Ik ga er morgen pas aan denk ik, dan ga ik het meer nodig hebben dan vanavond.quote:
Me against the musicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zullen het tijdens de Karaoke-meet eens uittesten
Portugese zoete witte wijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, je bent vandaag wel voorzien? Proost! Wat voor soort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oops, I did it again..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja ik zie je nu toch in een ander licht. Ben er nog niet helemaal over uit wat voor licht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Die dame toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Niemand wilde met Elisa zingen begrijp ik? Of wilde Elisa niet met iemand anders zingen.
Misschien is ze op Wiki ook doorschijnend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar die had de Wiki-pagina niet gehaald.
Of die een heeft gewoon het jasje van die ander gejat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een van de twee is overdressed, of een van de twee is underdressed.
Dit vind ik dus een draak van een nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Deze kan @:nailqueen ook wel meezingen.
Nee volgens mij merkt ze het zelf ook nu pas op dat er iemand achter haar staat te spoken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Elisa komt hier niet echt lekker uit, met zo’n verschijning achter haar.
Echoesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
Dit mag de volgende keer wel met een langer liedje. Stairway of zo.
Wij delen die droom, Cee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook in m’n ondergoed over het podium rennen.
Ik houd je niet tegen, maar doe ook niet mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook in m’n ondergoed over het podium rennen.
Vond ze doodengquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie vroeger ook zo'n pop?
Dat zeg je ook maar zodat die danseres denkt: “zo, dat is echt een aardige vent”.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik vind Elisa trouwens wel cute. Elke dag een stukje meer.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar zodat die danseres denkt: “zo, dat is echt een aardige vent”.
‘Dit’ is er elk jaar wel bij hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wtf?
Ik kijk heel even in een ander topic en dan komt dit het podium op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |