Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉
net zo als leroy ...die gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat zo elk bericht opzoeken dat ooit over haar gepost is ... en ik denk dat ze overal ook nog woedend op gaat antwoorden.
Nawel, vaarwel, en slaapwel...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee Liese zijn😉
typerend voor het niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]Op insta reageren een paar fanatieke fans persoonlijk op iemand die op een normale manier commentaar hebben op Nawel.
Ja, hij geeft ook totaal niet het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
Zegt wat over jouw persoonlijkheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik noem mensen hier in de buurt ook hoeren enzo
Gewoon broodje gebakken in de olie met zout erop geven, is ze wel even stil.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
![]()
die waterval van Newal is niet te stoppen, ze blijft maar doorkletsen
Wil me niet verdedigen, maar ik heb als eerste het woord matras gebruikt in navolging van iemand die een nederlandese term hiervoor gebruikte. Gewoon om te weten of de overeenkomst hetzelfde was. En ik ben hier met enkele anderen de laatste om te zeggen dat Veer de matras is. Graag akte hiervan. Ook door de mods.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
na volledige ontsluiting?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉
nee gezellig praten nog de laatste avond. Kristof wilde vroeg slapen maar die ligt in groen vannachtquote:
Respect is bij sommigen (ik noem geen namen) ver te zoeken, en als je er wat van zegt,,,, je hoeft niet iedereen aardig te vinden, maar mensen, het is een fuckking spel. En ja, er zijn mensen in dat huis die niet tegen hun verlies kunnen, en snel boos worden, geen zelfreflectie hebben. Maar het zijn mensen die wij niet persoonlijk kennen, wat wij weten, is wat we van hen zien in het huis. Maar buiten het huis kunnen het mischien heel andere mensen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ervoor, erna, er tussen. Wat jij wilt (zolang ik het maar niet hoef te zien🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |