Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Mahra het volgende:
[..]
Kan je het wel een beetje dan? Je kunt het altijd leren, het is nooit te laat.
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die jongen een GSM device krijgt aangereikt heeft dat geen enkel nut. Dat signaal kan nergens heen vanaf zijn lokatie. Dan moet je juist een device hebben met een hele lage frequentie, dat zou wel lukken.
Het is nooit te laat om het te leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....![]()
![]()
Maar wie weet... ooit...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Mahra het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het te leren.
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door betonquote:
Hele mooie taal inderdaad... hoewel je wel verschillende dialecten van het Arabisch hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...
Lage frequenties werken ook veel beter met reflecties idd. zoals LORA bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
3 punten toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
Staan ze daar nou letterlijk een of andere giertank ter plekke los te snijden die de operatie moet gaan redden? Jongens jongens…
Drones zijn cool...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischer
Twee is zat omdat ze de diepte weten. Drie is wel best in dit geval.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Zeker!quote:
Dan hebben we het ook over een serieuze drone dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder opquote:
In NL eigenlijk verboden, want hier mag je max. 25mW uitzenden, en geen 1200mWquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
Ik hoor wel geklap...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef TheJanitor het volgende:
Is hij al vrij of hebben al die gebeden nou nog niet geholpen?
Denk dat ze de 2 uiteinden eraf halen met een plasmasnijder, dan heb je een buis die met een wat grotere diameter dan de gemiddelde rioolbuisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat zijn ze daar nou aan het doen op die stream met die tank?
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
12 minuten die van ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder op![]()
*sorry voor de offtopic
Als ik echt heel rustig doe, ja, 12 min.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...
[..]
12 minuten die van ons.![]()
Owja.... Rayan...
Wat doe je nu rachiiiiisscchhhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Nee hoor, is gewoon humor toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat doe je nu rachiiiiisscchhh
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Tengano het volgende:
Heb ik ook nog aan gedacht, om met een drone die put in te vliegen. Doen ze ook bij rioolwerkzaamheden. Maar ja wat heb je er aan in dit geval.
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Tengano het volgende:
Wel heel fijn dat de hele pleuriszooi nog niet is ingestort![]()
Ik ken een liedje over prins Rachid...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal/kooi. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?
Je bent binnen 2 minuten gestikt als je onder de aarde wordt bedolven. En zo snel hebben ze je wss niet uitgegraven. Einde verhaal dan dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpen
Ah, ja die ken ik wel. Maar ze kunnen wel gewoon een soort endoscoop naar beneden laten (wat ze ook gedaan hebben), dus iets anders is niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.
Er loopt een mooie vrouw langs.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Poh... Ze gaan de buis hard aanduwen zodat het jochie met de aarde geschept gaat worden volgens de chat...Erg riskant!
Ja volgens die Achmed van de stream dan he... Lijkt me erg riskant en een wanhoopspoging...quote:
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.quote:
Er zit een bocht in die put, hij ligt net achter die knik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom hebben ze gewoon geen rubberbootje in die put getyft en de put gevuld met water. Drijft het jongetje gewoon naar boven.
Dan moeten ze wel heel precies weten waar hij zit want zo groot zijn die buizen nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef DZK het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ze zijn een grote sceptic tank aan het bewerken. Volgens mij gaan ze die als tunnel gebruiken.
Daar maken ze een grote buis vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww, hij heeft een plasmasnijder... Waarom?! Hij is een ton uit elkaar aan het halen... Why?
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?quote:
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Ze hebben ook dunnere ijzeren buizen. Maar die zijn te smal voor dat doel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Misschien hebben ze inmiddels iets om exact de positie te lokaliseren? Maar idd, misschien gaan ze wel graven en dan steeds paar centimeter dieper met de buis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.
Nee dat zei ik 3uur geleden ook al! Die betonnen buizen kun je niet aandrukken... Maar ik vermoede dat die stalen buizen n die betonnen buizen kwamen (als in dat die betonnen rioolbuizen als geleiding dienden), maar schijnbaar zijn die stalen buizen te klein ofzo, gezien ze nu een gierton uit elkaar aan het lassen zijn. Ik word best wel een beetje boos door de onkunde die ik zie...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurmanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.
Lijkt me ook erg risicovol, maar dat werd even op de stream gemeld. Het zou kunnen, maar dat geeft je maar enkele seconde om Ryan eruit te vissen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.
Nou daar is goed over nagedacht! Ze hebben immers ook nog niet zo lang de tijd gehad. Mij bekruipt het gevoel dat ze maar wat doen daar…(beste stuurlui)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.
"A je to!"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurman
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurman
Valt het op dat ik kinderen heb op de leeftijd dat ze dat kijken?quote:
Deze giertank is iig veel te groot om daar doorheen te drukken. Maar in die laatste foto is van die betonnne buizen ook niets te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat zei ik 3uur geleden ook al! Die betonnen buizen kun je niet aandrukken... Maar ik vermoede dat die stalen buizen n die betonnen buizen kwamen (als in dat die betonnen rioolbuizen als geleiding dienden), maar schijnbaar zijn die stalen buizen te klein ofzo, gezien ze nu een gierton uit elkaar aan het lassen zijn. Ik word best wel een beetje boos door de onkunde die ik zie...
Nee, het valt op dat je de kinderen de schuld geeft dat je dat kijkt!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Valt het op dat ik kinderen heb op de leeftijd dat ze dat kijken?
Ze hebben sowieso geen fatsoenlijk materiaal staan om een buis aan te drukken. Een uit de kluiten gewassen grondraket zou nog kunnen werken. Weet niet of er zoiets bestaat? Kleine grondraketten wel, maar buizen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef DZK het volgende:
[..]
Deze giertank is iig veel te groot om daar doorheen te drukken. Maar in die laatste foto is van die betonnne buizen ook niets te zien.
Nee hoor, mijn gevoel ligt misschien wat anders, maar de mijne liggen allang op bedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, het valt op dat je de kinderen de schuld geeft dat je dat kijkt!![]()
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als hij het redt komt het door gebeden en als hij sterft is het de wens van Allah. Leuke religie wel, je kan nooit fout zitten
Miss kunnen ze de buis in ieder geval gebruiken om die tunnel wat te versterken als ie er in past.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso geen fatsoenlijk materiaal staan om een buis aan te drukken. Een uit de kluiten gewassen grondraket zou nog kunnen werken. Weet niet of er zoiets bestaat? Kleine grondraketten wel, maar buizen?
Dat was ook een triest gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/
Maakte je hier ook zo’n opmerking? Of is het makkelijker scoren in dit topic?
Maar ik denk dat je de reactie verkeerd leestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/
Maakte je hier ook zo’n opmerking? Of is het makkelijker scoren in dit topic?
Een rioolbuis (wat daar ligt) duw je niet aan. Die leg je in een greppel die je gegraven hebt. De relatief dunne stalen buizen zou je wel kunnen aandrukken, maar dan moet je wel direct alle aarde weghalen, en hopen dat Ryan niet toevallig in het pad van de rand zit... Komt erg nauwkeurig in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef DZK het volgende:
[..]
Miss kunnen ze de buis in ieder geval gebruiken om die tunnel wat te versterken als ie er in past.
Dat is heel letterlijk met de hand...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef DZK het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CZkjYYdgxNx/?utm_medium=copy_link
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken een liedje over prins Rachid...
Klassiekerquote:
quote:
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Ik lees onder een Arabische stream meerdere keren dat het jochie buiten bewustzijn is.
Ik weet niet of het waar is.
Hij heeft het steeds volgehouden, wie weet wat voor breuken etc. Het zou toch heel triest zijn als hij het alsnog niet haalt nu. Vreselijke situatie.
Tja, hoe ben je er aan toe als je als vijf jarige 32 meter naar beneden in een gat flikkertquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...
Dan houdt hij het Goddank nog goed vol...
Ik ben totaal geen emotioneel mens, maar als dit jochie het niet red ga ik janken. Zolang gevochten, hij MOET er gewoon levend uitkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Ik lees onder een Arabische stream meerdere keren dat het jochie buiten bewustzijn is.
Hij heeft het steeds volgehouden, wie weet wat voor breuken etc. Het zou toch heel triest zijn als hij het alsnog niet haalt nu. Vreselijke situatie.
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, hoe ben je er aan toe als je als vijf jarige 32 meter naar beneden in een gat flikkert
Ja snap ik. Maar een val van 32 meter..... ik moet er niet aan denken. Ook niet als ik 5 jaar zou zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.
Laat het alsjeblief waar zijn!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Ik lees nu dat ze hem zien door een gat dat gegraven is. Laten we het hopen.
Volgens mij had hij ook een flinke hoofdwond toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...
Dan houdt hij het Goddank nog goed vol...
Dat zou fijn zijn zeg! Al was het alleen maar voor dat jochie dat ie weet dat het eind in zicht is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.
Haal je dit uit de comments?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Er zijn meerdere van die waterputten, niet alleen in Marokko. Ook in Spanje heb je er veel, en ik denk als je goed zoekt dat je ze zelfs in Nederland vind. Het zijn gewoon waterputten, waarvan de eigenaar te lui is om ze goed af te dekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.
Is een reel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CZkjYYdgxNx/?utm_medium=copy_link
Werkt deze link? Krijg deze net door??
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_linkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.
En hij leeft dus inderdaad nog, maar hoe lang?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_link
Hier kan je hem zien bewegen..
Faaak, is dit echt? En hoe actueel? Dit is een heftig filmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van vanmorgen. De laatste beelden die ik heb gezien was hij een stuk meer aan de linkerkant, haast voorbij de bocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En hij leeft dus inderdaad nog, maar hoe lang?
Ik hoop dat ie er zo uit is eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hiervoor op gaan blijven?
Net als gisteren![]()
Wat weet je van de vorm van de tunnel? Heb je een afbeelding?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van vanmorgen. De laatste beelden die ik heb gezien was hij een stuk meer aan de linkerkant, haast voorbij de bocht.
Ja, als je nog 6 uurtjes geduld hebt en we geen instorting krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er zo uit is eigenlijk...
5 AM squad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hiervoor op gaan blijven?
Net als gisteren![]()
Is dat DE verwachting of jouw verwachting?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, als je nog 6 uurtjes geduld hebt.
Kind ligt er sinds dinsdagavond h. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Nachtdienst oid.quote:
De put loopt redelijk schuin af, waardoor hij zijn val heeft kunnen breken. Hij zit nu in een flauwe bocht en daaronder gaat de put nog zo'n 30 meter verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat weet je van de vorm van de tunnel? Heb je een afbeelding?
Ik heb al de hele tijd het idee dat hij binnen een kwartier vrij isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is dat DE verwachting of jouw verwachting?
Ik ga rond 5 AM slapen bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Tengano het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Nachtdienst oid.
Sinds dinsdagavond? wtf.quote:
Die zag ik vanmiddag inderdaad ook. Ik weet niet hoe het nu is. Lees er niets meer over. Iedereen roept wat anders. Helaas veel onduidelijke verslaggeving. Maar ja, als hij het maar redt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
pfff, hoop dat hij het tot die tijd kan volhouden....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik ga rond 5 AM slapen bedoelde ik
Straks gaan ze hem maandag pas bevrijden
Een kind van 5 in zo'n stressvolle situatie, misschien ook wel in pijn...kans is groot dat hij inderdaad oververmoeid is en slaapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kind ligt er sinds dinsdagavond h. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.
Dat hoop ik. Uitgeput ook. Zo zielig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kind ligt er sinds dinsdagavond h. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.
Dopamine withdrawal, heftigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Sinds dinsdagavond? wtf.
Hopelijk hebben ze hem wat stripboeken of een gameboy gegeven.
Ja, dat, zo sneuquote:
Why? Ze zijn nog steeds aan het graven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:
Kan gewoon niet anders dan dat ze niet precies weten waar hij ligt, anders hadden ze hem allang gehad![]()
![]()
![]()
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je precies heen moet graven en tunnelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Why? Ze zijn nog steeds aan het graven.
Rond de 13 graden en natquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Is er een idee wat de temperatuur bij dat ventje is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je heen moet graven en tunnelen.
Ze weten wel degelijk wat ze doen en zijn goed bezig. Ze zijn heel voorzichtig met een reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je precies heen moet graven en tunnelen.
quote:Volgens de speleologen is het moeilijkste deel van de reddingsoperatie nu bezig. Namelijk: het graven van de laatste meters. Eskes snapt dat het heel voorzichtig en dus ook langzaam gaat. "Aan de beelden te zien ligt de waterput in losse grond met stenen. Dat is niet zo stevig als bijvoorbeeld graniet of steen. De kans op instortingsgevaar is dus ook groot."
Voor zover bekend is de waterput ook niet gestut. "Dat alles maakt de boel heel kwetsbaar. De wanden kunnen elk moment instorten en op het jongetje vallen. En dat wil je natuurlijk voorkomen."
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat? Het is toch duidelijk dat ze nu alleen nog maar handmatig kunnen graven?
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
De grote baas is erbij gehaald ( hij heeft ervaring in putten). Dit betekent dus dat ze er bijna zijn.
Gewoon op het kruisje klikken rechtsbovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Rambolin het volgende:
In die Nederlandse stream zeggen ze dat ze een camera te snel hebben laten zakken en op het hoofd van het kindje hebben gegooid.
Bedankt voor deze info. Ik kan me voorstellen dat het erg fragiel is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze weten wel degelijk wat ze doen en zijn goed bezig. Ze zijn heel voorzichtig met een reden.
[..]
3 meter graven in een uur.. lijkt me heel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.
Spreek jij Arabisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
De grote baas is erbij gehaald ( hij heeft ervaring in putten). Dit betekent dus dat ze er bijna zijn.
Ze zijn gewoon liever luiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.
Ik zit hier 24/7 en die camera hangt al dagen beneden…. Wat lul je nou.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Rambolin het volgende:
In die Nederlandse stream zeggen ze dat ze een camera te snel hebben laten zakken en op het hoofd van het kindje hebben gegooid.
Misschien heb je het niet meegekregen,het probleem was dat ze vastliepen op steen waardoor ze weer in een andere richting moesten gravenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt idd veel bullshit verspreidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zit hier 24/7 en die camera hangt al dagen beneden…. Wat lul je nou.
Met schep, of letterlijk met de hand?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef wizzer het volgende:
Laatste stuk zijn ze met de hand aan het graven. Deze kwam ik tegen. [ link | afbeelding ]
Waarom moet ik aan Lemmings denken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef wizzer het volgende:
Laatste stuk zijn ze met de hand aan het graven. Deze kwam ik tegen. [ link | afbeelding ]
Heel naar dat er veel comments zijn in die streams dat ze zeggen dat dat jong al dood is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef Knudde het volgende:
[..]
Er wordt idd veel bullshit verspreid
Is het zeker dat het jongetje nog leeft?quote:
Ja, dat spreek ik. Hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
3 meter graven in een uur.. lijkt me heel onwaarschijnlijk.
[..]
Spreek jij Arabisch?
Nee, onzeker...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het zeker dat het jongetje nog leeft?
Komt omdat je niet volgt, ze werken keihard, Rayan wordt constant gemonitord en voorzien van verse zuurstof. Die zooi staat op instorten maar het gaat goed, wees positief en kom niet met rotzooi berichten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat is wat ik her en der hoor. Ik hoop dat ik het mis heb. Maar feit blijft dat het een moeilijk verhaal aan het worden is na zoveel dagen.
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Knudde het volgende:
Er is zojuist een relschopper afgevoerd
Vertelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Knudde het volgende:
Er is zojuist een relschopper afgevoerd
Je hebt helaas van die zielen die een hopeloos, zielig leven leiden, zoals sommige in deze topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heel naar dat er veel comments zijn in die streams dat ze zeggen dat dat jong al dood is.
Allahoe ahlam. Key koullou baki be rou7. Telbou Lah...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meziane, ewa 3awdlina shwiya. Wash mtakda lwald ma matsh?
Nee, wat 'rellen.'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef Mammietje het volgende:
Dat gejuich elke keer... hebben ze hem nou?
In een van de streams letterlijk met de hand, 3 mannen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met schep, of letterlijk met de hand?
Dan ben je de enige betrouwbare bron als het gaat over vertalen wat je hoort in de livestream.quote:
nee, was hysterie ergens anders overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef Mammietje het volgende:
Dat gejuich elke keer... hebben ze hem nou?
Absoluut. Ik zie teveel "beste stuurlui staan aan wal"-berichten. De mensen doen echt wel hun best. Ik vertrouw op hun expertise. Het is makkelijk oordelen zo vanaf de zijlijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt omdat je niet volgt, ze werken keihard, Rayan wordt constant gemonitord en voorzien van verse zuurstof. Die zooi staat op instorten maar het gaat goed, wees positief en kom niet met rotzooi berichten.
Die man in die graafmachine slaapt in dat ding en doet alles perfect, niemand kan oordelen over de situatie.
Kijk volg, en heb respect.
Nee, je snapt het niet. Ze bidden en denken positieve energie en Allah op te roepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!
Doe jij even een bron waaruit blijkt dat het manneke nog leeft? Hier eerder in dit topic kun je lezen dat het onduidelijk is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, op zijn foks, doe even een bron….
Eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!
Zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Gewoon een relschopper, een aandachtstrekker
Ja, maar in hoeverre is het waar wat die journalisten zeggen... ik hoor nu een zeggen dat de grote buis geplaatst gaat worden...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan ben je de enige betrouwbare bron als het gaat over vertalen wat je hoort in de livestream.
Netjes, ik zou ook graven als een beest! Dat manneke moet gered worden!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef wizzer het volgende:
[..]
In een van de streams letterlijk met de hand, 3 mannen.
Bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef einzeinz het volgende:
Las net dat ie al sinds deze middag niet meer beweegt.
Ja, ik vraag het me echt af. Het feit dat deze al een tijdje uitblijft doet mij het ergste vermoeden. Als dit anders blijkt, en dat hoop ik echt, dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Doe jij even een bron waaruit blijkt dat het manneke nog leeft? Hier eerder in dit topic kun je lezen dat het onduidelijk is...
Dat is alles wat ik zei
Ik kijk constant, soms zie je een stream boven, dan staat er een laptop met de beelden van Rayan beneden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zie teveel "beste stuurlui staan aan wal"-berichten. De mensen doen echt wel hun best. Ik vertrouw op hun expertise. Het is makkelijk oordelen zo vanaf de zijlijn.
Maak me wel zorgen om het jongetje zelf vanwege de eerder genoemde argumente.
3ami ali de rajl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Mahra het volgende:
De baas, 3ami Ali (zo noemen ze hem) zit er in!
Klopt, de Sahrouiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Mahra het volgende:
De baas, 3ami Ali (zo noemen ze hem) zit er in!
Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Knudde het volgende:
De man in het blauw, die dus Rayan moest redden is eruit gekomen
Waarom redden de athestische supermannen die Allah niet nodig hebben dat ventje niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Had Allah de almachtige er niet voor kunnen zorgen dat het mannetje niet in de put gevallen was? Rare jongen die Allah...
Ik hoop het, ali heeft gezegd..ik kom er niet uit als ik Rayan niet hebquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Mahra het volgende:
3ami Ali lacht zeggen ze... dus bereikt?
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had Allah de almachtige er niet voor kunnen zorgen dat het mannetje niet in de put gevallen was? Rare jongen die Allah...
Als die om hulp gevraagd werd, of in de buurt waren, hadden ze dat vast gedaan... Ik ben toch ook geen islamiet? En daartegen hoop ik ook dat het mannetje gered wordt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Waarom redden de athestische supermannen die Allah niet nodig hebben dat ventje niet?
*duimt....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Mahra het volgende:
3ami Ali lacht zeggen ze... dus bereikt?
Het is Rayan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kind
Eindelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?
Gewoon ff niet die domme discussie over geloven, donder dan maar op hier.
Rayanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kind
Nou, ik denk niet dat athesten of wie dan ook hem meteen hadden kunnen redden. We hebben hetzelfde in Spanje gezien. Het is best wel triest gesteld met de mensheid dat we niet in staat zijn om sneller zo'n slachtoffer te redden, laat zien hoe machteloos we werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Als die om hulp gevraagd werd, of in de buurt waren, hadden ze dat vast gedaan... Ik ben toch ook geen islamiet? En daartegen hoop ik ook dat het mannetje gered wordt?
Het is het erf van de ouders?! Even niet opgelet?! Dat moet ik eens proberen met mijn kinderenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?
Gewoon ff niet die domme discussie over geloven, donder dan maar op hier.
Ah, ok. Ik denk dat de uitspraak hetzelfde is? Of meer Raajan?quote:
Irritant. Waar kan ik verder kijken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef Knudde het volgende:
De laatste stuk gaat er nu in. Chouftv is offline, battery is leeg
Machteloos misschien wel, maar we zouden hier ook met man en macht proberen zo'n mannetje te redden hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat athesten of wie dan ook hem meteen hadden kunnen redden. We hebben hetzelfde in Spanje gezien. Het is best wel triest gesteld met de mensheid dat we niet in staat zijn om sneller zo'n slachtoffer te redden, laat zien hoe machteloos we werkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Mahra het volgende:
[..]
Irritant. Waar kan ik verder kijken?
Ra-yen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik denk dat de uitspraak hetzelfde is? Of meer Raajan?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Mahra het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wie twijfelt daaraan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Machteloos misschien wel, maar we zouden hier ook met man en macht proberen zo'n mannetje te redden hoor!
Ootje denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:53 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wie twijfelt daaraan?
Blijkbaar weer online maar hapert wel veelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Mahra het volgende:
[..]
Eerder andersom, rajn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik denk dat de uitspraak hetzelfde is? Of meer Raajan?
Best een mooie naam ook zelfs. Niet echt Arabisch denk ik?quote:
Wel Arabisch en ook islamitisch. Het is een van de poorten in het Paradijs.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Best een mooie naam ook zelfs. Niet echt Arabisch denk ik?
Ah, met die klank. Ook best een mooie naamquote:
Het graven ging in het begin goed maar geen gespecialiseerde zwitserse reddingsteams om hulp vragen bij de eindfase kan wel eens een fatale inschattingsfout blijken. Kan op een Kursk-drama uitlopen.quote:
Juist. Voor de vastenden. Ik vind het echt een mooie naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Mahra het volgende:
[..]
Wel Arabisch en ook islamitisch. Het is een van de poorten in het Paradijs.
Kurk-drama?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het graven ging in het begin goed maar geen gespecialiseerde zwitserse reddingsteams om hulp vragen bij de eindfase kan wel eens een fatale inschattingsfout blijken. Kan op een Kurk-drama uitlopen.
Kurk-drama?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het graven ging in het begin goed maar geen gespecialiseerde zwitserse reddingsteams om hulp vragen bij de eindfase kan wel eens een fatale inschattingsfout blijken. Kan op een Kurk-drama uitlopen.
Typisch dat je over Zwitsers begint. Dat zei ik een tijdje geleden ook al!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb heel wat neefjes die zo heten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist. Voor de vastenden. Ik vind het echt een mooie naam.
Wat wij met water kunnen, kunnen de Zwitsers met tunnels ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Typisch dat je over Zwitsers begint. Dat zei ik een tijdje geleden ook al!Dat zijn immers de beste tunnelaars!
Ik ga eerst nog een cursus Spaans volgen, maar Arabisch is een goede tweede!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Mahra het volgende:
[..]
Jawel, ik heb heel wat neefjes die zo heten.
Ja, we leven in het tijdperk dat kinderen geen Mustafa, Ali of Said meer heten. Nee: Safwan, Rayaan, Inas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Mahra het volgende:
[..]
Jawel, ik heb heel wat neefjes die zo heten.
Sorry, ik bedoelde Kursk-dramaquote:
Ik zat zelf aan russisch te denken. Die komen ook steeds dichterbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog een cursus Spaans volgen, maar Arabisch is een goede tweede!
Kinderen zijn kinderen.. tegen de capriolen van een kind is geen enkele God/Allah/Boeddha opgewassen…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vergeet Liam niet... grrrrr.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we leven in het tijdperk dat kinderen geen Mustafa, Ali of Said meer heten. Nee: Safwan, Rayaan, Inas.
Een stel berghomo's zijn het.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Typisch dat je over Zwitsers begint. Dat zei ik een tijdje geleden ook al!Dat zijn immers de beste tunnelaars!
Who de fuck cares? Als ik daar zou zijn en ik zou kunnen helpen, zou ik dat doen zonder iets te vragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef einzeinz het volgende:
Wie gaat die miljoenen betalen voor die werkzaamheden en reddingsactie?
Ze komen hier straks in dit topic met de pet rond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef einzeinz het volgende:
Dat is een goede derde. Die heb ik ook nog op het lijstje staan!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan russisch te denken. Die komen ook steeds dichterbij.
Yep, de russen wilden het ook eerst zelf proberen en daarmee is toen tijd verspeelt.quote:
De koning.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef einzeinz het volgende:
Kinderen zijn onschuldig, daarom geeft iedereen (ongeacht geloof) om het lot van dit jochiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Maron het volgende:
[..]
Kinderen zijn kinderen.. tegen de capriolen van een kind is geen enkele God/Allah/Boeddha opgewassen…
Geen hekje of steen of andere beveiliging houdt ze tegen..🙃
Even weerbericht bekeken van Tamorot maar daar lijkt het niet op. Morgen 15% kans op regen zag ik. Het is daar nu maar 5 gradenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef Ama het volgende:
Gaat het nog regenen? Daar hadden ze het vanmiddag over.
Bill Gates, uiteraard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef einzeinz het volgende:
Feit, mijn kind deed op anderhalf jaar oud al het tuinhek open.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Maron het volgende:
[..]
Kinderen zijn kinderen.. tegen de capriolen van een kind is geen enkele God/Allah/Boeddha opgewassen…
Geen hekje of steen of andere beveiliging houdt ze tegen..🙃
Zwitsers zijn heel pietje precies. Ik ben daar meerdere keren geweest vanwege werk. Moeilijk volk om mee te werken omdat zij nu juist zo alles pietje precies willen hebben... Voor de rest heb ik er geen moeite mee. Spreken prima 'hoch-Deutsch' dus prima verstaanbaar. Maar ik snap wel een beetje wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een stel berghomo's zijn het.
Ik mag dat volk niet. Ga maar eens met een niet-Zwitserse kentekenplaat door dat land heen rijden.
Mijn collega heet Raihaan en in zijn geval spreek je het wel zo uit. In Marokko dus niet.quote:
Ja maar dan krijg je weer dat Rayan eerst tol moet betalen voordat hij er uit magquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Raihaan is een hele andere naam dan Rayan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn collega heet Raihaan en in zijn geval spreek je het wel zo uit. In Marokko dus niet.
Of doe maar bij die rekening van de demontage van de HEF brug. Daar zit ook geld zat.quote:
Wil je de dames laten huilen hier?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Draak31 het volgende:
kleine rakker zit daar in dat putje bang te zijn. Al dagen alleen..
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer dat Rayan eerst tol moet betalen voordat hij er uit mag
En als ie te snel komt zeker dubbele boete, want tunnelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer dat Rayan eerst tol moet betalen voordat hij er uit mag
Genoeg moskeen die hiervoor zullen inzamelen en genoeg moslims die hiervoor zullen doneren...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef einzeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Draak31 het volgende:
kleine rakker zit daar in dat putje bang te zijn. Al dagen alleen..
Jammer genoeg is het echt gebeurt. Geen enkele overlevendequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het een film betreft.![]()
Korte samenvatting?
quote:Kursk submarine disaster
Over four days, the Russian Navy repeatedly failed in its attempts to attach four different diving bells and submersibles to the escape hatch of the submarine. Its response was criticised as slow and inept. Officials misled and manipulated the public and news media, and refused help from other countries' ships nearby. President Vladimir Putin initially continued his vacation at a seaside resort; he authorised the Russian Navy to accept British and Norwegian offers of assistance after five days had passed since the accident. Seven days after the sinking, British and Norwegian divers finally opened a hatch to the escape trunk in the boat's flooded ninth compartment, but found no survivors. The government of Russia and the Russian Navy were intensely criticised over the incident and their responses.
We weten het niet. Ik hoopte hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Toch benieuwd? Zou hij daar een tv'tje hebben om te kunnen zien hoe ver ze zijn om hem te bevrijden?
Ik bedoel, dat geeft hem goede moed, lijkt mij.........
Heb je zelf kinderen? Weet je wat een kind van 5 voor een geestelijk vermogen heeft om dat in te kunnen schatten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Toch benieuwd? Zou hij daar een tv'tje hebben om te kunnen zien hoe ver ze zijn om hem te bevrijden?
Ik bedoel, dat geeft hem goede moed, lijkt mij.........
Alleen een andere schrijfwijze.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Raihaan is een hele andere naam dan Rayan.
Owja.... dat was inderdaad een drama!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het echt gebeurt. Geen enkele overlevende
[..]
Rampenfilm met slecht einde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Owja.... dat was inderdaad een drama!![]()
Wist niet dat dat verfilmd was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |