quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je bent een liefurt!
En ik moest heel hard lachen.
Hoe haal je het in je hoofd om dat te denken.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Deisyy heel trots op je is.
Van wie is het dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om dat te denken.
Deis is al zo drukquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het haar taak, maar zij verzaakt eigenlijk al vanaf dag 1
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450quote:
Ahah, die UI had ik nog niet gezienquote:
aah jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450
Weet jij het weet ik hetquote:
quote:
Ja, ik ben fan hoor! al vanaf dag 1 eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is al zo druk
en een lieve mod
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450
Ik ken haar al lang en ik mag haar graag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, ik ben fan hoor! al vanaf dag 1 eigenlijk.
ik heet geen Braddiequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakken
Niet?quote:
Ja komt heel vriendelijk en lief over.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken haar al lang en ik mag haar graag.
Ze komt soms als een trut uit de hoek bedoel je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja komt heel vriendelijk en lief over.
aaahhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
De meesten van jullie zijn trouwens super vriendelijk en lief. Ik heb me geen seconde niet-welkom gevoeld hier.
En gratis voer mee krijgen als ze haar adres lektquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakken
Zelfs ik ben vriendelijk en lief?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
De meesten van jullie zijn trouwens super vriendelijk en lief. Ik heb me geen seconde niet-welkom gevoeld hier.
Ik vind het ook tof dat je erbij bent gekomen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
Wat is daar mis mee? En is het 'harde' mening of 'overtuigd van'? Als ik iets vind, zie me er dan maar vanaf te krijgen. Je mag het altijd oneens zijn met elkaar, zolang het maar met respect is, dat vind ik tenminste.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze komt soms als een trut uit de hoek bedoel je.
Ze heeft over sommige dingen een harde mening maar het is zeker wel een tof wijf.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij was sowieso de allereerste! Jij hebt me meegesleurd in het begin haha
Had je door dat ik de uitspraak 'de meesten van jullie' gebruikte?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben vriendelijk en lief?hahaha
Ze heeft soms de tactiek van een kanon.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? En is het 'harde' mening of 'overtuigd van'? Als ik iets vind, zie me er dan maar vanaf te krijgen. Je mag het altijd oneens zijn met elkaar, zolang het maar met respect is, dat vind ik tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |