quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:39 schreef Tuindier het volgende:
Hier is de superdrukkewerkweek ook achter de rug. Vandaag doe ik niets, maar het goede nieuws is dat ik de week redelijk goed ben doorgekomen.
Evenement is doorgegaan en goed afgesloten? Wat fijnquote:
Event is goed gegaan ja, gelukkig. Volgende is pas over een half jaar, dus even tijd om op andere dingen te focussen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Evenement is doorgegaan en goed afgesloten? Wat fijn
Nee, het was het laatste jaar van de 10 jaar vast periode. toen ik 11 jaar geleden de hypotheek afsloot was in Nederland de rente overal boven de 5% voor 10 jaar vast, en mijn Account manager bij de ABN vertelde mij dat zelfs hij niet zulke voorwaarde kreeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij goed genaaid
Flink bijkomen nu, goed aan jezelf denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:35 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Event is goed gegaan ja, gelukkig. Volgende is pas over een half jaar, dus even tijd om op andere dingen te focussen.
Dilemma: er zijn best wel wat mensen op mijn werk met familieleden met corona. Ik ben natuurlijk hartstikke moe, maar ook lichte keelpijn/dichte neus, wat ik vrijwel altijd heb als ik wakker wordt. Zelftest was negatief. Zouden jullie voor een pcr gaan?
Ik keek even een kon binnen een paar uur terecht. Neus is nu weer open, dus ik doe gewoon even rustig. Als het morgen nog steeds twijfel is, maar even testen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Flink bijkomen nu, goed aan jezelf denken.
Ik zou het voor de zekerheid inplannen, afzeggen kan toch altijd?
Al’s je het van jezelf kent, negatieve zelftest hebt en dit weekend nergens heen hoeft kun je natuurlijk uitstellen. Want dan zet je jezelf al in quarantaine en dat is wat men will.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik keek even een kon binnen een paar uur terecht. Neus is nu weer open, dus ik doe gewoon even rustig. Als het morgen nog steeds twijfel is, maar even testen.
Besluiteloosheid is altijd een van de symptomen van heel-moe bij mij.
Ik vind de mixed relay ook maar een rommeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tussen alle luilakkerim moet er toch iemand werken dus dan ben ik dat maar
Nu thuis, kopje soep en badje wat volloopt.
Ik viel in de mixed team relay en snap er natuurlij weer niks vanMaar team NL doet het blijkbaar goed dus hoera!
Mijn katten vertellen mij al dagen dat het lente wordt. Want dan spookt het in huis en wordt er in de vijf minuten gekte krabpaal in- en uit gevolgen, kussens aangevallen en overal geesten gezien![]()
Nu badderen, kijken of ik met wat föhnen mijn los haar wat leuker krijg, straks repeteren en morgen uitvoering
Oh ja, geweldig, die gektes van kattenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn katten vertellen mij al dagen dat het lente wordt. Want dan spookt het in huis en wordt er in de vijf minuten gekte krabpaal in- en uit gevolgen, kussens aangevallen en overal geesten gezien![]()
Nu badderen, kijken of ik met wat föhnen mijn los haar wat leuker krijg, straks repeteren en morgen uitvoering
Nou, je zei anders dat dat vorig jaar was in je postquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, het was het laatste jaar van de 10 jaar vast periode. toen ik 11 jaar geleden de hypotheek afsloot was in Nederland de rente overal boven de 5% voor 10 jaar vast, en mijn Account manager bij de ABN vertelde mij dat zelfs hij niet zulke voorwaarde kreeg.
Ja, ik zei dat ik vorig jaar dat nog betaalde, dat was het laatste jaar van 10 jaar periode. Had het wellicht beter moeten verwoorden. Inmiddels betaal ik niets meer, alles afgelost.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je zei anders dat dat vorig jaar was in je post
Ga je nog wat doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
Vandaag nog tot 23 (gelukkig vanuit huis) werken en dan vakantie tot de 17e
Wat betaal je daarvoor, en hoe vaak komt die langs? Doet die binnen ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb daar een oplossing voor.. een glazenwasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |