Ja die waren niet al te bestquote:Op maandag 14 februari 2022 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
En in de races waarin een sprintrace in het weekend zat?
Het zou me zeer verbazen als opeens alles op z'n kop staat, maar we gaan het zien.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je rept met geen woord over het verleden, je stelt dat het gunstige locaties zijn voor extra punten voor Verstappen.
Ik zou het niet weten hoor, maar er is nogal het één en ander gewijzigd dit jaar. Resultaten baseren op afgelopen jaar heeft echt geen enkel nut. Voor hetzelfde geld is Mercedes super dominant op al die banen. Ik durf er in ieder geval geen uitspraak over te doen.
Juist daarom ook beter dat-ie voor de sprint al meer punten krijgtquote:Op maandag 14 februari 2022 17:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja die waren niet al te bestalleen in Brazilië punten toch?
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor in de toekomst.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou me zeer verbazen als opeens alles op z'n kop staat, maar we gaan het zien.
[..]
Juist daarom ook beter dat-ie voor de sprint al meer punten krijgt
1/3 raceafstand geeft 1/3 van de punten, wat dat betreft is het wel ergens logisch dat ze opschalen van een zielige 3 naar 8 punten.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon erger gemaakt.
Oostenrijk is mogelijk een beter sprintcircuit dan Silverstone.quote:
Nee, juist niet. Omdat alleen de top 8 punten krijgt, in plaats van de eerste 10, lopen hierdoor de toppers juist verder uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
voor kleinere teams kan het wel een makkelijkere manier zijn om punten te schrapen.
Behaalde resultaten uit het verleden zeggen helemaal niks over de toekomst, en al helemaal niet met de nieuwe auto'squote:Op maandag 14 februari 2022 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat-ie daar in het verleden goede resultaten heeft geboekt. Of denk jij dat-ie nu opeens niet kan mee komen op de Red Bull ring?
Jij bent ook nooit ergens blij mee hèquote:Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon erger gemaakt.
Dat komt omdat Hamilton zijn spiegels niet gebruikt en dat hij grootte van zijn auto niet kent.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
En in de races waarin een sprintrace in het weekend zat?
Tuurlijk, dat hoopt iedereen. Maar de vorige keer werd de opschudding veroorzaakt door de radicaal nieuwe motor. Juist aan dat onderdeel verandert dit jaar niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het F1 veld wat door elkaar wordt geschud. Dat gebeurt wel vaker bij flinke regelwijzigingen (laatste keer leverde dat Mercedes een flink voordeel op). Zou leuk zijn als een team flink weet te verrassen. Alpine bijvoorbeeld.
Schumacher gaat voor zijn achtste wereldtitelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:42 schreef 4-elements het volgende:
Mensen die denken dat Max of Lewis een kans hebben tegen Haas dit seizoen.
Dit jaar mogen er nog nieuwe motoren geintroduceerd worden, daarna geldt een engine freeze tot 2025.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hoopt iedereen. Maar de vorige keer werd de opschudding veroorzaakt door de radicaal nieuwe motor. Juist aan dat onderdeel verandert dit jaar niks.
Aan de motor mag nog één grote update worden uitgevoerd waarna ze een paar jaren worden bevroren. Aangezien de motoren nu aardig dicht bij elkaar liggen gezien de uitontwikkeling van het concept zou het wel zo kunnen zijn dat het veld dichter bij elkaar zit in combinatie met de beperkte bewegingsvrijheid mbt het ontwerp van de autoquote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hoopt iedereen. Maar de vorige keer werd de opschudding veroorzaakt door de radicaal nieuwe motor. Juist aan dat onderdeel verandert dit jaar niks.
Zeker, maar dat is geen reden om te denken dat alles opeens op z'n kop staat.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan de motor mag nog één grote update worden uitgevoerd waarna ze een paar jaren worden bevroren. Aangezien de motoren nu aardig dicht bij elkaar liggen gezien de uitontwikkeling van het concept zou het wel zo kunnen zijn dat het veld dichter bij elkaar zit in combinatie met de beperkte bewegingsvrijheid mbt het ontwerp van de auto
Nouja wel terecht dat ze er meer punten aan hangen want nu sloeg het nergens op. Ben er echter nog steeds niet van overtuigd.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:01 schreef PzKpfw het volgende:
Die sprintraces zijn een prima toevoeging.
The internal combustion engine, turbocharger, MGU-H, exhaust system, engine oil and fuel specifications take precedence in this case. The deadline for any changes or upgrades to these must be presented to the FIA before the season gets underway, with their freeze date set for 1 March.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dit jaar mogen er nog nieuwe motoren geintroduceerd worden, daarna geldt een engine freeze tot 2025.
Met name Ferrari heeft hoge verwachtingen van hun nieuwe motor. (Net zoals de rest trouwens..)
Na Q3 van Bahrein weten we het zeker, maar omdat sommige teams vorig jaar al zeiden de focus op 2022 te verschuiven zal er toch wel enige verschuiving plaatsvinden.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is geen reden om te denken dat alles opeens op z'n kop staat.
Moeilijk te zeggen, ik denk dat Norris en Leclerc dan misschien ook wel mee zouden doen.quote:Ik denk trouwens dat wanneer alle auto's gelijk zouden zijn, de titelstrijd nog steeds tussen Lewis en Max gaat
Na 2/3 ronden is daar de spanning doorgaans wel vanaf. Maar als het wat extra geld in het laatje brengt, waarom ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:01 schreef PzKpfw het volgende:
Die sprintraces zijn een prima toevoeging.
Ik vind het vooral leuk dat er gelijk op vrijdag al wat te beleven valt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja wel terecht dat ze er meer punten aan hangen want nu sloeg het nergens op. Ben er echter nog steeds niet van overtuigd.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Het resultaat van het onderzoek wordt vandaag aan de teams gepresenteerd. Zou deze tweet duiden op het ontslag van Masi??
Het was ook wel zo dat er heel weinig punten te halen waren, de toppers gaan het risico dus niet lopen. Risk/reward niet in balans.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na 2/3 ronden is daar de spanning doorgaans wel vanaf. Maar als het wat extra geld in het laatje brengt, waarom ook niet.
Het is wel leuk als 1 van de toppers een slechte kwali heeft waardoor die achteraan moet starten tijdens de sprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |