Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend inquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend in
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middag
Ga jij lekker een siesta houden ofzoquote:
Dit weekend is ook op donderdag begonnen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
Tsja, dat is nu eenmaal hoe onze kalenders zijn ingepland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...
Opening OS kijken nu, misschien straksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker een siesta houden ofzo
kijkst du nu ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opening OS kijken nu, misschien straks
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrreltquote:
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrrelt
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.
Je kan namelijk altijd lekker borrelen
Of dat nou zo'n goed idee is, het klootjesvolk nog meer drank geven .........quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelen
Ik keek niet via de NOS.. Die zijn altijd te laat met alles want ze willen altijd heel veel praten en analyseren ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, China laat weer eens zien wat een debiel land het is .........
https://www.ad.nl/show/no(...)beveiliger~ab75b53d/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |