Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Mahra het volgende:
[..]
Kan je het wel een beetje dan? Je kunt het altijd leren, het is nooit te laat.
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die jongen een GSM device krijgt aangereikt heeft dat geen enkel nut. Dat signaal kan nergens heen vanaf zijn lokatie. Dan moet je juist een device hebben met een hele lage frequentie, dat zou wel lukken.
Het is nooit te laat om het te leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....![]()
![]()
Maar wie weet... ooit...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Mahra het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het te leren.
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door betonquote:
Hele mooie taal inderdaad... hoewel je wel verschillende dialecten van het Arabisch hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...
Lage frequenties werken ook veel beter met reflecties idd. zoals LORA bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
3 punten toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
Staan ze daar nou letterlijk een of andere giertank ter plekke los te snijden die de operatie moet gaan redden? Jongens jongens…
Drones zijn cool...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischer
Twee is zat omdat ze de diepte weten. Drie is wel best in dit geval.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Zeker!quote:
Dan hebben we het ook over een serieuze drone dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder opquote:
In NL eigenlijk verboden, want hier mag je max. 25mW uitzenden, en geen 1200mWquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
Ik hoor wel geklap...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef TheJanitor het volgende:
Is hij al vrij of hebben al die gebeden nou nog niet geholpen?
Denk dat ze de 2 uiteinden eraf halen met een plasmasnijder, dan heb je een buis die met een wat grotere diameter dan de gemiddelde rioolbuisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat zijn ze daar nou aan het doen op die stream met die tank?
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
12 minuten die van ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder op![]()
*sorry voor de offtopic
Als ik echt heel rustig doe, ja, 12 min.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...
[..]
12 minuten die van ons.![]()
Owja.... Rayan...
Wat doe je nu rachiiiiisscchhhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Nee hoor, is gewoon humor toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat doe je nu rachiiiiisscchhh
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Tengano het volgende:
Heb ik ook nog aan gedacht, om met een drone die put in te vliegen. Doen ze ook bij rioolwerkzaamheden. Maar ja wat heb je er aan in dit geval.
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Tengano het volgende:
Wel heel fijn dat de hele pleuriszooi nog niet is ingestort![]()
Ik ken een liedje over prins Rachid...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal/kooi. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?
Je bent binnen 2 minuten gestikt als je onder de aarde wordt bedolven. En zo snel hebben ze je wss niet uitgegraven. Einde verhaal dan dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpen
Ah, ja die ken ik wel. Maar ze kunnen wel gewoon een soort endoscoop naar beneden laten (wat ze ook gedaan hebben), dus iets anders is niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.
Er loopt een mooie vrouw langs.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Poh... Ze gaan de buis hard aanduwen zodat het jochie met de aarde geschept gaat worden volgens de chat...Erg riskant!
Ja volgens die Achmed van de stream dan he... Lijkt me erg riskant en een wanhoopspoging...quote:
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.quote:
Er zit een bocht in die put, hij ligt net achter die knik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom hebben ze gewoon geen rubberbootje in die put getyft en de put gevuld met water. Drijft het jongetje gewoon naar boven.
Dan moeten ze wel heel precies weten waar hij zit want zo groot zijn die buizen nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef DZK het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ze zijn een grote sceptic tank aan het bewerken. Volgens mij gaan ze die als tunnel gebruiken.
Daar maken ze een grote buis vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww, hij heeft een plasmasnijder... Waarom?! Hij is een ton uit elkaar aan het halen... Why?
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?quote:
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Ze hebben ook dunnere ijzeren buizen. Maar die zijn te smal voor dat doel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Misschien hebben ze inmiddels iets om exact de positie te lokaliseren? Maar idd, misschien gaan ze wel graven en dan steeds paar centimeter dieper met de buis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.
Nee dat zei ik 3uur geleden ook al! Die betonnen buizen kun je niet aandrukken... Maar ik vermoede dat die stalen buizen n die betonnen buizen kwamen (als in dat die betonnen rioolbuizen als geleiding dienden), maar schijnbaar zijn die stalen buizen te klein ofzo, gezien ze nu een gierton uit elkaar aan het lassen zijn. Ik word best wel een beetje boos door de onkunde die ik zie...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurmanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.
Lijkt me ook erg risicovol, maar dat werd even op de stream gemeld. Het zou kunnen, maar dat geeft je maar enkele seconde om Ryan eruit te vissen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.
Nou daar is goed over nagedacht! Ze hebben immers ook nog niet zo lang de tijd gehad. Mij bekruipt het gevoel dat ze maar wat doen daar…(beste stuurlui)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.
"A je to!"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurman
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Improviseren? Dit lijkt op buurman & buurman
Valt het op dat ik kinderen heb op de leeftijd dat ze dat kijken?quote:
Deze giertank is iig veel te groot om daar doorheen te drukken. Maar in die laatste foto is van die betonnne buizen ook niets te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat zei ik 3uur geleden ook al! Die betonnen buizen kun je niet aandrukken... Maar ik vermoede dat die stalen buizen n die betonnen buizen kwamen (als in dat die betonnen rioolbuizen als geleiding dienden), maar schijnbaar zijn die stalen buizen te klein ofzo, gezien ze nu een gierton uit elkaar aan het lassen zijn. Ik word best wel een beetje boos door de onkunde die ik zie...
Nee, het valt op dat je de kinderen de schuld geeft dat je dat kijkt!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Valt het op dat ik kinderen heb op de leeftijd dat ze dat kijken?
Ze hebben sowieso geen fatsoenlijk materiaal staan om een buis aan te drukken. Een uit de kluiten gewassen grondraket zou nog kunnen werken. Weet niet of er zoiets bestaat? Kleine grondraketten wel, maar buizen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef DZK het volgende:
[..]
Deze giertank is iig veel te groot om daar doorheen te drukken. Maar in die laatste foto is van die betonnne buizen ook niets te zien.
Nee hoor, mijn gevoel ligt misschien wat anders, maar de mijne liggen allang op bedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, het valt op dat je de kinderen de schuld geeft dat je dat kijkt!![]()
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als hij het redt komt het door gebeden en als hij sterft is het de wens van Allah. Leuke religie wel, je kan nooit fout zitten
Miss kunnen ze de buis in ieder geval gebruiken om die tunnel wat te versterken als ie er in past.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso geen fatsoenlijk materiaal staan om een buis aan te drukken. Een uit de kluiten gewassen grondraket zou nog kunnen werken. Weet niet of er zoiets bestaat? Kleine grondraketten wel, maar buizen?
Dat was ook een triest gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/
Maakte je hier ook zo’n opmerking? Of is het makkelijker scoren in dit topic?
Maar ik denk dat je de reactie verkeerd leestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.kn.nl/nieuws/(...)rmiste-peuter-julen/
Maakte je hier ook zo’n opmerking? Of is het makkelijker scoren in dit topic?
Een rioolbuis (wat daar ligt) duw je niet aan. Die leg je in een greppel die je gegraven hebt. De relatief dunne stalen buizen zou je wel kunnen aandrukken, maar dan moet je wel direct alle aarde weghalen, en hopen dat Ryan niet toevallig in het pad van de rand zit... Komt erg nauwkeurig in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef DZK het volgende:
[..]
Miss kunnen ze de buis in ieder geval gebruiken om die tunnel wat te versterken als ie er in past.
Dat is heel letterlijk met de hand...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef DZK het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CZkjYYdgxNx/?utm_medium=copy_link
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken een liedje over prins Rachid...
Klassiekerquote:
quote:
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Ik lees onder een Arabische stream meerdere keren dat het jochie buiten bewustzijn is.
Ik weet niet of het waar is.
Hij heeft het steeds volgehouden, wie weet wat voor breuken etc. Het zou toch heel triest zijn als hij het alsnog niet haalt nu. Vreselijke situatie.
Tja, hoe ben je er aan toe als je als vijf jarige 32 meter naar beneden in een gat flikkertquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...
Dan houdt hij het Goddank nog goed vol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |