Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houden
Omdat het mag van de begeleiding.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.
Ik vraag me af wat die paar handhavers gaan doen als de meute naar de rand rent als het kind eruit komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.
Als die meute zich in beweging zet als het jochie eruit is kun je nog een veel groter drama krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die paar handhavers gaan doen als de meute naar de rand rent als het kind eruit komt.
Maar misschien moeten ze tegen die tijd wel verder naar achteren.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Marsenal het volgende:
Duurt me nog echt te lang, ik kom van de week wel terug voor de samenvatting
Gisteren rond deze tijd werd er al gezegd dat ze 1 meter bij hem vandaan zaten. En sindsdien nog wel een keer of tien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dat is ook wat deze man vertaalde:karimboulidam op Instagram, in zijn stories. Er zijn verschuivingen geweest en ze zijn op stukken met water/modder gestuit dus moesten ze hun plannen wijzigen.
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij maken ze geen haast omdat de jongen al overleden is
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat niet naar buiten brengen. Ik denk dat het gewoon erg moeilijk is, waar ligt hij, hoe stabiel is de grond, is er veel grondwater? Zoveel factoren spelen mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij maken ze geen haast omdat de jongen al overleden is
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.
Als ze precies zouden weten waar hij ligt hadden ze hem allang gehad denk ik.
Het enige wat ze zeker weten is dat hij op 32 meter vanaf de top van de berg ligt.
Daar zit wat in want we hebben nu al een aantal keer gehoord dat ze er bijna warenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.
Als ze precies zouden weten waar hij ligt hadden ze hem allang gehad denk ik.
Het enige wat ze zeker weten is dat hij op 32 meter vanaf de top van de berg ligt.
Ziet er eerder uit als een aggregaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk iets om hem te vervoeren.
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.
Natuurlijk weten ze exact waar hij ligt, wel eens van GPS gehoord?
Ow, dan hebben we het over iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit als een aggregaat.
Jij denkt dat een GPS signaal dwars door een berg heen komtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.
Natuurlijk weten ze exact waar hij ligt, wel eens van GPS gehoord?
Nu je het zegt inderdaad...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:53 schreef Ed1234 het volgende:
Wonen er geen vrouwen in dat dorp ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |