quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
PFIEUWquote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze foto (van mij) bedoelt:
[ afbeelding ]
Ja echt ....quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PFIEUW
Kruip ik daar even door het oog van de naald
Die heb ik lekker even laten staanquote:
Trusten!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij ook bedtijd![]()
Veel kijkplezier nog!
Welterusten alvastquote:
Ik ga ook zo denk ikquote:
Zijn ze nu al klaar >quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga ook zo denk ikSan Remo is dit jaar verrassend snel afgelopen doordeweeks
Yepquote:
Heb je non humor grappen in je repertoirquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik hoop echt dat ze tegen deze tijd op zaterdag nog lang niet klaar zijn hoor, want anders is San Remo gewoon San Remo niet meer
Ik heb nog niet 1x een luiergrap of een infuusgrap kunnen maken
Ja ik hoorde het zondag al ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:33 schreef mario390 het volgende:
kut virus dat gevt het echt niet![]()
zij heeft geen pijn nergens
Nou, veel van die grappen begonnen ooit zo, maar zijn inmiddels vooral traditie gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je non humor grappen in je repertoir
ja nur gisteren heeft zij weerquote:
Ik heb net zon 12 a4 vellen gevonden voor mijn boek waar ik me niks van kan herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
En de rest hier denken .... Waar gaat dit over
Ja ik weet het Marioquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur gisteren heeft zij weer
en test gemakt, wanneer de okay gewezen was
had zij kunnen nach peking
maar was weer positiv
Lees ff terug op Fok zou ik zeggen BDSquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb net zon 12 a4 vellen gevonden voor mijn boek waar ik me niks van kan herinneren
Ik ga slapenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees ff terug op Fok zou ik zeggen BDS
DAT KAN OOKquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga slapen
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de halfe nederlandse sara marita kramer
kann niet nach peking
Sneu voor haar.quote:
Goedemorgen Enigne.quote:Op donderdag 3 februari 2022 06:35 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje werken en dan vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |