En die dollar-machine die ff niet werktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze is wel grappig. Ook bij Eurovision in Concert nadat ze klaar was: "Dat was het!"
Denk dat ze in de televote wel in de top 10 zat jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:15 schreef grazz het volgende:
Ik had Ierland als finalist opgeschreven. Aardig popliedje dat toch ook best leuk werd uitgevoerd? Dit optreden was sterker dan haar nf performance, want dat zag er al helemaal niet uit. Denk dat het te onprofessioneel is overgekomen. Ik denk dat vooral de jury dit lied weinig punten heeft gegeven.
Op beide punten nee dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat ze in de televote wel in de top 10 zat jaZul je net zien dat ze 11e stond
Jaquote:Op zondag 15 mei 2022 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op beide punten nee dusZe zat heel ver van de finale. af.
Ik ook. Samen met Letland en Georgië i.p.v. een aantal van de finalisten. Was het een stuk leukere playlist geweest.quote:Op zondag 15 mei 2022 02:58 schreef Moira het volgende:
[..]
JaJammer
Had liever dat in de finale gezien dan wat er nu allemaal in het rechterrijtje stond
Ik ook wel. Maar ik denk dat het nogal is weggevallen tussen de rest. Waarbij ze ook net niet goed genoeg zong.quote:Op zondag 15 mei 2022 02:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had echt verwacht dat ze het beter had gedaan.
Absoluut!quote:Op zondag 15 mei 2022 03:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Samen met Letland en Georgië i.p.v. een aantal van de finalisten. Was het een stuk leukere playlist geweest.
Van meest succesvolle naar minst..quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:47 schreef Fred_B het volgende:
Het is te verwachten dat de goede uitslag van UK wel iets van een positieve invloed heeft. Al bleven wij na de winst van Lena uit Duitsland en de goede score van Tom Dice uit België in 2010 nog een paar jaar doormodderen.
Maar het is toch echt te hopen dat de ‘recordwinnaar’ zich ook realiseert dat de 21e eeuw begonnen is. En dat het vrij blamerend is om weer met een 13-in-dozijn liedje te falen en een dronken Linda Martin de punten te laten doen. Dit is nu de ranking van alle landen in de voorbije 10 jaar, met Ierland pas op de 44e plaats:
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |