Ik stel je mening op prijs.quote:
Niet echt nee. Vooral door onervarenheid maar ook door het verhaal van "ik ben meer een manager dan een trainer" wat hij in de pers naar buiten heeft gebracht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees veel positieve geluiden over Ruud van Nistelrooy maar hier zijn jullie niet enthousiast?
Ik hoorde ook veel positieve geluiden over van Bommel en Cocu voordat ze bij het eerste begonnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees veel positieve geluiden over Ruud van Nistelrooy maar hier zijn jullie niet enthousiast?
Angelino was achteraf ook niet denderend. Speler die voor 25 mio verkocht kon worden ging voor amper de helft terug naar City.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou als ik PSV was ook maar eens op zoek naar een nieuwe TD trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we de PSV'ers maar reagerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt nee. Vooral door onervarenheid maar ook door het verhaal van "ik ben meer een manager dan een trainer" wat hij in de pers naar buiten heeft gebracht.
Dat kan, maar ik zie geen tactisch genie zoals Slot of Ten Hag in hem.
Neutrale voetbalvolgers mogen niet reageren?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we de PSV'ers maar reageren
Zit potentie in, maar lijkt mij nog te vroeg om voor het eerste te zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat ik Marco heel erg veel sterkte toewens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marco heeft Schmidt anderhalf jaar hartstochtelijk verdedigd.Slaat voor hem in als een bom zegt hij.
https://www.vi.nl/video/s(...)onderdokter-te-zijn-
Ja dat was weer zo'n rare constructie inderdaad. Maar soms moet je wat binnen het budget wat je hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Angelino was achteraf ook niet denderend. Speler die voor 25 mio verkocht kon worden ging voor amper de helft terug naar City.
Beleid was om trainers vanuit de jeugd door te laten schuiven naar 1. Zowel Cocu als Bommel lieten het in de jeugd wel zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit schreeuwt Dickie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beleid was om trainers vanuit de jeugd door te laten schuiven naar 1. Zowel Cocu als Bommel lieten het in de jeugd wel zien.
Ik vind dat Van Nistelrooy het nu meer laat zien. Hij heeft dat elftal echt naar zijn hand gezet en spelers beter gemaakt. Zeker in het begin heeft hij even aangepongeld, maar nu zie je steeds meer zijn visie terug. Ik vind dat hij het met redelijk beperkt materiaal - met name de laatste paar weken maar eigenlijk daarvoor ook al - prima doet. Er zitten jongens op de bank die ik bij de eerste elf zou zetten terwijl er spelers in de basis staan die ik lang geleden al de laan uit zou hebben gestuurd. Ik vind dat de verdienste van Van Nistelrooy.
Maar bij Jong krijg je die eerste paar maanden om een elftal naar je hand te zetten. Die tijd is er bij 1 natuurlijk niet. Dus ja, ik zou voorstander zijn, maar ik zou daar dan wel een stevige assistent naast zetten.
Marco was (zoals altijd) vrij neutraal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marco heeft Schmidt anderhalf jaar hartstochtelijk verdedigd.Slaat voor hem in als een bom zegt hij.
https://www.vi.nl/video/s(...)onderdokter-te-zijn-
Dan zou ik voor Ronaldo gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
ik zou daar dan wel een stevige assistent naast zetten.
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook veel positieve geluiden over van Bommel en Cocu voordat ze bij het eerste begonnen.
Cocu was gewoon een eindbaas. Haalde het maximale uit zijn materiaal en 3 prachtige titels.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..
Waardeloos idd
#BringCocuandBrandsback
En kwartfinale CL als Narsingh zijn penal had gescoord.. Cocu wist tenminste hoe je belangrijke wedstrijden moest winnen en het was altijd rustig binnen PSV. Is ook belangrijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cocu was gewoon een eindbaas. Haalde het maximale uit zijn materiaal en 3 prachtige titels.
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En kwartfinale CL als Narsingh zijn penal had gescoord.. Cocu wist tenminste hoe je belangrijke wedstrijden moest winnen en het was altijd rustig binnen PSV. Is ook belangrijk.
Het is ook niet snel goed natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.
Tuurlijk was het een wat saaie man maar wel oerdegelijk en razend effectief. Zeker dat laatste kampioenschap van 2018 was een topprestatie.
Beetje hetzelfde wel als Gio die bij Feyenoord een prijzenregen binnenhaalde die ze de komende 30 jaar waarschijnlijk niet zullen behalen.
In een periode waarin ook Feyenoord een landstitel pakte, wat zegt dat over Ajax toen en Ajax nu denk je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..
Waardeloos idd
#BringCocuandBrandsback
Jong PSV lopen ook zat buitenlandse spelers rond. Maar ik snap het punt. 75 procent lijkt me wel erg overdreven en niet haalbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ander voordeel van het doorschuiven van Ruud; er komt me een bak aanvallend talent aan, da wilde gij nie weten. Hoewel Schmidt zeker niet heeft geschroomd om jeugd in te passen is ook ooit geroepen dat de 75% van de selectie zou moeten bestaan uit spelers van de academy.
Als je dan pas met 10 buitenlandse spelers begint houdt is die ambitie ook niet veel waard.
Ik schat dat buitenlandse spelers die in de academy spelen daar ook toe gerekend worden. Maar die werdstrijd waren het louter buitenlanders die aangekocht waren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jong PSV lopen ook zat buitenlandse spelers rond. Maar ik snap het punt. 75 procent lijkt me wel erg overdreven en niet haalbaar.
Ja zit wat in, maar in dat opzicht vond ik de meningen over Schmidt toch nog vrij mild hoor. (Ook hier) Goed, het is niet zo dat supporters hier juichend op de banken staan maar op de matige prestaties en het slechte voetbal dat hij heeft neergezet wordt hij toch niet echt afgerekend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed natuurlijk.
Als er een paar keer gewonnen wordt, dan moet het mooi. En als er geen jeugdspelers doorbreken, dan moeten jeugdspelers een kans krijgen.
Nu is misschien iedereen weer een beetje met de voeten op aarde.
Hoe kan het eigenlijk dat PSV al 10 jaar de enige club is in Nederland die nog een beetje fatsoenlijke aanvallers opleidt? Als je het met Ajax vergelijkt is dat verschil toch wel gigantisch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ander voordeel van het doorschuiven van Ruud; er komt me een bak aanvallend talent aan, da wilde gij nie weten. Hoewel Schmidt zeker niet heeft geschroomd om jeugd in te passen is ook ooit geroepen dat de 75% van de selectie zou moeten bestaan uit spelers van de academy.
Als je dan pas met 10 buitenlandse spelers begint houdt is die ambitie ook niet veel waard.
2 daarvan komen uit de jeugd van Ajax en één uit Engeland.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat PSV al 10 jaar de enige club is in Nederland die nog een beetje fatsoenlijke aanvallers opleidt? Als je het met Ajax vergelijkt is dat verschil toch wel gigantisch.
Depay, Malen, Bergwijn, Gakpo en nu weer Madueke.
Toch is het knap. Zeker omdat die gasten allemaal belachelijk hoge bedragen opleveren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2 daarvan komen uit de jeugd van Ajax en één uit Engeland.
Bergwijn komt uit de jeugd van PSV, speelde vanaf zn 11e in Eindhovenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet verkeerd voor zo'n provincieclubjequote:Op donderdag 3 februari 2022 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
We hebben het gemaakt jongens. Pushbericht NOS!
Ligt het aan de speelstijl van PSV-jeugdteams dat die aanvallers zo lekker renderen? Bij Ajax is er door dat eeuwige getik misschien minder ruimte voor individuele klasse.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bergwijn komt uit de jeugd van PSV, speelde vanaf zn 11e in Eindhoven
2005–2011 Ajaxquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De waarheid zal dan wel in het midden liggen, hequote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens Marco Timmer was Schmidt een hele 'aardige, leuke fatsoenlijke en correcte' kerel.
Ik vraag me echt af hoe kort die lijntjes waren, Schmidt kwam op mij over als een chagrijnige, zeurderige man.
De balans slaat redelijk snel om in extremen. Die puntengemiddeldes liggen gewoon heel dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zit wat in, maar in dat opzicht vond ik de meningen over Schmidt toch nog vrij mild hoor. (Ook hier) Goed, het is niet zo dat supporters hier juichend op de banken staan maar op de matige prestaties en het slechte voetbal dat hij heeft neergezet wordt hij toch niet echt afgerekend.
Als ik de meningen over Cocu hier las (die trouwens ook nog zeer regelmatig fraaie overwinningen tegen Ajax neerzette) was het echt een eersteklas prutser.
Die balans snap ik niet helemaal.
Het ajax van 2017-2018 haalde de finale van de EL.. PSV werd kampioen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
In een periode waarin ook Feyenoord een landstitel pakte, wat zegt dat over Ajax toen en Ajax nu denk je?
Dat was 2016-2017, toen werd Feyenoord kampioen. Jaar erna was het seizoen met Marcel l'Empereur.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het ajax van 2017-2018 haalde de finale van de EL.. PSV werd kampioen.
Depay komt van Sparta en Gakpo heeft bij EVV gespeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liet zich makkelijk opnaaien door de media, dan ontstaat dat beeld nu eenmaal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens Marco Timmer was Schmidt een hele 'aardige, leuke fatsoenlijke en correcte' kerel.
Ik vraag me echt af hoe kort die lijntjes waren, Schmidt kwam op mij over als een chagrijnige, zeurderige man.
#trotsquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet verkeerd voor zo'n provincieclubje
Verder wel een mooi rijtje hoor en ook nu staat er zoals je zei weer veel (aanvallend) talent. Doen ze prima.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Depay komt van Sparta en Gakpo heeft bij EVV gespeeld.
Dat snap ik. Maarja dat is puur een kwestie van smaak. Ik vind al die intikgoals van Ajax ook strontvervelend om naar te kijken, maar als ze er uiteindelijk weer meer dan 100 in hebben liggen dan kun je wel zeggen dat je vrij optimaal gepresteerd hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De balans slaat redelijk snel om in extremen. Die puntengemiddeldes liggen gewoon heel dicht bij elkaar.
Het niet zo fan zijn van Cocu heeft mijn inziens meer te maken met de redelijk voorspelbare speelwijze waar in Luuk de Jong centraal stond. En Luuk staat in mijn ogen synoniem voor lelijk voetbal. Ik ben volgens mij ook een van de weinigen die zijn terugkomst niet zou toejuichen.
Dat zegt elke clubwatcher, dat het een hele nette man is waar je prima mee kunt discussiëren. In de media kan hij wat anders overkomen ja, wellicht ook omdat het vaak niet in zijn moederstaal gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hij is afgebrand door de media. Kijk ook nog even terug naar dat plaatje van VI, waarin hij vergeleken wordt met andere trainers. Dat kan niet. Dan ben je niet zuiver als VI.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt elke clubwatcher, dat het een hele nette man is waar je prima mee kunt discussiëren. In de media kan hij wat anders overkomen ja, wellicht ook omdat het vaak niet in zijn moederstaal gaat.
In het vorige topic zei ik dat het opvallend was hoe vaak hij er naast zit als het op feiten aan komt. Dit bewijs je nu weer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook in de JO16, 17 en 18 staan gewoon erg goede talenten. In 9 van de 10 gevallen ook afkomstig uit de jeugd van een andere BVO overigens. Babadi komt van NEC, Van Duiven van Twente, Van de Blaak van Willem II, Jimenez van Twente, Houben van Roda. Ik kan zo nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verder wel een mooi rijtje hoor en ook nu staat er zoals je zei weer veel (aanvallend) talent. Doen ze prima.
Dit vind ik gelul.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij is afgebrand door de media. Kijk ook nog even terug naar dat plaatje van VI, waarin hij vergeleken wordt met andere trainers. Dat kan niet. Dan ben je niet zuiver als VI.
Wellicht ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt elke clubwatcher, dat het een hele nette man is waar je prima mee kunt discussiëren. In de media kan hij wat anders overkomen ja, wellicht ook omdat het vaak niet in zijn moederstaal gaat.
Aardige kerel maar angsthazenvoetbal. Dat terugrennen naar Zoet... Wat heb ik me er aan geërgerd. Met die Marcello. Wat een ellende.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.
Tuurlijk was het een wat saaie man maar wel oerdegelijk en razend effectief. Zeker dat laatste kampioenschap van 2018 was een topprestatie.
Beetje hetzelfde wel als Gio die bij Feyenoord een prijzenregen binnenhaalde die ze de komende 30 jaar waarschijnlijk niet zullen behalen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij is afgebrand door de media. Kijk ook nog even terug naar dat plaatje van VI, waarin hij vergeleken wordt met andere trainers. Dat kan niet. Dan ben je niet zuiver als VI.
Jij vind het eerlijk om de tenure van Cocu te vergelijken met die van Schmidt, terwijl de competitie veranderd is? In die jaren speelde geen enkel Nederlands team een fatsoenlijke Europese wedstrijd. Dat is nu echt wel anders.quote:
Het is nog steeds onduidelijk of Schmidt gaat bijtekenen. Mocht hij vertrekken, wat zou u vinden van het scenario dat u terugkeert, totdat Ruud van Nistelrooij klaar is voor de stap van Jong PSV naar de A-selectie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
In de VI van deze week staat een interview met Cocu en daar werd de optie genoemd dat hij na dit seizoen opnieuw hoofdcoach zou worden met van Nistelrooij als assistent met als doel dat va Nistelrooij het later over zou nemen (als ik het goed heb). Daar reageerde Cocu op dat hij die optie zelf niet had gehoord, maar dat hij altijd open stond om terug te keren bij PSV
Huh? Dat zijn dan toch gewoon feiten? Hoe kun je dat als niet zuiver zien? Je kunt dan wel discussiëren of je de situaties van de 3 trainers met elkaar kan vergelijken en of die statistieken dus alles zeggen daarover.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat die vergelijking niet 1 op 1 opgaat (maar wel heel vaak wordt gemaakt) wil niet zeggen dat VI daar één of andere agenda mee heeft ofzo. Verder ga ik ook niet meer op dit soort onzin reageren trouwens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij vind het eerlijk om de tenure van Cocu te vergelijken met die van Schmidt, terwijl de competitie veranderd is? In die jaren speelde geen enkel Nederlands team een fatsoenlijke Europese wedstrijd. Dat is nu echt wel anders.
Haalde in al zijn kampioensseizoenen hoge puntenaantallen, had volgens mij niet zoveel met het falen van Feyenoord en Ajax te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Aardige kerel maar angsthazenvoetbal. Dat terugrennen naar Zoet... Wat heb ik me er aan geërgerd. Met die Marcello. Wat een ellende.
Ajax en Feijenoord bakten er indertijd niets van. Dat heeft in zijn voordeel gewerkt.
Ah, de letterlijke quote is dan nog beter jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is nog steeds onduidelijk of Schmidt gaat bijtekenen. Mocht hij vertrekken, wat zou u vinden van het scenario dat u terugkeert, totdat Ruud van Nistelrooij klaar is voor de stap van Jong PSV naar de A-selectie?
‘Dat hoor ik voor het eerst. Ik vind het moeilijk hierop te regeren. Kijk, op dit moment heb ik mijn handen vrij. Ik weet niet hoe dat over twee maanden is. PSV weet dat ze me altijd kunnen bellen. Dat is nu niet opeens anders. Ik sluit nooit dingen bij voorbaat uit. Voor mij persoonlijk is het belangrijkste dat ik het gevoel heb dat ik toe ben aan een nieuwe klus. En ik zal kritisch kijken waar ik eventueel op inga. Of die match er zal komen en waar dat zal zijn, gaat de komende periode uitwijzen.’
Het zijn feiten, maar wat zeggen die feiten. Nogmaals, had Cocu met zijn schijtbakkenvoetbal net zo veel punten gepakt als Schmidt, als hij nu nog trainer was?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh? Dat zijn dan toch gewoon feiten? Hoe kun je dat als niet zuiver zien? Je kunt dan wel discussiëren of je de situaties van de 3 trainers met elkaar kan vergelijken en of die statistieken dus alles zeggen daarover.
Het is letterlijk de enige redelijk objectieve manier om te bepalen hoe iemand gepresteerd heeft zelfs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat die vergelijking niet 1 op 1 opgaat (maar wel heel vaak wordt gemaakt) wil niet zeggen dat VI daar één of andere agenda mee heeft ofzo. Verder ga ik ook niet meer op dit soort onzin reageren trouwens.
Lijkt me wel een hele rare combi. 2 totaal verschillende trainers, dat is nu al duidelijk. Zou niet weten welke stappen Ruud in dat geval kan maken. Dan kan hij beter meteen op eigen benen komen te staan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
In de VI van deze week staat een interview met Cocu en daar werd de optie genoemd dat hij na dit seizoen opnieuw hoofdcoach zou worden met van Nistelrooij als assistent met als doel dat va Nistelrooij het later over zou nemen (als ik het goed heb). Daar reageerde Cocu op dat hij die optie zelf niet had gehoord, maar dat hij altijd open stond om terug te keren bij PSV
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat de opvolger van de ene trainer het statistisch gezien slechter doet, zegt natuurlijk wel iets.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het zijn feiten, maar wat zeggen die feiten. Nogmaals, had Cocu met zijn schijtbakkenvoetbal net zo veel punten gepakt als Schmidt, als hij nu nog trainer was?
Je weet het niet.
Daarom zegt dat overzicht niets.
Indertijd speelde Ajax met Frank de Boer, die verder nergens iets gepresteerd heeft. Feijenoord bakte er niks van. Ploegen deden niets in Europa.
Wat wil VI met deze 'feiten' laten zien?
Rik heeft de wijsheid weer in pacht hoor.quote:
Als je wilt weten hoe sterk je concurrentie is dan moet je kijken hoeveel punten diezelfde concurrentie haalt in de Eredivisie. Vorig jaar was dat weinig bijzonders dus ging dat argument sowieso niet op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het zijn feiten, maar wat zeggen die feiten. Nogmaals, had Cocu met zijn schijtbakkenvoetbal net zo veel punten gepakt als Schmidt, als hij nu nog trainer was?
Je weet het niet.
Daarom zegt dat overzicht niets.
Indertijd speelde Ajax met Frank de Boer, die verder nergens iets gepresteerd heeft. Feijenoord bakte er niks van. Ploegen deden niets in Europa.
Wat wil VI met deze 'feiten' laten zien?
Willem heeft lange tenen.quote:
Rik zit er vuistdiep in. Ook niet raar natuurlijk als je de watcher van het ED bent maar een beetje lachwekkend hoe hij vaak doet alsof hij alleen de feiten heeft omdat hij elke dag bij een hek koffie staat te zuipen. Buiten dat hij de capaciteiten niet heeft voor inhoudelijke voetbalanalyses.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rik heeft de wijsheid weer in pacht hoor.
Zeker. Maar dat moet je wel in het juiste perspectief zetten. Nu zet je het zo neer alsof Schmidt er niets van kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat de opvolger van de ene trainer het statistisch gezien slechter doet, zegt natuurlijk wel iets.
Dat geeft al wel aan dat er van heel veel gericht beleid geen sprake is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hele rare combi. 2 totaal verschillende trainers, dat is nu al duidelijk. Zou niet weten welke stappen Ruud in dat geval kan maken. Dan kan hij beter meteen op eigen benen komen te staan.
Niemand komt aan Rik!quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik zit er vuistdiep in. Ook niet raar natuurlijk als je de watcher van het ED bent maar een beetje lachwekkend hoe hij vaak doet alsof hij alleen de feiten heeft omdat hij elke dag bij een hek koffie staat te zuipen. Buiten dat hij de capaciteiten niet heeft voor inhoudelijke voetbalanalyses.
betere tijdenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In ieder geval meer prijzen dan Van Bommel en misschien pakt hij dit jaar nog wel de tripple of de quadruple!!!! (Want gek genoeg doet PSV nog wel op alle fronten mee.)
[ afbeelding ]
Denk toch echt dat hij met zijn projectje Volendam eerst eens een jaartje in de Eredivisie wil laten zien. Bovenal is hij toch een echte oervolendammer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gooi hier nog even een andere naam; Wim Jonk. Komt op mij altijd prima over, zegt zinnige dingen, kent PSV, doet het leuk met Volendam.
Volendam in de Eredivisie valt weinig eer aan te behalen denk ik. Carriere-technisch kan hij beter een stap maken naar bv. Heracles, Heerenveen of zoiets dan (waarschijnlijk) degraderen met Volendam.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk toch echt dat hij met zijn projectje Volendam eerst eens een jaartje in de Eredivisie wil laten zien. Bovenal is hij toch een echte oervolendammer.
Er zijn dagen dat ik Volendam niet volg, dus heel veel zinnigs kan ik er niet over vertellen. Behalve dat wat ik wel van hem hoor, lees of zie het een gigantische autist lijkt te zijn. Ik ben er trouwens ook niet van overtuigd dat we beter de trainer van Volendam voor het elftal kunnen zetten ipv Ruud.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gooi hier nog even een andere naam; Wim Jonk. Komt op mij altijd prima over, zegt zinnige dingen, kent PSV, doet het leuk met Volendam.
Want?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:
Erg jammer dat Schmidt vertrekt bij PSV
Ik vond het eigenlijk nog niet zo een gek idee, maar als jij het er niet mee eens bent dan laat ik de suggestie van zelfsprekend ook varen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik Volendam niet volg, dus heel veel zinnigs kan ik er niet over vertellen. Behalve dat wat ik wel van hem hoor, lees of zie het een gigantische autist lijkt te zijn. Ik ben er trouwens ook niet van overtuigd dat we beter de trainer van Volendam voor het elftal kunnen zetten ipv Ruud.
Ze hebben genoeg budget om directe degradatie te voorkomen als ik het zo inschat. Maar als degradant speel je natuurlijk vrijwel altijd kutvoetbal en aangezien Jonk daar niet bepaald fan van is, zou ik dat een logischere reden vinden voor een vertrek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volendam in de Eredivisie valt weinig eer aan te behalen denk ik. Carriere-technisch kan hij beter een stap maken naar bv. Heracles, Heerenveen of zoiets dan (waarschijnlijk) degraderen met Volendam.
Niet dat ik Rikkert hoog heb zitten, maar Willen en co. weten er nóg minder van wat er binnen PSV gebeurt en baseren zich puur op aannames, net als wij.quote:
Schappelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog niet zo een gek idee, maar als jij het er niet mee eens bent dan laat ik de suggestie van zelfsprekend ook varen.
Als ik aan Wim Jonk denk denk ik aan een paar prachtige doelpunten en zuivere passes, en een altijd schoon wedstrijdtenue omdat Wim nooit een sliding maakte. Maar niet aan een toptrainerquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had de suggestie al teruggetrokken. Beetje mosterd na de maaltijd dit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik aan Wim Jonk denk denk ik aan een paar prachtige doelpunten en zuivere passes, en een altijd schoon wedstrijdtenue omdat Wim nooit een sliding maakte. Maar niet aan een toptrainer
Volendam heeft een begroting van nog geen zes miljoen. Met Fortuna vliegt de zwakste ploeg en de ploeg met de minste financiële mogelijkheden er ook uit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg budget om directe degradatie te voorkomen als ik het zo inschat. Maar als degradant speel je natuurlijk vrijwel altijd kutvoetbal en aangezien Jonk daar niet bepaald fan van is, zou ik dat een logischere reden vinden voor een vertrek.
Gewoon een extra kroket in de vetput gooien dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had de suggestie al teruggetrokken. Beetje mosterd na de maaltijd dit.
Hahahahhahahha domboquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.quote:
belangrijker lijkt me een coach die de ploeg beter maakt en daar is Schmidt niet echt in geslaagd, uiteindelijk is presentatie in/aan de media secundair als je met je ploeg laat zien dat je op de goeie weg bentquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:26 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk eens een coach die een normaal interview kan geven en niet elke week Calimero modus zit zoals Schmidt en bommeltje.
2 jaar Schmidt sowieso kansloos. Telkens falen en geen enkele vooruitgang. Werd veels te veel opgehemeld in media op basis van een klusje bij Salzburg. Ging niet voor niets naar China.
Ze stonden tot de vorige wedstrijd bovenaan, in een competitie met een team dat in de CL furore maakt, met teams die het in Europa beter doen dan PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
belangrijker lijkt me een coach die de ploeg beter maakt en daar is Schmidt niet echt in geslaagd, uiteindelijk is presentatie in/aan de media secundair als je met je ploeg laat zien dat je op de goeie weg bent
Dank voor de informatie, wist eerlijk gezegd niet dat Volendam zo'n lage begroting had maar dacht dat het spelersbudget wel wat hoger lag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volendam heeft een begroting van nog geen zes miljoen. Met Fortuna vliegt de zwakste ploeg en de ploeg met de minste financiële mogelijkheden er ook uit.
En waarschijnlijk promoveert er met Emmen 'n ploeg mee die wel wat mogelijkheden heeft en 'n hogere begroting dan Volendam.
Natuurlijk kan verrassen a la Cambuur altijd wel, maar denk dat het lastig wordt volgend jaar voor Volendam. Zeker als ze dit voetbal blijven spelen.
Want het is vreemd dat PSV bovenaan staat als de concurrent wat teveel morst en teams, welke nog meer?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ze stonden tot de vorige wedstrijd bovenaan, in een competitie met een team dat in de CL furore maakt, met teams die het in Europa beter doen dan PSV.
Dat Schmidt er niet in geslaagd is om PSV beter te laten spelen is onzin. Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen. Er is daarna door blessures de klad in gekomen. Had je de rest van het seizoen met Madueke kunnen spelen, dan was Schmidt nu een toptrainer geweest.
Ik heb er geen probleem mee om die blessures op het conto van Schmidt te zetten. Maar ben wel zuiver in hoe je hem beoordeelt op het voetbal dat PSV op de mat heeft gelegd.
Schmidt is mede verantwoordelijk voor het kutmateriaal dat er nu staat. Madueke is inderdaad een excuus maar al met al is het voor een topclub als PSV gewoon te weinig geweest in anderhalf jaar tijd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ze stonden tot de vorige wedstrijd bovenaan, in een competitie met een team dat in de CL furore maakt, met teams die het in Europa beter doen dan PSV.
Dat Schmidt er niet in geslaagd is om PSV beter te laten spelen is onzin. Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen. Er is daarna door blessures de klad in gekomen. Had je de rest van het seizoen met Madueke kunnen spelen, dan was Schmidt nu een toptrainer geweest.
Ik heb er geen probleem mee om die blessures op het conto van Schmidt te zetten. Maar ben wel zuiver in hoe je hem beoordeelt op het voetbal dat PSV op de mat heeft gelegd.
Vanaf zijn 14e.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja, Arne Slot vind ik een uitstekende trainer en Feijenoord doet het goed. Als je Slot kunt strikken ben je spekkoper. Maar dat gaat ze niet lukken, ben ik bang. We hebben de lijstjes voorbij zien komen, en ik zie geen trainer waarvan ik denk dat die het beter dan Schmidt gaat doen. Daarnaast vraag ik me ook af of John zonder het netwerk van Schmidt spelers van een hoog genoeg kaliber kan vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het is vreemd dat PSV bovenaan staat als de concurrent wat teveel morst en teams, welke nog meer?
Dat jij tevreden over de punten bent is prima maar als ik PSV met bijvoorbeeld Feyenoord vergelijk zie je gewoon een verschil in aanpak, Feyenoord heeft meer progressie gemaakt in 6 maanden dan PSV in 18, dat ligt dan toch wel aan de trainer lijkt me.
Het is een schande als je in de Eredivisie niet bij de eerste twee staat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
PSV moet in deze huidige tijd (en met het grote budgettaire gat wat ze ten opzichte van de clubs eronder hebben) toch gewoon 80 punten halen en dicht onder Ajax eindigen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het is vreemd dat PSV bovenaan staat als de concurrent wat teveel morst en teams, welke nog meer?
Dat jij tevreden over de punten bent is prima maar als ik PSV met bijvoorbeeld Feyenoord vergelijk zie je gewoon een verschil in aanpak, Feyenoord heeft meer progressie gemaakt in 6 maanden dan PSV in 18, dat ligt dan toch wel aan de trainer lijkt me.
Een TD hoort voor z'n werk niet afhankelijk te zijn van het netwerk van z'n trainer toch? Dan doe je als TD ook je werk niet goed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, Arne Slot vind ik een uitstekende trainer en Feijenoord doet het goed. Als je Slot kunt strikken ben je spekkoper. Maar dat gaat ze niet lukken, ben ik bang. We hebben de lijstjes voorbij zien komen, en ik zie geen trainer waarvan ik denk dat die het beter dan Schmidt gaat doen. Daarnaast vraag ik me ook af of John zonder het netwerk van Schmidt spelers van een hoog genoeg kaliber kan vinden.
Klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een TD hoort voor z'n werk niet afhankelijk te zijn van het netwerk van z'n trainer toch? Dan doe je als TD ook je werk niet goed.
Een TD moet ook zonder de trainer geschikte spelers kunnen halen inderdaad. Verder staat de TD boven de trainer en is hij ook meer voor de langere termijn. Hij moet dus niet alleen maar aan de leiband van de trainer lopen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een TD hoort voor z'n werk niet afhankelijk te zijn van het netwerk van z'n trainer toch? Dan doe je als TD ook je werk niet goed.
Zullen ze hem missen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Götze wel nog als Schmidt vertrekt?
Lees voor de aardigheid dit stukje eens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een schande als je in de Eredivisie niet bij de eerste twee staat.
Je speelt 3 keer tegen Ajax en hebt er 1 gewonnen terwijl Ajax met 10 man speelde meer als de helft van de wedstrijd. Die andere twee potten heb je pak hem beet 3 kansen gehad.
Vervangen voor Brandsquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Interviewtje met John de Jong. Maakt een matige indruk in interviews.
Ajax speelde met 13 man..quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een schande als je in de Eredivisie niet bij de eerste twee staat.
Je speelt 3 keer tegen Ajax en hebt er 1 gewonnen terwijl Ajax met 10 man speelde meer als de helft van de wedstrijd. Die andere twee potten heb je pak hem beet 3 kansen gehad.
Dit en hij heeft Everton ook geen stap verder geholpen ondanks een heel aardig budget, om daar John nou voor te slachtofferen lijkt me ook wat overdrevenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit verdedigers kopen genot.
Het is het gewoon allemaal net niet dit elftal. Doet me eigenlijk wel wat denken aan het Feyenoord van 2017-2018, na die titel. Amrabat, Larsson, Sint Juste. Dat soort redelijke spelers heeft PSV nu ook met bijvoorbeeld Boscagli en Veerman.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pro artikelquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lees voor de aardigheid dit stukje eens.
https://www.vi.nl/pro/waa(...)-een-spektakel-wordt
Brengt wat nuance.
Daar heeft ie zich in het begin wel in vergist ja. Misschien de Jong nog 1 transferwindow de kans geven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is correct ende juist!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich in het begin wel in vergist ja. Misschien de Jong nog 1 transferwindow de kans geven.
Contract loopt af, verwacht het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
In 2024 ja..quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract loopt af, verwacht het niet.
Had die niet verlengd? https://www.omroepbrabant(...)totale-plaatje-kloptquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract loopt af, verwacht het niet.
Ik denk dat dat is gebeurd ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nieuwe coach, nieuwe kansen.
Misschien liet ie zich intimideren door Schmidt
quote:
wtf, echt compléét gemistquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had die niet verlengd? https://www.omroepbrabant(...)totale-plaatje-klopt
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en hij heeft Everton ook geen stap verder geholpen ondanks een heel aardig budget, om daar John nou voor te slachtofferen lijkt me ook wat overdreven
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is gebeurd ja.
Ja maar hij kwam wel goed over in de media.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Vroegâh keken we bij Ajax naar een centrum van Oleguer-Wielaert.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.
Götze had ik ook blind genomen en Sangare was Schmidt toch? Gewoon een goeie aankoop. Mwene vind ik wel zwak en Max zit wel in een hele grote dip al lag het systeem van vorig seizoen hem wel beter.
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Meen je serieus dat je Ihattaren terug had genomen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.
Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.
Veel fouten bij de leiding van de club.
Mja, ook niet echt een geweldige oogst dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.
Ik denk mogelijk wel dat het geholpen heeft dat Schmidt er kwam te zitten.
De enige waar ik zeker van kan zeggen dat ze uit de koker van Schmidt komen zijn Max, Götze, Mvogo, Ramalho en Zahavi.
Lag niet alleen aan Schmidt natuurlijk..quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.
Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.
Veel fouten bij de leiding van de club.
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
Ja, hij zal wel vertrekken. Of dat heel erg is voor PSV, is 'n tweede. PSV is dan ook van z'n salaris af. Heel veel geld ga je toch niet vangen voor 'm, denk ik.
Vind z'n rendement bij PSV al tegenvallen. Geen idee wat je er in bv. de sub-top van de PL mee zou moeten.
Schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Wel opvallend dat het nu opeens zo stil is in de media rondom Ihattaren.. ze gunnen hem een rustige comeback bij ajax?
Zo zie je maar weer wat voor invloed de randstadmedia heeft.
Ja, denk ik ook. Voor de top en sub-top komt hij sowieso tekort. De rest heeft weinig aan dit type speler. Misschien dat hij op basis van z'n naam aan de slag kan bij een subtopper in de Bundesliga.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.
In de Premier League zit hij bij wat voor club dan ook zo op de bank, dat gaat qua conditie niet werken.
Bij zo'n speler hoop je gewoon op meer, hij zelf waarschijnlijk ook en ultieme eredivisie speler, dat ben ik dus niet met je eens want dan zou hij wekelijks uitblinken met die manier van spelen en dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.
In de Premier League zit hij bij wat voor club dan ook zo op de bank, dat gaat qua conditie niet werken.
NOS-goden.quote:Jaap Stam is een trainer die beschikbaar is, de wetten van het topvoetbal kent en bekend is met de club. De spijkerharde verdediger van weleer verdiende zijn toptransfer naar Manchester United dankzij goede jaren bij PSV.
De 49-jarige Stam staat welwillend tegenover een terugkeer in Eindhoven. "Ik heb daar een goede tijd gehad. Als je als trainer kunt werken bij PSV, dan moet je heel blij zijn. Als ze aan mij denken, zou het leuk zijn. Maar dat betwijfel ik", aldus Stam, die na zijn ontslag bij FC Cincinnati sinds eind september clubloos is.
Het naderende vertrek van Schmidt bij PSV verbaast hem niet. "Het lijkt alsof hij zijn ei niet helemaal kwijt kan in Nederland. Het voetbal was ook wisselvallig, al doen ze natuurlijk wel gewoon nog mee om de titel en dat is goed. Maar de intensiteit die Schmidt bij Salzburg liet zien, heb ik bij PSV niet gezien."
Stam werkte eerder als hoofdtrainer bij Jong Ajax, Reading FC, PEC Zwolle en Feyenoord. In Rotterdam was hij de opvolger van Giovanni van Bronckhorst, maar vertrok hij al na vijf teleurstellende maanden.
Dan vragen ze het aan de verkeerde trainer want hij zit bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan Schmidt natuurlijk..
Benieuwd of de journalisten nu ook wekelijks aan Ten Hag gaan vragen hoe het met Ihattaren gaat
Je bedoelt dat hij zelfs in de Eredivisie nog onderpresteert? Dat ben ik wel met je eens ja, moet in zo'n matige competitie natuurlijk veel meer rendement leveren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij zo'n speler hoop je gewoon op meer, hij zelf waarschijnlijk ook en ultieme eredivisie speler, dat ben ik dus niet met je eens want dan zou hij wekelijks uitblinken met die manier van spelen en dat is dus niet zo.
ik denk dat hij het in eerste instantie als een opstap zag maar zich inmiddels wel heeft neergelegd dat het hem niet meer gaat lukken, af en toe zie je nog wel z'n klasse maar dat is dan ook weer te weinig om meer in dienst van hem te gaan voetballen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij zelfs in de Eredivisie nog onderpresteert? Dat ben ik wel met je eens ja, moet in zo'n matige competitie natuurlijk veel meer rendement leveren.
Maar ik doelde meer op het type speler, het tempo is hier niet zo hoog en je kunt rustig een balletje trappen en toch een aardig salaris pakken. Zo lijkt hij er trouwens ook wel in te staan, dat hij het allemaal wel goed zo vindt.
Zou kunnen, die contractverlenging kan PSV dan ieder geval nog een paar miljoen opleveren. Heb je zijn salaris grotendeels weer terugverdiend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Voor de top en sub-top komt hij sowieso tekort. De rest heeft weinig aan dit type speler. Misschien dat hij op basis van z'n naam aan de slag kan bij een subtopper in de Bundesliga.
Hij zal komend weekend wel op de bank naar PSV zitten te kijken. Maar denk dan wel thuis.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/CZhJVVnKItL/
Toeval dat Cocu dit post ? zou me niks verbazen als ie komend weekend al op de bank zit
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal komend weekend wel op de bank naar PSV zitten te kijken. Maar denk dan wel thuis.
Achteraf gezien heeft hij het nog niet zo verkeerd gedaan bij PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Komend seizoen ook goed. Cocu was Ten Hag tactisch altijd de baas.
lekker makkelijk tegen teams die nog niet in het ritme zitten en nog weinig gespeeld hebben. Op die manier leken oost-europese teams opeens ook godenzonen tegen teams uit Nederland etc. Dat zegt wel ZO weinig. Als je dat geen een keer in een topper later in het seizoen in NL op de mat legt dan faal je gewoon.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen.
Op basis van wat Ajax heeft. Huren met een optie tot koop voor een schijntje?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meen je serieus dat je Ihattaren terug had genomen?
Mja, voor een CL-kwalificatie moet een team maar in vorm zijn. Dat levert zo enorm veel geld op. Is ook belangrijk voor Benfica en Galatasaray. En in Denemarken beginnen ze wat eerder met de competitie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
lekker makkelijk tegen teams die nog niet in het ritme zitten en nog weinig gespeeld hebben. Op die manier leken oost-europese teams opeens ook godenzonen tegen teams uit Nederland etc. Dat zegt wel ZO weinig. Als je dat geen een keer in een topper later in het seizoen in NL op de mat legt dan faal je gewoon.
Aad?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
GMTA.quote:
Dat is inderdaad gelul, net zoals dat voor Nederlandse clubs die altijd vroeg faalden in de voorronde CL (waaronder ook PSV) ook nooit een excuus was.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voor een CL-kwalificatie moet een team maar in vorm zijn. Dat levert zo enorm veel geld op. Is ook belangrijk voor Benfica en Galatasaray. En in Denemarken beginnen ze wat eerder met de competitie.
Dat eerste is onzin dus.
Voor de rest is er natuurlijk wel gefaald in de topwedstrijden in de Eredivisie en in de EL.
de tegenstanders waren in die eerste 2 rondes of was het 3 niet zo bijzonder toch, dan kunnen ze wel in vorm zijn maar kwalitatief niet zo geweldig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gelul, net zoals dat voor Nederlandse clubs die altijd vroeg faalden in de voorronde CL (waaronder ook PSV) ook nooit een excuus was.
Galatasaray en Midtjylland zijn wel het type clubs waar zelfs Ajax in het verleden vaak genoeg over struikelde. (Laat staan de overige Nederlandse clubs.)quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
de tegenstanders waren in die eerste 2 rondes of was het 3 niet zo bijzonder toch, dan kunnen ze wel in vorm zijn maar kwalitatief niet zo geweldig.
en dat maakt ze dan ook meteen goed?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Galatasaray en Midtjylland zijn wel het type clubs waar zelfs Ajax in het verleden vaak genoeg over struikelde. (Laat staan de overige Nederlandse clubs.)
Nee hoor maar vond de prestaties en het voetbal tegen die clubs (4 keer winst met veel goals) wel echt uitstekend van PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat maakt ze dan ook meteen goed?
ze begonnen het seizoen fris en fruitig, dat is waarquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor maar vond de prestaties en het voetbal tegen die clubs (4 keer winst met veel goals) wel echt uitstekend van PSV.
Heel even ging ik geloven in het Schmidt-voetbal ja. Maarja 5 goede potjes is niet genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze begonnen het seizoen fris en fruitig, dat is waar
Nee. Basel vloog er daarna kansloos uit tegen Linz, dat dan weer verloor van Brugge. AZ ging eraf tegen Kiev, dat daarna in het hoofdtoernooi alleen 4 punten pakte tegen Ferencvaros.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat maakt ze dan ook meteen goed?
Altijd wel mooie artikelen, uiteraard sta je als werkloze trainer open voor zo’n club, maar om daar een meteen een artikel aan te wijden..quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Breaking: Ook Jaap Stam staat volgens de NOS wel open voor het trainerschap van PSV:
[..]
NOS-goden.
Zou wel vermakelijk zijn bij PSV, bij Feyenoord sloeg het helemaal nergens op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Altijd wel mooie artikelen, uiteraard sta je als werkloze trainer open voor zo’n club, maar om daar een meteen een artikel aan te wijden..
Een hoop geneuzel, maar geen antwoord inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uitleg van Schmidt zelf.
https://www.psv.nl/nieuws(...)ver-contract-toe.htm
Hij noemt eigenlijk een hele lijst op wat het niet is maar geeft in mijn ogen niet echt een duidelijke reden. Ja, hij wil niet nog 2 jaar bij PSV blijven. Maar waarom niet?
Waarom vindt hij 4 jaar ‘heel lang’ voor een club als PSV eigenlijk? Dat valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uitleg van Schmidt zelf.
Hij noemt eigenlijk een hele lijst op wat het niet is maar geeft in mijn ogen niet echt een duidelijke reden. Ja, hij wil niet nog 2 jaar bij PSV blijven. Maar waarom niet?
Als Jaap Stam hoofdtrainer bij PSV wordt zeg ik mijn seizoenskaart op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het echt waanzinnig leuk vinden als het Jaap Stam wordt
Denk wel dat er wel wat gezeik is geweest over het aankoopbeleid. Dat kan bijna niet anders. In dat opzicht goed dat De Jong de hand op de knip heeft gehouden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uitleg van Schmidt zelf.
Ja, wellicht heeft Schmidt gezeurd om nog wat dure bejaarden die hij kent uit een of andere prutscompetitie of dure afvallers uit de Bundesliga.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk wel dat er wel wat gezeik is geweest over het aankoopbeleid. Dat kan bijna niet anders. In dat opzicht goed dat De Jong de hand op de knip heeft gehouden.
Ja, eens. Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar ook niet zo'n gevoel bij Schmidt heb gekregen dat ik denk: Die weet wel wat hij haalt en zal in zijn briljante manier van spelen wel een manier vinden om hem in te passen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, wellicht heeft Schmidt gezeurd om nog wat dure bejaarden die hij kent uit een of andere prutscompetitie of dure afvallers uit de Bundesliga.
De investeringen in spelers die Schmidt graag wil hebben in elk geval niet geleid tot prijzen of tot spelers die straks voor de volle mep verkocht kunnen worden.
Ik ga er dan even vanuit dat Sangare niet alleen door Schmidt in beeld is gekomen.
Ik vraag me af of Tayfun Korkut het antwoord is. Die heeft bij het rijke maar heel slecht voetballende Hertha BSC een contract tot de zomer om de club in de bundesliga te houden. Fredi Bobiç heeft al geprobeerd om Schmidt weg te halen nadat Pal Dardai was ontslagen. Dat lukte niet omdat Schmidt het seizoen wou afmaken. Enige andere optie is Rasenball, maar die hebben Tedesco wél een langer contract dan de zomer gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hoop geneuzel, maar geen antwoord inderdaad.
Hertha of PSV, dan kies je toch altijd voor PSV? Kans op Champions League spelen en de nummer 2 van Nederland.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tayfun Korkut het antwoord is. Die heeft bij het rijke maar heel slecht voetballende Hertha BSC een contract tot de zomer om de club in de bundesliga te houden. Fredi Bobiç heeft al geprobeerd om Schmidt weg te halen nadat Pal Dardai was ontslagen. Dat lukte niet omdat Schmidt het seizoen wou afmaken. Enige andere optie is Rasenball, maar die hebben Tedesco wél een langer contract dan de zomer gegeven.
Ja, hij zal wel ergens iets hebben lopen waar hij wel een hoop spelers mag halen die hij wil.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tayfun Korkut het antwoord is. Die heeft bij het rijke maar heel slecht voetballende Hertha BSC een contract tot de zomer om de club in de bundesliga te houden. Fredi Bobiç heeft al geprobeerd om Schmidt weg te halen nadat Pal Dardai was ontslagen. Dat lukte niet omdat Schmidt het seizoen wou afmaken. Enige andere optie is Rasenball, maar die hebben Tedesco wél een langer contract dan de zomer gegeven.
Inderdaad. Gros van wat hij heeft gehaald - al is Sjon de Jong daar zelf bij uiteraard - valt ook tegen eigenlijk. Sportief, maar ook qua wat het PSV financieel op kan leveren. En PSV is bij uitstek een club die elk jaar minimaal een grote transfer nodig heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, eens. Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar ook niet zo'n gevoel bij Schmidt heb gekregen dat ik denk: Die weet wel wat hij haalt en zal in zijn briljante manier van spelen wel een manier vinden om hem in te passen.
Gevoel wat ik bij een Slot nu wel heb bijvoorbeeld.
Dit. Fredi Bobiç is met veel bombarie weggegaan bij Eintracht om in Berlijn Hertha de beste club ever te maken (gechargeerd ok) en op dit moment staat hij een beetje voor schut. Heel veel geld, paar goede spelers, maar op wat klasseflitsen van Ekkelenkamp en Jovetic na gebeurt er weinig. Goalgetter Piatek is geflopt en Union Berlin staat met een veel kleiner budget op een Europa League plek. Dus moet het weer van de grond af opgebouwd worden. Als Hertha geluk heeft kunnen ze lijfsbehoud nastreven, maar als het misgaat mogen ze samen met enkele andere Dino's opnieuw beginnen in de 2. Liga. Benieuwd of Schmidt dan nog wil komenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel ergens iets hebben lopen waar hij wel een hoop spelers mag halen die hij wil.
Die grote transfers zullen er de komende jaren nog wel zijn met het aanvallende talent dat er is. Dat is de kurk waar PSV de laatste 4 jaar op drijft, Europees komt er nauwelijks wat binnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Gros van wat hij heeft gehaald - al is Sjon de Jong daar zelf bij uiteraard - valt ook tegen eigenlijk. Sportief, maar ook qua wat het PSV financieel op kan leveren. En PSV is bij uitstek een club die elk jaar minimaal een grote transfer nodig heeft.
Werd toch al meteen gezegd dat PSV wel door wilde?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef Catatafishh het volgende:
Ik sta er van te kijken dat het nog van de kant van Schmidt lijkt te komen ook
Ja, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd toch al meteen gezegd dat PSV wel door wilde?
Aad kan het altijd leuk brengen, maar ik pleit voor iemand zonder PSV DNA. Daarom vond ik Schmidt ook zo'n verfrissende keus.quote:
Onder Hiddink geen team hebben gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Aad kan het altijd leuk brengen, maar ik pleit voor iemand zonder PSV DNA. Daarom vond ik Schmidt ook zo'n verfrissende keus.
Kijk naar hoe PSV voor Schmidt speelde, en na. Speelden de oude teams als een team? Nee.
Bij PSV had je altijd een freak of nature, zoals een Ronaldo, Romario, Nilis of van Nistelrooij, die de doelpunten maakte, een stel waterdragers op het middenveld en wat houthakkers in de verdediging. Een paar uitzonderingen natuurlijk, en dan denk ik aan Popescu en Chovanec in de verdediging. Khoklov, Jonk, Vanenburg op het middenveld. Maar het speelde - muv het team dat de EC1 won - nooit echt als een team. Omdat je juist die freak of nature in de spits had lopen, die weinig waardering naar het team uitstraalde. Toivonen bijvoorbeeld, maar Romario is misschien wel het ultieme voorbeeld.
Onder Schmidt speelt iedereen mee. Je zag spelers ook veel meer oog hebben voor spelers om hun heen. Gewoon even je aangever bedanken nadat je een goal hebt gescoord. Ben een beetje fatsoenlijk tov je medespelers.
Euh, ik zie alleen Gakpo een degelijke transfer maken. Brekebeentje Madueke reken je toch niet meer op mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die grote transfers zullen er de komende jaren nog wel zijn met het aanvallende talent dat er is. Dat is de kurk waar PSV de laatste 4 jaar op drijft, Europees komt er nauwelijks wat binnen.
Maar goed, die aanvallers hebben niets te maken met Schmidt verder. Het Götze-verhaal hebben we al besproken, die mag denk ik wel op conto van Schmidt.
De ploeg waarmee je halve finale CL haalde (2005) was echt wel een team.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Aad kan het altijd leuk brengen, maar ik pleit voor iemand zonder PSV DNA. Daarom vond ik Schmidt ook zo'n verfrissende keus.
Kijk naar hoe PSV voor Schmidt speelde, en na. Speelden de oude teams als een team? Nee.
Bij PSV had je altijd een freak of nature, zoals een Ronaldo, Romario, Nilis of van Nistelrooij, die de doelpunten maakte, een stel waterdragers op het middenveld en wat houthakkers in de verdediging. Een paar uitzonderingen natuurlijk, en dan denk ik aan Popescu en Chovanec in de verdediging. Khoklov, Jonk, Vanenburg op het middenveld. Maar het speelde - muv het team dat de EC1 won - nooit echt als een team. Omdat je juist die freak of nature in de spits had lopen, die weinig waardering naar het team uitstraalde. Toivonen bijvoorbeeld, maar Romario is misschien wel het ultieme voorbeeld.
Onder Schmidt speelt iedereen mee. Je zag spelers ook veel meer oog hebben voor spelers om hun heen. Gewoon even je aangever bedanken nadat je een goal hebt gescoord. Ben een beetje fatsoenlijk tov je medespelers.
Sangare kan ook wel een grote transfer maken. Madueke de komende twee jaar niet, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euh, ik zie alleen Gakpo een degelijke transfer maken. Brekebeentje Madueke reken je toch niet meer op mag ik hopen?
Ik heb het over die andere jaren onder Hiddink.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:14 schreef Lyrebird het volgende:
"muv het team dat de EC1 won"
Het staat er echt.
Ja Sangaré met behoorlijke waarde, maar andere user had het specifiek over aanvallend talent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sangare kan ook wel een grote transfer maken. Madueke de komende twee jaar niet, denk ik.
En dan is het vet wel van de soep in deze selectie. Ramalho, Max, Mwene en van Ginkel lopen al tegen de 30. Voor keepers wordt natuurlijk minder vaak heel veel betaald en zeker niet voor een clown als Drommel. Teze, Boscagli en Obispo ga je ook geen klappers mee maken. Thomas en Romero zijn brekebeentjes. Guti en Doan ga je al niet eens verkopen voor wat je er voor betaald hebt. Bruma bakt er niks van en loopt uit z'n contract na volgend seizoen.
Zahavi loopt af einde van dit seizoen. Gotze heeft in de Eredivisie al een vrij laag rendement voor wat hij aan salaris kost. Daar gaat ook niemand heel veel voor betalen. Vinicius is gehuurd.
Dan heb je nog Mauro Junior en Veerman. Nuttige spelers voor PSV, maar die gaan de komende twee jaar de Eredivisie waarschijnlijk niet ontgroeien.
Daarnaast nog wat talenten, zoals Vertessen, wat afwachten is.
En dat was het dan wel weer zo'n beetje. Als je kwalitatief onder deed voor Ajax, maar een elftal hebt met veel groeimogelijkheden en potentïele transferwaarde of 'n oud elftal zonder dat, maar met meer kwaliteit dan Ajax... Maar da's geen van beide het geval. Van beide situaties heb je precies datgeen wat je niet moet hebben.
Geen idee dan waar hij op doelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja Sangaré met behoorlijke waarde, maar andere user had het specifiek over aanvallend talent.
Doelde op Gakpo, Madueke en die 2 nieuwe talenten uit de jeugd ja. Hoor elke keer dat die Bakayoko zo'n wereldtalent is en heb wat betreft aanvallers meer vertrouwen in PSV-talenten dan Ajax-talenten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee dan waar hij op doelt.
Misschien op Bakayoko en Fofana, maar die moeten het eerst nog maar eens laten zien in de Eredivisie.
Wat een totale onzin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mja, eerst zien en dan geloven. Paar keer scoren in de KKD is nog wel wat anders dan in de Eredivisie en goed genoeg spelen om een klapper te kunnen maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde op Gakpo, Madueke en die 2 nieuwe talenten uit de jeugd ja. Hoor elke keer dat die Bakayoko zo'n wereldtalent is en heb wat betreft aanvallers meer vertrouwen in PSV-talenten dan Ajax-talenten.
Ik vind dan ook echt dat Piroe te snel is weggedaan als je ziet hoe goed hij het nu in Engeland doet. Zit ook een goede kop op, leuke jongen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, eerst zien en dan geloven. Paar keer scoren in de KKD is nog wel wat anders dan in de Eredivisie en goed genoeg spelen om een klapper te kunnen maken.
Die Piroe was ook ooit een wereldtalent wat uit handen was gehouden van Inter en zo.
Het voetbal in het Championship ligt hem misschien ook beter. Jammer van dat verloren jaar bij Sparta. Hij kwam er bij PSV in elk geval niet aan te pas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dan ook echt dat Piroe te snel is weggedaan als je ziet hoe goed hij het nu in Engeland doet. Zit ook een goede kop op, leuke jongen.
En bij PSV heb ik gezien eerdere aanvallers (Depay, Bergwijn, Malen en dan nu Gakpo) die allemaal KKD hebben gespeeld er toch wel wat meer vertrouwen in dat dit weer zo'n speler wordt.
Bruma.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja Sangaré met behoorlijke waarde, maar andere user had het specifiek over aanvallend talent.
Ja al die uitleenjaartjes bij kutclubs dat zouden ze toch ook eens moeten onderzoeken of dat nou echt zoveel zin heeft. Bij Lammers werkte het wel aardig maar volgens mij lukt het werkelijk nooit dat een speler zich vanuit de kelder van de Eredivisie (waar natuurlijk ook nauwelijks gescoord wordt) dan alsnog opwerkt tot het eerste van een topclub.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het voetbal in het Championship ligt hem misschien ook beter. Jammer van dat verloren jaar bij Sparta. Hij kwam er bij PSV in elk geval niet aan te pas.
Als 'ie speelt, doet 'ie ervaring op. Maar je traint natuurlijk wel op lager niveau. Als iemand niet speelt, is het helemaal drama en heb je er helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja al die uitleenjaartjes bij kutclubs dat zouden ze toch ook eens moeten onderzoeken of dat nou echt zoveel zin heeft. Bij Lammers werkte het wel aardig maar volgens mij lukt het werkelijk nooit dat een speler zich vanuit de kelder van de Eredivisie (waar natuurlijk ook nauwelijks gescoord wordt) dan alsnog opwerkt tot het eerste van een topclub.
Feyenoord sluit ook al jaren van die huurdealtjes voor matige spitsen als Vente en Bannis.Wordt uiteraard nooit wat maar zo blijven ze bezig.
Lammers redde het trouwens uiteindelijk ook niet eens. Wonder dat PSV daar nog 10 miljoen voor kreeg.
Een lulsmoes lijkt mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom vindt hij 4 jaar ‘heel lang’ voor een club als PSV eigenlijk? Dat valt toch ook wel mee?
Klopt allemaal wel hoor. Maar 9 van de 10 keer is het sowieso gewoon klaar als een spits wordt verhuurd. Kan me eigenlijk niet zoveel voorbeelden herinneren van spitsen die na verhuur alsnog slagen. (Want Lammers is ondanks verkoop naar Atalanta ook nooit geslaagd in PSV 1.)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie speelt, doet 'ie ervaring op. Maar je traint natuurlijk wel op lager niveau. Als iemand niet speelt, is het helemaal drama en heb je er helemaal niks aan.
Lammers speelde bij Heerenveen bijna alles na twee seizoenen KKD en Heerenveen van destijds schat ik wel hoger in dan Sparta. Daarna natuurlijk prima verkocht aan Atalanta.
Piroe had achteraf beter nog een jaar Jong PSV kunnen doen en dan meetrainen met het eerste i.p.v. banken bij Sparta.
Vente is op z'n 22e een aardige KKD-speler. Zo'n Bannis had je idealiter bij Jong Feyenoord lopen. Nu moet je ze iedere keer uitlenen aan clubs waar het veel minder geregeld is dan bij Feyenoord.
Dat doen bv. Ajax en PSV alleen bij spelers die ze tussen de KKD en Eredivisie inschatten (zoals bv. Max de Waal en Piroe destijds) of spelers die er bij Jong buiten (gaan) vallen, zoals bv. Douglas die verhuurd is aan FC Den Bosch.
Maccabi toch? Moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
De CL wedstrijd is trouwens naar 18:45 lees ik.
[ twitter ]
Huntelaar nog. Die werd verhuurd aan De Graafschap en AGOVV. Had daarna nog wel een aardige loopbaan, alleen niet bij PSV.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel hoor. Maar 9 van de 10 keer is het sowieso gewoon klaar als een spits wordt verhuurd. Kan me eigenlijk niet zoveel voorbeelden herinneren van spitsen die na verhuur alsnog slagen. (Want Lammers is ondanks verkoop naar Atalanta ook nooit geslaagd in PSV 1.)
Wat zou de laatste geweest zijn? Ronald de Boer die naar Twente ging en daarna met Ajax de Champions League won.
Klopt ja, dat moet PSV uiteraard vrij simpel winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maccabi toch? Moet te doen zijn.
Maar het is toch moeilijker om je op te laden voor zo'n wedstrijd dan tegen een Monaco he..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja, dat moet PSV uiteraard vrij simpel winnen.
En voor de rest is het deelnemersveld ook niet bijster sterk. PSV moet maar eens punten gaan sprokkelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja, dat moet PSV uiteraard vrij simpel winnen.
Dan moeten ze er maar even aan denken dat de UEFA Conference League de meest reële optie is om een prijs te pakken dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar het is toch moeilijker om je op te laden voor zo'n wedstrijd dan tegen een Monaco he..
Ja, Huntelaar is wel iemand die echt de weg der geleidelijkheid heeft genomen. Maar goed, als je dan pas na 4 seizoenen (in het geval van Huntelaar 2 bij KKD-clubs en 2 bij een subtopper) weer aan de top staat dan is dat ook wel zo'n lange weg dat de kans klein is dat hij ooit weer bij de oorspronkelijke club gaat spelen. Wat hij dan ook nooit meer gedaan heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Huntelaar nog. Die werd verhuurd aan De Graafschap en AGOVV. Had daarna nog wel een aardige loopbaan, alleen niet bij PSV.
Ajax en PSV hebben nu natuurlijk ook de beloftenteams in de KKD. Na de A-junioren kun je dan wekelijks spelen op een niveau wat prima is voor de meeste spelers op die leeftijd en goed trainen. Als je iemand verhuurt, is dat wel minder.
Met Jong PSV in de KKD hadden ze Huntelaar niet hoeven te verhuren aan de Graafschap en AGOVV. Een hele jonge spits verhuren aan een degradatiekandidaat in paniek lijkt meestal sowieso geen heel goed plan. Huntelaar was 21 na een heel goed seizoen bij AGOVV. Die had je al in kunnen passen. Moet je dan nog wel doen, maar toch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, Huntelaar is wel iemand die echt de weg der geleidelijkheid heeft genomen. Maar goed, als je dan pas na 4 seizoenen (in het geval van Huntelaar 2 bij KKD-clubs en 2 bij een subtopper) weer aan de top staat dan is dat ook wel zo'n lange weg dat de kans klein is dat hij ooit weer bij de oorspronkelijke club gaat spelen. Wat hij dan ook nooit meer gedaan heeft.![]()
Maar inderdaad zijn die beloftenteams een uitkomst, zorgt er in ieder geval voor dat het allemaal wat makkelijker doorstroomt.
Zou wel fijn zijn als ze dat ook een keer echt gingen uitstralen bij PSV. Dat is echt al 15 jaar kommer en kwel, je krijgt bij vrijwel elke PSV-trainer het idee dat de Europa League (en nu Conference League) niet veel boeit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar even aan denken dat de UEFA Conference League de meest reële optie is om een prijs te pakken dit seizoen.
Snap dat soort quotes echt niet. Je hebt nu een deelnemersveld met maar een paar redelijke clubs:quote:Roger Schmidt wint liever KNVB beker dan bereiken halve finale Conference League
Dom van hem. De JC-schaal boeit echt niemand. Dat is een veredelde oefenwedstrijd. De Conference League winnen is niet alleen een prijs, maar levert een punten op, waardoor je in de toekomst in Europa kans maakt op een gunstigere loting.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als ze dat ook een keer echt gingen uitstralen bij PSV. Dat is echt al 15 jaar kommer en kwel, je krijgt bij vrijwel elke PSV-trainer het idee dat de Europa League (en nu Conference League) niet veel boeit.
Terwijl PSV toch al jaren meer Europa League speelt dan Champions League en er vaak best kansen lagen om redelijk ver te komen.
Maar wat zegt Schmidt.![]()
https://www.psvinside.nl/(...)e-conference-league/
[..]
Snap dat soort quotes echt niet. Je hebt nu een deelnemersveld met maar een paar redelijke clubs:
Marseille, PSV, Leicester, Celtic, AS Roma en Feyenoord.
Verder is het niet veel. Zie dat Leicester inmiddels 10e staat in de Premier League en Roma 6e in de Serie A. Dan maak je echt wel serieus kans hoor. Maar goed, je moet het ook zelf doorhebben.
Snap wel dat je graag zilverwerk pakt maar hij had ook gewoon kunnen zeggen: We willen de Conference League WINNEN. Dat is namelijk een prijs die een stuk hoger zal worden aangeslagen dan de KNVB-beker en je pakt inderdaad veel Europese punten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dom van hem. De JC-schaal boeit echt niemand. Dat is een veredelde oefenwedstrijd. De Conference League winnen is niet alleen een prijs, maar levert een punten op, waardoor je in de toekomst in Europa kans maakt op een gunstigere loting.
Daar heb je jarenlang plezier van. Van de KNVB-beker niet. Punten halen kan in de toekomst het verschil zijn tussen bv. pot 2 en pot 3 in de EL, beschermde status voorronde CL of niet, pot 3 of pot 4 in de CL, etc.
Neutrale toeschouwer?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een totale onzin.Kan wel 15 PSV-elftallen sinds 88 opnoemen die meer een team waren dan dit PSV.
Zou eerder zeggen dat dit een elftal zonder uitblinkers én geen team is.
Dat op zich niet. Maar je kunt ook met volle overtuiging roepen dat je beide niet wil, maar je de conference League gaat winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Toch geen rare quote dat je liever de beker wint dan de halve finale haalt van de Conference League?
Als Cocu zo'n geweldenaar was, dan had hij zichzelf in de PL Championship wel bewezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cocu zette de filosofie van Hiddink voort, maar met een lege kas en matige selectie. Toch was dat herkenbaar als PSV en zat er een lijn in het spel en het team. Een type voetbal dat misschien niet flitsend was, maar waarmee wel uit de selectie werd gehaald wat er in zat. Laat dat maar terugkomen, maar dan met de middelen die er nu binnen de club zijn. Dus Cocu en van Nistelrooy zie ik wel zitten, eigenlijk.
Zoals Schmidt dat ook deed bij z'n klussen buiten RB Salzburg?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als Cocu zo'n geweldenaar was, dan had hij zichzelf in de PL Championship wel bewezen.
Oh, wel eens over Schmidt hoor, ik vind alleen dat er iets teveel wordt geconcludeerd uit die uitspraak dat hij liever de beker wint dan de halve finale haalt van de Conference League..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat op zich niet. Maar je kunt ook met volle overtuiging roepen dat je beide niet wil, maar je de conference League gaat winnen.
Bij Schmidt ontbreekt de passie. Hij is veel te berekenend en kan dan ook nog eens niet rekenen. Het is een opper passant, met geen enkel gevoel of interesse bij de club en de supporters. Lekker verhaal met zijn lange termijn aanpak en dan na twee jaar gaan zonder echte prijs omdat 4 jaar te lang is bij een club als PSV? Wat?
In 2005 wonnen we ook de CL niet, maar het optreden van PSV dat jaar is wel één van de drie beste Europese optredens van een Nederlands club deze eeuw.
Supporters binden is veel meer dan prijzen winnen en oogstrelend voetbal. Dat gaat over passie en overtuiging maar ook over herkenbaarheid en een duidelijk verhaal en missie. Bij je spelers, trainingsstaf en bestuur. En net dat ontbreekt er eigenlijk al sinds het vertrek van Brands en Cocu aan.
Cocu zette de filosofie van Hiddink voort, maar met een lege kas en matige selectie. Toch was dat herkenbaar als PSV en zat er een lijn in het spel en het team. Een type voetbal dat misschien niet flitsend was, maar waarmee wel uit de selectie werd gehaald wat er in zat. Laat dat maar terugkomen, maar dan met de middelen die er nu binnen de club zijn. Dus Cocu en van Nistelrooy zie ik wel zitten, eigenlijk.
Won toch maar mooi de beker in China.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals Schmidt dat ook deed bij z'n klussen buiten RB Salzburg?
De Europa Dorp toernee, zoals Max Kruse ooit opmerkte 🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
Wat heb je nou aan een halve finale Conference League?
Coëfficiëntenpolonaisequote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
Punten. Heb je in de toekomst wat aan met lotingen en vergroot de kans dat PSV geen voorronde CL hoeft te spelen in de toekomst als ze 2e worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
quote:
Dan kun je de Conference League toch beter winnen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Punten. Heb je in de toekomst wat aan met lotingen en vergroot de kans dat PSV geen voorronde CL hoeft te spelen in de toekomst als ze 2e worden.
Lijkt me allemaal nuttiger dan in de bekerfinale verliezen van Ajax.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je de Conference League toch beter winnen?
Uhm, ik denk het niet. Ik kan me niet heugen dat ik ooit vertrekkende coach heb gemist. Maar we kunnen het pas met zekerheid zeggen als hij ook daadwerkelijk weg is.quote:
Allleen als ze Shanice en zijn tweelingbroer Memphis dan ook naar PSV haalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
@:Lange_Lans; Sarina Wiegman?
Weinig topclubs die waarde hechten aan de beker als ze hem niet zelf winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Dus zou daar ook gewoon voor gaan. Lijkt me onzin om de Conference League af te doen als minder belangrijk dan de beker.
Deal. Wordt wel een vreemde groepsverkrachting dan, maar heb het met minder moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allleen als ze Shanice en zijn tweelingbroer Memphis dan ook naar PSV haalt.
Met dit soort opmerkingen zou ik oppassen. Voor dat je het weet lig je onder een vergrootglas en wordt er om je vertrek geschreeuwd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deal. Wordt wel een vreemde groepsverkrachting dan, maar heb het met minder moeten doen.
Bedoelde er niks mee hoor ik ben gewoon heel amicaal. Gewoon een gebbetje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen zou ik oppassen. Voor dat je het weet lig je onder een vergrootglas en wordt er om je vertrek geschreeuwd.
Niks , daarom moet je hem ook winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
Schmidt heeft het over de beker winnen, niet over de bekerfinale verliezen van Ajaxquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Punten. Heb je in de toekomst wat aan met lotingen en vergroot de kans dat PSV geen voorronde CL hoeft te spelen in de toekomst als ze 2e worden.
Lijkt me allemaal nuttiger dan in de bekerfinale verliezen van Ajax.
PSV won de Champions League en Europa League nog nooit andersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks , daarom moet je hem ook winnen.
Dan heb je de 3 Europese bekers in de kast staan, als eerste club in Europa.
Dit is niet correct.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax schat ik hoger in dan alles wat er in de Conference League speelt. Kans is best groot dat PSV niet van Ajax wint als ze in de finale op Ajax stuiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schmidt heeft het over de beker winnen, niet over de bekerfinale verliezen van Ajax
Maar je wil dus de halve finale halen van de Conference League dan een echte prijs winnen zodat je eventueel/misschien/mogelijk dan in de komende jaren een wat grotere kans hebt om de CL te halen? Die redenering vind ik dan weer krom..
fuckquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct.
Er zijn 5 clubs die zowel de EC1, EC2 als de EC3 hebben gewonnen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PSV won de Champions League en Europa League nog nooit anders
Huh?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV is dan wel de enige club die precies drie Europese bekers in de kast heeft staan van drie verschillende toernooien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct.
Er zijn 5 clubs die zowel de EC1, EC2 als de EC3 hebben gewonnen.
Als supporter zijn er weinig dingen leuker dan een finaledag, ook voor de KNVB beker. Al zal jouw verhaal best kloppen bij mensen die nooit een stadion bezoeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax schat ik hoger in dan alles wat er in de Conference League speelt. Kans is best groot dat PSV niet van Ajax wint als ze in de finale op Ajax stuiten.
De beker is voor een Nederlandse topclub ook een flutprijs. Het is leuk voor FC Utrecht, Zwolle en Vitesse, maar verder...
En die punten zijn erg belangrijk. Levert uiteindelijk meer ¤ op dan de KNVB-beker.
Ik bekijk het even vanuit het perspectief van PSV als club.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als supporter zijn er weinig dingen leuker dan een finaledag, ook voor de KNVB beker. Al zal jouw verhaal best kloppen bij mensen die nooit een stadion bezoeken.
Voor Feyenoordsupporters is dit wel te begrijpen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als supporter zijn er weinig dingen leuker dan een finaledag, ook voor de KNVB beker. Al zal jouw verhaal best kloppen bij mensen die nooit een stadion bezoeken.
Toch de laatste leuke Europese finale gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor Feyenoordsupporters is dit wel te begrijpen ja
Ook nog bij geweest jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch de laatste leuke Europese finale gehad.
Nou, ik vond de finale tussen Liverpool en Milan in 2005 ook leuk en die is later.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Überhaupt wel denk ik, of het moet je als ‘supporter’ te doen zijn om hoeveel geld je club in kas heeft. Vreemde flex vind ik dat altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor Feyenoordsupporters is dit wel te begrijpen ja
Niet lang meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou de campagne van Ajax in 2018/2019 in de CL niet snel willen ruilen voor een bekerwinst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Überhaupt wel denk ik, of het moet je als ‘supporter’ te doen zijn om hoeveel geld je club in kas heeft. Vreemde flex vind ik dat altijd
Dat is ook niet nodig, Ajax deed het allebeiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou de campagne van Ajax in 2018/2019 in de CL niet snel willen ruilen voor een bekerwinst.
Dat zijn dezelfde bekers (EC I en Uefa Cup hebben al meer dan 50 jaar exact dezelfde bokaal) dus zelfde prijzen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PSV won de Champions League en Europa League nog nooit anders
Niet zo serieus antwoordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde bekers (EC I en Uefa Cup hebben al meer dan 50 jaar exact dezelfde bokaal) dus zelfde prijzen.
En natuurlijk de enige club die de Uefa Cup, EC I en de Conference League heeft gepakt. De Conference League is duidelijk een andere cup dan de vroegere Europacup voor bekerwinnaars. Dat toernooi had ook een totaal andere trofee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV is dan wel de enige club die precies drie Europese bekers in de kast heeft staan van drie verschillende toernooien.
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
@PSVCL?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel de eerste club die in één seizoen in de Champions League, Europa League en Conference League heeft gespeeld!
ik zal het proberen, ik vergeet dingen heel snel..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhm, ik denk het niet. Ik kan me niet heugen dat ik ooit vertrekkende coach heb gemist. Maar we kunnen het pas met zekerheid zeggen als hij ook daadwerkelijk weg is.
Agendeer jij even om daar na het seizoen bij mij op terug te komen? Dank je.
Volgens mij zijn de 1e voorrondes de "kwalificatie voor de CL" en geldt de laatste voorronde als play-off en wordt dat al als CL gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
Dit zijn wel de discussies zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je de voorronde meetelt, klopt dat ook niet. Celtic en die Denen waar PSV van won zijn ook via de voorronde CL en de EL naar de Conference League gerold.
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als Cocu zo'n geweldenaar was, dan had hij zichzelf in de PL Championship wel bewezen.
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet waar ik schrijf dat Cocu een geweldenaar zou zijn?
Cocu teerde op zijn achtervang Hiddink en op de kwaliteiten van Faber en later Brood. Hij deed het niet alleen, maar hij bracht wel duidelijkheid in speelstijl en uitstraling.
Vandaar dat ik hem best terug wil zien met de juiste mensen om hem heen.
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zat ook weinig anders op met dat materiaal natuurlijk.
Hij werd in ieder geval een paar keer kampioen en PSV slaagde er in om een aantal hele goede voetballers binnen te halen. Mede vanwege zijn netwerk. Het was een team. En inderdaad, ik denk niet dat hij een top trainer is, maar ik denk wel dat hij een belangrijk onderdeel van een trainingsstaf kan zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goeie voetballer, sympathieke man ook maar goeie trainer, PSV voetbalde toch best saai in zijn tijd?
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is altijd zo'n dooddoener, zei Dick Advocaat ook
2 van de 4 seizoenen idd. Dat seizoen met Depay, Wijnaldum en later met Guardado, Moreno etc was een hoog niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was dan ook net het jaar dat PSV (met o.a. Pröpper) het beste voetbal onder Cocu speelde.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook flauwekul. Ja, PSV had in het eerste Cocu jaar echt een hele, hele slechte selectie. Dat was gewoon zielig voor de beste man, het was echt puur brandhout.
Maar in 2015-2016 stond er gewoon een goed eerste elftal met een behoorlijke bank.
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:34 schreef Lyrebird het volgende:
Klopt, dat heb je niet gezegd. Maar we willen toch graag iemand die het beter gaat doen?
Ik heb al vaker m'n punt gemaakt dat je de Mickey Mouse competitie van toen niet kunt vergelijken met die van nu, en dat resultaten behaald in het verleden geen garantie zijn voor resultaten in de toekomst.
Ik lijk wel een stock broker.
Wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet correct. PSV heeft dit seizoen niet in de Champions League gespeeld.
Nietesquote:
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je doet nu net of PSV in de beste competitie van de wereld speelt zo ongeveer
Behalve Ajax zit iedereen in een competitie die toen nog niet bestond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Dit jaar wel ja, maar vorig seizoen was het ook niet heel bijzonder en toen zat Schmidt er ook al natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar kijk naar hoe de Nederlandse teams nu in Europa presteren, en vergelijk dat met de dagen van Cocu en Frank de Boer. Dan snap je dat onze Mickey Mouse competitie er op vooruit is gegaan.
Er is maar een club die presteert in Europa.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens over dit jaar. Je kunt niet van een trainer verwachten dat hij een team in een jaar naar zijn hand zet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit jaar wel ja, maar vorig seizoen was het ook niet heel bijzonder en toen zat Schmidt er ook al natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |