SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 13:28:43 ]
Ik ga weer, fijne dag allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
en het bijzondere isquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie de populairste is en een paar twitter berichten. Dat was het en vullen ze een uitzending mee. Streams zijn boring.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga weer, fijne dag allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:02 schreef Sofia35 het volgende:
Ze mochten overdag toch niet meer in badjas lopen
ik dacht ook he???quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
He, heeft nawal een relatie buiten. Over de mother fucker dat hij nu doet wat zij altijd deed met zwijgen
Wow hahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee.
En het was nog wel Grace die die boodschap aan iedereen mocht door geven.
Vergis je niet in Grace. Die is zo brutaal als de neten. Zoekt vaak de grenzen op. Maar weet tegelijk wat ze moet zeggen of doen om mensen aan haar kant te houden.
Heeft jaren op straat geleefd. En zal een hoop hulpverleners in het ootje hebben genomen.
Precies de skills om ver in BB te komen.
Ja, vertelde ze van de week .. ze heeft een relatiequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
He, heeft nawal een relatie buiten. Over de mother fucker dat hij nu doet wat zij altijd deed met zwijgen En de punani treathment
met zichzelf ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vertelde ze van de week .. ze heeft een relatie
met voetbal?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:10 schreef Silves het volgende:
Tobi weer ruzie gekregen op het veld..ja het is de grootste driftkikker , hoelang zal hij volhouden dat masker op te laten zonder weer een woedeaanval te krijgen in het huis....Hij meent al nu de winnaar te zijn!
Heerlijk idee. Bij iedere overtreding, fluisteren, badjas, overdag op bed liggen, zender vergeten om te doen, meteen BB door de speakers: Overtreding,,, jij bent deze week genomineerdquote:
Met haar hoofdkussen neem ik aan danquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vertelde ze van de week .. ze heeft een relatie
Wat een onzinquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En zal een hoop hulpverleners in het ootje hebben genomen.
dan is binnen een dag iedereen genomineerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heerlijk idee. Bij iedere overtreding, fluisteren, badjas, overdag op bed liggen, zender vergeten om te doen, meteen BB door de speakers: Overtreding,,, jij bent deze week genomineerd
zoon voetbalt ookquote:
Wij hebben goede ideeen genoegquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heerlijk idee. Bij iedere overtreding, fluisteren, badjas, overdag op bed liggen, zender vergeten om te doen, meteen BB door de speakers: Overtreding,,, jij bent deze week genomineerd
Zeg dat wel... ooit met een jeugdteam van een complex weggevluchtquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon voetbalt ook
als je ziet wat er soms op het veld gebeurt
verbaast het me niks
heel erg afhankelijk van tegen welke club hij moet
we zeggen ook al jaren dat we het beter zouden kunnen en het zelf gaan doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben goede ideeen genoeg
hier van 2 of 3quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg dat wel... ooit met een jeugdteam van een complex weggevlucht
Na de eerste nominatie zal het ineens heel anders wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is binnen een dag iedereen genomineerd
Krijg je de kans toch niet voorquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zeggen ook al jaren dat we het beter zouden kunnen en het zelf gaan doen![]()
groot gelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier van 2 of 3
gezegd
we voetballen niet verder
Dan moeten we eigenlijk zelf actie ondernemenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg je de kans toch niet voor![]()
Ze motten ons nich
Iedereen op zijn hoede, dat kan leuke TV opleveren...maar ja...quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Na de eerste nominatie zal het ineens heel anders worden
Vliegtuigje sturenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten we eigenlijk zelf actie ondernemen![]()
als je iets voor elkaar wilt krijgen kun je het beter zelf doen
Doe niet zo preutsquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Grace doet de teentjes van Tobias
brrrr
voeten
voeten vind ikquote:
Ook niet de mijne. Maar kink-shaming is ook niet OKquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
voeten vind ik![]()
kan er niks aan doen
niet mijn ding
ja elke week op donderdag is het een keer 11.21quote:
zero f... givenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook niet de mijne. Maar kink-shaming is ook niet OK
Niet echt representatief nog het aantal wat gestemd heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:22 schreef rinardo het volgende:
In deze poll blijft dimi, en gaat Nawel weg
https://www.facebook.com/(...)ink/643763993713535/
@:benny Twitter icoontje link, werkt wel, als ik hetzelfde met Facebook doe, krijg ik altijd, ''mislukt het schijnt geen facebook link te zijn''
Faceboook doet inderdaad kutquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:22 schreef rinardo het volgende:
In deze poll blijft dimi, en gaat Nawel weg
https://www.facebook.com/(...)ink/643763993713535/
@:benny Twitter icoontje link, werkt wel, als ik hetzelfde met Facebook doe, krijg ik altijd, ''mislukt het schijnt geen facebook link te zijn''
klinkt portugees/braziliaansquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Op die laden in de badkamer hebben een paar hun naam met tape gezet.
Salar, Vera, Nouchine ...
Er staat een naam bij die ik niet herken.
Toparo Tabora
wie is dat?
Rodaro, is de achternaam van Dimitri.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Op die laden in de badkamer hebben een paar hun naam met tape gezet.
Salar, Vera, Nouchine ...
Er staat een naam bij die ik niet herken.
Toparo Tabora
wie is dat?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Rodaro, is de achternaam van Dimitri.
Oh, had je al wel gehoord van toen hij de wereld redde terwijl hij met bloedende voeten over brandende legoblokken moest rennen?quote:
Helaas wel, hij was er van vroeg tot laat over aan het oreren gisteren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, had je al wel gehoord van toen hij de wereld redde terwijl hij met bloedende voeten over brandende legoblokken moest rennen?
En dat hij de bloedtransfusie weigerde omdat iemand anders dat nodig zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, had je al wel gehoord van toen hij de wereld redde terwijl hij met bloedende voeten over brandende legoblokken moest rennen?
Vera ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Vera was toch niet gesaved???
Dat was toch Salar?
Allebeiquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Dat was toch Salar?
die van mij is aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Silves het volgende:
Zooo on-mannelijk je wenkbrouwen epileren..waar zijn de echte mannen gebleven
Ik denk meer dat het verhalen zijn van toen hij jonger was. Het is denk ik niet van de laatste tijd. Wie heeft er geen dingen gedaan toen je jong was en nu niet meer zou doen. Een driftkikker kan ook leren zich beter te beheersen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:10 schreef Silves het volgende:
Tobi weer ruzie gekregen op het veld..ja het is de grootste driftkikker , hoelang zal hij volhouden dat masker op te laten zonder weer een woedeaanval te krijgen in het huis....Hij meent al nu de winnaar te zijn!
Nous heeft haar vast genomineerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Maar waarom is dit gesprek tussen vera en nouchine. Nouchine wil de haar toch iets zeggen maar hoor alleen Vera praten.
Denk dat dat al geweest is, we vielen er halverwege in.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Maar waarom is dit gesprek tussen vera en nouchine. Nouchine wil de haar toch iets zeggen maar hoor alleen Vera praten.
Misschien heeft Nouchine Salar én Vera gesaved?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Dat was toch Salar?
Julio gestemdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien heeft Nouchine Salar én Vera gesaved?
Ik hoor nu Vera net zeggen:
Ik ben ook echt niet bij, dat moet je voor je houden, wat ik in die kamer heb gedaan.
Wat heeft ze gedaan dan. ??
De mijne ook...dan maar overblijven met deze meiden euh jongensquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij is aan het werk
dus tja
gaat hij naar een begrafenis?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Wat zal ik aandoen voor dit moment?
Gewoon stemmen, en denk op julio waar ze eigenlijk niet achter staat. Maar wil dimi saven denk ik. Nouchine is blij dat ze gesproken hebben. Vera zegt je kan altijd komen kletsen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien heeft Nouchine Salar én Vera gesaved?
Ik hoor nu Vera net zeggen:
Ik ben ook echt niet bij, dat moet je voor je houden, wat ik in die kamer heb gedaan.
Wat heeft ze gedaan dan. ??
Ik ril ook bij voeten. Ik zou ook nooit van mijn leven pedicure kunnen wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
voeten vind ik![]()
kan er niks aan doen
niet mijn ding
ik blijf liever over met die mannenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
[..]
De mijne ook...dan maar overblijven met deze meiden euh jongens
Gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
[..]
De mijne ook...dan maar overblijven met deze meiden euh jongens
Tja ik ben benieuwd, hij heeft er kunnen over nadenken, zijn woorden..hij weet dat hij een asshole is wat betreft verliezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het verhalen zijn van toen hij jonger was. Het is denk ik niet van de laatste tijd. Wie heeft er geen dingen gedaan toen je jong was en nu niet meer zou doen. Een driftkikker kan ook leren zich beter te beheersen.
de nominatie dat Nous LB wasquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Vera en Nouchine:
Vera: ik heb soms een bitchface, dat kan je altijd vragen he?
Nouchine: we babbelen niet he, dat is raar.
Vera: er is in principe niets aan de hand.
Vera: ik ken jou en Nawel het minste. Dat vind ik wel jammer af en toe.
Vera: ik heb gisteren gehoord, dat is al gesaved zou zijn.....
Nouchine: van wie???
Vera: hummmm hummmm.....
Nee, z'n nominatie shine momentquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat hij naar een begrafenis?
heeft hij een date?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, z'n nominatie shine moment
Dat ging over 2 weken geleden toen Nouchine Salar en Vera gesaved heeft ten koste van Leroy. Dat hoorde Vera gisteren pas van Salar, ze wist dat nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Vera: ik heb gisteren gehoord, dat ik al gesaved zou zijn.....
Nouchine: van wie???
Vera: hummmm hummmm.....
Hij zei vanmorgen als ik op de bank zit , ga ik mijn momenten pakken..dammen, pingpongen,sporten..hahaha niks over schoonmaken, afwassen of koken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, z'n nominatie shine moment
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ril ook bij voeten. Ik zou ook nooit van mijn leven pedicure kunnen worden
Nee, maar wil niet eens naar een pedicure om mijn voeten te doen. Het idee dat iemand anders mijn voeten doet terwijl ik zelf voor geen goud aan andere hun voeten zit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ril ook bij voeten. Ik zou ook nooit van mijn leven pedicure kunnen worden
Nous maakt zich echt druk om alles .quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
oh men
dat Nous gedoe
omdat barsten in VIMI![]()
![]()
Ook met grace wel en julio . Vera vraagt hoe kristof zich voelt. HIj heeft last van die plekken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
met Kristof vindt ik haar zeker wel goede gesprekken hebben
maar dat is ook mede te danken aan kristof
Ja dat ligt vooral aan Kristof vind ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
met Kristof vindt ik haar zeker wel goede gesprekken hebben
maar dat is ook mede te danken aan kristof
vera stelt vragenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ligt vooral aan Kristof vind ik.
ik wil wel wat regels inbrengen bij leroyquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef Silves het volgende:
Leroy wil zo graag nog wat regels in brengen al LB..
ik snap deze even nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zegt ik mag jou zo graag tegen Kristof, ik kon niets bedenken wat ze bedoelde. Wel 1x in de badkamer dat ze dacht van joh.
Ik denk dat dat ging over de tweet waarin gezegd werd dat Kristoff opmerkingen maakt die niet okee zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zegt ik mag jou zo graag tegen Kristof, ik kon niets bedenken wat ze bedoelde. Wel 1x in de badkamer dat ze dacht van joh.
Niks , zal wel hm hm ja enz en de andere kant pp kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Tamaartje het volgende:
Vera wil vanmiddag met Dimi gaan praten. Nou ben benieuwd wat er uit Dimi gaat komen..
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
In de categorie: Leroy kijk eens dom....
[ afbeelding ]
vergeet "echt he" nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Niks , zal wel hm hm ja enz en de andere kant pp kijken.
Zodra die weer thuis is krijgt ie geen enkele knipklant meer, die zijn veel te bang dat ze zijn heldhaftige verhalen toen hij over lego moest lopen moeten aanhorenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Angelflush het volgende:
Leroy weer zielig aan t zijn.
Over maskers, over dat ze hem allemaal heel erg knuffelden over zijn regel , maar dat ze er niks mee doen.
Dat ze groepjes maken en roddelen.
Die man is echt niet goe hoor, weet je wel, die snapt t leven niet , weet je wel.![]()
Ja dat verwacht ik ook. Ze zei ook hij is heel nerveus maar hij zegt dat er niks aan de hand is. Maar ik zie en merk het toch...quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Niks , zal wel hm hm ja enz en de andere kant pp kijken.
Vera zegt, dat ze aan Dimi vraagt hoe het gaat. Dan zegt hij "goed", maar zegt dat ze ziet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Tamaartje het volgende:
Vera wil vanmiddag met Dimi gaan praten. Nou ben benieuwd wat er uit Dimi gaat komen..
Ze trekt aan een dood paardquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Vera zegt, dat ze aan Dimi vraagt hoe het gaat. Dan zegt hij "goed", maar zegt dat ze ziet dat het niet zo is.
Douchen okquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef Sofia35 het volgende:
Kunnen ze niet 1 of 2 momenten per dag instellen dat mensen de badkamer in mogen. Je ziet de hele tijd op de streams mensen constant douchen
Vreemd, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef Sofia35 het volgende:
Kunnen ze niet 1 of 2 momenten per dag instellen dat mensen de badkamer in mogen. Je ziet de hele tijd op de streams mensen constant douchen
Ze zijn net uit sauna, logisch dat je dan doucht, ze hebben maar 20 minuten warm water dus het douchen valt wel mee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef Sofia35 het volgende:
Met haar track record zou er misschien een lichtje moeten gaan branden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
ZOu Vera stiekem weten dat ze op de verkeerde valt
Laat me raden........Tobias mag niet bij Grace in de buurt komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef Silves het volgende:
Leroy wil zo graag nog wat regels in brengen al LB..
Jammer dat we nooit DGK type fights gaan krijgen hahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Laat me raden........Tobias mag niet bij Grace in de buurt komen.
Zie constant jalourse blikken.
misschien niet bewustquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met haar track record zou er misschien een lichtje moeten gaan branden.
Hij is aan t broeden hoe hij oftewel Tobias naar de groene kamer kan verhuizen of Grace naar de groene kamer kan verhuizen. Maar t lef heeft hij nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gek he! Mensen verplichten in andermans bed te slapen om elkaar te leren kennen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef Angelflush het volgende:
Leroy weer zielig aan t zijn.
Over maskers, over dat ze hem allemaal heel erg knuffelden over zijn regel , maar dat ze er niks mee doen.
Dat ze groepjes maken en roddelen.
Die man is echt niet goe hoor, weet je wel, die snapt t leven niet , weet je wel.![]()
Als hij slim is doet hij dit niet, tekent daarmee z'n eigen nominatie vast inquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:07 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hij is aan t broeden hoe hij oftewel Tobias naar de groene kamer kan verhuizen of Grace naar de groene kamer kan verhuizen. Maar t lef heeft hij nog niet.
Maar dat is hij nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als hij slim is doet hij dit niet, tekent daarmee z'n eigen nominatie vast in
Ik begrijp niet wat jullie zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, maar leroy zit vanaf dat hij binnen was al achter grace aanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat jullie zien.
Dat er iets tussen Leroy en Grace zou zijn, daar heb ik geen enkele aanwijzing voor. Al helemaal niet vanuit Grace!
ze plakt en hangt op dezelfde manier bij leroyquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat er iets tussen Leroy en Grace zou zijn, daar heb ik geen enkele aanwijzing voor. Al helemaal niet vanuit Grace!
En heeft heeft nog wel zijn favobroekje aan....quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik merk dat dus niet. Eerder nog bij Hanne.....quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, maar leroy zit vanaf dat hij binnen was al achter grace aan
Om zo'n soort regel in te zetten is hij niet slim genoeg voor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gek he! Mensen verplichten in andermans bed te slapen om elkaar te leren kennen.
In hun slaap zeker?
Had dan zoiets als Chez Patje verzonnen van vorig jaar.
Ik vind haar wel een leuke kledingstijl hebben, echt vrouwelijk, en ze heeft het figuur er ook voor, zijn tegenwoordig niet veel vrouwen meer die zich echt vrouwelijk kleden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:15 schreef Harry het volgende:
Jemig, wat loopt Vera er kitsch bij.......
Dat is dus blijkbaar helemaal hipquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:15 schreef Harry het volgende:
Jemig, wat loopt Vera er kitsch bij.......
Sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuke kledingstijl hebben, echt vrouwelijk, en ze heeft het figuur er ook voor, zijn tegenwoordig niet veel vrouwen meer die zich echt vrouwelijk kleden.
Grace is heel makkelijk in omgang en Leroy is op zoek....en ziet dingen die er niet zijn.....zoals een knuffel in bad liggen met hem en Grace houdt het langer vol om naar hem te luisteren.....Dat soort type's moet je duidelijker zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Het zal de laatste tijd ook wel minder zijn hoor, kan ik niet over oordelen aangezien ik de stream waar leroy loopt sinds een paar weken zoveel mogelijk negeerquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik merk dat dus niet. Eerder nog bij Hanne.....
Leroy denkt dat wel. Die vindt zichzelf beter dan Tobias. Wil alles hebben en zijn wat Tobias heeft/is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze ziet er uit zoals ze zich gedraagt. Een meisje van 14.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een verschil van kledingstijl tussen Nouchine en Vera. De een is net een vent qua stijl de andere super vrouwelijk
Is voor sommige kinderen misschien wel beter. Hiermee zeg ik niet dat leroy een slechte vader is btwquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:19 schreef Angelflush het volgende:
( ik snap sowieso niet dat je vrijwillig je kind van 5 achter kan laten of t nu veilig bij de papa of mama is.)
Dat is oppervlakkig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze plakt en hangt op dezelfde manier bij leroy
Ik zie hetzelfde als Flow3r. Ik zei weinig diepere connectie bij Tobias. Het enige verschil is dat Tobias altijd begripvol meelult en Leroy... uh ja, zoals Leroy praat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is oppervlakkig.
Met Tobias is een echte connectie.
Je moet tussen de regels door lezen. Beide hebben het er moeilijk mee. Willen het bewust op vriendschap gooien maar gaat ze niet goed af.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde als Flow3r. Ik zei weinig diepere connectie bij Tobias. Het enige verschil is dat Tobias altijd begripvol meelult en Leroy... uh ja, zoals Leroy praat.
Maar Grace's gedrag naar die twee is redelijk hetzelfde.
Dat ziet er erg lekker uitquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
Weer een lunchbuffet.
[ afbeelding ]
Dit vindt hij zelf waarschijnlijk het mooist staan....zou me niks verbazen als ik de anderen bekijk flink veel zonnebankies gehad moet hebben voordat hij erin ging. Of hij was net op vakantie geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy wilde zo graag zijn kleding hebben maar hij loopt nog steeds met dat te kleine broekje en shirt aan
Ja, duurt echt lang vandaag. Normaal doen ze dat in de loop van de ochtend voor beelden in de uitzending van vanavond. Dus, zit er een twist aan te komen..... ??quote:
Zal dan eerder morgenavond zijn. ( en dan als trailer de nominaties)quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, duurt echt lang vandaag. Normaal doen ze dat in de loop van de ochtend voor beelden in de uitzending van vanavond. Dus, zit er een twist aan te komen..... ??
Beter zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi zit altijd maar dom voor zich uit te staren. Of kraamt soms iets uit wat je niet eens kan verstaan. Waarom praat deze man niet ?
Nominatie is altijd in uitzending van vrijdag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, duurt echt lang vandaag. Normaal doen ze dat in de loop van de ochtend voor beelden in de uitzending van vanavond. Dus, zit er een twist aan te komen..... ??
De bekendmaking van nominaties is nooit achter een SLquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor ons dan meestal wachten op een SL.
Dan volgen jullie de gesprekken niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde als Flow3r. Ik zei weinig diepere connectie bij Tobias. Het enige verschil is dat Tobias altijd begripvol meelult en Leroy... uh ja, zoals Leroy praat.
Maar Grace's gedrag naar die twee is redelijk hetzelfde.
De nominatie zelf wel ja. De teaser op donderdagavond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nominatie is altijd in uitzending van vrijdag.
Ik kan me soms ook wel voorstellen dat je gek wordt van al die mensen om je heen die met elkaar aan het praten zijn. Ik zou gek worden 😅quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi zit altijd maar dom voor zich uit te staren. Of kraamt soms iets uit wat je niet eens kan verstaan. Waarom praat deze man niet ?
Vraag me af of de nominaties vanavond te zien zijn. Zag geen teaser gisterenavond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:48 schreef Harry het volgende:
[..]
De nominatie zelf wel ja. De teaser op woensdagavond.
Maar bovenal krijgen de bewoners zelf de uitslag meestal op de woensdag.
Doordat Tobias niet heeft kunnen stemmen en ook niet genomineerd kan worden gaat deze keer het anders. Geen nominaties dit keer maar wel wordt getoond wie jullie erop hebben gezet Neem het in je op en doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Teaser is deze avond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of de nominaties vanavond te zien zijn. Zag geen teaser gisterenavond.
Vanavond teaser en morgen nominaties in de uitzending.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of de nominaties vanavond te zien zijn. Zag geen teaser gisterenavond.
En de liveshow aflassen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doordat Tobias niet heeft kunnen stemmen en ook niet genomineerd kan worden gaat deze keer het anders. Geen nominaties dit keer maar wel wordt getoond wie jullie erop hebben gezegd. Neem het in je op en doe er je voordeel mee.
Ik vermoed dat Corona een ouderwetse Liveshow onmogelijk maakt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Die live'show' is toch een lachertje. Verplicht nummertje telkens. Wat mij betreft hoeft er een live'show' te zijn. Net als in Utopia gewoon de nominaties op stream en in de dagelijkse uitzending daarna.
Vorige week zat er aan het einde van de donderdagavond-uitzending een teaser met het nominatie-alarm (Hanne en Nouch die schrikken in bad), de nominaties zelf en de bekendmaking in het huis zaten pas in de vrijdaguitzending.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo, maar ze kunnen er van maken dat de kijkers op hun favoriet kunnen stemmen. Is de vergelijking misschien nog groter met wie de bewoners gekozen hebben.quote:
Ohja is best iets op te verzinnen als ze dat willen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo, maar ze kunnen er van maken dat de kijkers op hun favoriet kunnen stemmen. Is de vergelijking misschien nog groter met wie de bewoners gekozen hebben.
Ja, zo kan het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:56 schreef Krambo het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om de genomineerden alleen aan de kijkers bekend te maken en niet aan de bewoners. Laat ze maar lekker in onzekerheid tot zaterdagavond.
Dan om 10 voor negen ''de naam van de bewoner die nu op het scherm verschijnt moet mijn huis verlaten''
Is hij niet wat ouder dan de jonge boys??quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Die Kristof heeft een beetje een oude ziel. Ik schat hem (soms) veel ouder in, in zijn doen en laten.
Weet niet wat zijn leeftijd is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is hij niet wat ouder dan de jonge boys??
Heb ik ook met Tobias, die jongen is zo serieus.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Die Kristof heeft een beetje een oude ziel. Ik schat hem (soms) veel ouder in, in zijn doen en laten.
Ook ja. Die lijkt wel in de 40 hoe hij lult of dingen beredeneert.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik ook met Tobias, die jongen is zo serieus.
Mag wel graag naar Tobias luisteren, vind hem een fijne stem hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik ook met Tobias, die jongen is zo serieus.
Kristoff is 30quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet wat zijn leeftijd is.
Hij gaat er ook niet uit, ik voel aan alles dat Dimi de sjaak isquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
Tobi vraagt aan Salar of hij zenuwachtig is.
Salar Nou nee heb al het idee dat ik erop sta. Voel het.
Hoop toch echt niet dat hij weg moet....is voor mij toch de gangmaker van lol hebben. Heb zo'n leuk filmpje gezien dat hij in bed lag en geroepen werd dat hij naar de dagboekkamer moest....vloekend weer zijn haartjes doet zich aankleed en de stem riep Salar naar de dagboekkamer, GO
En hoe hij dan weer reageerde met een dansje. Peter lag dubbel.
Ik denk en hoop Nawelquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij gaat er ook niet uit, ik voel aan alles dat Dimi de sjaak is
Tobias toch? Of toevallig allebei?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri heeft als ik het goed hoor Internationale Business school en later spaans een jaar in spanje
Dimitri vertelde dat hij met mensen uit belgie, brazilie en nog een paar landen in de klas zatquote:
Ik dacht ook Tobias maar het is lastig te volgen als ze allemaal door elkaar pratenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias toch? Of toevallig allebei?
No worries.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:11 schreef Lrod01 het volgende:
Als Salar eruit gaat haak ik af. Hij is een van de weinig interessante mensen in dat huis.
Op linked staat dat hij op de haagse hoge school heeft gezeten en bachelor in business administratie heeft gehaald dus kan tobias zijn. Ik heb het dan verkeerd begrepen want hoorde ook dimitri over internale school pratenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht ook Tobias maar het is lastig te volgen als ze allemaal door elkaar praten
Dat kan zijn en mag van mij ook wel weg, maar ik heb een ergenis naar Nawel toe. En dat al vanaf het beginquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:12 schreef Alocanda het volgende:
Dimi mag er van mij wel uit. Ik denk dat Vera veel beter uit de verf komt als ze niet in een stelletje zit. Een showmance werkt gelukkig net meer bij de kijker.
de al hoort bij nuquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
AL de genomineerden, lijkt erop dat het er meer dan twee zijn.
Nee. Gewoon nee. Dus.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:12 schreef Harry het volgende:
Ik lees het hier vaker, het mag allemaal een stuk pittiger in BB. Dat hadden ze toch zelf ook aangekondigd??
Waarom lukt het de productie dat toch niet? Heef dat met de huidige MeToo (The Voice) te maken, of andere negatieve media over RLS?
Nu met die nominaties, zou het bijvoorbeeld een twist zijn, dat er drie personen genomineerd zijn, en dat tijdens de Liveshow de Little Brother moet kiezen wie eruit gaat. Zoiets.... Spannende tv, en de nodige ophef in het huis.... Ik lees hier tal van creatieve voorbeelden. Het kan allemaal een stuk pittiger!!
Ontdek nu al de genomineerde...voor de uitzending is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
"Nu al" niet "al de genomineerden"quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, haha, ik las het andersquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Nu al" niet "al de genomineerden"
Ja of nu al in plaats van tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, niet dat wij weten iig. Er is geen tweede alarm geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:16 schreef Adat231 het volgende:
en is voor de nominatie little brother nog van pas ekomen? of heeft little brother geen keuze horvrn maken?
Het leukste is de drama ernaquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Alleen maar weer luistershots natuurlijk....geen scherm..
Wordt snel genoeg duidelijk tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Alleen maar weer luistershots natuurlijk....geen scherm..
Ja maar toch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt snel genoeg duidelijk toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |