quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Even onder voorbehoud of de beelden van Rayan zijn….
Ik twijfel.
Stomquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt inderdaad niet echt
Volgens mij had een van de graafmachines geen achteruitrijdbliepje en loste hij het zo opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Ed1234 het volgende:
Waar komt dat getoeter vandaan, alsof er een toeter bijstaat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jazeker, je flikkert een vijf jarige in een put op 32 meter diepte en we noemen het een evenement.. Vertel je vriend maar dat hij een droplul is.. 🙄
Wie is COR?quote:
Ow, ik dacht dat dat Ad en Don waren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij die rechter.
[ afbeelding ]
Welke buizen bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:17 schreef Mammietje het volgende:
Wat zijn die buizen dun zeg.... Wat moeten die precies doen? Ik hoop niet een instorting tegenhouden?
Eindelijk zijn m'n woorden daar aangekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:17 schreef Alloch87 het volgende:
Lijkt er op dat de menigte wordt weggestuurd?
Meetapperaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef Alloch87 het volgende:
Camera is opgesteld?? Zou het dan echt bijna zo ver zijn?
Het is wachten op de NPO die hoopt daar medio volgende week te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Ama het volgende:
Is er ook een stream die niet met een aardappel wordt gefilmd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |