abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203555183
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als je zo trots bent op je roots, ga er dan lekker wonen.
Ik kan best begrijpen dat mensen zich er aan irriteren.
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.
Sträks vïndën dïë Türkën dät nög ënïg!
  maandag 7 februari 2022 @ 20:06:45 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203559430
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Werkperd het volgende:

De aanpak zou zo moeten zijn: social media. Elke gebeurtenis vastleggen en delen op social media. Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
Dit gaat natuurlijk averechts uitpakken.
Dan zijn de Giethoorners opeens het slachtoffer, en zo zullen ze ook voor de camera reageren.
Het is dan wachten op de tweets van Sjerry en Geert, en Rutte die weer eens "Rot op" kan zeggen. Gratis zetels laten ze niet aan zich voorbij gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203562057
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_203563165
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
Ik praat het niet goed, maar ik praat het goed.
Nou nee, er zijn feitelijke bewijzen waarom ze gepest werden. Ze hebben geen hulp gekregen bij het melden van de incidenten, eenmaal onder media aandacht zijn de fouten toegegeven en ach ja zo gaat dat hier wordt geen genoegen mee genomen. Dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 00:27:38 ]
pi_203563349
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
De zwarte kousen kerken is nog altijd een kei harde feit in Nederland. Men leeft in die dorpen nog letterlijk als de middeleeuwen.

Doe een poging om bepaalde vooringenomen gedragingen van ze aan de kaak te stellen en er wordt gelijk een brandstapel voor je klaargezet.

Eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')