abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2022 @ 22:58:34 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203530281
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Mens rot op met je eeuwige gezwam. Jij en die stinkhopper lezen alleen maar wat jullie willen lezen!!! Heb ik niet ook zeker dat kutvolk uit Giethoorn veroordeeld? Jazeker! Maar dat lezen jullie niet! Of ja, dat lezen jullie wel, maar laten het bewust weg omdat jullie een eigen agenda hebben te vingerwijzen naar mij.
:D
Ik heb geen idee waarom je denkt dat ik je op die manier überhaupt opmerk.
quote:
En wat ik die vrouw een betere omgeving gun! Heeft ze nu toch ook dus wat is het probleem??!
Het probleem is dat ze weg is getreiterd uit haar woning; daar gaat dit topic over.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:15:56 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203530692
-Excuus, verkeerde topic-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203531765
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
:D
Ik heb geen idee waarom je denkt dat ik je op die manier überhaupt opmerk.
[..]
Het probleem is dat ze weg is getreiterd uit haar woning; daar gaat dit topic over.
Schijnheil, je zit wel degelijk vaker op mijn nek. Maar ik negeer je normaal gesproken omdat ik je de moeite niet waard vind. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.

Dat ze weggetreiterd is daarover heb ik mijn walging al over uitgesproken dus wat moet je nog van me?
Ga lekker je covertjes repeteren ofzo. :W
pi_203533428
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:00 schreef Kim-Holland het volgende:

Maar ook; wat heeft deze vrouw met haar zoon daar in dat kutgehucht te zoeken? Daar wil je toch niet wonen?!
En de Turkse vlag uit het raam hangen moet je ook gewoon niet doen!

Waarom zou je geen vlag mogen ophangen? Dit is dan wel Utrecht maar in het studentenhuis hier tegenover hangt een Braziliaanse vlag duidelijk zichtbaar voor het raam, om de hoek van de straat hangt een regenboogvlag, verderop heeft iemand een Limburgse vlag opgehangen. En niemand die daar een punt van maakt of ramen ingooit. Zelfs niet bij die Limburgse vlag.
Maar de Turkse vlag is wel een probleem?

Zolang we niet met Nazivlaggen gaan wapperen, moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij voor z'n huis ophangt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_203533864
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja discriminatie bestaat tegenwoordig blijkbaar niet meer.
Discriminatie en racisme zijn twee totaal verschillende dingen.
pi_203533910
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Discriminatie en racisme zijn twee totaal verschillende dingen.
Ja dat dus. Maar tegenwoordig wordt alles op racisme gegooid. Ook in de debielste situaties overigens.
pi_203534097
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja dat dus. Maar tegenwoordig wordt alles op racisme gegooid. Ook in de debielste situaties overigens.
Racisme is een containerbegrip geworden: alles wat "slecht" is wordt racisme genoemd. Slecht tussen aanhalingstekens, want het gaat meestal om wat "links" slecht vindt. Racisme is een soort scheldwoord geworden. De rechterlijke macht was zelfs bereid om het woordenboek aan te passen en Wilders te veroordelen voor racisme, omdat hij iets over mensen met de Marokkaanse nationaliteit had gezegd.

Met het begrip discriminatie is iets soortgelijks aan de hand, dat mag alleen nog door "links" worden gebruikt. Terwijl bijvoorbeeld het streven naar 50% vrouwen in de regering ook een vorm van discriminatie is.

President Biden heeft onlangs verklaard dat het per se een zwarte vrouw wil benoemen tot hoogste rechter. Een zuivere vorm van racistische discriminatie, maar daar hoor je de linkse gemeenschap dan weer niet over.
pi_203534251
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Racisme is een containerbegrip geworden: alles wat "slecht" is wordt racisme genoemd. Slecht tussen aanhalingstekens, want het gaat meestal om wat "links" slecht vindt. Racisme is een soort scheldwoord geworden. De rechterlijke macht was zelfs bereid om het woordenboek aan te passen en Wilders te veroordelen voor racisme, omdat hij iets over mensen met de Marokkaanse nationaliteit had gezegd.

Met het begrip discriminatie is iets soortgelijks aan de hand, dat mag alleen nog door "links" worden gebruikt. Terwijl bijvoorbeeld het streven naar 50% vrouwen in de regering ook een vorm van discriminatie is.

President Biden heeft onlangs verklaard dat het per se een zwarte vrouw wil benoemen tot hoogste rechter. Een zuivere vorm van racistische discriminatie, maar daar hoor je de linkse gemeenschap dan weer niet over.
Probeer als heteroseksuele blanke man maar eens bij de BBC aan de slag te komen.
pi_203534543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Eeenheid rondom wat?
Een zogeheten Leitkultur.
pi_203534720
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
Andersom zou ook wel leuk zijn. Ga in het Giethoorn van Turkije wonen en hang daar de Nederlandse vlag uit.
En als de Turken dan boos zouden worden, je ramen intrappen en roepen dat je terug moet naar je eigen land dan is het geen racisme maar bescherming van cultuur en maatschappij.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203535336
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Afgelopen decennia hebben toch wel bewezen dat als gelijkheid niet een beetje afgedwongen wordt er bijzonder weinig veranderd.

En helemaal niet zo gek want de beleidsmakers zoeken in een kandidaat kwaliteiten die ze herkennen (zelf hebben).

Altijd dat domme gejank over links dit, links dat, links zus en ook nog links zo :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2022 10:43:35 ]
  zondag 6 februari 2022 @ 10:42:11 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203535360
Niet alles gelezen, maar mijn indruk is dat burgers blijkbaar niet zo enthousiast zijn over een muliticulturele samenleving. Niks geks aan lijkt mij.
pi_203535766
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Afgelopen decennia hebben toch wel bewezen dat als gelijkheid niet een beetje afgedwongen wordt er bijzonder weinig veranderd.

En helemaal niet zo gek want de beleidsmakers zoeken in een kandidaat kwaliteiten die ze herkennen (zelf hebben).
Dat is waar, maar dat is een ander probleem dat niks met racisme te maken heeft.

De hoofdzaak is dat de Nederlandse cultuur inzake nageslacht en opvoeding op miraculeuze wijze geschikt blijkt voor het doen slagen in de Nederlandse samenleving. Als een bevolkingsgroep daar op groot schaal van afwijkt en het op de eigen manier doet, zonder dat doel voor ogen te houden, dan is het onzinnig om daar dezelfde mate van succes van te verwachten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 6 februari 2022 @ 12:53:51 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203537716
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 00:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Schijnheil, je zit wel degelijk vaker op mijn nek. Maar ik negeer je normaal gesproken omdat ik je de moeite niet waard vind. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Oh dan zul je wel vaker inhoud hebben die te torpederen is.
quote:
Dat ze weggetreiterd is daarover heb ik mijn walging al over uitgesproken dus wat moet je nog van me?
Ga lekker je covertjes repeteren ofzo. :W
Ga ik zo doen. Vandaag staan Dio op het programma, tanden trekken met Cliff van Metallicaaa en nog wat Maiden. En als het minder hard gaat regenen ga ik nog even werken aan mijn goddelijke podiumverschijning met een kilometer of 5 interval. Daarna denk ik lekker lezen.

Ga jij nog iets leuks of nuttigs doen?
  zondag 6 februari 2022 @ 12:56:52 #115
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203537769
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh dan zul je wel vaker inhoud hebben die te torpederen is.
[..]
Ga ik zo doen. Vandaag staan Dio op het programma, tanden trekken met Cliff van Metallicaaa en nog wat Maiden. En als het minder hard gaat regenen ga ik nog even werken aan mijn goddelijke podiumverschijning met een kilometer of 5 interval. Daarna denk ik lekker lezen.

Ga jij nog iets leuks of nuttigs doen?
^O^
Goed bezig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 6 februari 2022 @ 12:59:57 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203537828
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Nou ja, in deze context wordt er letterlijk gezegd dat ze moeten oprotten naar hun eigen land dus dan lijkt het me geen vergezochte "debiele situatie".
pi_203537944
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou ja, in deze context wordt er letterlijk gezegd dat ze moeten oprotten naar hun eigen land dus dan lijkt het me geen vergezochte "debiele situatie".
Nee dat ben ik sowieso met je eens.
pi_203538441
Ze hebben het verkeerd aangepakt. Het klopt dat de normale aanpak via de wet dus instanties moet gebeuren maar dit verhaal laat evident zien dat de instanties zelf meedoen aan racisme. Wie had ook anders verwacht als de grootste instantie(belastingdienst) in Nederland zelf meedoet aan discriminatie en de overheid die in eerste instantie heeft weggelachen?

De aanpak zou zo moeten zijn: social media. Elke gebeurtenis vastleggen en delen op social media. Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
  zondag 6 februari 2022 @ 14:17:56 #119
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_203539082
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Werkperd het volgende:
Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
Bluf!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_203539126
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:01 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Waarom zou je geen vlag mogen ophangen? Dit is dan wel Utrecht maar in het studentenhuis hier tegenover hangt een Braziliaanse vlag duidelijk zichtbaar voor het raam, om de hoek van de straat hangt een regenboogvlag, verderop heeft iemand een Limburgse vlag opgehangen. En niemand die daar een punt van maakt of ramen ingooit. Zelfs niet bij die Limburgse vlag.
Maar de Turkse vlag is wel een probleem?

Zolang we niet met Nazivlaggen gaan wapperen, moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij voor z'n huis ophangt.
Als je zo trots bent op je roots, ga er dan lekker wonen.
Ik kan best begrijpen dat mensen zich er aan irriteren.
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 06-02-2022 14:57:38 ]
pi_203539561
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Candymannetje op 06-02-2022 14:58:00 (Dubbel) ]
pi_203540946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Jij gelooft in een links regenboog utopie wereld waar iedereen verschilt en vrolijk en blij samen leeft. Dat heet fantasie. Dit links diversiteitsdwang idee is gekomen om expres banden te verbrekem en cohesie tussen mensen zwak te maken. Zo wordt de staat alleen maar sterker.
Gelukkig dat jij goed weet wat ik geloof. Ik wist dat zelf nog niet namelijk.

NIVEA. Niet Invullen Voor Een Ander.
pi_203540968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Eeenheid rondom wat?
je leven leven en samen een mooie toekomst bouwen.....?
pi_203541276
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.
die vlaggen kwamen NA dat dat gezin bij allerlei instanties en politie hulp vroegen. Waar de politie agente doodleuk zegt "ja is maar kattenkwaad", waar ze beelden zogenaamd kwijt raken en een foei gesprek met een dader voeren.

Dus dat gezin werd al maanden geterroriseerd en pas nadat de instanties niks deden kwamen ze met die twee vlaggen en bordje. Ik geef ze groot gelijk.
Stel dat moeder en zoon tering tuig was dan was er al wel reflectie. Maar nee mevrouw deed niet mee aan de laatste BBQ van de buurt, dat is het enige dat je hoort.

Ik hou altijd een slag om de arm bij dit soort incidenten maar moeder en zoon lijken mij behoorlijk goed geïntegreerd. Hopelijk wonen ze nu in een minder groot incest dorp. Want dat daar broer en zus veelvuldig neuken lijkt mij evident.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:22:33 #125
117098 Hathor
Effe niet
pi_203542656
quote:

[..]
Ik kan dat dus nou helemaal niet begrijpen, waarom zou een vlag je triggeren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 februari 2022 @ 20:02:56 #126
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203543037
quote:
Ze hebben het verkeerd aangepakt. Het klopt dat de normale aanpak via de wet dus instanties moet gebeuren maar dit verhaal laat evident zien dat de instanties zelf meedoen aan racisme. Wie had ook anders verwacht als de grootste instantie(belastingdienst) in Nederland zelf meedoet aan discriminatie en de overheid die in eerste instantie heeft weggelachen?

De aanpak zou zo moeten zijn: social media. Elke gebeurtenis vastleggen en delen op social media. Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
Nee dat gaat helpen om de gemoederen te bedaren. En daarbij denk ik dat het de busladingen uit Rotterdam, Amsterdam en Utrecht tegen zal vallen wat voor 'onthaal' ze zullen krijgen. Die hersenloze inteeltboeren zoals jij ze noemt zijn niet zo snel bang.
pi_203543086
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:02 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Nee dat gaat helpen om de gemoederen te bedaren. En daarbij denk ik dat het de busladingen uit Rotterdam, Amsterdam en Utrecht tegen zal vallen wat voor 'onthaal' ze zullen krijgen. Die hersenloze inteeltboeren zoals jij ze noemt zijn niet zo snel bang.
Ja, dat hebben ze wel bewezen! Kastanjes gooien naar een huis van een alleenstaande moeder :')
  zondag 6 februari 2022 @ 20:09:36 #128
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203543117
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou als ik zag hoe de Erasmusbrug er uit zag toen die Turkse minister hierheen kwam. Dacht ik wel flikker op man, je leeft hier in Nederland. En ja dan ben ik getriggerd. En dat jij of iemand anders dat niet begrijpt dat is prima, maar dat verandert niks aan mijn gevoel daar over. De 1 voelt zich hier unheimlich bij en de ander weer bij iets anders. Jij hebt vast ook wel iets waar je je aan ergert lijkt mij.
  zondag 6 februari 2022 @ 20:14:56 #129
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203543170
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:07 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ja, dat hebben ze wel bewezen! Kastanjes gooien naar een huis van een alleenstaande moeder :')
Wat heeft dat te maken met die busladingen? Jij denkt echt dat als daar een paar busladingen mensen uit de randstad daar stennis komen schoppen dat ze dan met de pootjes omhoog op de rug gaan liggen? :') ik kan je vertellen dat dat oorlog wordt. Ik zeg niet dat ik daar zelf sta hè. Ik weet alleen dat in grote delen van het land men niet zo bang is van een paar buitenstaanders en zich niet laten zeggen wat ze moeten doen.
pi_203543227
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:34 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
die vlaggen kwamen NA dat dat gezin bij allerlei instanties en politie hulp vroegen. Waar de politie agente doodleuk zegt "ja is maar kattenkwaad", waar ze beelden zogenaamd kwijt raken en een foei gesprek met een dader voeren.

Dus dat gezin werd al maanden geterroriseerd en pas nadat de instanties niks deden kwamen ze met die twee vlaggen en bordje. Ik geef ze groot gelijk.
Stel dat moeder en zoon tering tuig was dan was er al wel reflectie. Maar nee mevrouw deed niet mee aan de laatste BBQ van de buurt, dat is het enige dat je hoort.

Ik hou altijd een slag om de arm bij dit soort incidenten maar moeder en zoon lijken mij behoorlijk goed geïntegreerd. Hopelijk wonen ze nu in een minder groot incest dorp. Want dat daar broer en zus veelvuldig neuken lijkt mij evident.
Ok, dus het was de bedoeling om te provoceren.
Dat is wel gelukt dan :)
pi_203543264
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is meer het gedachtegoed wat er achter zit.
Links, rechts, conservatief, progessief.
Ze vliegen elkaar in de haren over hun gedachtegoed dus zo'n vlag komt nogal provocerend over.
pi_203543272
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:14 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wat heeft dat te maken met die busladingen? Jij denkt echt dat als daar een paar busladingen mensen uit de randstad daar stennis komen schoppen dat ze dan met de pootjes omhoog op de rug gaan liggen? :') ik kan je vertellen dat dat oorlog wordt. Ik zeg niet dat ik daar zelf sta hè. Ik weet alleen dat in grote delen van het land men niet zo bang is van een paar buitenstaanders en zich niet laten zeggen wat ze moeten doen.
Wat boeit mij dat, dat soort taferelen maakt geen indruk op mij. Ik hoop dat Yusuf het ver schopt en de kans is groot dat hij dat ook doet gezien zijn intelligentie. Dan kan zo een boer weer een topic hier openen en zeiken dat er een ‘Buitenlander’ in de tweede kamer zit. :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2022 13:57:19 ]
pi_203544212
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:02 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Veel ballen hoef je niet te verwachten van een menigte die een weerloos gezinnetje van een mama en zoon systematisch treitert.
  zondag 6 februari 2022 @ 22:04:02 #134
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203544267
quote:

Moest enorm lachen om deze iets wat hypocriete reactie.

Ondertussen worden Syriërs in Turkije aangevallen, uitgelachen, woningen in brand gestoken.
''Dit is Turkije '' schreeuwen tegen Syriërs...

Maar dat maakt meneertje Werkperd niets uit, maar owee, als het eens tegen een Turks gezin is, dan zijn de rapen gaar :')

Syrische vluchtelingen in Turkije: eerst welkom, nu belaagd en weggekeken

https://nos.nl/artikel/24(...)elaagd-en-weggekeken
  zondag 6 februari 2022 @ 22:10:56 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203544629
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ondertussen worden Syriërs in Turkije aangevallen, uitgelachen, woningen in brand gestoken.

Maar dat maakt meneertje Werkperd niets uit, maar owee, als het eens tegen een Turks gezin is, dan zijn de rapen gaar :')

Dat keurt ook lang niet alle Turken daar goed hoor, wat een achterlijke goedpratertje weer. Iedereen hoort zich te gedragen, dat is toch wat je streeft in een samenleving of zie ik dat verkeerd? Jij ziet liever dat een onschuldige moeder en zoon ongestoord getreiterd mag worden?
pi_203544821
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ja en ik moet huilen om je achterlijkheid en waardeloze niveau.

Het onderwerp gaat over een dorpje in Nederland waar een groep mensen een klein weerloos gezinnetje met racisme treitert en de overheid daar in principe niets mee heeft gedaan.
pi_203544871
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:26 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Dat keurt ook lang niet alle Turken daar goed hoor, wat een achterlijke goedpratertje weer. Iedereen hoort zich te gedragen, dat is toch wat je streeft in een samenleving of zie ik dat verkeerd? Jij ziet liever dat een onschuldige moeder en zoon ongestoord getreiterd mag worden?
Even in je achterhoofd houden dat het hier om een ''house nigger'' gaat. Je terechte vraag en kritiek zal hem niets doen.
  zondag 6 februari 2022 @ 22:41:33 #139
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203544893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:05 schreef SuperNeger het volgende:

Beetje hetzelfde verhaal als alle andere Turken en Marokkanen die met de vlag van hun eigen land zitten te zwaaien?

Hoezo? Het kan toch en en zijn?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203544898
Oh oke.

We LeVen iN NedeRLaNd!!!

Zo beter?
  zondag 6 februari 2022 @ 23:04:57 #141
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203545346
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:26 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Goed pratertje? Komaan dit is wel heel erg VMBO niveau, het gaat mij erom dat het redelijk hypocriet is van Werkperd om hier zo boos om te worden, omdat het in dit geval zijn landgenoten betreft, maar in zijn eigen land zijn de Syriërs niet veilig door racisme, maar dat maakt 'm verder schijnbaar niet uit.

nergens heb ik gezegd dat ik dat gezin niet zou steunen. Het gaat mij om het gedrag van die user, die alleen verontwaardig is als het slachtoffer iemand is met turks DNA.
Dit is een Turkse nationalist, een 'grijze wolf' die zijn zelf zo nationalistisch als maar kan, als dit gezinnetje Armeens was geweest, of Koerdisch, dan had je hem niet eens op dit topic gevonden, dat was mijn punt. Ik heb verder ook helemaal niks aan jouw gevraagd, dus geen idee waarom je reageert op mij.
pi_203545773
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Goed pratertje? Komaan dit is wel heel erg VMBO niveau, het gaat mij erom dat het redelijk hypocriet is van Werkperd om hier zo boos om te worden, omdat het in dit geval zijn landgenoten betreft, maar in zijn eigen land zijn de Syriërs niet veilig door racisme, maar dat maakt 'm verder schijnbaar niet uit.

nergens heb ik gezegd dat ik dat gezin niet zou steunen. Het gaat mij om het gedrag van die user, die alleen verontwaardig is als het slachtoffer iemand is met turks DNA.
Dit is een Turkse nationalist, een 'grijze wolf' die zijn zelf zo nationalistisch als maar kan, als dit gezinnetje Armeens was geweest, of Koerdisch, dan had je hem niet eens op dit topic gevonden, dat was mijn punt. Ik heb verder ook helemaal niks aan jouw gevraagd, dus geen idee waarom je reageert op mij.
Er wordt altijd geroepen dat we in Nederland leven, maar de eerste beste keer als er kritiek geleverd wordt over Nederlandse instanties is het gelijk Ja MaaR In TurKiJe. Flikker zelf maar op met je hypocriete VMBO niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2022 23:44:17 ]
pi_203546656
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Nou als ik zag hoe de Erasmusbrug er uit zag toen die Turkse minister hierheen kwam. Dacht ik wel flikker op man, je leeft hier in Nederland. En ja dan ben ik getriggerd. En dat jij of iemand anders dat niet begrijpt dat is prima, maar dat verandert niks aan mijn gevoel daar over. De 1 voelt zich hier unheimlich bij en de ander weer bij iets anders. Jij hebt vast ook wel iets waar je je aan ergert lijkt mij.
Dat incident herinner ik me wel, en toen had ik ook zoiets van pleur lekker terug naar Turkije dan, maar de volgende dag ben ik dat wel weer vergeten.
pi_203546686
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja en ik moet huilen om je achterlijkheid en waardeloze niveau.

Het onderwerp gaat over een dorpje in Nederland waar een groep mensen een klein weerloos gezinnetje met racisme treitert en de overheid daar in principe niets mee heeft gedaan.
Maakte je je ook zo druk toen dat homofiele stelletje Utrecht uit moest vluchten vanwege aanhoudende terreur van met name Marokkaanse jeugd, terwijl de burgemeester er bij stond en er naar keek en verder niks deed?
pi_203546796
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Hou eens op met woorden in de mond leggen en op basis van onzin oordeel over mensen vellen stuk schizofreen dat je bent.
  maandag 7 februari 2022 @ 01:57:01 #146
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203546891
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:43 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Er wordt altijd geroepen dat we in Nederland leven, maar de eerste beste keer als er kritiek geleverd wordt over Nederlandse instanties is het gelijk Ja MaaR In TurKiJe. Flikker zelf maar op met je hypocriete VMBO niveau.
Hij identificeert zichzelf als een Turk op dit forum, verdedigd het financiële beleid van Erdogan, dat is de reden waarom ik hem zo refereer. Niet omdat hij daar toevallig geboren is, (of zijn voorouders) maar goed jullie staan toch allemaal achter elkaar, als er ooit oorlog komt in NL dan hebben we iig het trojaanse paard al binnen gehaald.
  maandag 7 februari 2022 @ 08:19:51 #147
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203547670
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 01:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maakte je je ook zo druk toen dat homofiele stelletje Utrecht uit moest vluchten vanwege aanhoudende terreur van met name Marokkaanse jeugd, terwijl de burgemeester er bij stond en er naar keek en verder niks deed?
Nee natuurlijk niet, want Werkperd is een erdoturk. Alles wat niet Turks en islamitisch is is minderwaardig in zijn ogen. Daar geeft hij niks om.
  maandag 7 februari 2022 @ 08:39:31 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203547856
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:

Het gaat om 5 jongens (kwetsbare jongeren?) die ruzie hebben met één jongen.

5 tegen 1 en dan de 5 kwetsbaar noemen. Er werkt toch het een en ander niet helemaal lekker tussen jouw oren. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203547884
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:55 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is trouwens absoluut geen standaard gezin uit Erdostan. Gescheiden moeder, geen hoofddoek, wil niet per sé tussen andere Anatoliërs wonen, praat Nederlands, zoon praat Nederlandser dan veel autochtone jongeren uit de randstad en schrijft met minder spelfouten dan menig Fok!-user, gymnasium enz enz.

Dat de Gieterse jongeren schelden met kankerturk zou ik niet meteen zoeken in rasisme.
Als ik vroeger ruzie had met iemand, probeerde ik diegene zo hard mogelijk te raken met woorden en meestal kwam dat neer op iets met neger, turk, jehova, rooie, je moeder enz. Lijkt me hier ook sprake van.
Ik werd vroeger ook uitgescholden voor kankerspanjaard, nooit rasistisch opgevat.

Die moeder en de dorpsgenoten begrijpen en trekken elkaar niet en die zoon lijkt daar de dupe van.
Arme jongen
Iemand racistisch bejegenen, maar geen racistische intentie hebben.

Knap zeg.

Is dat als iemand beroven, maar hem niet armer willen maken?
"Pools are perfect for holding water"
pi_203549016
Hoe laag en vals moet je wel niet zijn om leugens te scrhijven over iemand en bij confrontatie niet durft te reageren maar door gaat met valse aantijgingen?

BMW1993 snapt kennelijk niet dat je met leugens geen discussies kunt winnen. Zal wel aan zijn WO denkniveau liggen.
pi_203555183
quote:

[..]
Sträks vïndën dïë Türkën dät nög ënïg!
  maandag 7 februari 2022 @ 20:06:45 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203559430
quote:

Dit gaat natuurlijk averechts uitpakken.
Dan zijn de Giethoorners opeens het slachtoffer, en zo zullen ze ook voor de camera reageren.
Het is dan wachten op de tweets van Sjerry en Geert, en Rutte die weer eens "Rot op" kan zeggen. Gratis zetels laten ze niet aan zich voorbij gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203562057
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_203563165
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
Ik praat het niet goed, maar ik praat het goed.
Nou nee, er zijn feitelijke bewijzen waarom ze gepest werden. Ze hebben geen hulp gekregen bij het melden van de incidenten, eenmaal onder media aandacht zijn de fouten toegegeven en ach ja zo gaat dat hier wordt geen genoegen mee genomen. Dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 00:27:38 ]
pi_203563349
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
De zwarte kousen kerken is nog altijd een kei harde feit in Nederland. Men leeft in die dorpen nog letterlijk als de middeleeuwen.

Doe een poging om bepaalde vooringenomen gedragingen van ze aan de kaak te stellen en er wordt gelijk een brandstapel voor je klaargezet.

Eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')