abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 21:46:05 #251
184769 crew  Deisyy
pi_212517392
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef golfer het volgende:
25 jaar feestje van Eva met een soort afscheidsspeech.
Want ze verwacht niet dat ze ouder wordt dan 25, wat heftig.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 21:48:29 #252
184769 crew  Deisyy
pi_212517416
"Tilburg heeft allemaal Adjes op een scootmobiel, nu ben ik ook een Ad" :D
  dinsdag 20 februari 2024 @ 21:50:06 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212517442
Ondanks de herhaling hield ik het weer niet droog bij die toespraak van de moeder van Zoë op haar uitvaart. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 21:53:31 #254
184769 crew  Deisyy
pi_212517493
Ach Jeffrey :{
pi_212517562
Och, de vader van Jeffrey.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 20 februari 2024 @ 21:59:22 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212517567
Dat geklooi van Eva met die haarstukjes. Hilarisch. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212517949
En weer :'(
  dinsdag 20 februari 2024 @ 22:33:51 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212518165
Gestreden als een beer?
Poef.....gone! ©golfer
pi_212518254
Op Instagram schrijft iemand op de tekst bij Jeffrey van Tim “sterven is verhuizen naar het hart van de mensen die van je houden, daar leef je verder”
pi_212518717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Want ze verwacht niet dat ze ouder wordt dan 25, wat heftig.
Als ik het juist heb is ze bijna 26. Al met al lijkt haar gevoel (gelukkig) niet te kloppen.
pi_212518727
Die Jeffery, tijdens dat gesprek over uitvaart volledig de weg kwijt volgens mij. Wat heeft die jongen zichzelf aangedaan voor een schuifpui en een lik verf -O- Afschuwelijke lijdensweg, ondanks de euthanasie.

Ergens wel te begrijpen hoor, we hebben dat in eerdere seizoenen ook gezien. Maar och och, wat een narigheid. Dan kan je beter maar weg zijn denk ik dan.
pi_212518786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:19 schreef GereDathan het volgende:
Die Jeffery, tijdens dat gesprek over uitvaart volledig de weg kwijt volgens mij. Wat heeft die jongen zichzelf aangedaan voor een schuifpui en een lik verf -O- Afschuwelijke lijdensweg, ondanks de euthanasie.

Ergens wel te begrijpen hoor, we hebben dat in eerdere seizoenen ook gezien. Maar och och, wat een narigheid. Dan kan je beter maar weg zijn denk ik dan.
Denk dat hij niet eerder afscheid kon nemen voordat hij wist dat het goed was. In zijn laatste appje naar Tim om afscheid te nemen staat ook “kan je meteen die nieuwe vloer zien”. Het gezin dat geven wat hij wilde geven, dat was denk ik het allerbelangrijkste
pi_212518790
In een flits nog Mattie op het feest bij Eva. Grappig dat hij dat doet. Volgens mij kan hij er helemaal niks van (meermaals ervaren op de Foute Party), hij is echt een radio DJ. Maar dit dan toch doen, mooi.
pi_212518840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:
In een flits nog Mattie op het feest bij Eva. Grappig dat hij dat doet. Volgens mij kan hij er helemaal niks van (meermaals ervaren op de Foute Party), hij is echt een radio DJ. Maar dit dan toch doen, mooi.
Hij was de “DJ van dienst”. Eva is iedere week bij hen op de radio en ze zal m vast gevraagd hebben (wie zegt nee tegen haar, ik zou t niet kunnen )
pi_212518854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Denk dat hij niet eerder afscheid kon nemen voordat hij wist dat het goed was. In zijn laatste appje naar Tim om afscheid te nemen staat ook “kan je meteen die nieuwe vloer zien”. Het gezin dat geven wat hij wilde geven, dat was denk ik het allerbelangrijkste
Dat denk ik ook, maar het voelt ook als een dekmantel om de situatie wat weg te duwen. Elke keer als het dichtbij kwam begon hij over klussen en werken. Simpelweg een verdedigingsmechanisme, logisch en begrijpelijk. Maar ook pijnlijk om te zien. Alles gegeven wat hij in zich had en absoluut niet klaar om los te laten, maar hij moest. Er was geen andere optie meer. Verdrietig.
pi_212518882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hij was de “DJ van dienst”. Eva is iedere week bij hen op de radio en ze zal m vast gevraagd hebben (wie zegt nee tegen haar, ik zou t niet kunnen )
Absoluut, het was of Mattie of Marieke. Gezien de datum van het feest zal Marieke wat lastig gezeten hebben (net geboren Jip). Ik herinner mij er wel iets van op de radio, maar zo lang geleden dat ik het niet onthouden heb.
pi_212518888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar het voelt ook als een dekmantel om de situatie wat weg te duwen. Elke keer als het dichtbij kwam begon hij over klussen en werken. Simpelweg een verdedigingsmechanisme, logisch en begrijpelijk. Maar ook pijnlijk om te zien. Alles gegeven wat hij in zich had en absoluut niet klaar om los te laten, maar hij moest. Er was geen andere optie meer. Verdrietig.
Als je geen prater bent, al helemaal niet over je gevoelens is dat denk ik heel lastig.
pi_212518897
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 21:50 schreef golfer het volgende:
Ondanks de herhaling hield ik het weer niet droog bij die toespraak van de moeder van Zoë op haar uitvaart. ;(
Ik snap niet zo goed waarom daarmee geopend werd in aflevering 1 en we nu nagenoeg hetzelfde gezien hebben. Elke meerwaarde ontgaat mij. Wat mij betreft zou het programma altijd een soort van chronologisch moeten verlopen, startend bij een relatief gezonde deelnemer tot aan het overlijden (uiteraard met overleg en respect tot het moment dat de deelnemer wil dat het doorloopt).
pi_212518908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Als je geen prater bent, al helemaal niet over je gevoelens is dat denk ik heel lastig.
Toch was hij dat bij vlagen wel vond ik. Maar dat hij dat heel lastig vond, dat is wel duidelijk.

Dat stuk van het laatste appje over de vloer heb ik gemist volgens mij, was dat op TV?
pi_212518917
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef Deisyy het volgende:
"Tilburg heeft allemaal Adjes op een scootmobiel, nu ben ik ook een Ad" :D
Mijn partner is een echte uit Tilburg en herkende de uitspraak niet.
pi_212518953
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 21:50 schreef golfer het volgende:
En Tim, het is geen gevecht tegen kanker. :{w
Wat is het dan wel?

Mijn mening is dat je vecht tegen kanker of vecht voor het leven. Het gevecht tegen kanker kan helaas niet altijd gewonnen worden, maar dat maakt iemand geen verliezer. Het is vaak een oneerlijke strijd tegen beter weten in. Maar in mijn ogen vecht je wel tegen iets, met alles wat je in je hebt en met alle wil tot leven die onnoemelijk veel kracht geeft. Dat is ook wat een gezond lichaam de hele dag doet, je lichaam is constant in strijd met invloeden van buiten die je kwaad willen doen. Ik zie daarin geen verschil met kanker.
pi_212518959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Toch was hij dat bij vlagen wel vond ik. Maar dat hij dat heel lastig vond, dat is wel duidelijk.

Dat stuk van het laatste appje over de vloer heb ik gemist volgens mij, was dat op TV?
Nee, op Instagram van “over mijn lijk”, Tim deelde het bij het in memoriam
pi_212518974
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, op Instagram van “over mijn lijk”, Tim deelde het bij het in memoriam
Ah, ik heb geen Insta. Thx.
pi_212519937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat is het dan wel?

Mijn mening is dat je vecht tegen kanker of vecht voor het leven. Het gevecht tegen kanker kan helaas niet altijd gewonnen worden, maar dat maakt iemand geen verliezer. Het is vaak een oneerlijke strijd tegen beter weten in. Maar in mijn ogen vecht je wel tegen iets, met alles wat je in je hebt en met alle wil tot leven die onnoemelijk veel kracht geeft. Dat is ook wat een gezond lichaam de hele dag doet, je lichaam is constant in strijd met invloeden van buiten die je kwaad willen doen. Ik zie daarin geen verschil met kanker.
Strijden, vechten, die termen vind ik niet passen bij kanker. Het impliceert winnen of verliezen en dat is geheel niet aan de orde. Ik ben helaas ervaringsdeskundige.
pi_212520444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 07:55 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Strijden, vechten, die termen vind ik niet passen bij kanker. Het impliceert winnen of verliezen en dat is geheel niet aan de orde. Ik ben helaas ervaringsdeskundige.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Helaas ook ervaringsdeskundige.
Kanker dwingt je keuzes te maken hoe je er mee om kunt en wil gaan. En iedereen maakt daarin andere keuzes, en alle keuzes zijn oke. Soms heb je pech, soms heb je geluk.
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')