En hoe was het broodje?quote:
Voor hem was het te machtig. Ik had nog een pannenkoek met spek nodig om me enigszins voldaan te voelen.quote:
Is je eigen schuld. Jij hebt me gedwongen leren etenquote:
Dat compleet verknipte fragment met Engelen? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had je dat filmpje van ad verbrugge gezien?
nee, ditquote:Op donderdag 3 februari 2022 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat compleet verknipte fragment met Engelen? Of wat bedoel je?
Oh, ja, dit is geweldig!quote:
Nee, ik heb afgelopen tijd niet echt ruimte in m'n hoofd voor FOK!...quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:naatje_1 had je mijn heidegger topique gezien trouwens? ben niet extreemrechts btw
aiquote:Op donderdag 3 februari 2022 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen tijd niet echt ruimte in m'n hoofd voor FOK!...
Ik ga eens even kijken
Zeer apart om dit nu met ja te beantwoorden, want voor kerst was het antwoord nog dat ik college van hem heb. Heb cijfer voor laatste tentamen OOIT binnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij hebt college van hem gehad toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer apart om dit nu met ja te beantwoorden, want voor kerst was het antwoord nog dat ik college van hem heb. Heb cijfer voor laatste tentamen OOIT binnen.
Ik werk overigens ook voor Ad.
Ja, doe de socials daarvoor. En af en toe moderatie van de comments.quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]![]()
de nieuwe wereld ofwa? luister dat wel vaker als podcast laatste tijd
oh nice man. nu ik dit weet zal ik flink gaan trollenquote:Op donderdag 3 februari 2022 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, doe de socials daarvoor. En af en toe moderatie van de comments.
YouTube moderatie is echt zo deprimerend, niet normaal. Niet alleen trollen, maar echt ook heel veel wappies enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh nice man. nu ik dit weet zal ik flink gaan trollen
wat versta jij onder wappies?quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
YouTube moderatie is echt zo deprimerend, niet normaal. Niet alleen trollen, maar echt ook heel veel wappies enzo.
https://denater.wordpress(...)van-god-in-de-grond/quote:Op donderdag 3 februari 2022 02:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:naatje_1 ik vind het echt bizar dat ik heidegger begrijp nudat topic is maar in elkaar geflanst maar ik snap wat de metafysica van aanwezigheid/taal is en ben eruit gebroken. alsof je uit de grot van plato loopt, echt een bizar gevoel
Referentie naar WEF en Soros binnen een zin enzoquote:Op donderdag 3 februari 2022 03:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat versta jij onder wappies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |