SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat invliegen van die russische bruid moet wel betaald worden..quote:
Gratis op de maandagochtendquote:
Ik heb nergens gezegd dat het veel mensen zouden zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het zo klein mogelijk houden
Steampunk niet zo, maar het zal geen witte jurk met kantjes oid worden nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal los gaan op je alternatieve industrial steampunk jurk, dat lijkt me echt wel wat voor jou
Ja ik ook.. en met mensen waar ik echt wat mee heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het zo klein mogelijk houden
Ja, lol, doei.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook.. en met mensen waar ik echt wat mee heb.
Schoonloeder had al bijna een lijst gemaakt met mensen die ook MOETEN komen.
Heb tegen haar gezegd dat het mijn feest wordt en dat zij daar niets over te zeggen heeft.
Volgens mij begrijpt ze het niet
En toen mocht je niet meer met haar zoon trouwen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb tegen haar gezegd dat het mijn feest wordt en dat zij daar niets over te zeggen heeft.
En toen werd je wakker en was het een droomquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben getrouwd in een heus kasteel, middeleeuwse blazers in de torens, folkbandje op de binnenplaats die wat tokkelmetal speelde, iedereen in kledingthema dus genoeg opgebonden tieten te zien (ook van vrouwen waarbij je dat niet wilde zien) lekker middeleeuws lomp eten, zonnetje, dronken vrienden en familie, gekke dansjes, extreem gekke voordrachtjes, was best wel leuk
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lol, doei.De enige die mogen veto'en over de gastenlijst, is het bruidspaar hoor.
Hebben jullie al een datum geprikt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast niet, maar daar trek ik mij lekker niets van aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En toen mocht je niet meer met haar zoon trouwen?
jongen krijgt een hartverzakking zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Rustig @:ltvdk, er klopt niks van deze tt.
Lekker die ene oudtante die je anderhalf keer hebt gesproken uitnodigen WANT WAT ZAL MEN WEL NIET DENKEN.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Wat denkt dat mens wel niet?
Zo’n middeleeuws diner is wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben getrouwd in een heus kasteel, middeleeuwse blazers in de torens, folkbandje op de binnenplaats die wat tokkelmetal speelde, iedereen in kledingthema dus genoeg opgebonden tieten te zien (ook van vrouwen waarbij je dat niet wilde zien) lekker middeleeuws lomp eten, zonnetje, dronken vrienden en familie, gekke dansjes, extreem gekke voordrachtjes, was best wel leuk
Haha nee, na dit leuke gesprek dacht ik van: laat maar even.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie al een datum geprikt?
Wattenschijfje die van die rozenblaadjes strooit
Ja, dat valt soberzo al af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n middeleeuws diner is wel leukLekker met je handen grote stukken gebraad eten.
Ja, daarom even een kleine disclaimerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jongen krijgt een hartverzakking zo
Ik zou mijn moeder dat nog wel zien doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lol, doei.De enige die mogen veto'en over de gastenlijst, is het bruidspaar hoor.
Gewoon via zoom toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef Karzai het volgende:
Beetje oujderwets allemaal kan dat niet online? formuliertje invullen even een oogscan en klaar
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha nee, na dit leuke gesprek dacht ik van: laat maar even.
En als ik heel lang wacht, maakt zij het niet meer mee![]()
OMG.. zoooooo schattig, dan prop ik Wattenschijfje (de cavia) in een klein wit jurkje met kant
hueheu, valt meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ga zo nog maar test doen.
tot hoe diep moet die in de keel?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha nee, na dit leuke gesprek dacht ik van: laat maar even.
En als ik heel lang wacht, maakt zij het niet meer mee![]()
OMG.. zoooooo schattig, dan prop ik Wattenschijfje (de cavia) in een klein wit jurkje met kant
Ja, er zijn gewoon mensen in de omgeving van mr. 4E waar ik heel weinig mee heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker die ene oudtante die je anderhalf keer hebt gesproken uitnodigen WANT WAT ZAL MEN WEL NIET DENKEN.
Nachtmerriequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en was het een droom
Net voorbij de kokhals reflexquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Kijk Deep Throat voor inspiratie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
In Hongarije ooit gedaan. Was vrij Middeleeuws.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n middeleeuws diner is wel leukLekker met je handen grote stukken gebraad eten.
Was bij ons niet meer mogelijk dus wel een betaald moment en heb ik dus gelijk gezegd dan wil ik het oude raadhuis niet in dat lelijke gemeentehuisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gratis op de maandagochtend![]()
Alleen de ondertrouw betalen
Sommige vrouwen schijnen daar geen last van te hebbenquote:
Ik weet het niet precies meer, ik was op 12:00 uur al dronken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een middeleeuws diner gehad met het bijbaantje wat ik toen had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, logisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon mensen in de omgeving van mr. 4E waar ik heel weinig mee heb.
Er wordt ook gewoon gezegd waar ik bij ben, dat ik weinig zeg.
Ja, ik praat gewoon, maar niet tegen jou kut.![]()
Dus die hoef ik ook niet vaker te zien dan nodig
Toch niet bij Lancelot he?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Hongarije ooit gedaan. Was vrij Middeleeuws.
In welke context?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn collega deed dat van de week voor met een banaan
Dat is trainingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen schijnen daar geen last van te hebben
Klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen schijnen daar geen last van te hebben
Daar ben in geweest… toerist trap.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een middeleeuws diner gehad met het bijbaantje wat ik toen had.
De supermarkt was een x aantal jaar in bedrijf oid.
Maar destijds vond ik het maar beschamend, want ik was ... 14 of of zo ?
Toen was je nog maar 70 centimeter hoog.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een middeleeuws diner gehad met het bijbaantje wat ik toen had.
De supermarkt was een x aantal jaar in bedrijf oid.
Maar destijds vond ik het maar beschamend, want ik was ... 14 of of zo ?
Ja, en nog altijd beslist het bruidspaar zelf de gasten.. jeeeeezquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, logisch.
Ik denk dat ik juist een paar mensen uit zou nodigen waar de schoonfamilie niet zo dol op is, in ieder geval voor het trouwen zelf.
Nee, schijnt voor sommigen gewoon serieus makkelijker te zijn.quote:
T was een combi van een the voice gesprek met dirty mind met dingen die je niet moet doen op kantoor.quote:
hmm en hoe ging de huwelijksnacht toenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, ik was op 12:00 uur al dronken.
Klinkt als Lancelotquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet meer precies waar het was. Veel van het vlees was vrij matig ook.
Je moet nu wel iets van bewijs sturen van je bestaanswijze hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was ik toen heel schattigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je nog maar 70 centimeter hoog.
Ga je trouwen? Heb ik een aankondiging gemist?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en nog altijd beslist het bruidspaar zelf de gasten.. jeeeeezSommige mensen denken dat ze alles kunnen bepalen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, schijnt voor sommigen gewoon serieus makkelijker te zijn.
Ik ga al half over m'n nek als ik m'n achterste kiezen moet poetsen, dus ik begin er gewoon niet aan.
Porschewieldopgenot.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet nu wel iets van bewijs sturen van je bestaanswijze hoor.
Oh, dat is wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn dorp bestond ooit 700 jaar. Toen had je ook zo’n middeleeuwse maaltijd op het marktplein. Was best tof
Wij kregen alleen maar Marco Borsato.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn dorp bestond ooit 700 jaar. Toen had je ook zo’n middeleeuwse maaltijd op het marktplein. Was best tof
Jaartje of vier en toen vond ik het wel welletjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging het snel bergafwaarts?
Tzt zal ik jullie ook wel uit moeten nodigen op de bruiloft.
* riltquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij kregen alleen maar Marco Borsato.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig waren er maar beperkt kaarten, dus ik heb het gelaten voor wat het was.quote:
Was geinig voor een keer, dat wel.quote:
hmm mja valt mee 20 euro zakgeld per maandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het huwelijk in stand houden daartegenin.
Plausibel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kreeg net deze doorgestuurd.
Gaat er vast een keer van komen. Bescheiden feestje dat uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje of vier en toen vond ik het wel welletjes.
Ik ben van de partij hoor
Zelfs voordat ongewenste gedoe vond ik hem nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig waren er maar beperkt kaarten, dus ik heb het gelaten voor wat het was.
Klinkt als een leuke werkomgevingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
T was een combi van een the voice gesprek met dirty mind met dingen die je niet moet doen op kantoor.
En dat leverde een collega op die zei "ooh bedoel je dit <banaan in keel propt, smerig kreunt en blij kijkt>"
2 dagen later herhaalde die t nog een x
Dat zijn wel de beste. Dat je met een handvol lui tot veel te laat doorgaat enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat er vast een keer van komen. Bescheiden feestje dat uit de hand loopt.
Om het maar niet over scheiden te hebben…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het huwelijk in stand houden daartegenin.
Ik was toen 14 of 15 ofzo, dus eh.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs voordat ongewenste gedoe vond ik hem niets
Oefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij kregen alleen maar Marco Borsato.
Tuurlijk! Beetje humor zorgt voor een leuke werkdagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke werkomgeving
Allemaal strakke gezichten is geen donder aan.
Vraag maar aan die ordinaire Zeeuwse tumor op pootjes met zijn lelijk zeikhoofd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op marktplaats wrden ze wel verkocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef Karzai het volgende:
Trouwjurken hebben we niet bij de kringloop
Ik heb dr nog wel een liggen ter donatiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef Karzai het volgende:
Trouwjurken hebben we niet bij de kringloop
Vlees van het spit, grote broden waar je hompen van kon trekken en als ik me goed herinner kwam er bier uit de pompquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leukWat schafte de pot ?
Misschien kun je hem nog een hergebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dr nog wel een liggen ter donatie
Meer heb ik niet nodig voor een geslaagde avond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlees van het spit, grote broden waar je hompen van kon trekken en als ik me goed herinner kwam er bier uit de pomp
Neem aan dat je dit even bij HR gemeld hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
T was een combi van een the voice gesprek met dirty mind met dingen die je niet moet doen op kantoor.
En dat leverde een collega op die zei "ooh bedoel je dit <banaan in keel propt, smerig kreunt en blij kijkt>"
2 dagen later herhaalde die t nog een x
Dat zou dan uberhaubt gebruiken wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog een hergebruiken.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neem aan dat je dit even bij HR gemeld hebt
gewoon een dag huren, je draagt hem daarna nooit meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog een hergebruiken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou dan uberhaubt gebruiken worden
Had Eddie Murphy daar al niet over in de standup comedy Raw? En wij maar erom lachen. Nu huilen we erom.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om het maar niet over scheiden te hebben…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |