SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Lastig (stil)zittend te beluisteren…quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ook zittend te beluisteren:The Prodigy - Voodoo People (edit)
Gekkie!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
Ik heb deze band nooit iets aan gevonden.
Smaakt dat bij alle whisky's?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r…
Connemara whisky er bij met pepernoten…![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook, maar Melting wou persé zittenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastig (stil)zittend te beluisteren…
Nee, maar ik heb in 2020 online een Sinterklaas whisky tasting georganiseerd en ik heb toen allerlei Sinterklaas snaai gekocht en getest met alle flessen die ik open had staan. Deze combi was toen één van de gouden grepen…quote:
Oh, dat ziet er gezellig uit zo. Die whisky heeft een mooie kleur.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r…
Connemara whisky er bij met pepernoten…![]()
[ afbeelding ]
Is deels gerijpt op sherry vaten en is daardoor wat donkerder en zoeter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er gezellig uit zo. Die whisky heeft een mooie kleur.
Misschien kom je er later nog op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik heb een techno track die ook zo'n pompende bas heeft en ik kom niet op de titel…
Zit me suf te denken, maar het komt niet boven.quote:
Ik wou het net zeggen. Aan under your shirt moest ik ook erg wennen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar stond deze Noorse zanger op #3 in mijn jaarlijst met Under Your Shirt. Dit is de opvolger.Metteson - Come, Cry
Ik moest er even aan wennen, maar na een paar keer luisteren wordt -ie steeds beter. Zelfde eigenschap als de vorige single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |