quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
PFIEUWquote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:
[ afbeelding ]
Ja echt ....quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PFIEUW
Kruip ik daar even door het oog van de naald
Die heb ik lekker even laten staanquote:
Trusten!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij ook bedtijd![]()
Veel kijkplezier nog!
Welterusten alvastquote:
Ik ga ook zo denk ikquote:
Zijn ze nu al klaar >quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga ook zo denk ikSan Remo is dit jaar verrassend snel afgelopen doordeweeks
Yepquote:
Heb je non humor grappen in je repertoirquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik hoop echt dat ze tegen deze tijd op zaterdag nog lang niet klaar zijn hoor, want anders is San Remo gewoon San Remo niet meer
Ik heb nog niet 1x een luiergrap of een infuusgrap kunnen maken
Ja ik hoorde het zondag al ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:33 schreef mario390 het volgende:
kut virus dat gevt het echt niet![]()
zij heeft geen pijn nergens
Nou, veel van die grappen begonnen ooit zo, maar zijn inmiddels vooral traditie gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je non humor grappen in je repertoir
ja nur gisteren heeft zij weerquote:
Ik heb net zon 12 a4 vellen gevonden voor mijn boek waar ik me niks van kan herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
En de rest hier denken .... Waar gaat dit over
Ja ik weet het Marioquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur gisteren heeft zij weer
en test gemakt, wanneer de okay gewezen was
had zij kunnen nach peking
maar was weer positiv
Lees ff terug op Fok zou ik zeggen BDSquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb net zon 12 a4 vellen gevonden voor mijn boek waar ik me niks van kan herinneren
Ik ga slapenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees ff terug op Fok zou ik zeggen BDS
DAT KAN OOKquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga slapen
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de halfe nederlandse sara marita kramer
kann niet nach peking
Sneu voor haar.quote:
Goedemorgen Enigne.quote:Op donderdag 3 februari 2022 06:35 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje werken en dan vakantie
quote:
Alvast een noflike vakantie gewenst.quote:
Ik ga er maar vanuit dat dat iets positiefs isquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alvast een noflike vakantie gewenst.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat dat iets positiefs is
Morguh Chanelquote:
Hey Deisyy hier is het droog, maar de zon is weer ver te zoekenquote:
Hey Espriquote:
Hej! Je werd gemist.quote:
Ik las het, fijn gevoel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej! Je werd gemist.
Edit: spuit 11![]()
Ja hoor, we hobbelen gewoon door.quote:
Mooi zo, met mij minder maar dat staat in m’n vorige bericht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, we hobbelen gewoon door.
En met jou?
Ja ik las het, maar had stille hoop dat het nu wat beter ging.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:25 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo, met mij minder maar dat staat in m’n vorige bericht.
Espri!quote:
Ah zo, nee helaas, slijtage is ook niet fijn dus zal nooit meer beter worden, blijf maar positief maar lukt niet altijd en dan trek ik me altijd terug.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar had stille hoop dat het nu wat beter ging.
Ja rugklachten is kudtquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
Ah zo, nee helaas, slijtage is ook niet fijn dus zal nooit meer beter worden, blijf maar positief maar lukt niet altijd en dan trek ik me altijd terug.
* Dotteke pakt snel de koffiequote:
quote:
Daafje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
Morgen, zit ook aan mn 2de bakkie.
Durf het bijna niet te vragen,maar hoe gaat het klojo.quote:
Ik moest aan je rugproblemen denken vandaar de mention .. Balen dat het niet opschiet ... Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:09 schreef espri het volgende:
Zag een mention maar ben inderdaad weinig meer in beeld, Corona , rugproblemen en meerdere klachten waardoor ik weinig puf had/heb.
Maar ben jullie niet vergeten hoor.
Naar omstandigheden ok kuthoer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen,maar hoe gaat het klojo.
Ze wil je graag overleven blijkt dus. Ben je toch iets van waardevol.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden ok kuthoer.
Wacht op bericht voor operatie. Gisteren ff met moeke gejankt.
Hoi sprietquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
Morgen, zit ook aan mn 2de bakkie.
Thnx chuuf, nee blijft een probleem maar ik houd moed hoor,lukt niet altijd maar probeer het wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest aan je rugproblemen denken vandaar de mention .. Balen dat het niet opschiet ... Sterkte en beterschap
Goedemorgen dame.quote:
GM Oma,sterkte voor alles.quote:
Ojee ik lees niet terug dus sterkte voor eenieder het kan gebruiken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM Oma,sterkte voor alles.![]()
Ik lees bij.
Tnx.. 25 feb. Moet hij cardioloog en 9 maart internist en verder wachtenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM Oma,sterkte voor alles.![]()
Ik lees bij.
Wow, wat is er aan de hand oma?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.. 25 feb. Moet hij cardioloog en 9 maart internist en verder wachten
Silverfox is vorige week van de steiger gedonderd. Opbrengst: 5 gebroken ribben, gaatje in long. Op de foto's is een fiks gezwel op zijn bijnier ontdekt en een verkalkte kransslagader.quote:
Zenuwslopend he dat wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden ok kuthoer.
Wacht op bericht voor operatie. Gisteren ff met moeke gejankt.
Morguh Nijnquote:
Jeetjemina, ik schrik hier van zeg, hij dacht zeker, een knie was niet genoeg???? Heel veel sterkte voor jullie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Silverfox is vorige week van de steiger gedonderd. Opbrengst: 5 gebroken ribben, gaatje in long. Op de foto's is een fiks gezwel op zijn bijnier ontdekt en een verkalkte kransslagader.
Precies voor de Olympische Spelen weer....hij doet het erom.
Tnxquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetjemina, ik schrik hier van zeg, hij dacht zeker, een knie was niet genoeg???? Heel veel sterkte voor jullie.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Sterkte gewenst voor alle zieken!
Hier van de week schoonmoeder overleden.
88, mooie leeftijd, ertussenuit gegaan voordat de dementie echt schrijnend werd, dus we kunnen er alle vrede mee hebben.
Maar ff wat minder online
Gecondoleerd cafca, fijn dat jullie er zo vrede mee kunnen hebben, sterkte.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
88, mooie leeftijd, ertussenuit gegaan voordat de dementie echt schrijnend werd, dus we kunnen er alle vrede mee hebben.
Gecondoleerd en heel veel sterkte, cafca 🌹quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
allemaal op de bootquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx![]()
Jij blijft ook maar tobben.
Allemaal krakkemikken hier. Tijd voor een 40+ zonnebloem meet
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx![]()
Dat duurt allemaal zo lang hequote:Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gecondoleerd Cafcaquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Ook sterkte. Dementie is toch ook iets vreselijks.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Hier was al enige spoed achter gezet. Ik ga er maar vanuit dat hun weten wat ze doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat duurt allemaal zo lang he
Is hij nog niet naar de internist geweest dan. Hier ging het vrij snel dinsdag verdikte bijnier op de scan gezien maandag al bij de internist. Alleen toen moest hij 2 weken wachten voor er bloed geprikt kon worden. Dat moet tegenwoordig ook al op afspraak en dan ook nog eens 2 weken op de uitslag omdat het op kweek gezet moet worden, Dan ben je al weer een maand verder.
Wat een leuk idee zeg, kan alleen niet op zeker zeggen dat ik kan, wil dolgraag maar met mijn lijf kan ik geen plannen maken op lange termijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
27 februari
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Dat begrijp ik, espri.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Wat een leuk idee zeg, kan alleen niet op zeker zeggen dat ik kan, wil dolgraag maar met mijn lijf kan ik geen plannen maken op lange termijn.
In principe wil ik, maar dan niet voor de wandeling.
Graag, ik wil echt heel graag er bij zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, espri.
Het zou leuk zijn als je erbij kan zijn. We houden er contact over.
Hou het topic in de gaten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:42 schreef espri het volgende:
[..]
Graag, ik wil echt heel graag er bij zijn.
Sprak gisteren mijn tante voor de kerst is er bij mijn oom longkanker geconstateerd vrijdag kan hij pas in de scanquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier was al enige spoed achter gezet. Ik ga er maar vanuit dat hun weten wat ze doen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sprak gisteren mijn tante voor de kerst is er bij mijn oom longkanker geconstateerd vrijdag kan hij pas in de scan
Toen ik daar van verdacht werd had ik 1 week later al een dagopname en ook gelijk de uitslag.
als ik zo hoor en lees zijn ze hier vrij snel
Hela ben nie krakkemikkigquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ja, veel achterstalligquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Ziekenhuizen hebben het moeilijk ja.
T was echt kiezen wie wat en hoe snel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, veel achterstallig
Ben blij dat het hier nog vrij snel gaat allemaa;
Was zelf ook binnen een week aan de beurt laatst viel mij echt niet tegen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen is hier ziek, nou omdat ik niet buitengesloten wil zijn: ik heb al anderhalf week hoofdpijn. Soort van onderwater geklop in mijn hoofd. Verder voel ik me prima. Overigens heb ik het idee dat het vandaag minder is dan gisteren.
* SolidasRock gaat tussen de zieken zitten![]()
SNap ik, zijn geen gemakkelijke tijden voor de ziekenhuizen nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was echt kiezen wie wat en hoe snel.
Zeker bij dingen die niet via de SEH kwamen.
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:58 schreef engine het volgende:
Ik heb geen zin maar die klacht is wel te overzien en sowieso over drie uur afgelopen
quote:
Lekker skieen leuk lekker genietenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kaprun, Oostenrijk.
Heel veel sneeuw gevallen
Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kaprun, Oostenrijk.
Heel veel sneeuw gevallen
En snowboardenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker skieen leuk lekker genieten
Dankjequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie meegestemd in de verkiezing van Spin van jaar 2022?
Nee, ik ook nietquote:
Wie won erquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef engine het volgende:
Hoorde op de radio gisteren iets over een wedstrijd sla eten tegen een konijn
Prachtig dierquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
het is de Trommelwolf geworden.
https://www.natuurpunt.be(...)melwolfspin-20220121
De krop slaquote:
Een vrouw. Konijn had geen hongerquote:
Wel heel terug komen hequote:
Duurt lang zeg. Nogmaals sterkte voor jou en SF.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerd cafca, heel veel sterktequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
Gecondoleerd. Hoewel het overlijden soms een bevrijding kan zijn, is het verdriet er niet minder om is mijn ervaring. Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef cafca het volgende:
ik neem meestal bio mager rundgehaktquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
In een ander topic verteld iemand een pondje half om half gehakt voor als tussendoortje gekocht te hebben. Geen grap. Doet ze al jaren. Zou 1 van jullie dit ook doen?
Wel om dan balletjes te draaien en ze lekker bakken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
In een ander topic verteld iemand een pondje half om half gehakt voor als tussendoortje gekocht te hebben. Geen grap. Doet ze al jaren. Zou 1 van jullie dit ook doen?
Om het rauw te eten?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ik neem meestal bio mager rundgehakt
Zij dus wel. Al jaren. Tussendoortje dan he.quote:
`Misschien heeft ze last van carnivore lintwormenquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij dus wel. Al jaren. Tussendoortje dan he.
Ergens zeg ik dat het niet verstandig is maar ergens is filet american of tartaar op brood ook hetzelffde?
Niet dat ik nu daaraan ga mee doen, was benieuwd of er meer zijn hier die dat ook doen
Link?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
Rundvlees rauw hoeft geen probleem te zijn. Filet americain en tartaartjes zijn altijd rundvlees. Varkensvlees kan wel link zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij dus wel. Al jaren. Tussendoortje dan he.
Ergens zeg ik dat het niet verstandig is maar ergens is filet american of tartaar op brood ook hetzelffde?
Niet dat ik nu daaraan ga mee doen, was benieuwd of er meer zijn hier die dat ook doen
Wat dacht je van carpaccioquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rundvlees rauw hoeft geen probleem te zijn. Filet americain en tartaartjes zijn altijd rundvlees. Varkensvlees kan wel link zijn.
Dat dus. Biefstuk eet ik ook graag rauw.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rundvlees rauw hoeft geen probleem te zijn. Filet americain en tartaartjes zijn altijd rundvlees. Varkensvlees kan wel link zijn.
Rund of half half?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader at regelmatig rauw gehakt op zijn brood, met een beetje peper, zout en een gesnipperd uitje, dat vond hij heerlijk.
Dan ben ik ook raarquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Link?
Rare mensen hoor
Rauw varkensvlees eten is gewoon nooit slim
Rund, bij ons thuis werd alleen maar rundgehakt gegetenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Rund of half half?
Dat gehakt dan he...
Ja maar gedroogd, dat is andersquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar![]()
Rauwe (gedroogde) ham is echt heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Ham is vaak nog wel redelijk bewerkt, al kan het rauw zijn ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar![]()
[ afbeelding ]
Die op mijn foto was niet bewerkt hoor. Alleen gekruid.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ham is vaak nog wel redelijk bewerkt, al kan het rauw zijn ja.
Arme jij danquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die op mijn foto was niet bewerkt hoor. Alleen gekruid.
Dikke plakkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die op mijn foto was niet bewerkt hoor. Alleen gekruid.
Ook rundvleesquote:
Biefstuk kan mij ook niet rood genoeg zijn. Rauw gehakt eet ik ook niet, net als varkensvlees.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dus. Biefstuk eet ik ook graag rauw.
Ik waag me niet aan rauw gehakt.
quote:
Neequote:
Oké ik wist niet dat het bestondquote:
Ik deed vanmiddag een dutje, maar ben inmiddels weer helemaal wakkerquote:
Jij zit vol verrassingenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké ik wist niet dat het bestond
En ik heb in mijn jonge jaren op de slagersvakschool gezeten
Lekker! ik heb vanmiddag rondje Rotterdam gedaan, boodschappen bij mijn zoon de coronalijer gebracht en daarna langs mijn nichtje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed vanmiddag een dutje, maar ben inmiddels weer helemaal wakker
quote:
Idem dito hierquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! ik heb vanmiddag rondje Rotterdam gedaan, boodschappen bij mijn zoon de coronalijer gebracht en daarna langs mijn nichtje.
Hoe gaat het met je zoon nu?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! ik heb vanmiddag rondje Rotterdam gedaan, boodschappen bij mijn zoon de coronalijer gebracht en daarna langs mijn nichtje.
Lekker, ben je er een beetje van opgeknapt?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snotterig, maar meer is het niet, hij heeft de afgelopen week 7 dagen gewerkt, dus kan hij nu even bijtanken ookquote:
Ah dat verklaart je drang naar bloed steedsquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké ik wist niet dat het bestond
En ik heb in mijn jonge jaren op de slagersvakschool gezeten
Ja hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, ben je er een beetje van opgeknapt?
Dat is dan wel een voordeel aan de coronabesmettingquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotterig, maar meer is het niet, hij heeft de afgelopen week 7 dagen gewerkt, dus kan hij nu even bijtanken ook
Groetjes terugquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
Ik geniet er nog even van
[ afbeelding ]
Lekker man. Enjoy.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
hmmm dit lijkt wel inktvisquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar![]()
[ afbeelding ]
Saludos! Veel plezier nog daarquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
Hasta la vista, viva la vidaquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
Veel plezier nog!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
Andere UI nemen dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah dat verklaart je drang naar bloed steeds
En Red, en ook die nagelvijl. Alles valt nu op zijn plek.
Wat is er in San Remo?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorDe San Remo week is elk jaar weer even een kwestie van de oplaadmomentjes uitkiezen
[..]
Dat is dan wel een voordeel aan de coronabesmetting
Mooie foto. Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Groetjes uit Sevilla
[ afbeelding ]
Nee ik geloof niet dat ik die hebquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je niet een plaatje van Bessen Dees uit die tijd?![]()
San Remo festival, muziekcompetitie waar het ESF op is gebaseerd. Sinds een aantal jaar heeft de winnaar van San Remo het recht om ook Italië op het ESF te vertegenwoordigen. Meestal doen de winnaars dat ook, maar het kan ook zijn dat een winnaar dat weigert en dan wordt er door de omroep een andere inzending gekozenquote:
Jajaja dat komt zeker ff goed uitquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat ik die heb
Ik weet dit allemaal niet, maar voor de echte ESF-liefhebber is dit natuurlijk ook een evenement.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
San Remo festival, muziekcompetitie waar het ESF op is gebaseerd. Sinds een aantal jaar heeft de winnaar van San Remo het recht om ook Italië op het ESF te vertegenwoordigen. Meestal doen de winnaars dat ook, maar het kan ook zijn dat een winnaar dat weigert en dan wordt er door de omroep een andere inzending gekozen(meestal wel iemand die ook aan de competitie deelnam)
Ik was heel leuk hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jajaja dat komt zeker ff goed uit
Dat denk ik ook, maar had er graag een plaatje bij.quote:
Ping? Eet smakelijk alvast!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog een kwartiertje wachten en dan heb ik lekkere zuurkoolstampot met worst en spek
Wie ben je en wat mod je?quote:
Zekerquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dit allemaal niet, maar voor de echte ESF-liefhebber is dit natuurlijk ook een evenement.
Nog steeds natuurlijk,quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar had er graag een plaatje bij.
Maareh.. was?
Janaway, zij is dezelfde actrice als Redquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:36 schreef -Shii- het volgende:
Ik herken je nog niet Deisyy. Ik moet in eerste instantie steeds aan een andere mod denken wanneer ik je UI zie. Maar dat is wanneer je nog niet helemaal goed kijkt. In een eerste oogopslag.
Zeg ik eens 1 keer Red ipv Janeway, krijg ik niet eens een hartje of een zoentje.quote:
De lekkerstequote:Op donderdag 3 februari 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh, zelf piepers geschild, en aan de kook
Dat is inderdaad wel een beetje vreemdquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerMaar San Remo blijft ook een beetje de vreemde eend in de bijt, omdat het festival eigenlijk altijd los heeft gestaan van het ESF zelf en niet puur is opgericht om de inzending te selecteren.
Zou gewoon kunnen dat hier straks een winnaar uit komt rollen die helemaal niet naar het ESF wil, en dat er straks iemand wordt geselecteerd die helemaal niet heeft meegedaan
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg ik eens 1 keer Red ipv Janeway, krijg ik niet eens een hartje of een zoentje.
* SolidasRock doet nooit meer iets voor Dees om haar blij te maken![]()
Ja dat had ik wel door.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janaway, zij is dezelfde actrice als RedIk herken er geen andere mod in, wie bedoel je?
Ik ga ook ff snel kiekenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel door.Maar die andere mod-UI is alleen wanneer ik maar half zit te kijken. Lijkt op die van Benny, gewoon door de houding van de personage in de UI. Misschien moet ik een betere bril kopen om op m'n scherm te kijken.
ik geloof niet dat ik die film ooit gezien heb.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< KIjkt Dances With Wolves ondertussen, jaren geleden, leuk weer eens.
Dat eten duurt nog ff, maar ik neem de wens alvast in ontvangstquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik die film ooit gezien heb.
Eet smakelijk!
Met Kevin Kotser in wolfsvachtjequote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kevin Costner?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik die film ooit gezien heb.
Eet smakelijk!
Mooie film, mooie soundtrackquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga gewoon switchen elke keer, alleen al om die puppyquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leuke UI sowieso, niet omdat dat J is maar gewoon leuk met die puppy erbij .
Tot nog toe heeft Luitenant Costner gewoon nog kleren aan.quote:
Ik heb wel The Bodyguard gezien, maakt dat het goed?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kevin Costner?Je zat zeker als een soort Dexter een koe te villen.
Op npo 2 is Noord-zuid-oost-west. Gaat over de restauratie van de Domtoren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Aardappels met appelmoes, spruitjes en schouderkarbonade
Dit is net alsof je je username veranderd van Deisyy->Deissy.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon switchen elke keer, alleen al om die puppy
Ik zat ook te kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op npo 2 is Noord-zuid-oost-west. Gaat over de restauratie van de Domtoren.
Misschien ook leuk om te zien voor @:Aoibhin.
Ik probeer het steeds sneller, maar ik zie het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Benny
Nee joh! Tijd voor een nieuw brilletje
Ja ho wacht, dat is een echte vrouwenzwijmelfilm. Natuurlijk heb je die gezien, en TItanic zeker ook?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel The Bodyguard gezien, maakt dat het goed?
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of Deisy, maar dat zou wel heel raar zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit is net alsof je je username veranderd van Deisyy->Deissy.
Heeft ie nou net een andere UI?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Benny
Nee joh! Tijd voor een nieuw brilletje
Ben helemaal in de war nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Deisy, maar dat zou wel heel raar zijn
Titanc heb ik denk ik nog net geen 10 keer gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ho wacht, dat is een echte vrouwenzwijmelfilm. Natuurlijk heb je die gezien, en TItanic zeker ook?
* SolidasRock heeft geen van beide gezien, nou ja wel wat fragmenten ervan![]()
En dat ding bleef maar zinkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Titanc heb ik denk ik nog net geen 10 keer gezien.
Kijk kijk zie je welquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jaaaa gooi het maar over die brug.
Ik ken Benny niet anders dan met die ene UI. Ik heb trouwens geen idee wie het was in die UI.quote:
En Rose liet Jack nog steeds niet op die deurquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat ding bleef maar zinken
En die band ging ook maar door.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat ding bleef maar zinken
Ja die Rose was echt een draak.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Rose liet Jack nog steeds niet op die deur
Wel van gehoord, maar ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk kijk zie je wel
Er is nog een echte vrouwenzwijmelfilm, dacht dat die the notebook heette? Toch?
En het hart ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En die band ging ook maar door.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Die pup met een nagelvijl zou het wel af maken.
Dan moet de notebook wel opgeladen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk kijk zie je wel
Er is nog een echte vrouwenzwijmelfilm, dacht dat die the notebook heette? Toch?
Kijkt makkelijk weg, daarna binnenstebuiten en vroeger had je Typisch ...en dan een plaatsnaam.quote:
Egoistische bitch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die Rose was echt een draak.
Doe maar nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon switchen elke keer, alleen al om die puppy
Ja en dan net doen alsof hij de liefde van haar leven was.quote:
In de bioscoop zelfs.. en de videoband gekocht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer geprobeerd Red weer terug te krijgen, maar ze doet het niet meerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dan net doen alsof hij de liefde van haar leven was.
Opgebakken zuurkool beste zuurkool.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oldschool zuurkool stamppot is de beste zuurkoolstamppot
morgen de rest maar opbakken,of op brood
Oeh op brood dat is lang geleden. Ga ik de volgende keer ook weer eens doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oldschool zuurkool stamppot is de beste zuurkoolstamppot
morgen de rest maar opbakken,of op brood
Oke oke ik hoor het al, dat gaat een nieuwe meet worden waar geïnteresseerden samen naar Titanic gaan kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de bioscoop zelfs.. en de videoband gekocht.
![]()
Ik was oprecht van slag van die filmquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de bioscoop zelfs.. en de videoband gekocht.
![]()
Dat is een jonge Red met een puppy. Snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer geprobeerd Red weer terug te krijgen, maar ze doet het niet meer
Dan ga ik die dag wel wat anders doen. Al die mensen die met zakdoekjes zitten te sniffen tijdens de vertoning.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke ik hoor het al, dat gaat een nieuwe meet worden waar geïnteresseerden samen naar Titanic gaan kijken.
* Domnivoor meldt zich ook aanquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke ik hoor het al, dat gaat een nieuwe meet worden waar geïnteresseerden samen naar Titanic gaan kijken.
Ja, hallo. We gaan al skydiven. Om dan ook nog 4000 meter de diepte in te gaan moet ik even overdenken hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Damn, 2e keer dat ik Red zeg ipv Janeway. Ben echt op dreef vandaag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is een jonge Red met een puppy. Snap het probleem niet zo.
Ik vond het ook zonde van die Diamantquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was oprecht van slag van die film
En gekamd haarquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is een jonge Red met een puppy. Snap het probleem niet zo.
Vond Katrien het leukstquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer geprobeerd Red weer terug te krijgen, maar ze doet het niet meer
Voor hetzelfde sniffen ze omdat het coronalijers zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ga ik die dag wel wat anders doen. Al die mensen die met zakdoekjes zitten te sniffen tijdens de vertoning.
Ik Janeway. Nou Dees heeft een lastige keuze te maken straks.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor hetzelfde sniffen ze omdat het coronalijers zijn
Ja ze ziet er minder uit alsof ze zo uit haar bed is gestapt zoals je andere UI. Gewoon verzorgder, leuke vrouw. Geen intimiderende vijl ook, gewoon een lief puppy. Mensen die jou nog niet kennen zullen nu denken dat je best aardig bent.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ga ik die dag wel wat anders doen. Al die mensen die met zakdoekjes zitten te sniffen tijdens de vertoning.
Ik die in het leren/latex pakjequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik Janeway. Nou Dees heeft een lastige keuze te maken straks.
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stokkie in het gokkie en doorrrquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor hetzelfde sniffen ze omdat het coronalijers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |