SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat invliegen van die russische bruid moet wel betaald worden..quote:
Gratis op de maandagochtendquote:
Ik heb nergens gezegd dat het veel mensen zouden zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het zo klein mogelijk houden
Steampunk niet zo, maar het zal geen witte jurk met kantjes oid worden nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal los gaan op je alternatieve industrial steampunk jurk, dat lijkt me echt wel wat voor jou
Ja ik ook.. en met mensen waar ik echt wat mee heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het zo klein mogelijk houden
Ja, lol, doei.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook.. en met mensen waar ik echt wat mee heb.
Schoonloeder had al bijna een lijst gemaakt met mensen die ook MOETEN komen.
Heb tegen haar gezegd dat het mijn feest wordt en dat zij daar niets over te zeggen heeft.
Volgens mij begrijpt ze het niet
En toen mocht je niet meer met haar zoon trouwen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb tegen haar gezegd dat het mijn feest wordt en dat zij daar niets over te zeggen heeft.
En toen werd je wakker en was het een droomquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben getrouwd in een heus kasteel, middeleeuwse blazers in de torens, folkbandje op de binnenplaats die wat tokkelmetal speelde, iedereen in kledingthema dus genoeg opgebonden tieten te zien (ook van vrouwen waarbij je dat niet wilde zien) lekker middeleeuws lomp eten, zonnetje, dronken vrienden en familie, gekke dansjes, extreem gekke voordrachtjes, was best wel leuk
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lol, doei.De enige die mogen veto'en over de gastenlijst, is het bruidspaar hoor.
Hebben jullie al een datum geprikt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast niet, maar daar trek ik mij lekker niets van aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En toen mocht je niet meer met haar zoon trouwen?
jongen krijgt een hartverzakking zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Rustig @:ltvdk, er klopt niks van deze tt.
Lekker die ene oudtante die je anderhalf keer hebt gesproken uitnodigen WANT WAT ZAL MEN WEL NIET DENKEN.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Wat denkt dat mens wel niet?
Zo’n middeleeuws diner is wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben getrouwd in een heus kasteel, middeleeuwse blazers in de torens, folkbandje op de binnenplaats die wat tokkelmetal speelde, iedereen in kledingthema dus genoeg opgebonden tieten te zien (ook van vrouwen waarbij je dat niet wilde zien) lekker middeleeuws lomp eten, zonnetje, dronken vrienden en familie, gekke dansjes, extreem gekke voordrachtjes, was best wel leuk
Haha nee, na dit leuke gesprek dacht ik van: laat maar even.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie al een datum geprikt?
Wattenschijfje die van die rozenblaadjes strooit
Ja, dat valt soberzo al af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n middeleeuws diner is wel leukLekker met je handen grote stukken gebraad eten.
Ja, daarom even een kleine disclaimerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jongen krijgt een hartverzakking zo
Ik zou mijn moeder dat nog wel zien doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lol, doei.De enige die mogen veto'en over de gastenlijst, is het bruidspaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |