abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203500855
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niks , daarom moet je hem ook winnen.
Dan heb je de 3 Europese bekers in de kast staan, als eerste club in Europa.
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
pi_203500902
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:42:16 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203500912
@Lange_Lans is op dreef vandaag :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:43 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203501008
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
@PSVCL?
pi_203501093
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:55:32 #281
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203501149
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Uhm, ik denk het niet. Ik kan me niet heugen dat ik ooit vertrekkende coach heb gemist. Maar we kunnen het pas met zekerheid zeggen als hij ook daadwerkelijk weg is.

Agendeer jij even om daar na het seizoen bij mij op terug te komen? Dank je.
ik zal het proberen, ik vergeet dingen heel snel.. ;(
graag op anoniem
pi_203502273
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
Volgens mij zijn de 1e voorrondes de "kwalificatie voor de CL" en geldt de laatste voorronde als play-off en wordt dat al als CL gezien.
pi_203502648
Blijft André Ooijer wel in de staf zitten na dit seizoen eigenlijk? Ook geen enorm hoge pet van op.
pi_203502718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit zijn wel de discussies zeg. _O- Zou gewoon mooi zijn als die Conference League dit jaar bij een Nederlandse club terecht komt en daar hebben "we" als Nederland met 4 clubs best wel een aardige kans op.

Weer een ouderwetse Feyenoord-PSV als finale zou ik prachtig vinden.

pi_203502984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Als Cocu zo'n geweldenaar was, dan had hij zichzelf in de PL Championship wel bewezen.
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?

Cocu teerde op zijn achtervang Hiddink en op de kwaliteiten van Faber en later Brood. Hij deed het niet alleen, maar hij bracht wel duidelijkheid in speelstijl en uitstraling.

Vandaar dat ik hem best terug wil zien met de juiste mensen om hem heen.
pi_203503080
Klopt, dat heb je niet gezegd. Maar we willen toch graag iemand die het beter gaat doen?

Ik heb al vaker m'n punt gemaakt dat je de Mickey Mouse competitie van toen niet kunt vergelijken met die van nu, en dat resultaten behaald in het verleden geen garantie zijn voor resultaten in de toekomst.

Ik lijk wel een stock broker.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:49:00 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203503324
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?

Cocu teerde op zijn achtervang Hiddink en op de kwaliteiten van Faber en later Brood. Hij deed het niet alleen, maar hij bracht wel duidelijkheid in speelstijl en uitstraling.

Vandaar dat ik hem best terug wil zien met de juiste mensen om hem heen.
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
pi_203503525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:09:51 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203503667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ook
pi_203503696
quote:

[..]
Hij werd in ieder geval een paar keer kampioen en PSV slaagde er in om een aantal hele goede voetballers binnen te halen. Mede vanwege zijn netwerk. Het was een team. En inderdaad, ik denk niet dat hij een top trainer is, maar ik denk wel dat hij een belangrijk onderdeel van een trainingsstaf kan zijn.

Ik zie het wel zitten, aangevuld met een van Nistelrooy die voor wat meer swung en aanvalsspel zorgt. En ik denk dat het van Nistelrooy ook wel kan helpen in zijn proces om wat realistischer om te gaan met het spelletje binnen de setting van een eerste elftal dat om de prijzen moet spelen. Voor mijn gevoel kunnen die twee een hele goede balans verzorgen.

Laten we verder heel reëel zijn, kampioen wordt PSV ook volgend jaar niet. Maar ik denk dat als je nu een basis neerzet dat je dan misschien weer aan kunt haken op het moment dat er 2 CL plaatsen beschikbaar komen voor de Eredivisie. Dat is echt je laatste kans als PSV, want als je in die jaren Feyenoord voor je moet dulden, dan is het echt de komende decennia over en uit met je titelmogelijkheden als PSV zijnde.
pi_203503752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ook
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.

Maar in 2015-2016 stond er gewoon een goed eerste elftal met een behoorlijke bank.
pi_203503791
quote:

[..]
2 van de 4 seizoenen idd. Dat seizoen met Depay, Wijnaldum en later met Guardado, Moreno etc was een hoog niveau
pi_203503836
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.

Maar in 2015-2016 stond er gewoon een goed eerste elftal met een behoorlijke bank.
Dat was dan ook net het jaar dat PSV (met o.a. Pröpper) het beste voetbal onder Cocu speelde.
pi_203503972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:34 schreef Lyrebird het volgende:
Klopt, dat heb je niet gezegd. Maar we willen toch graag iemand die het beter gaat doen?

Ik heb al vaker m'n punt gemaakt dat je de Mickey Mouse competitie van toen niet kunt vergelijken met die van nu, en dat resultaten behaald in het verleden geen garantie zijn voor resultaten in de toekomst.

Ik lijk wel een stock broker.
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveer :D
pi_203503983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Wel.
pi_203504125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:25 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Wel.
Nietes
pi_203504144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveer :D
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:42:39 #298
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203504225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Behalve Ajax zit iedereen in een competitie die toen nog niet bestond.
pi_203504253
quote:

[..]
Dit jaar wel ja, maar vorig seizoen was het ook niet heel bijzonder en toen zat Schmidt er ook al natuurlijk.
pi_203504279
quote:

[..]
Er is maar een club die presteert in Europa.

De rest speelt in de conference League met andere clubs die voorheen Europees niet aanwezig waren. Omdat ze niet goed genoeg zijn voor de Europa League. Net als toen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')