Motortje ontploft?quote:
Volgens mij heeft je stream een beetje vertraging.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Evenepoel staat nu helemaal stil. Valverde en Bilbao laten hem in de steek. De gele droom spat uit elkaar.
Ik quote Sporza evenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je stream een beetje vertraging.
Zenden die dit live uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik quote Sporza even
Prachtige teksten daar. Enorme deceptie.
Ciccone idd.quote:
quote:Hij is het zaakje aan het regelen. Bij het opdraaien zat hij wat ver, maar hij geraakte niet in paniek.
Het gaat krampachtig bij Evenepoel.
Evenepoel komt zichzelf wat tegen.
Evenepoel staat nu helemaal stil.
Dat is jammer, zag er in ieder geval veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lek zegt de Spaanse televisie.
Haha, je bent gefopt door totaalidioot Bobbie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Tolhoek wel netjes ook.Toch een stap gemaakt?
Is 26e al bijzonder tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Tolhoek wel netjes ook.Toch een stap gemaakt?
Zegt iemand met Capuchon als voornaamquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een belachelijke achternaam weer "Vader"
De Sporza ticker!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haha, je bent gefopt door totaalidioot Bobbie.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zegt iemand met Capuchon als voornaam
Knappe overwinning inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:45 schreef showtimer het volgende:
Jeetje, nog niet één post over Vlasov? Deze mooie jongen verdient meer.
Die zaten ook Eurosport te kijken toch?quote:
Of Yana heeft bepaalde zooi meegenomen uit Kazachstanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
LottoMasterplan Lelangue treed eindelijk in werking of gewoon het Yana Seel effect?
En dan gaan schaatsen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Wel echt goed van Vader. Als hij dit doorzet of verbetert zou ik toch heel snel vertrekken uit die margesport.
Meteen weer zo negatief. Jammer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Yana heeft bepaalde zooi meegenomen uit Kazachstan
Hoe gevaarlijk is het als je met 8km/u tegen die bult op aan het beuken bent? Als er nu een afdaling over zo'n pad was geweest had ie een punt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Remco heeft het niet zo op gravel
Lukte het weer niet voor het godenjong op gravel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Darth Vadergodquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een belachelijke achternaam weer "Vader"
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft Vasseur naast de twitterlessen van Pat ook wat andere praktijken van Pat in werking gezet?
[ twitter ]
Is dit koninklijk meervoud? @Koffieplanterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar hij heeft die gravelsectie niet verkend, omdat hij niet kon geloven dat zo’n slechte ondergrond onderdeel van een race zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:58 schreef Steven184 het volgende:
Dit was overigens nog vooraf na de verkenning van de klim:
REV kijkt er wel naar uit. “Waarom niet? Het is altijd iets speciaals, zeker op het einde van een rit. De sectie is drie kilometer lang en erg steil, dus dat gaat zeker vuurwerk opleveren.”
Maar hij wist dus wel hoe het erbij lag?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar hij heeft die gravelsectie niet verkend, omdat hij niet kon geloven dat zo’n slechte ondergrond onderdeel van een race zou zijn.
Daarmee aangevende het toen al race onwaardig te vinden, en nu na afloop nog steeds. Het grote gelijk van Remco.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hij wist dus wel hoe het erbij lag?
Ik vind het helemaal goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daarmee aangevende het toen al race onwaardig te vinden, en nu na afloop nog steeds. Het grote gelijk van Remco.
Altijd een makkelijke beslissing als je toch niks meer te winnen hebt.quote:
Anatoliy kan ook niet sprinten niet. Ik had hem heel graag in Antalya willen zien maar die organisatie prefereert blijkbaar een hoop gehandicapte teams in plaats van het schitterende Terengganu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Een glorieuze overwinning voor de Brilsmurf uit Lombardije in Alanya. Budiak overrompeld.
Die mocht vaak de sprint aantrekken voor Bling die dan niet veel harder meer ging, dit gaat beter jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groenewegen heeft wel een goeie aan Mezgec.
Groenewegen raakte ook zijn positie in het treintje niet kwijt, wat nog wel eens zijn probleem is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mocht vaak de sprint aantrekken voor Bling die dan niet veel harder meer ging, dit gaat beter ja
Fraai staaltje leiderstrui verdedigen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stervende Thomas ook gewoon nog aan het achterwiel van Bettiol gekomen.
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Kom maar door met die wildcard in juli. Ja Pineau, jij deruit.
Mijn Fransoos heeft Hoelgaard 10x genoemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef wimderon het volgende:
Hou nou eens een keer op met willekeurige namen roepen Jan.
Brustenga
Wie?quote:Welke financiële les heb je geleerd van je ouders?
<<Niets bijzonders. Dat is zo lang geleden dat ik het niet meer weet. (lacht) Ik kreeg wel zakgeld, herinner ik mij. Maar het meeste had ik aan het prijzengeld dat ik als jonge renner verdiende door koersen te winnen. Ik had de goede gewoonte om dat meteen op mijn spaarboekje te plaatsen. Die rekening werd beheerd door mijn doopmeter, en geld dat je in die tijd niet op zak had, kon je ook niet uitgeven.>>
Waar stop jij je spaarcenten in?
<<Dankzij mijn zoon heb ik ooit bitcoins gekocht en die met winst weer verkocht. Maar dat is niet iets waar ik dag en nacht mee bezig wil zijn. Omdat ik daar geen tijd voor heb, ben ik ook niet fanatiek bezig met mijn aandelen en obligaties. Iemand die elke dag naar zijn rekeningen kijkt of ie steenrijk of straatarm is, wordt waarschijnlijk gek of paranoïde. Ik besteed dat liever uit. Beleggen doe ik via drie banken. Eén keer per kwartaal check ik zélf of ik een boterham met kaas meer of minder moet eten. En twee keer per jaar ga ik op bezoek bij de bank om mijn portefeuille en de prognoses te bespreken.>>
In welke passies investeer je geld?
<<Ik hou ervan te gaan eten in sterrenzaken. Zo ben ik kind aan huis in Hof van Cleve, De Jonkman in Brugge en Boury in Roeselare. Maar ik investeer ook in reizen en kleding. Een man op leeftijd moet kostuums dragen. Bovendien vind ik dat ik er goed mee sta. Kers op de taart voor een zakenman zijn mooie schoenen. Die doen je van kop tot teen stralen.>>
Zorg je voor een extra appeltje voor de dorst?
<<Dat appeltje zou ik intussen al moeten hebben. Ik dop al sinds mijn zestiende mijn eigen boontjes en werk al meer dan een halve eeuw keihard. Sinds vorig jaar ben ik officieel met pensioen, maar ik werk voort. Ik tracht nu vooral mijn kinderen wat te laten meegenieten van wat we opgebouwd hebben.>>
Heb je ooit een financiële misstap gezet en welke les trok je daaruit?
<<Zeven jaar geleden heb ik geïnvesteerd in serviceflats, maar de helft van mijn centen heb ik nog niet teruggezien. Er wordt mij altijd beloofd dat ik dat nog zal krijgen, maar het komt er maar niet van. Hoop doet leven, zeker? Het voorval heeft mij geleerd dat je met vrienden en familie mag wandelen, maar niet moet handelen.>>
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn Fransoos heeft Hoelgaard 10x genoemd.
quote:Het was ook niet allemaal rozegeur en maneschijn voor Trek-Segafredo, want in de laatste bocht naar de finish knalden Moschetti’s ploegmaten Marc Brustenga en Markus Hoelgaard tegen de grond.
Ja maar jij bent de N1Fan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan er maar eentje zijn toch?
PatLef?quote:
Then someone ran over my wheel and I did a somersault. And I don't know how to do somersaultsquote:
Bobbie riep nog dat het wel érg ver was, terwijl het bordje van de 150 pontificaal in beeld wasquote:
Kunnen we inmiddels concluderen dat jij Bobbie niet zo goed vindt?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bobbie riep nog dat het wel érg ver was, terwijl het bordje van de 150 pontificaal in beeld was
Zijn er mensen die Bobbie wel goed vinden?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kunnen we inmiddels concluderen dat jij Bobbie niet zo goed vindt?
Ik dacht al...wat zegt die nouquote:Op zondag 6 februari 2022 17:09 schreef wimderon het volgende:
Aniawaskis
~Bobbie, die probeert Aniolkowski uit te spreken.
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Bobbie wel goed vinden?
https://streamable.com/0qzd4qquote:
Ja die muisklikken vielen me eerst niet op maar nu ga ik er in het vervolg waarschijnlijk op lettenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/0qzd4q
(Ik heb de erg storende muisklikken van Jan er ook even ingelaten, ter illustratie)
Johannessen in de Omloop, lachen.quote:« J'ai encore du pain sur la planche pour le contre-la-montre. Il faut que je le travaille jour après jour. Je dois m'entraîner plus souvent sur mon vélo de contre-la-montre et ça deviendra un de mes points forts. Je vais maintenant aller courir en Belgique sur les pavés pour parfaire mon bagage. J'ai fait du VTT ces dix dernières années, j'espère que ça ira sur les pavés.
La semaine a été très, très bonne et l'équipe a fait un très beau travail. C'est un honneur de courir avec eux et j'ai réussi à conclure hier (au Mont Bouquet, NDLR) et à conserver ma 3e place aujourd'hui. Nous avons tous très envie d'aller au Tour de France. La balle est dans le camp des organisateurs ».
Morgen ook al niet.quote:
Timo Roosen heeft een "goede" winter gehad.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zouden ze bij Jumbo heel erg vrolijk worden van dit soort beelden?
Komt door de wind!quote:Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Timo Roosen heeft een "goede" winter gehad.
quote:Op maandag 7 februari 2022 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Te veel vertrouwen in de medemens.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Koffie zetten?quote:
En Henok namens Bike Aids. Ik verwacht een Eritrese 1-2.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Mani89 het volgende:
De mooie mannen van Terengganu staan alsnog op de startlijst van Antalya, erg fijn. Onderschat fenomeen Eyob gaat daar zijn seizoensdebuut maken. @:Rellende_Rotscholier
Het is niet bepaald alsof dat voertuig uit het niets opduiktquote:
Tour de Tietema rijder Bas Tietema doet ook mee namens Bingoal. Benieuwd of hij het tempo kan volgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Mani89 het volgende:
De mooie mannen van Terengganu staan alsnog op de startlijst van Antalya, erg fijn. Onderschat fenomeen Eyob gaat daar zijn seizoensdebuut maken. @:Rellende_Rotscholier
Hier het hele interview. Wel interessant en op zich blijft hij verder netjes naar z'n oude werkgever toe. Grootste kritiek is misschien nog dat Jumbo de trainingsstijl die werkt voor Primoz en Wout de rest van de ploeg ook oplegt, dus weinig ruimte voor maatwerk?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef Steven184 het volgende:
Sjors doet het verplichte post-transfer interview #hierisallesbeter
[ twitter ]
Tjonge, in een winter 5 kg aankomen door een beetje bier drinken en schransen met je maten, Sjors wordt na zijn carrière viesdik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hier het hele interview. Wel interessant en op zich blijft hij verder netjes naar z'n oude werkgever toe. Grootste kritiek is misschien nog dat Jumbo de trainingsstijl die werkt voor Primoz en Wout de rest van de ploeg ook oplegt, dus weinig ruimte voor maatwerk?
Bron: KNWUquote:PROFS-MANNEN OP VRIJDAG IN AANGEPAST PROGRAMMA NK WIELRENNEN
Het programma van het Nederlands Loterij NK wielrennen op de weg wordt eenmalig aangepast deze zomer. De belangrijkste wijziging is dat de nationale titelstrijd bij de profs-mannen niet op zondag, maar op vrijdag plaats vindt. Voor een optimale media-exposure, maar ook om logistieke redenen is gekozen het NK voor profs niet samen te laten vallen met de nabij de Col du VAM verreden TT in Assen. Op zaterdag rijden zoals altijd de elite-vrouwen, dit jaar op een speciale vrouwendag door de toevoeging van de junior-vrouwen en nieuweling-meisjes aan het programma op deze 25e juni.
...
Vrijdag 24 juni:
9.30 uur Nieuwelingen-Jongens 67 km
12.15 uur Profs-mannen 193 km (start in Westerbork)
17.15 uur Beloften-Mannen 126 km
Zaterdag 25 juni:
9.30 uur Nieuwelingen-Meisjes 53 km
11.30 uur Junior-vrouwen: 70 km
14.40 Profs-Vrouwen 123 km (start in Westerbork)
Zondag 26 juni:
10.00 uur Elite-zonder-contract (v) 112 km
13.20 uur Elite-zonder-contract (m) 126 km
Ben wel benieuwd hoe lang al die ploegen nog blijven volhouden met hun eigen coronaprotocollen. Het is volgens mij niet eens zo dat de UCI of koersorganisaties de ploegen verplichten om aan de lopende band te testen en bij positieve tests uit koers te stappen. Het komt voornamelijk vanuit de ploegen zelf. In Valencia reed Movistar bijvoorbeeld vrolijk verder ondanks een paar coronagevallen, maar Jumbo,DSM en BikeExchange stapten wel af. Als elke ploeg maar een beetje zijn eigen plan gaat trekken wordt het helemaal een clusterfuck.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een hoop coronagevallen deze weken.Dat wordt nog wat..
Het is toch ook wel bijzonder dat Movistar wel doorrijdt in Valencia, maar dan naderhand wel alle renners die daar hebben gereden aan de kant houdt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang al die ploegen nog blijven volhouden met hun eigen coronaprotocollen. Het is volgens mij niet eens zo dat de UCI of koersorganisaties de ploegen verplichten om aan de lopende band te testen en bij positieve tests uit koers te stappen. Het komt voornamelijk vanuit de ploegen zelf. In Valencia reed Movistar bijvoorbeeld vrolijk verder ondanks een paar coronagevallen, maar Jumbo,DSM en BikeExchange stapten wel af. Als elke ploeg maar een beetje zijn eigen plan gaat trekken wordt het helemaal een clusterfuck.
Moet ook wel een klein beetje lachen om al die persberichten van ploegen die uit koers stappen bij positieve tests. Ze leggen de nadruk altijd heel erg op het beschermen van de gezondheid van hun renners en staf. Maar tegelijkertijd wel renners die keihard op hun bek zijn gegaan en volledig in de kreukels liggen en/of onder de schaafwonden zitten laten doorfietsen. Beetje hypocriet is het wel.
De nieuwe Sep is uit.quote:Sep Vanmarcke begint met vraagtekens aan wielerseizoen na knieproblemen en trainingsachterstand van 50 dagen
Het was een moeilijke winter voor Sep Vanmarcke. De 33-jarige West-Vlaming kampte vooral met knieproblemen en liep daardoor een trainingsachterstand van 50 dagen op. Donderdag start de renner van Israel - Premier Tech in de Tour de Provence met vraagtekens aan zijn seizoen.
“Deze winter was er een met heel wat hindernissen”, begint Vanmarcke zijn verhaal op sociale media. “Het belangrijkste probleem was kniepijn die me tot 20 december van de fiets (of welke sport dan ook) hield. Een terugval van ongeveer 50 dagen in mijn trainingsplan, dus we moesten hard werken om weer in conditie te komen, maar probeerden niet te snel te gaan.”
Is Vanmarcke na anderhalve maand trainen al klaar voor het nieuwe seizoen? “Morgen begint mijn seizoen in de Tour de Provence, gevolgd door Ruta del Sol. We zullen snel weten wat mijn huidige niveau echt is in vergelijking met het peloton.”
We kunnen het hier volgen vanaf 12:00!quote:
Topbereik met 81 kijkersquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:45 schreef showtimer het volgende:
Oman is ook live! https://twitter.com/i/broadcasts/1OdJrBYaLOyJX
Prima net achter de renners die er nog iets van kunnen inderdaad. Die komt er wel. Wellicht. Mogelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Een erg nette uitslag van Penhoet.
Roubaix is een weekje later dit jaar, ideaal!quote:
Laat die mensen enthousiast zijn over hun YouTube-held. Vind het wel grappig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mani89 het volgende:
De hele Youtube chat ontploft omdat Bas 32ste wordt ofzo.
Nee dat mag niet van mij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Laat die mensen enthousiast zijn over hun YouTube-held. Vind het wel grappig.
Dat wordt niet eens top 10 denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:44 schreef The_Undertone het volgende:
Tijden van Serry en Vervaeke lijken te suggereren dat de preparatie van van Mol wel weer snor zit. Benieuwd naar Van Wilder.
Nope, Devenyns nog net voor Van Wilder. Flopshowquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt niet eens top 10 denk ik.
Ik vermoed allebei.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Lijken die bochten gewoon heel erg op elkaar of is Pippo op de straaljager?
Als Tietema een beetje mee kan komen en niet elke wedstrijd DNF is dan geeft het extra publiciteit voor de ploeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gun het hem wel. En niet slecht, 20e ofzo in je eerste profkoers weer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vandaag niet live?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:45 schreef showtimer het volgende:
Oman is ook live! https://twitter.com/i/broadcasts/1OdJrBYaLOyJX
De kapper ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef Beregd het volgende:
[ twitter ]
Tom Devriendt. Die ken ik niet.
Fenomeen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef Beregd het volgende:
[ twitter ]
Tom Devriendt. Die ken ik niet.
Het was Bas sowieso niet denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef TheArt het volgende:
Ah nee, het was niet de fout van Bas. Iemand anders geeft Lauk een gigantische zwiep.
Het stoort mij enorm dat "rn" op "m" lijktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Tin Tin Teutenberg vandaag 6de in Antalya.
Dat dacht de gemeenteambtenaar die hem registreerde na geboorte ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het stoort mij enorm dat "rn" op "m" lijkt
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:40 schreef Mykonos het volgende:
Cofidis en FDJ zijn de ploegen die de slag volledig gemist hebben.
Meeste grote namen wel in groep een.
En Gorka en de Vendraam uit koers na een val
Dat was sowieso al het plan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kan dus een streep door Heeter voor de top van het klassement. Die mag knechten voor Karrepats gok ik zo
Twee pionnen is wel beter dan één, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het plan.
Hij heeft tot twee weken geleden een tijd niet kunnen trainen door een covidbestemming, ik heb niet het idee dat hij met veel ambities naar hier is gekomen. Die tweede plek van gisteren kwam al als een verrassing.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee pionnen is wel beter dan één, natuurlijk.
Het is dan ook wel een uitzonderlijke renner, natuurlijk. Maar goed, misschien is nu dan juist het vermogen voor een klassement nog beperkt ja. Moeilijk te zeggen. Maar goed, dat boek is nu toch al gesloten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft tot twee weken geleden een tijd niet kunnen trainen door een covidbestemming, ik heb niet het idee dat hij met veel ambities naar hier is gekomen. Die tweede plek van gisteren kwam al als een verrassing.
Liever Bodnar dan Vivianiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bodnar hangt nog net niet aan de motor, kom op zeg.
Het was vals alarm van Steef! Gorka DNF maar Vendrame finisht gewoon, weliswaar op 11 minuten met ongetwijfeld enige schade dus punten in spelletjes zal hij wel niet meer gaan pakken.quote:
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het was vals alarm van Steef! Gorka DNF maar Vendrame finisht gewoon, weliswaar op 11 minuten met ongetwijfeld enige schade dus punten in spelletjes zal hij wel niet meer gaan pakken.
Thanks voor delen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Positionering van 2019-2020 en benen van 2021.
Nairo heeft sinds die fatale dag in Neeltje Jans nooit meer een waaier gemist geloof ik (tenzij je die mechanische pech in Parijs tegen Nice 2020 mee zou tellen). Buitengewoon sterk. Tijd om Gent - Wevelgem te winnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:07 schreef Mykonos het volgende:
Quintana lekker aan het waaierrijden. Genot hoor
Mihajlo Stolic is beter (en begint nu al inhammen te ontwikkelen).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef Mani89 het volgende:
De immer onderschatte Rajovic. Wat een machtssprint.
🙏quote:
Oman livequote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
https://twitter.com/i/bro(...)r5mnnD3GXUSjaiA&s=09
Ja leuk ditquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dan gaat er ook een streep door de nationale trui die hij volgende week wilde ophalen. [ afbeelding ]
Dit moet ik allemaal maar leuk vinden.quote:
Ze winnen twee koersen vandaag!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer zo'n inwisselbare kutknakworst. Ik word hier zo moe van.
In iedere koers staat er weer een andere Noor of Deen op die precies lijkt op vorige Noor of Deen met exact dezelfde kwaliteiten ook nog eens, het zijn allemaal klonen van elkaar en ze mogen allemaal weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze winnen twee koersen vandaag!
Deze strijd ga je niet winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In iedere koers staat er weer een andere Noor of Deen op die precies lijkt op vorige Noor of Deen met exact dezelfde kwaliteiten ook nog eens, het zijn allemaal klonen van elkaar en ze mogen allemaal weg.
Die volstrekt emotieloze cyborgs boezemen wel een hoop angst in, in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze strijd ga je niet winnen.
Rasmus Tiller heeft toch een mooi karakteristiek varkenshoofd?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die volstrekt emotieloze cyborgs boezemen wel een hoop angst in, in ieder geval.
Rasmus is zowat de leukste renner van die luiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rasmus Tiller heeft toch een mooi karakteristiek varkenshoofd?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rasmus Tiller heeft toch een mooi karakteristiek varkenshoofd?
Geniez raakt ook alweer op stoom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:53 schreef wimderon het volgende:
Varken Goezjaar heeft zijn jaarlijkse goede dag @:Mani89
Er lijkt ook weer meer talent uit Frankrijk door te breken, zeker in de breedte.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cofidis en Total Energies zijn goed de winter uit gekomen.
Helaas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:53 schreef wimderon het volgende:
Is Kobe Goossens een fenomeen in wording?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |