Halloooo, ben ik in beeld?!quote:
Nee, dan zetten ze die shovels en graafmachines even in beweging.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Leandra het volgende: [..] Als die meute zich in beweging zet als het jochie eruit is kun je nog een veel groter drama krijgen
![]()
Volgens mij gooien ze een hulplijntje naar alla uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:59 schreef the-eye het volgende:
Jesus, gaan ze daar staan schreeuwen (bidden?). Das lekker slim hoorWe moeten oppassen voor instorting dus weet je wat we gaan in grote getale daar staan schreeuwen
Waar zij staan is geen instortingsgevaar, wie parkeert daar anders zijn graafmachine.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:59 schreef the-eye het volgende:
Jesus, gaan ze daar staan schreeuwen (bidden?). Das lekker slim hoorWe moeten oppassen voor instorting dus weet je wat we gaan in grote getale daar staan schreeuwen
Of die moskee is leeg nu, en hij grijpt hier zijn kans.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Das de imam, die geeft ze even op hun flikker omdat ze niet bij het vrijdaggebed waren.
Jij ziet er wel een feestje in?!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:01 schreef Salina het volgende:
Maar even serieus, dit is toch een bijeenkomst? Of een evenement?
Mogen die wel weer in Marokko dan?
Ik vraag dit voor een vriend.
Nou, niet zozeer hier in natuurlijk. Maar een grootschalige bijeenkomst in Marokko kan erg gezellig zijn hoor. Beetje tajines op tafel, pastilla met kip en kaneel, pot geurige thee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij ziet er wel een feestje in?!
Jazeker, je flikkert een vijf jarige in een put op 32 meter diepte en we noemen het een evenement.. Vertel je vriend maar dat hij een droplul is.. 🙄quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:01 schreef Salina het volgende:
Maar even serieus, dit is toch een bijeenkomst? Of een evenement?
Mogen die wel weer in Marokko dan?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Even onder voorbehoud of de beelden van Rayan zijn….
Ik twijfel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Even onder voorbehoud of de beelden van Rayan zijn….
Ik twijfel.
Stomquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt inderdaad niet echt
Volgens mij had een van de graafmachines geen achteruitrijdbliepje en loste hij het zo opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Ed1234 het volgende:
Waar komt dat getoeter vandaan, alsof er een toeter bijstaat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jazeker, je flikkert een vijf jarige in een put op 32 meter diepte en we noemen het een evenement.. Vertel je vriend maar dat hij een droplul is.. 🙄
Wie is COR?quote:
Ow, ik dacht dat dat Ad en Don waren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij die rechter.
[ afbeelding ]
Welke buizen bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:17 schreef Mammietje het volgende:
Wat zijn die buizen dun zeg.... Wat moeten die precies doen? Ik hoop niet een instorting tegenhouden?
Eindelijk zijn m'n woorden daar aangekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:17 schreef Alloch87 het volgende:
Lijkt er op dat de menigte wordt weggestuurd?
Meetapperaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef Alloch87 het volgende:
Camera is opgesteld?? Zou het dan echt bijna zo ver zijn?
Het is wachten op de NPO die hoopt daar medio volgende week te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Ama het volgende:
Is er ook een stream die niet met een aardappel wordt gefilmd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |