Helaas geen geld voor een hekje rond de put.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:01 schreef Mahra het volgende:
Interview met de vader. Rayan was net aangemeld voor school en wou erg graag naar school.
Heb je beelden van het incident?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Nober het volgende:
Zou niet op god rekenen aangezien god dat joch in dat gat heeft geflikkerd.
Heel zielig. Zijn oudste twee kinderen zijn van school af omdat hij zich dat niet kon permitteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Helaas geen geld voor een hekje rond de put.
Vast wel, er zijn tientallen journalisten aanwezig de plek van onheilquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef Tengano het volgende:
Hoop wel dat we later nog de beelden krijgen van hoe hij nu uit die put wordt gehaald. Mag aannemen of hoop iig dat daar nog iemand met een cameraatje staat.
Deze staat ernaast:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef Tengano het volgende:
Hoop wel dat we later nog de beelden krijgen van hoe hij nu uit die put wordt gehaald. Mag aannemen of hoop iig dat daar nog iemand met een cameraatje staat.
Anders dquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef dat soort zure mensen geen aandachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef Mahra het volgende:
[..]
Heel zielig. Zijn oudste twee kinderen zijn van school af omdat hij zich dat niet kon permitteren.
Ik denk dat Rayan straks genoeg gedoneerd krijgt, wat een drama dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld deze dreumis na 3 dagen alweer vergeten is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Rayan straks genoeg gedoneerd krijgt, wat een drama dit.
Net als Julen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld deze dreumis na 3 dagen alweer vergeten is...
Spaanse peuter, destijds 15 topics lange reddingsactie:quote:
Ik had het ook gevonden inderdaad, maar vond het een perfecte reactie om m'n punt te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Spaanse peuter, destijds 15 topics lange reddingsactie:
Topicreeks: Spaans kind zit vast in zeer smalle 110 meter diepe put
Ik denk dat ze heel precies kunnen meten waar hij ligt. Dichtheid van de grond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Tengano het volgende:
Weer aan het meten dus. Ze weten blijkbaar nog steeds niet waar hij ongeveer ligt.
Enige wat ze kunnen is ongeveer de diepte bepalen. Maar naar links, rechts, voor of achter hebben ze geen info over. Blijft wss een gokje. Daarom had ik het gisteren al over en soort zender die skieers bijvoorbeeld ook bij zich hebben oid. Dan kun je van onder af de lokatie van die zender behoorlijk precies uitpeilen met twee ontvangers.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel precies kunnen meten waar hij ligt. Dichtheid van de grond.
Die staan op een afstand vanwege instortingsgevaar. Die komen pas in actie als hij eruit wordt gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef Tengano het volgende:
Waarom staat er nog geen medisch team bij die ingang? Ze zullen nou toch wel heel dichtbij zijn.
Dat staat klaar, ze lieten net de spullen zien aan Chouf tv… staan nu naast de graafmachines.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef Tengano het volgende:
Waarom staat er nog geen medisch team bij die ingang? Ze zullen nou toch wel heel dichtbij zijn.
Zuurstofgebrek is meestal geen goed nieuws hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat staat klaar, ze lieten net de spullen zien aan Chouf tv… staan nu naast de graafmachines.
Inclusief zuurstofgebrek dus das voor nu goed nieuws.
Zuurstofflessen moet dat zijn,quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek is meestal geen goed nieuws hoor.![]()
Dat laatste zand moet ook weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:32 schreef Tengano het volgende:
Slecht nieuws. Graafmachines zijn weer nodig.
Voor het laatste stukje hebben ze echt geen graafmachines nodig hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat laatste zand moet ook weg.
Het zand wat uit de horizontale tunnel denk ik..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat laatste zand moet ook weg.
Ik hoop dat ze snel weten waar Rayan precies ligt. Ik krijg de indruk dat ze nog steeds een beetje aan het zoeken en proberen zijn om die put te vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef Ed1234 het volgende:
Ik voel een mooie Netflix film aankomen.
Hopen dat ze die buizen snel op hun plek hebben.
Dat schep je zo met de hand weg met twee man buiten. Volgens mij zijn ze nog steeds aan het zoeken naar de precieze lokatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:39 schreef Maron het volgende:
[..]
Het zand wat uit de horizontale tunnel denk ik..
Ik hoop dat ze dat ondertussen wel weten 😅quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel weten waar Rayan precies ligt. Ik krijg de indruk dat ze nog steeds een beetje aan het zoeken en proberen zijn om die put te vinden.
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze ook smalletjes. (En dun trouwens.)
Iedereen moet weer weg.
Hoe zou je dat moeten weten dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat ondertussen wel weten 😅
Ja maar steun betuigen ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houden
Ja iets van sonar oid. Weet het ook niet. Vind het nog steeds jammer dat we daar niet over bericht zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:44 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Geen idee maar neem aan dat daar scanners voor bestaan. Een holte kan je vast vinden.
Als die wand instort kunnen ze weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar niet verstandig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tengano het volgende:
Geen streams meer. Iemand nog een werkend kanaal?
Pfff arm kereltje. Nare gedachte dat hij nu daar zo alleen in die tunnel zit. Hopelijk hebben ze hem er snel uit.quote:
Damn staat het hele dorp daar ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn professionele geologen aanwezig daar. Die geven aanwijzingen aan de gravers en andere belanghebbenden. Ze zullen vast wel een idee hebben waar dat jochie exact ligt. Genoeg apparatuur beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja iets van sonar oid. Weet het ook niet. Vind het nog steeds jammer dat we daar niet over bericht zijn.
Als ze exact weten waar hij ligt dan kwamen die graafmachines eerst, dan het tunneltje met de hand graven en dan is het klaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Er zijn professionele geologen aanwezig daar. Die geven aanwijzingen aan de gravers en andere belanghebbenden. Ze zullen vast wel een idee hebben waar dat jochie exact ligt. Genoeg apparatuur beschikbaar.
Denk eerder dat dat dan te maken heeft met gewijzigde plannen, bijvoorbeeld vanwege inzakkingsgevaar en dergelijke.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze exact weten waar hij ligt dan kwamen die graafmachines eerst, dan het tunneltje met de hand graven en dan is het klaar.
Maar die graafmachines blijven maar terugkomen. Daar zou je uit op kunnen maken dat ze helemaal niet zo precies weten waar hij ligt.
En zo gaat het al uren achter elkaar.
Politie moet al die ramptoeristen lekker naar huis sturen.quote:
Daar hebben we gewoon mods voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Politie moet al die ramptoeristen lekker naar huis sturen.
Natuurlijk niet, stel dat er wat fout gaat, dan kunnen ze meteen uitgraven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze exact weten waar hij ligt dan kwamen die graafmachines eerst, dan het tunneltje met de hand graven en dan is het klaar.
Maar die graafmachines blijven maar terugkomen. Daar zou je uit op kunnen maken dat ze helemaal niet zo precies weten waar hij ligt.
En zo gaat het al uren achter elkaar.
Beneden is er geen ruimte om het uitgegraven zand op een bult te gooien, dus ik denk dat het in de bak van de eerste graafmachine wordt gegooid.. de tweede graver geeft met zijn bak contragewicht aan de eerste..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat schep je zo met de hand weg met twee man buiten. Volgens mij zijn ze nog steeds aan het zoeken naar de precieze lokatie.
Het is letterlijk zoeken naar een speld in een hooiberg.
In ieder geval een stuk verder naar achteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Politie moet al die ramptoeristen lekker naar huis sturen.
Dat is ook wat deze man vertaalde:karimboulidam op Instagram, in zijn stories. Er zijn verschuivingen geweest en ze zijn op stukken met water/modder gestuit dus moesten ze hun plannen wijzigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk eerder dat dat dan te maken heeft met gewijzigde plannen, bijvoorbeeld vanwege inzakkingsgevaar en dergelijke.
Daarom ook die geologen, die kunnen een inschatting maken van wat er gebeurd met bepaalde grond als je er in gaat boren of graven.
Is een Arabische naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:15 schreef fubaaar22 het volgende:
Duurt wel lang nu, dat terwijl ze vanochtend op 2m afstand waren.
Hopelijk kunnen ze hem er snel levend uit halen.
is rayan trouwens een soort van "marokkaanse" vorm van het amerikaanse ryan?
Ah, is een poort van het Paradijs. Dus tevens een islamitische naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:27 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord, wel een mooie naam.
Toch wel bizar dat de beelden gewoon getoond worden. Hier hadden ze je op 5 KM afstand gezet en hoorde je achteraf wel het einde. Zo kil.quote:
Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Als die wal instort zijn ze nog verder van huis. Help door afstand te houden
Omdat het mag van de begeleiding.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.
Ik vraag me af wat die paar handhavers gaan doen als de meute naar de rand rent als het kind eruit komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, wat een idoterie er zo bovenop te blijven staan.
Als die meute zich in beweging zet als het jochie eruit is kun je nog een veel groter drama krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die paar handhavers gaan doen als de meute naar de rand rent als het kind eruit komt.
Maar misschien moeten ze tegen die tijd wel verder naar achteren.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Marsenal het volgende:
Duurt me nog echt te lang, ik kom van de week wel terug voor de samenvatting
Gisteren rond deze tijd werd er al gezegd dat ze 1 meter bij hem vandaan zaten. En sindsdien nog wel een keer of tien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dat is ook wat deze man vertaalde:karimboulidam op Instagram, in zijn stories. Er zijn verschuivingen geweest en ze zijn op stukken met water/modder gestuit dus moesten ze hun plannen wijzigen.
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij maken ze geen haast omdat de jongen al overleden is
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat niet naar buiten brengen. Ik denk dat het gewoon erg moeilijk is, waar ligt hij, hoe stabiel is de grond, is er veel grondwater? Zoveel factoren spelen mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef the-eye het volgende:
Volgens mij maken ze geen haast omdat de jongen al overleden is
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.
Als ze precies zouden weten waar hij ligt hadden ze hem allang gehad denk ik.
Het enige wat ze zeker weten is dat hij op 32 meter vanaf de top van de berg ligt.
Daar zit wat in want we hebben nu al een aantal keer gehoord dat ze er bijna warenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze gewoon echt niet precies waar hij ligt, blijven ze proberen en zijn wel terecht voorzichtig. Met landmeters die ze gebruiken kun je namelijk niet zijn exacte lokatie bepalen, alleen de hoogte cq diepte.
Als ze precies zouden weten waar hij ligt hadden ze hem allang gehad denk ik.
Het enige wat ze zeker weten is dat hij op 32 meter vanaf de top van de berg ligt.
Ziet er eerder uit als een aggregaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk iets om hem te vervoeren.
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.
Natuurlijk weten ze exact waar hij ligt, wel eens van GPS gehoord?
Ow, dan hebben we het over iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit als een aggregaat.
Jij denkt dat een GPS signaal dwars door een berg heen komtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij je ontzettend domme reacties achterwege zou laten.
Natuurlijk weten ze exact waar hij ligt, wel eens van GPS gehoord?
Nu je het zegt inderdaad...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:53 schreef Ed1234 het volgende:
Wonen er geen vrouwen in dat dorp ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |