Uitslag komt na het Estse nieuws!quote:
Ik gok hoog (top 3) maar geen winstquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef molloot200 het volgende:
Zou Elina in de buurt komen van winst? Ze is daar wel heel populair volgens mij. Weet niet zo goed wat het nummer op het ESF gaat doen. Denk niet zo veel.
Precies 3 minuten, 2 keer Intro door Misscatylovequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef Cee het volgende:
Ott’s nummer is kort zeg. Of lijkt dat maar zo?
Als ze wint zal het zijn omdat de rest niet echt er uit springt en ze nog bekend is van 2018. Maar nummer en zelfs de staging vind ik echt niet finalewaardig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef molloot200 het volgende:
Zou Elina in de buurt komen van winst? Ze is daar wel heel populair volgens mij. Weet niet zo goed wat het nummer op het ESF gaat doen. Denk niet zo veel.
Op Spotify is ie precies 3:00.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef Cee het volgende:
Ott’s nummer is kort zeg. Of lijkt dat maar zo?
Ja dit oepsquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies 3 minuten, 2 keer Intro door Misscatylove
Helemaal eensquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb de winnaar vanavond nog gehoord.
Maar van mij mogen door naar de finale: Ott Lepland, Merilin Mälk, Kaia-Liisa Kesler, Elina Nechayeva en Stig Rästa
Nee maar wij krijgen bij die staging dan ook gelijk Pannecoucke-kriebelsquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze wint zal het zijn omdat de rest niet echt er uit springt en ze nog bekend is van 2018. Maar nummer en zelfs de staging vind ik echt niet finalewaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |