.quote:
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Verder met de nieuwe HAAS dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Er zit ook godverdomme geen foto bij die van schuin vooraan is genomen
Ik zeg toch ook "verder met"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812
Dit zijn dan ook geen foto's van een fysiek model hè.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.
Ik snap echt niet hoe je dat kunt vinden. Wat waren je verwachtingen dan en hoe kijk je naar die wagens?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind de verandering minder schokkend dan gedacht.
Je ziet een kleurenschema, voor de rest kun je er weinig uit opmaken en dat is de bedoeling van de teamsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kansloze exercitie, dit. Foto's van een auto, die met dichtgeknepen ogen een klein beetje lijkt op de auto waar ze straks echt mee gaan racen. Laat die launch dan achterwege.
Vind dit veel mooier en eleganter:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Had gehoopt dat ook de halo iets eleganter werd opgenomen in het gehele ontwerp.
Blijft zo'n g-string die op de cockpit is geplakt. Lullek ding blijft het.
Het zijn geen foto's maar renders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.
Ik vind het de langste periode van het jaar die niet voorbij lijkt te gaan. Datums waarop een presentatie gaat plaatsvinden zijn nieuws, de presentatie zelf, een nieuwe helm. En het brengt allemaal niets. Pas op de eerste testdag kun je iets zeggen, en zelfs dat met slagen om de arm. Eigenlijk gebeurt er 3 maanden niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel altijd een van de leukste periodes van het jaar dit, met het speculeren over en dan uiteindelijk de lanceringen van de auto's.
Als ik zoiets wil zien dan kijk ik wel naar de LMP1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier en eleganter:
[ afbeelding ]
Dat waren toch gave auto'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik zoiets wil zien dan kijk ik wel naar de LMP1
Is geen open wheel meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier en eleganter:
[ afbeelding ]
Hypercars zien er een stuk beter uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik zoiets wil zien dan kijk ik wel naar de LMP1
Ah, de grote Lewis show gaat weer beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Dazalbest het volgende:
Lewis was weg, nu weer terug....
Zie z'n insta...
Kan niet delen
JAAAAAAAAAquote:
You kids can do this as well!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, de grote Lewis show gaat weer beginnen.
Still I rise, black lives matter etc. etc.
En ongetwijfeld de hashtag Still I Rise erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
Momenteel zal hij wel een epos dicteren over deze moeilijke tijd en zijn herrijzenis uit het diepe dal
Prima toch ook. Kan Max zich weer bewijzen en hem klop geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
nothing to see. Hij zit in maart gewoon in de wagen en alleen Toto Wolff is nog aan het stampvoeten
In een wegwerkersoutfit. Yellowstone circuit komt eraan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Ericr het volgende:
Beeldspraak dat hij aan de rand van de afgrond staat?
De enige act die ik zie is Max, die zichzelf een gouden helmpje moet geven met een nr 1 om iedereen te overtuigen dat hij echt won...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vermoeiende act weer.
Het is echt tijd dat de sport een ander boegbeeld krijgt.
Onzin.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:42 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
De enige act die ik zie is Max, die zichzelf een gouden helmpje moet geven met een nr 1 om iedereen te overtuigen dat hij echt won...
Het zwijgen van journalisten omdat ze bang waren dat pasje kwijt te raken, dat was pas respectloos...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan van beiden niet ontkennen dat ze goeie coureurs zijn.
Maar hij heeft niet gisteravond verzonnen terug te komen. Die hele roep om aandacht met het lange zwijgen en zo’n aankondiging vind ik respectloos naar de fans van de sport.
Tuurlijk, maar als het dan rondgaat dat je stopt zou een tegenberichtje netjes zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Na een slopend seizoen heb je gewoon vakantie nodig. Niet gek dat je dan even van de radar verdwijnt
Dan vind ik het erger dat die angst er blijkbaar is..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:01 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Het zwijgen van journalisten omdat ze bang waren dat pasje kwijt te raken, dat was pas respectloos...
mwah, waarom? Je hoeft niet altijd iedereen maar te pleasenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als het dan rondgaat dat je stopt zou een tegenberichtje netjes zijn.
Nee inderdaad. Maar dan nu wel zo’n schreeuwbericht.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, waarom? Je hoeft niet altijd iedereen maar te pleasen
Jep. Hij heeft Max gefeliciteerd, waarschijnlijk de dingen die hij oneerlijk vond vanuit zijn perspectief aangekaart en zich teruggetrokken. Tuurlijk is dat deels een statement maar ach.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Na een slopend seizoen heb je gewoon vakantie nodig. Niet gek dat je dan even van de radar verdwijnt
Iemand die 8 weken uit zicht is en dan 1 (een) Instagram berichtje plaatst kan je moeilijk aandachtsgeil noemenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar dan nu wel zo’n schreeuwbericht.
Ik kan slecht tegen aandachtsgeile mensen, hoe goed ze ook zijn in hetgeen ze doen.
Daar moeten nodig wat kilo's af getraind worden, wil hij nog in zijn stoeltje passen.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nieuwe sponsordeal met de MacDonalds?
Verrassende wending wel, had hem eerder bij de KFC verwacht.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:24 schreef Nia het volgende:
[..]
Daar moeten nodig wat kilo's af getraind worden, wil hij nog in zijn stoeltje passen.
He’s Backquote:Op zondag 6 februari 2022 08:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nieuwe sponsordeal met de MacDonalds?
FTFYquote:
Dit, hij kreeg van de FIA de award meest invloedrijke coureur van 2021, maar had de award grootste zielepoot van 2021 moeten krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan van beiden niet ontkennen dat ze goeie coureurs zijn.
Maar hij heeft niet gisteravond verzonnen terug te komen. Die hele roep om aandacht met het lange zwijgen en zo’n aankondiging vind ik respectloos naar de fans van de sport.
Is Max weg geweest, dan?quote:
Sorry maar wat je ook van Mercedes kunt zeggen.... ze zijn wel het best geklede team in de F1.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als het dan rondgaat dat je stopt zou een tegenberichtje netjes zijn.
En tuurlijk zal hij even een momentje hebben gehad en getwijfeld hebben. Maar dit was gewoon weer aandacht trekken.
De sport zou zoveel mooier zijn zonder de blousejes van mercedes en de daarbij horende spelletjes. (En ja, ik weet dat dit bij andere teams niet perse anders is)
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sorry maar wat je ook van Mercedes kunt zeggen.... ze zijn wel het best geklede team in de F1.
In elk geval veel beter dan Redbull waar Horner altijd in een rood blauw geel zwart paarse overall plust een baard van 3 dagen rondloopt.
Dan stralen de vlekkeloos witte overhemden van Mercedes heel wat meer klasse saaie degelijkheid uit.
Bij RB is iedereen een onderdeel van het team en draagt gewoon de teamkleding. Mercedes is geen team en dat zal het komende seizoen nog duidelijker worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sorry maar wat je ook van Mercedes kunt zeggen.... ze zijn wel het best geklede team in de F1.
In elk geval veel beter dan Redbull waar Horner altijd in een rood blauw geel zwart paarse overall plust een baard van 3 dagen rondloopt.
Dan stralen de vlekkeloos witte overhemden van Mercedes heel wat meer klasse uit.
Ze kunnen wel aardige auto's bouwen hoor en geen team omdat Hamilton een eigen kledingcontract heeft? Beetje overdreven.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij RB is iedereen een onderdeel van het team en draagt gewoon de teamkleding. Mercedes is geen team en dat zal het komende seizoen nog duidelijker worden.
Die kunnen inderdaad zo doorlopen het restaurant in na een race.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan stralen de vlekkeloos witte overhemden van Mercedes heel wat meer klasse uit.
Gewoon een grid penalty in race 1 toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Fijn dat Hamilton weer boven water is, kan hij zich gelijk even melden bij de FIA waarom hij niet bij de award ceremonie was.
Zouden we daar nog iets over horen of wordt daar gewoon niet meer over gesproken?quote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Fijn dat Hamilton weer boven water is, kan hij zich gelijk even melden bij de FIA waarom hij niet bij de award ceremonie was.
Officiele waarschuwing en een tientje boete waarschijnlijk, zou er niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zouden we daar nog iets over horen of wordt daar gewoon niet meer over gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |