Helaas geen geld voor een hekje rond de put.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:01 schreef Mahra het volgende:
Interview met de vader. Rayan was net aangemeld voor school en wou erg graag naar school.
Heb je beelden van het incident?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Nober het volgende:
Zou niet op god rekenen aangezien god dat joch in dat gat heeft geflikkerd.
Heel zielig. Zijn oudste twee kinderen zijn van school af omdat hij zich dat niet kon permitteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Helaas geen geld voor een hekje rond de put.
Vast wel, er zijn tientallen journalisten aanwezig de plek van onheilquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef Tengano het volgende:
Hoop wel dat we later nog de beelden krijgen van hoe hij nu uit die put wordt gehaald. Mag aannemen of hoop iig dat daar nog iemand met een cameraatje staat.
Deze staat ernaast:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef Tengano het volgende:
Hoop wel dat we later nog de beelden krijgen van hoe hij nu uit die put wordt gehaald. Mag aannemen of hoop iig dat daar nog iemand met een cameraatje staat.
Anders dquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef dat soort zure mensen geen aandachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef Mahra het volgende:
[..]
Heel zielig. Zijn oudste twee kinderen zijn van school af omdat hij zich dat niet kon permitteren.
Ik denk dat Rayan straks genoeg gedoneerd krijgt, wat een drama dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld deze dreumis na 3 dagen alweer vergeten is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Rayan straks genoeg gedoneerd krijgt, wat een drama dit.
Net als Julen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld deze dreumis na 3 dagen alweer vergeten is...
Spaanse peuter, destijds 15 topics lange reddingsactie:quote:
Ik had het ook gevonden inderdaad, maar vond het een perfecte reactie om m'n punt te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Spaanse peuter, destijds 15 topics lange reddingsactie:
Topicreeks: Spaans kind zit vast in zeer smalle 110 meter diepe put
Ik denk dat ze heel precies kunnen meten waar hij ligt. Dichtheid van de grond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Tengano het volgende:
Weer aan het meten dus. Ze weten blijkbaar nog steeds niet waar hij ongeveer ligt.
Enige wat ze kunnen is ongeveer de diepte bepalen. Maar naar links, rechts, voor of achter hebben ze geen info over. Blijft wss een gokje. Daarom had ik het gisteren al over en soort zender die skieers bijvoorbeeld ook bij zich hebben oid. Dan kun je van onder af de lokatie van die zender behoorlijk precies uitpeilen met twee ontvangers.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel precies kunnen meten waar hij ligt. Dichtheid van de grond.
Die staan op een afstand vanwege instortingsgevaar. Die komen pas in actie als hij eruit wordt gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef Tengano het volgende:
Waarom staat er nog geen medisch team bij die ingang? Ze zullen nou toch wel heel dichtbij zijn.
Dat staat klaar, ze lieten net de spullen zien aan Chouf tv… staan nu naast de graafmachines.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef Tengano het volgende:
Waarom staat er nog geen medisch team bij die ingang? Ze zullen nou toch wel heel dichtbij zijn.
Zuurstofgebrek is meestal geen goed nieuws hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat staat klaar, ze lieten net de spullen zien aan Chouf tv… staan nu naast de graafmachines.
Inclusief zuurstofgebrek dus das voor nu goed nieuws.
Zuurstofflessen moet dat zijn,quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek is meestal geen goed nieuws hoor.![]()
Dat laatste zand moet ook weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:32 schreef Tengano het volgende:
Slecht nieuws. Graafmachines zijn weer nodig.
Voor het laatste stukje hebben ze echt geen graafmachines nodig hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat laatste zand moet ook weg.
Het zand wat uit de horizontale tunnel denk ik..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat laatste zand moet ook weg.
Ik hoop dat ze snel weten waar Rayan precies ligt. Ik krijg de indruk dat ze nog steeds een beetje aan het zoeken en proberen zijn om die put te vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef Ed1234 het volgende:
Ik voel een mooie Netflix film aankomen.
Hopen dat ze die buizen snel op hun plek hebben.
Dat schep je zo met de hand weg met twee man buiten. Volgens mij zijn ze nog steeds aan het zoeken naar de precieze lokatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:39 schreef Maron het volgende:
[..]
Het zand wat uit de horizontale tunnel denk ik..
Ik hoop dat ze dat ondertussen wel weten 😅quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel weten waar Rayan precies ligt. Ik krijg de indruk dat ze nog steeds een beetje aan het zoeken en proberen zijn om die put te vinden.
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze ook smalletjes. (En dun trouwens.)
Iedereen moet weer weg.
Hoe zou je dat moeten weten dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat ondertussen wel weten 😅
Ja maar steun betuigen ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houden
Ja iets van sonar oid. Weet het ook niet. Vind het nog steeds jammer dat we daar niet over bericht zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:44 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Geen idee maar neem aan dat daar scanners voor bestaan. Een holte kan je vast vinden.
Als die wand instort kunnen ze weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar niet verstandig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar niet verstandig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |