzichte van een strijd om derde/vierde plek.
Ik heb bijzonder veel zin daar weer inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Als Zwolle wint kan het degradatiegenot nog best knotsgek worden. @:tagliano
Laat Zwolle maar degraderen. Grijze kutclub.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Als Zwolle wint kan het degradatiegenot nog best knotsgek worden. @:tagliano
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit voor of tegen hun spreekt
Weer één potje dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder veel zin daar weer in
Hopelijk krijgen we dit jaar wel normale playoffs, zal wel neem ik aan
Ja na een leuke strijd mogen ze wel opdonderen. Dag Bram van Polen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Zwolle maar degraderen. Grijze kutclub.
Het lijkt ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:13 schreef T3hTommay het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
Ach ga weg. Zo.
Jij vermaakt je wel dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag net wel Sangare zijn sixpack.
Goal
En morgen verspeelt Ajax puntjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer goed ingekopt
Dit is gespeeld
Ja want ajax speelde thuis gelijk tegen Go Ahead en Heracles ook, dus die zijn aan elkaar gelijk.quote:
Och, ik weet het niet hoor..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |