Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks , daarom moet je hem ook winnen.
Dan heb je de 3 Europese bekers in de kast staan, als eerste club in Europa.
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
@PSVCL?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
ik zal het proberen, ik vergeet dingen heel snel..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhm, ik denk het niet. Ik kan me niet heugen dat ik ooit vertrekkende coach heb gemist. Maar we kunnen het pas met zekerheid zeggen als hij ook daadwerkelijk weg is.
Agendeer jij even om daar na het seizoen bij mij op terug te komen? Dank je.
Volgens mij zijn de 1e voorrondes de "kwalificatie voor de CL" en geldt de laatste voorronde als play-off en wordt dat al als CL gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
Dit zijn wel de discussies zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als Cocu zo'n geweldenaar was, dan had hij zichzelf in de PL Championship wel bewezen.
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?
Cocu teerde op zijn achtervang Hiddink en op de kwaliteiten van Faber en later Brood. Hij deed het niet alleen, maar hij bracht wel duidelijkheid in speelstijl en uitstraling.
Vandaar dat ik hem best terug wil zien met de juiste mensen om hem heen.
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.
Hij werd in ieder geval een paar keer kampioen en PSV slaagde er in om een aantal hele goede voetballers binnen te halen. Mede vanwege zijn netwerk. Het was een team. En inderdaad, ik denk niet dat hij een top trainer is, maar ik denk wel dat hij een belangrijk onderdeel van een trainingsstaf kan zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ook
2 van de 4 seizoenen idd. Dat seizoen met Depay, Wijnaldum en later met Guardado, Moreno etc was een hoog niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was dan ook net het jaar dat PSV (met o.a. Pröpper) het beste voetbal onder Cocu speelde.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.
Maar in 2015-2016 stond er gewoon een goed eerste elftal met een behoorlijke bank.
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:34 schreef Lyrebird het volgende:
Klopt, dat heb je niet gezegd. Maar we willen toch graag iemand die het beter gaat doen?
Ik heb al vaker m'n punt gemaakt dat je de Mickey Mouse competitie van toen niet kunt vergelijken met die van nu, en dat resultaten behaald in het verleden geen garantie zijn voor resultaten in de toekomst.
Ik lijk wel een stock broker.
Wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
Nietesquote:
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveer
Behalve Ajax zit iedereen in een competitie die toen nog niet bestond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Dit jaar wel ja, maar vorig seizoen was het ook niet heel bijzonder en toen zat Schmidt er ook al natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Er is maar een club die presteert in Europa.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |