Sträks vïndën dïë Türkën dät nög ënïg!quote:Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je zo trots bent op je roots, ga er dan lekker wonen.
Ik kan best begrijpen dat mensen zich er aan irriteren.
Net zoals ik kan begrijpen dat mensen zich irriteren aan de prinsenvlag of nazivlag.
Dit gaat natuurlijk averechts uitpakken.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Werkperd het volgende:
De aanpak zou zo moeten zijn: social media. Elke gebeurtenis vastleggen en delen op social media. Paar bussen volladen uit Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en afstormen op dat kleine racistische kut dorpje. Die hersenloze inteeltboeren even goed kenbaar maken dat we niet meer in de jaren 70, 80 en 90 leven.
Ik praat het niet goed, maar ik praat het goed.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
De zwarte kousen kerken is nog altijd een kei harde feit in Nederland. Men leeft in die dorpen nog letterlijk als de middeleeuwen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef kawotski het volgende:
Wat een aannames in dit topic... Ik praat niets goed wat daar gebeurt of is gebeurt maar Turk of niet, het is van alle tijden. Er zijn dorpen in de omgeving waar je als je niet uit dat dorp zelf komt, dat je ongeacht je achtergrond of kleur ook een zware tijd gaat krijgen als je niet meedoet met het dorp. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk. Overigens is dat deel, en daar weer een deel, van Giethoorn een mini-schilderswijk. Je zal mij er ook niet zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |