abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2022 @ 22:58:34 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203530281
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Mens rot op met je eeuwige gezwam. Jij en die stinkhopper lezen alleen maar wat jullie willen lezen!!! Heb ik niet ook zeker dat kutvolk uit Giethoorn veroordeeld? Jazeker! Maar dat lezen jullie niet! Of ja, dat lezen jullie wel, maar laten het bewust weg omdat jullie een eigen agenda hebben te vingerwijzen naar mij.
:D
Ik heb geen idee waarom je denkt dat ik je op die manier überhaupt opmerk.
quote:
En wat ik die vrouw een betere omgeving gun! Heeft ze nu toch ook dus wat is het probleem??!
Het probleem is dat ze weg is getreiterd uit haar woning; daar gaat dit topic over.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:15:56 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203530692
-Excuus, verkeerde topic-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203531765
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
:D
Ik heb geen idee waarom je denkt dat ik je op die manier überhaupt opmerk.
[..]
Het probleem is dat ze weg is getreiterd uit haar woning; daar gaat dit topic over.
Schijnheil, je zit wel degelijk vaker op mijn nek. Maar ik negeer je normaal gesproken omdat ik je de moeite niet waard vind. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.

Dat ze weggetreiterd is daarover heb ik mijn walging al over uitgesproken dus wat moet je nog van me?
Ga lekker je covertjes repeteren ofzo. :W
pi_203533428
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:00 schreef Kim-Holland het volgende:

Maar ook; wat heeft deze vrouw met haar zoon daar in dat kutgehucht te zoeken? Daar wil je toch niet wonen?!
En de Turkse vlag uit het raam hangen moet je ook gewoon niet doen!

Waarom zou je geen vlag mogen ophangen? Dit is dan wel Utrecht maar in het studentenhuis hier tegenover hangt een Braziliaanse vlag duidelijk zichtbaar voor het raam, om de hoek van de straat hangt een regenboogvlag, verderop heeft iemand een Limburgse vlag opgehangen. En niemand die daar een punt van maakt of ramen ingooit. Zelfs niet bij die Limburgse vlag.
Maar de Turkse vlag is wel een probleem?

Zolang we niet met Nazivlaggen gaan wapperen, moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij voor z'n huis ophangt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_203533864
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja discriminatie bestaat tegenwoordig blijkbaar niet meer.
Discriminatie en racisme zijn twee totaal verschillende dingen.
pi_203533910
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Discriminatie en racisme zijn twee totaal verschillende dingen.
Ja dat dus. Maar tegenwoordig wordt alles op racisme gegooid. Ook in de debielste situaties overigens.
pi_203534097
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja dat dus. Maar tegenwoordig wordt alles op racisme gegooid. Ook in de debielste situaties overigens.
Racisme is een containerbegrip geworden: alles wat "slecht" is wordt racisme genoemd. Slecht tussen aanhalingstekens, want het gaat meestal om wat "links" slecht vindt. Racisme is een soort scheldwoord geworden. De rechterlijke macht was zelfs bereid om het woordenboek aan te passen en Wilders te veroordelen voor racisme, omdat hij iets over mensen met de Marokkaanse nationaliteit had gezegd.

Met het begrip discriminatie is iets soortgelijks aan de hand, dat mag alleen nog door "links" worden gebruikt. Terwijl bijvoorbeeld het streven naar 50% vrouwen in de regering ook een vorm van discriminatie is.

President Biden heeft onlangs verklaard dat het per se een zwarte vrouw wil benoemen tot hoogste rechter. Een zuivere vorm van racistische discriminatie, maar daar hoor je de linkse gemeenschap dan weer niet over.
pi_203534251
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Racisme is een containerbegrip geworden: alles wat "slecht" is wordt racisme genoemd. Slecht tussen aanhalingstekens, want het gaat meestal om wat "links" slecht vindt. Racisme is een soort scheldwoord geworden. De rechterlijke macht was zelfs bereid om het woordenboek aan te passen en Wilders te veroordelen voor racisme, omdat hij iets over mensen met de Marokkaanse nationaliteit had gezegd.

Met het begrip discriminatie is iets soortgelijks aan de hand, dat mag alleen nog door "links" worden gebruikt. Terwijl bijvoorbeeld het streven naar 50% vrouwen in de regering ook een vorm van discriminatie is.

President Biden heeft onlangs verklaard dat het per se een zwarte vrouw wil benoemen tot hoogste rechter. Een zuivere vorm van racistische discriminatie, maar daar hoor je de linkse gemeenschap dan weer niet over.
Probeer als heteroseksuele blanke man maar eens bij de BBC aan de slag te komen.
pi_203534543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Eeenheid rondom wat?
Een zogeheten Leitkultur.
pi_203534720
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
Andersom zou ook wel leuk zijn. Ga in het Giethoorn van Turkije wonen en hang daar de Nederlandse vlag uit.
En als de Turken dan boos zouden worden, je ramen intrappen en roepen dat je terug moet naar je eigen land dan is het geen racisme maar bescherming van cultuur en maatschappij.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203535336
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Afgelopen decennia hebben toch wel bewezen dat als gelijkheid niet een beetje afgedwongen wordt er bijzonder weinig veranderd.

En helemaal niet zo gek want de beleidsmakers zoeken in een kandidaat kwaliteiten die ze herkennen (zelf hebben).

Altijd dat domme gejank over links dit, links dat, links zus en ook nog links zo :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2022 10:43:35 ]
  zondag 6 februari 2022 @ 10:42:11 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203535360
Niet alles gelezen, maar mijn indruk is dat burgers blijkbaar niet zo enthousiast zijn over een muliticulturele samenleving. Niks geks aan lijkt mij.
pi_203535766
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Afgelopen decennia hebben toch wel bewezen dat als gelijkheid niet een beetje afgedwongen wordt er bijzonder weinig veranderd.

En helemaal niet zo gek want de beleidsmakers zoeken in een kandidaat kwaliteiten die ze herkennen (zelf hebben).
Dat is waar, maar dat is een ander probleem dat niks met racisme te maken heeft.

De hoofdzaak is dat de Nederlandse cultuur inzake nageslacht en opvoeding op miraculeuze wijze geschikt blijkt voor het doen slagen in de Nederlandse samenleving. Als een bevolkingsgroep daar op groot schaal van afwijkt en het op de eigen manier doet, zonder dat doel voor ogen te houden, dan is het onzinnig om daar dezelfde mate van succes van te verwachten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 6 februari 2022 @ 12:53:51 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203537716
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 00:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Schijnheil, je zit wel degelijk vaker op mijn nek. Maar ik negeer je normaal gesproken omdat ik je de moeite niet waard vind. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Oh dan zul je wel vaker inhoud hebben die te torpederen is.
quote:
Dat ze weggetreiterd is daarover heb ik mijn walging al over uitgesproken dus wat moet je nog van me?
Ga lekker je covertjes repeteren ofzo. :W
Ga ik zo doen. Vandaag staan Dio op het programma, tanden trekken met Cliff van Metallicaaa en nog wat Maiden. En als het minder hard gaat regenen ga ik nog even werken aan mijn goddelijke podiumverschijning met een kilometer of 5 interval. Daarna denk ik lekker lezen.

Ga jij nog iets leuks of nuttigs doen?
  zondag 6 februari 2022 @ 12:56:52 #115
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203537769
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh dan zul je wel vaker inhoud hebben die te torpederen is.
[..]
Ga ik zo doen. Vandaag staan Dio op het programma, tanden trekken met Cliff van Metallicaaa en nog wat Maiden. En als het minder hard gaat regenen ga ik nog even werken aan mijn goddelijke podiumverschijning met een kilometer of 5 interval. Daarna denk ik lekker lezen.

Ga jij nog iets leuks of nuttigs doen?
^O^
Goed bezig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 6 februari 2022 @ 12:59:57 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203537828
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Nou ja, in deze context wordt er letterlijk gezegd dat ze moeten oprotten naar hun eigen land dus dan lijkt het me geen vergezochte "debiele situatie".
pi_203537944
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou ja, in deze context wordt er letterlijk gezegd dat ze moeten oprotten naar hun eigen land dus dan lijkt het me geen vergezochte "debiele situatie".
Nee dat ben ik sowieso met je eens.
pi_203538441
Ze hebben het verkeerd aangepakt. Het klopt dat de normale aanpak via de wet dus instanties moet gebeuren maar dit verhaal laat evident zien dat de instanties zelf meedoen aan racisme. Wie had ook anders verwacht als de grootste instantie(belastingdienst) in Nederland zelf meedoet aan discriminatie en de overheid die in eerste instantie heeft weggelachen?

De aanpak zou zo moeten zijn: social media. Elke gebeurtenis vastleggen en delen op social media. Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
  zondag 6 februari 2022 @ 14:17:56 #119
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_203539082
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Werkperd het volgende:
Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
Bluf!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_203539126
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:01 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Waarom zou je geen vlag mogen ophangen? Dit is dan wel Utrecht maar in het studentenhuis hier tegenover hangt een Braziliaanse vlag duidelijk zichtbaar voor het raam, om de hoek van de straat hangt een regenboogvlag, verderop heeft iemand een Limburgse vlag opgehangen. En niemand die daar een punt van maakt of ramen ingooit. Zelfs niet bij die Limburgse vlag.
Maar de Turkse vlag is wel een probleem?

Zolang we niet met Nazivlaggen gaan wapperen, moet iedereen lekker zelf weten wat hij/zij voor z'n huis ophangt.
Als je zo trots bent op je roots, ga er dan lekker wonen.
Ik kan best begrijpen dat mensen zich er aan irriteren.
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 06-02-2022 14:57:38 ]
pi_203539561
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Candymannetje op 06-02-2022 14:58:00 (Dubbel) ]
pi_203540946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Jij gelooft in een links regenboog utopie wereld waar iedereen verschilt en vrolijk en blij samen leeft. Dat heet fantasie. Dit links diversiteitsdwang idee is gekomen om expres banden te verbrekem en cohesie tussen mensen zwak te maken. Zo wordt de staat alleen maar sterker.
Gelukkig dat jij goed weet wat ik geloof. Ik wist dat zelf nog niet namelijk.

NIVEA. Niet Invullen Voor Een Ander.
pi_203540968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Eeenheid rondom wat?
je leven leven en samen een mooie toekomst bouwen.....?
pi_203541276
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.
die vlaggen kwamen NA dat dat gezin bij allerlei instanties en politie hulp vroegen. Waar de politie agente doodleuk zegt "ja is maar kattenkwaad", waar ze beelden zogenaamd kwijt raken en een foei gesprek met een dader voeren.

Dus dat gezin werd al maanden geterroriseerd en pas nadat de instanties niks deden kwamen ze met die twee vlaggen en bordje. Ik geef ze groot gelijk.
Stel dat moeder en zoon tering tuig was dan was er al wel reflectie. Maar nee mevrouw deed niet mee aan de laatste BBQ van de buurt, dat is het enige dat je hoort.

Ik hou altijd een slag om de arm bij dit soort incidenten maar moeder en zoon lijken mij behoorlijk goed geïntegreerd. Hopelijk wonen ze nu in een minder groot incest dorp. Want dat daar broer en zus veelvuldig neuken lijkt mij evident.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:22:33 #125
117098 Hathor
Effe niet
pi_203542656
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik kan dat dus nou helemaal niet begrijpen, waarom zou een vlag je triggeren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')