quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.
Moest lachen.quote:“We denken bijvoorbeeld aan een gietijzeren poort met ‘Oant moarn!’”.
Benieuwd wat de morele hoogdravers over Qatar hiervan vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gezellig, China. Hadden ze de stickertjes niet mee?
[ twitter ]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @Rellende_Rotscholierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En Rwanda, bah bah bahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @:rellende_rotscholier
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?
Lekker tot diep in de middag in je nest liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker tot diep in de middag in je nest liggen
Vooral leuk als de favorieten choken met schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Ik ook. De beste herinneringen heb ik aan Turijn 2006. Nog met MartGod natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlon
De wissel van Sven Kramer blijft natuurlijk het ultieme hoogtepunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige herinnering die ik aan welke vorm van wintersport dan ook heb is een op het ijs spartelende Erben Wennemars, een fantastisch beeld.
Ik weet niet meer welk land erger is, China of Rwanda.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk land erger is, China of Rwanda.
Nee, joun weer is leuk.quote:
De wissel van Kramer, de val van Kruijswijk, de teen van Casillias. De drie grootste dieptepunten van de 21e eeuw?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De wissel van Sven Kramer blijft natuurlijk het ultieme hoogtepunt.
Fenomeen Frode Andresen die ieder rondje een minuut sneller was op z’n ski’s dan alle concurrenten, maar dan weer 12 van de 20 kogels naast het bord schoot en tig strafrondjes moest lopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral leuk als de favorieten choken met schieten.
De teen van Irene Schouten daarentegenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De wissel van Kramer, de val van Kruijswijk, de teen van Casillias. De drie grootste dieptepunten van de 21e eeuw?
Dieptepunten of hoogtepunten?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De wissel van Kramer, de val van Kruijswijk, de teen van Casillias. De drie grootste dieptepunten van de 21e eeuw?
De val van Kruijswijk is het enige dieptepunt. Kramer was ontegenzeggenlijk een hoogtepunt, toen al. Casillas eerder in hindsight.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)ssel-van-kramer.htmlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De wissel van Sven Kramer blijft natuurlijk het ultieme hoogtepunt.
Kruijswijk, Moura.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)ssel-van-kramer.html
Ned-Italië EK mag er ook bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het goud van Jason Kenny op de keirin in 2016.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Om welke sportwedstrijd hebben jullie je, zonder direct belang, enorm razend gemaakt?
Ik was ziedend toen Mark-Jan Fledderus in 2013 Roda redde tegen Sparta.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)ssel-van-kramer.html
Val van Gesink in de Vuelta van 2009.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Om welke sportwedstrijd hebben jullie je, zonder direct belang, enorm razend gemaakt?
Ik was ziedend toen Mark-Jan Fledderus in 2013 Roda redde tegen Sparta.
Moura. Kramer vond ik wel echt kut, Kruijswijk deed mij niets en tegen Spanje verloren WE terecht en had ik er sowieso weinig vertrouwen in. Ik kan nog steeds razend worden van Portugal - Nederland met de enorme klootzakken Figo en Scolari. Scolari heb ik toen een vakantielang doodgewenst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |