Netjes hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:22 schreef trui het volgende:
Het mozaiekdekentje is klaar. Ik maak nog wel wat pompoms aan de hoeken, maar eerst gaat deze even in de was.
[ afbeelding ]
ik ben meteen al begonnen aan nog een mozaiekdeken, deze.
Leuk, ben benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:51 schreef deedeetee het volgende:
Al ontzettend lang geleden dat ik kleurige gehaakte vesten maakte van gehaakte vierkantjes, maar ik ga dit boek bestellen zodra het uit is en toch weer 'ns wat leuks haken. Ik heb er echt zin in. Helaas moet ik wachten tot juni.![]()
[ afbeelding ]
Of mss durf ik het aan om haar 1 ste boek aan te schaffen want ik zag een breipakket incl. het boek bij de Hobbydoos![]()
[ afbeelding ]
Je kan het! Gewoon proberenquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:51 schreef deedeetee het volgende:
Al ontzettend lang geleden dat ik kleurige gehaakte vesten maakte van gehaakte vierkantjes, maar ik ga dit boek bestellen zodra het uit is en toch weer 'ns wat leuks haken. Ik heb er echt zin in. Helaas moet ik wachten tot juni.![]()
[ afbeelding ]
Of mss durf ik het aan om haar 1 ste boek aan te schaffen want ik zag een breipakket incl. het boek bij de Hobbydoos![]()
[ afbeelding ]
Schattig hoor! Je bent snelquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
St Paddy's Gnome van Rokiki
Je hebt teveel DM's van mij nuquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Donna het volgende:
Ik volg deze op Instagram en zij deelt haar patronen niet. Ze verkoopt de gemaakte producten. Zo stom!
[ instagram ]
Zou flink betalen voor zulke leuke patronen, maarja....
Ziet er leuk uit. MeisPluisquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:31 schreef MeisPluis het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal!
Ik heb pas geleden mijn gehaakte cactussen bestelling afgemaakt, dus dat project is klaar.
Ik heb afgelopen weekend als cadeau voor mijn verjaardag de Winterkrans van Wolplein gekregen (https://www.wolplein.nl/p(...)akpakket?sqr=winterk), dus daar ga ik langzaam aan beginnen (bij mij gaat het in fases hoeveel ik haak en dan weet ik zeker dat ie op tijd klaar is). Verder ook garen gekregen om zelf uitwasbare wattenschijfjes te maken (https://www.wolplein.nl/a(...)es.html?sqr=wattensc. Maar dat moet ik even goed bekijken, want zit een heel fluffy garen bij waardoor je de steken niet ziet ... Ze hebben wel een manier erbij gezet om dat op te lossen, maar denk dat het ik het met gewoon garen eerst eens ga proberen en dan pas met het werkelijke garen zodat ik het snap.
Dus ik heb weer wat kleine projecten!
Super leuk!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:31 schreef MeisPluis het volgende:
Wat een leuke dingen allemaal!
Ik heb pas geleden mijn gehaakte cactussen bestelling afgemaakt, dus dat project is klaar.
Ik heb afgelopen weekend als cadeau voor mijn verjaardag de Winterkrans van Wolplein gekregen (https://www.wolplein.nl/p(...)akpakket?sqr=winterk), dus daar ga ik langzaam aan beginnen (bij mij gaat het in fases hoeveel ik haak en dan weet ik zeker dat ie op tijd klaar is). Verder ook garen gekregen om zelf uitwasbare wattenschijfjes te maken (https://www.wolplein.nl/a(...)es.html?sqr=wattensc. Maar dat moet ik even goed bekijken, want zit een heel fluffy garen bij waardoor je de steken niet ziet ... Ze hebben wel een manier erbij gezet om dat op te lossen, maar denk dat het ik het met gewoon garen eerst eens ga proberen en dan pas met het werkelijke garen zodat ik het snap.
Dus ik heb weer wat kleine projecten!
Leuk Nijntjesquote:Op woensdag 27 april 2022 18:39 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben zowaar eens ruim op tijd klaar met een project! Een rammelaar en knuffeldoekje.
Kindje wordt eind mei verwacht en nu al klaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk patroontje Truiquote:Op maandag 16 mei 2022 22:58 schreef trui het volgende:
Ik heb eindelijk de Soho shawl van Dada’s place gehaakt. Met iets ander garen dan in het patroon staat beachreven, en helaas ontdekte ik vrij laat ook nog dat er 1 bolletje uit een ander verfbad tussen zat, maar ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |