quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je bent een liefurt!
En ik moest heel hard lachen.
Hoe haal je het in je hoofd om dat te denken.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Deisyy heel trots op je is.
Van wie is het dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om dat te denken.
Deis is al zo drukquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het haar taak, maar zij verzaakt eigenlijk al vanaf dag 1
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450quote:
Ahah, die UI had ik nog niet gezienquote:
aah jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450
Weet jij het weet ik hetquote:
quote:
Ja, ik ben fan hoor! al vanaf dag 1 eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis is al zo druk
en een lieve mod
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is maar 449 pakken koekjes per dag eten ipv de gebruikelijke 450
Ik ken haar al lang en ik mag haar graag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, ik ben fan hoor! al vanaf dag 1 eigenlijk.
ik heet geen Braddiequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakken
Niet?quote:
Ja komt heel vriendelijk en lief over.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken haar al lang en ik mag haar graag.
Ze komt soms als een trut uit de hoek bedoel je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja komt heel vriendelijk en lief over.
aaahhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
De meesten van jullie zijn trouwens super vriendelijk en lief. Ik heb me geen seconde niet-welkom gevoeld hier.
En gratis voer mee krijgen als ze haar adres lektquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ze vlogs en tiktokjes moeten maken, kan ze pleurisveel knaken mee pakken
Zelfs ik ben vriendelijk en lief?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
De meesten van jullie zijn trouwens super vriendelijk en lief. Ik heb me geen seconde niet-welkom gevoeld hier.
Ik vind het ook tof dat je erbij bent gekomen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
Wat is daar mis mee? En is het 'harde' mening of 'overtuigd van'? Als ik iets vind, zie me er dan maar vanaf te krijgen. Je mag het altijd oneens zijn met elkaar, zolang het maar met respect is, dat vind ik tenminste.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze komt soms als een trut uit de hoek bedoel je.
Ze heeft over sommige dingen een harde mening maar het is zeker wel een tof wijf.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij was sowieso de allereerste! Jij hebt me meegesleurd in het begin haha
Had je door dat ik de uitspraak 'de meesten van jullie' gebruikte?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben vriendelijk en lief?hahaha
Ze heeft soms de tactiek van een kanon.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? En is het 'harde' mening of 'overtuigd van'? Als ik iets vind, zie me er dan maar vanaf te krijgen. Je mag het altijd oneens zijn met elkaar, zolang het maar met respect is, dat vind ik tenminste.
Dank je! Dat vind ik erg fijn om te horen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof dat je erbij bent gekomen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
komt omdat je een leukerd bent
Beter recht in je porem dan 'stille hints' die mannen toch nooit begrijpenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft soms de tactiek van een kanon.
Las daar lekker over heenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Had je door dat ik de uitspraak 'de meesten van jullie' gebruikte?
Ik vind je een toffe gast en je houd de sfeer hier ook leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je! Dat vind ik erg fijn om te horen.
Als ik in het juiste topic zit!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe gast en je houd de sfeer hier ook leuk.
Acts hequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet best dat ik je stiekem heel lief vind. Maar ja ik moet een act hoog houden he
Jij hebt genoeg punten.quote:
Zo zit ik ook in elkaar! Maar als blijkt dat toch die ander gelijk heeft, dan geef ik dat ook gelijk toe, en denk ik weer wat geleerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? En is het 'harde' mening of 'overtuigd van'? Als ik iets vind, zie me er dan maar vanaf te krijgen. Je mag het altijd oneens zijn met elkaar, zolang het maar met respect is, dat vind ik tenminste.
Ergens tussen gek en debiel in.quote:
Ik hou niet van acts. Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ons codewoord. Stil nou! het ging zo goed.
Precies dat! Ik zal als eerste mijn ongelijk toegeven. Maar dan moet je wel met goede argumenten komen haha.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo zit ik ook in elkaar! Maar als blijkt dat toch die ander gelijk heeft, dan geef ik dat ook gelijk toe, en denk ik weer wat geleerdmensen die hun ongelijk niet willen of kunnen toegeven vind ik maar losers
Oei, dat zijn een heleboel puntenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens tussen gek en debiel in.
Jij hebt mij nog nooit Hamlet zien opvoeren. Daar komt dat door.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet van acts. Kan er ook niks aan doen![]()
Het zijn altijd dezelfde...vermoeiend wel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit Hamlet zien opvoeren. Daar komt dat door.
Ik zit daar ook niet echt op te wachten hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ja joh? Kan jij Hamlet opvoeren? Ik heb de complete werken van Shakespearequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je snapt hopelijk dat ik gewoon mezelf ben en geen 'act' he. Ik zit maar te geinen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet van acts. Kan er ook niks aan doen![]()
Het zijn altijd dezelfde...vermoeiend wel
Ik ken alles van Tiestoquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Kan jij Hamlet opvoeren? Ik heb de complete werken van Shakespeare![]()
Ik zit lang genoeg op FOK, om niks meer serieus te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je snapt hopelijk dat ik gewoon mezelf ben en geen 'act' he. Ik zit maar te geinen.
Ik moet je bekennen dat ik in het echt geen badeendje ben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar je snapt hopelijk dat ik gewoon mezelf ben en geen 'act' he. Ik zit maar te geinen.
Vooral het oudequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zowel het ouwe en nieuwe werk?
Why, then, ’tis none to you, for there is nothing either good or bad but thinking makes it so. To me, it is a prison!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet echt op te wachten hoor
behalve de vrouw van @Haags?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op FOK, om niks meer serieus te nemen
Knap hoor!quote:
Jou kennende zal dat wel weer de naam zijn van een of andere duistere band?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Kan jij Hamlet opvoeren? Ik heb de complete werken van Shakespeare![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Why, then, ’tis none to you, for there is nothing either good or bad but thinking makes it so. To me, it is a prison!
kijk dan! je hebt geen idee man.
Psht .. 2010, je bent een FOK! broekie!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op FOK, om niks meer serieus te nemen
Nope, ik heb meer interesses schatquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jou kennende zal dat wel weer de naam zijn van een of andere duistere band?
Kom jij aan met je 4k posts in 19 jaarquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Psht .. 2010, je bent een FOK! broekie!
Jah, dit is een kloon.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Psht .. 2010, je bent een FOK! broekie!
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij aan met je 4k posts in 19 jaar
Tsjaaaquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch best goed in het jaar dat ik hier komquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NEE!!! Dit kun je me niet aandoen! Zie je! Ik zit toch in The Matrix!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik in het echt geen badeendje ben.
Absolute beginner.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Jah, dit is een kloon.
Was hier vanaf 2004.
Ja ik vind wat die tegenwoordig maakt ook maar niksquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
NEE!!! Dit kun je me niet aandoen! Zie je! Ik zit toch in The Matrix!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
NEE!!! Dit kun je me niet aandoen! Zie je! Ik zit toch in The Matrix!
[ afbeelding ]
Mooie kerel he Hopkins. Ik weet het, ik val in herhaling.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]Dit is mijn favoriete stuk eruit
“To die, to sleep – to sleep, perchance to dream...†from Hamlet (recited by Sir Anthony Hopkins)
Ik blijf sowieso wel wat hangen in de begintijd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik vind wat die tegenwoordig maakt ook maar niks
Ja het gaat mij niet zozeer om Hopkins eigenlijk, maar om wat hij citeertquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mooie kerel he Hopkins. Ik weet het, ik val in herhaling.
DM!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, ik heb meer interesses schat
Hmmm hmmmquote:
Quality over quantity. Je vergelijkt nu Shakespeare met Lange Frans, konijnenvriend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super kwaliteit iddquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Quality over quantity. Je vergelijkt nu Shakespeare met Lange Frans, konijnenvriend.
Maar je valt wel door de mand vriend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Quality over quantity. Je vergelijkt nu Shakespeare met Lange Frans, konijnenvriend.
Je hebt bijna hetzelfde post gemiddelde als ik heb sinds 2015quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch best goed in het jaar dat ik hier kom
Touché mijnheer touchéquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh wow, hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt bijna hetzelfde post gemiddelde als ik heb sinds 2015
Ergens toch wel confronterend dat in al die tijd er ook langere periodes zijn geweest dat ik bans heb gehad en er met grotere vlagen heel weinig ben geweestquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga jullie wel verlaten voor vanavond![]()
Slaap lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Omdat autisten en cijfertjes heel goed samen gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
waarom is het aantal post nu belangrijk?
Huh?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
waarom is het aantal post nu belangrijk?
Oh was ik net op tijd vertrokken van je huisquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vertrok om kwart voor 10. Ben net thuis.
Het liep echt perfect!
Apart idd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat autisten en cijfertjes heel goed samen gaan
dan kijk maar naar de laatste 2 jaar bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat autisten en cijfertjes heel goed samen gaan
Oke.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kijk maar naar de laatste 2 jaar bij mij
Achja, de boog kan niet altijd strak staan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kijk maar naar de laatste 2 jaar bij mij
Nou laat me het dan uitleggen. Ik meld me doorgaans aan op fora om dingen te lezen en te leren. Ik heb meestal een vraag. Ik ben een lezer, geen poster. Tot ik hierin gesleept werd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar je valt wel door de mand vriend.
Welterustenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dat is wel heel lang hopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik heb nog een raceje zo, ik ben er ook even een uurtje van tussen
was ww kwijt al heel langquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, de boog kan niet altijd strak staan.
wel met grijs toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik heb nog een raceje zo, ik ben er ook even een uurtje van tussen
Ja prima.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou laat me het dan uitleggen. Ik meld me doorgaans aan op fora om dingen te lezen en te leren. Ik heb meestal een vraag. Ik ben een lezer, geen poster. Tot ik hierin gesleept werd.
Nee, vanavond met de playboy DTM Audi uit 2007quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, vanavond met de playboy DTM Audi uit 2007
Zo ben ik aktief op Fok geworden. Eerst vooral meelezen en pas jaren later meeposten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou laat me het dan uitleggen. Ik meld me doorgaans aan op fora om dingen te lezen en te leren. Ik heb meestal een vraag. Ik ben een lezer, geen poster. Tot ik hierin gesleept werd.
Ja nou waarom zit ik me ook te verdedigen tegen lang lid zijn van FOK en weinig posts. Terug naar de fun!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo ben ik aktief op Fok geworden. Eerst vooral meelezen en pas jaren later meeposten.
Ja kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo ben ik aktief op Fok geworden. Eerst vooral meelezen en pas jaren later meeposten.
Je hoeft je tegen niemand te verdedigen, gezelligheid en fun is troef hierzo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja nou waarom zit ik me ook te verdedigen tegen lang lid zijn van FOK en weinig posts. Terug naar de fun!
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja nou waarom zit ik me ook te verdedigen tegen lang lid zijn van FOK en weinig posts. Terug naar de fun!
Daarom, en doorrrrrquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft je tegen niemand te verdedigen, gezelligheid en fun is troef hierzo.
valt me nu pas op dat jij Koenemeloen zegt ipv Koeneloenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat jij Koenemeloen zegt ipv Koeneloen
Ja ik ben van de KOENELOENquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat jij Koenemeloen zegt ipv Koeneloen
lang niet meer gespotquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat een leuk wijffie is dat toch he
quote:
misschien als je zelf ook wat aardiger doetquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij wordt ook steeds onaardiger he?
vroeger was BOOS wel echt topquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroeger was BOOS wel echt top
Bart wordt gemist
Het is beetje oneerlijk om met een F3 tegen een DTM auto te rijden, maar volgens mij liggen die ronden tijden in het voordeel van de DTM op de meeste circuitsquote:
Ik doe niet onaardig tegen jouquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien als je zelf ook wat aardiger doet
je doet sinds gisteren boos
ik ben niet boos op jou hoor
nouquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe niet onaardig tegen jou
Heel apart dit.
oh ohquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:16 schreef Haags het volgende:
Mijn kat is helemaal van slag
Eet al paar dagen niet of nauwelijks. Ze wil geen aandacht, ligt alleen maar op bed en geeft soms over.
@:ggmm dit is toch sneu.
Je bent een fan van Haags, dat is sowieso kut ja....quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
zo kwam het wel over
maar goed
zal me vergissen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent een fan van Haags, dat is sowieso kut ja....
fan is een groot woordquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
ik zwaai naar @aloa en naar @Haagsquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
fan is een groot woord
en jij vind ook users aardig die ik niks vind
dat maakt jou toch niet anders
als we allemaal dezelfde users leuk zouden vinden was het wel heel saai
nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ik vind van nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zwaai naar @:aloa en naar @:haags
ben ik nu raar?
Jep, maar dat komt niet door het zwaaien naar...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik nu raar?
zegquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt niet door het zwaaien naar...
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik nu raar?
Je speelt wel steeds die achterlijke act met die Haagse gekquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
fan is een groot woord
en jij vind ook users aardig die ik niks vind
dat maakt jou toch niet anders
als we allemaal dezelfde users leuk zouden vinden was het wel heel saai
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
@Deisyy is dit die gezellige sfeer hier waar je op doelde?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Je speelt wel steeds die achterlijke act met die Haagse gek![]()
Raar he, dat users daar wel een keer klaar mee zijn
eh ik ben niet van de actsquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Je speelt wel steeds die achterlijke act met die Haagse gek![]()
Raar he, dat users daar wel een keer klaar mee zijn
een soort Zwitserlandquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik nu raar?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ik ben niet van de acts
dat jij niet met Haags kan
is niet iets waar ik wat aan kan doen
Hee @Haagsquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
@:deisyy is dit die gezellige sfeer hier waar je op doelde?
Dan ben je hier op de juiste plek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
ik kom op aardig wat plekken, vooral SCs, soms ben ik een beetje moe van bepaalde users en dan vermijd ik die plekken , gezeur en gezeik heb ik IRL al genoeg, hier kom ik voor m'n ontspanning
40+ vermaak ik me ook prima hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de juiste plek.
Ik ook ja, maar elke keer kom je dan dezelfde kutuser tegen die het verpestquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
ik kom op aardig wat plekken, vooral SCs, soms ben ik een beetje moe van bepaalde users en dan vermijd ik die plekken , gezeur en gezeik heb ik IRL al genoeg, hier kom ik voor m'n ontspanning
relaxxxxx koenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
40+ en VIV zijn de 2 gezelligste plekken op Fok.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
40+ vermaak ik me ook prima hoor
beetje stillig nu
Heb jezelf door dat je wat trollerig overkomt ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
relaxxxxx koen
wil je even op de divan plaatsnemen?
massage erbij?
KSC is mijn thuis SC, maar daar ben ik ff de klik kwijt nu dus kom er minderquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ en VIV zijn de 2 gezelligste plekken op Fok.
De oude KSCquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is mijn thuis SC, maar daar ben ik ff de klik kwijt nu dus kom er minder
Daar kom ik nooit, maar zo heeft iedereen zijn plekje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Ksc van nu is ook weinig mis mee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude KSC![]()
Al was mijn eerste vaste SC met deze account in ONZ
helaas ben ik niet zo van de massagesquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
relaxxxxx koen
wil je even op de divan plaatsnemen?
massage erbij?
dank je voor dit complimentquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb jezelf door dat je wat trollerig overkomt ?
Je herinnert me eraan dat ik morgen nog bier moet halenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de juiste plek.
Eens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dank je voor dit compliment
en nee
dit is niet trollerig en misschien moet je vragen of anderen dit ook zo opvatten
het is gemeend
vind Koen een leuke user
en ben blij dat hij hier post
ik rumquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik morgen nog bier moet halen
echt niet?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas ben ik niet zo van de massages
Much, vaak toch een apart sfeertje daar....quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:31 schreef Haags het volgende:
[..]
De Ksc van nu is ook weinig mis mee.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dank je voor dit compliment
en nee
dit is niet trollerig en misschien moet je vragen of anderen dit ook zo opvatten
het is gemeend
vind Koen een leuke user
en ben blij dat hij hier post
vind het gewoon niet prettigquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt niet?
waarom niet. als ik vragen mag?
Ah ja ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Maar kan een momentopname zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Much, vaak toch een apart sfeertje daar....
Ik heb weer eens zin om een goede whiskey te gaan halen.quote:
Misschien dat ik die ook meeneem en wat coke om het mee te mixenquote:
soms is het ouderwets gezellig, maar te vaak bepalen bepaalde users teveel de sfeerquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:31 schreef Haags het volgende:
[..]
De Ksc van nu is ook weinig mis mee.
ja beetje shitshow gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lost coke goed op in rum?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook meeneem en wat coke om het mee te mixen
verkeerde soort kliekvormingquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Much, vaak toch een apart sfeertje daar....
Dat downie had je wel weg mogen laten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over koen, maar over Haags_downie...
Maar laat maar verder.
Ik neem graag zijn plek in!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt niet?
waarom niet. als ik vragen mag?
Echt?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat downie had je wel weg mogen laten.
Ja, je kan je ook op een leukere manier verwoorden.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
ik ga er vandoor
slaap wel allemaal
@:B00ster
COS was weer ouderwets gezellig vanavond
erg gelachen
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
ik ga er vandoor
slaap wel allemaal
erg gelachen
Slaap lekker greys.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
ik ga er vandoor
slaap wel allemaal
erg gelachen
Weltrusten Greys! Slaap lekker. En morgen gezond weer opquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
ik ga er vandoor
slaap wel allemaal
erg gelachen
Slaap lekker schatjequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
ik ga er vandoor
slaap wel allemaal
erg gelachen
Ik vind de humor vaak wel leuk daar. En het kan over onzindingen gaan, maar ook serieuze dingen en iemand een hart onder de riem steken hoort er daar ook bij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms is het ouderwets gezellig, maar te vaak bepalen bepaalde users teveel de sfeer
dat klopt. Ik kom er ook altijd wel weer terug hoor. Maar de manier van posten van niet nader te noemen users trek ik niet altijd even goedquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind de humor vaak wel leuk daar. En het kan over onzindingen gaan, maar ook serieuze dingen en iemand een hart onder de riem steken hoort er daar ook bij.
Bezoek dan een dierenartsquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:16 schreef Haags het volgende:
Mijn kat is helemaal van slag
Eet al paar dagen niet of nauwelijks. Ze wil geen aandacht, ligt alleen maar op bed en geeft soms over.
@:ggmm dit is toch sneu.
Ook dat kan ik me voorstellen en dan is het inderdaad verstandig om er soms even weg te blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt. Ik kom er ook altijd wel weer terug hoor. Maar de manier van posten van niet nader te noemen users trek ik niet altijd even goed
Kut voor je, morgen gelijk bellen idd. Ik hoop dat je kat er snel bovenop komt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Morgen maar eens bellen. Dit maakt me sip
Alsof jij dat altijd doetquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, je kan je ook op een leukere manier verwoorden.
Man ik ben een voorbeeld.quote:
Ik heel lang geleden in, ik geloof nachtbar, maar verder eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
nooit actief in sc's geweest eigenlijk
Ja jij bent me er eendje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ik ben een voorbeeld.![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
nooit actief in sc's geweest eigenlijk
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ik ben een voorbeeld.![]()
Sommigen zagen het als wel, anderen weer als niet. Ik zat er voor de gezelligheid en niet om de puntjes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Nooit eigenlijk...dts was ook geen sc volgens mij
Ik zat er voor de punten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen zagen het als wel, anderen weer als niet. Ik zat er voor de gezelligheid en niet om de puntjes.
Klopt ... het was een spel maar het werd overgenomen door SC mensen en mods en toen nocht niets meerquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zat er voor de punten.
Vanaf het begin was het geen sc..
Als je die van het merk Coca Cola pakt welquote:
Zo zat er daar iedereen om zijn eigen redenen. Ik vond het er wel gezellig maar de sfeer kon snel omslaan en dat was jammer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zat er voor de punten.
Vanaf het begin was het geen sc..
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je die van het merk Coca Cola pakt wel
Snap ik. Sterkte maatquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Al is die van het Jumbo huismerk ook niet verkeerd als mix cola, zeker de vanille en cherry smakenquote:
DTS was voor mij gewoon een SC, punten scoren was aan mij toch nooit besteedquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen zagen het als wel, anderen weer als niet. Ik zat er voor de gezelligheid en niet om de puntjes.
Jumbo huismerk is goed genoeg, vind Coca Cola (zero in dit geval) best iets lekkerder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al is die van het Jumbo huismerk ook niet verkeerd als mix cola, zeker de vanille en cherry smaken
Voor mij ook maar ik vind dat we het maar moeten laten rusten en over leukere dingen moeten gaan hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DTS was voor mij gewoon een SC, punten scoren was aan mij toch nooit besteed
Eens, daarom neem ik vaker hun eigen merk cola, of die van de Aldi, maar dat is meer omdat als we thuis vroeger cola dronken die altijd van bij de aldi was omdat dat de dichtsbijzijnde super was waar mijn moeder altijd ging winkelen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo huismerk is goed genoeg, vind Coca Cola (zero in dit geval) best iets lekkerder.
Maar niet 3x zo lekker, en dat is de prijs wel bij Coca
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Fles Jumbo huismerk cola is ook al 10% duurder geworden weliswaar
meh, AH is ook aardig irritant met die vrouw. En Lidl met Thomas Acdaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de Jumbo wil ik niet vanwege die irritante reclame van die gast met zijn plofkop.
Ik heb wat verder een Aldi maar dan heb ik liever de Lidl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zitten 3 Jumbo's, 2 Laidols en een Plus binnen 10 minuten fietsen
Dat is dan ook het lekkere van Albert Heijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de Jumbo wil ik niet vanwege die irritante reclame van die gast met zijn plofkop.
Ja maar als je het zo bekijkt kan je nergens meer naar toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, AH is ook aardig irritant met die vrouw. En Lidl met Thomas Acda
Mij maakt het niet zo heel veel uit, al heeft lidl wel vaker to good to go pakketten en heb ik er nog geen van de Aldi voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wat verder een Aldi maar dan heb ik liever de Lidl.
Aldi is teveel uit de buurt hier, kom ik zelden. In de wijk alleen een Jumbo en een Lildlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zo heel veel uit, al heeft lidl wel vaker to good to go pakketten en heb ik er nog geen van de Aldi voorbij zien komen.
Nagenoeg bijna alle.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
Heel veel reclames zijn gewoon schijt irritant.
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aldi is teveel uit de buurt hier, kom ik zelden. In de wijk alleen een Jumbo en een Lildl
Ohw is het al zo laat? Dag dan maar en slaap lekker.quote:
Doen!quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |