Ja maar dat zei Horner ook toch? Dit is puur voor de sponsoren. Met testen en met de eerste race staat er een hele andere auto.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef Dauthi het volgende:
Het lijkt wel heel erg op de FIA F1 2022 showcar.
Horner gaf al aan dat de “echte” RB18 er wellicht totaal anders uit zou zien tegen de tijd van de start van de eerste GP.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef beantherio het volgende:
Het ziet er wel erg clean uit. De neus en motorkap ogen ook wat lomper dan de vorige generatie auto's. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
Klopt. Alle launches zijn dit jaar echt meer livery-launches dan dat je de echte auto gaat zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Horner gaf al aan dat de “echte” RB18 er wellicht totaal anders uit zou zien tegen de tijd van de start van de eerste GP.
Ik hoop dat ze beter voor RBR zijn, dan voor mij. Tot twee keer toe ingeschreven voor een Machine Learning workshop met RBR data en nul reactie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:58 schreef Tarado het volgende:
Oracle betaalt dit jaar duidelijk wat meer en ik had van Honda toch wel iets meer verwacht dan alleen dat HRC, verder qua livery net zo saai als de vorige
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull lijkt inderdaad een FIA mule-car ingezet te hebben.
Wing-end plate, ophanging, pitot tube, luchthappers remmen en nose cone zijn allen identiek.
Airbox ook, maar die is niet zichtbaar op deze foto.
Ja, iedereen hier dacht vast dat dit de auto was waarmee ze het seizoen gaan beginnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wing-end plate, ophanging, pitot tube, luchthappers remmen en nose cone zijn allen identiek.
Even een (gespiegelde) foto van mezelf van Zandvoort van vorig jaar naast de foto van de RB18 gehangen:quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn vanuit de FIA verschillende mule-cars in omloop met subtiele verschillen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Even een (gespiegelde) foto van mezelf van Zandvoort van vorig jaar naast de foto van de RB18 gehangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie toch wel wat verschillen hier en daar.
En er zijn sowieso maar subtiele verschillen te maken door het reglement. En het echte aeropakket gaan we pas in het raceweekend zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn vanuit de FIA verschillende mule-cars in omloop met subtiele verschillen.
Kutbedrijf overigens, maar dat terzijde.quote:
Als IT-er haat ik Oracle uit de grond van mijn hart.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kutbedrijf overigens, maar dat terzijde.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als IT-er haat ik Oracle uit de grond van mijn hart.![]()
![]()
Wel weer goed dat al dat afgeperste geld nu op een goede plek terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |