abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203474814
Hoi : (

Ik moet dit van mij afschrijven. Ik werk sinds kort bij een organisatie en ik heb echt zon spijt dat ik mijn oude baan heb opgegeven. Ik vind mijn huidige baan 3 x niks. Ik hoor dat de werkdruk ontzettend hoog is en dat er heel veel mensen zijn weggegaan. Iedereen die ik spreek is heel negatief, waardoor mijn spijt
gevoel sterker wordt.

Ik weet niet of ik mezelf de tijd moet geven om te wennen of gewoon aangeven dat ik niet meer wil.

Mijn oude werkgever vragen om terug te komen is denk ik niet mogelijk althans niet op de zelfde functie…ik zou het wel kunnen vragen maarja ik schaam me ook wel een beetje.

pfff ik voel me echt een OEN:(
pi_203474883
A) Geen onderzoek naar je nieuwe potentiėle werkgever doen. :')

B) Een baan haten, omdat er hoge werkdruk is. Je zou eens wat voor je geld moeten doen. :')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 2 februari 2022 @ 17:04:24 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203474993
Mij ook helaas gebeurt.
Ik ben verder gaan kijken en daardoor wel korte dienstverbanden ineens op m’n CV
Maar ergens blijven wat niet klikt moet je niet willen.
Tenzij het zwaar goed betaald
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203475001
quote:
9s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:52 schreef Naya1 het volgende:
Ik weet niet of ik mezelf de tijd moet geven om te wennen of gewoon aangeven dat ik niet meer wil.
Je kunt het een kans geven, maar of het beter wordt is de vraag. Aangeven dat je niet meer wilt kan, maar welke verwachting heb je daarbij? Als jij vertrekt, heb je geen recht op ww.

quote:
Mijn oude werkgever vragen om terug te komen is denk ik niet mogelijk althans niet op de zelfde functie…ik zou het wel kunnen vragen maarja ik schaam me ook wel een beetje.
Ik snap je gevoel. Been there... Ben direct gaan solliciteren, waaronder bij oude werkgever (op andere functie). Niet gelukt en uiteindelijk het jaarcontract volgemaakt. Dat kan je opbreken en zou ik je niet aanraden :N Ik zou er er, als je goed bent weggegaan, een belletje aan wagen. "Nieuwe baan is niet wat ik ervan verwacht had/komt niet overeen met wat me tijdens de sollicitaties is voorgehouden" of iets in die richting.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_203475018
quote:
Ik hoor dat de werkdruk ontzettend hoog (...) Iedereen die ik spreek is heel negatief, waardoor mijn spijt
hoe lang werk je daar en wat is je daadwerkelijk ervaring zelf nu?

of beweer je allles wat je nu 'gehoord' hebt?
en reageer je misschien wat voorbarig enkel omdat je aan een nieuwe situatie moet wennen en je aanpassen?

In veel werkomgevingen wordt een nieuwkomer eerst een beetje onder druk gezet... vooral om een beetje te testen wat voor vlees er in de kuip zit.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203475036
Tja, de waan van carričre (dan wel meer/veel geld) willen maken maakt veel stuk. Het vereist een intelligent mens om te weten wanneer hij genoegen kan nemen met zijn omstandigheden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203475038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:57 schreef laforest het volgende:
A) Geen onderzoek naar je nieuwe potentiėle werkgever doen. :')
Net als een sollicitant, doet een werkgever zich ook wel eens wat mooier/beter voor dan de werkelijkheid

quote:
B) Een baan haten, omdat er hoge werkdruk is. Je zou eens wat voor je geld moeten doen. :')
Als de druk structureel hoog is, is er m.i. iets aan de hand.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 2 februari 2022 @ 17:08:03 #8
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_203475043
Dit heeft God voor je met Zijn Wijsheid voorbeschikt, het verleden kan je niet terugdraaien dus ik adviseer je om je er bij neer te leggen en het beste van de toekomst te maken.
En Allah weet het het beste
pi_203475175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:07 schreef baskick het volgende:

[..]
Net als een sollicitant, doet een werkgever zich ook wel eens wat mooier/beter voor dan de werkelijkheid
[..]
Als de druk structureel hoog is, is er m.i. iets aan de hand.
Je kunt gewoon reviews op websites lezen van huidige en ex-werknemer. :z

Dat is een mening. Mensen die niet stressbestendig zien overal structureel hoge werkdruk, terwijl het probleem bij de werknemer ligt. :')

Flauwekul dus.
pi_203475232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:04 schreef nils7 het volgende:
Mij ook helaas gebeurt.
Ik ben verder gaan kijken en daardoor wel korte dienstverbanden ineens op m’n CV
En heb je uiteindelijk een baan gevonden waarmee je tevreden bent?
En nee, je wordt niet zo goed betaald.
  woensdag 2 februari 2022 @ 17:26:07 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203475323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:18 schreef laforest het volgende:
Je kunt gewoon reviews op websites lezen van huidige en ex-werknemer. :z

Websites.... doe eens een voorbeeld?

Het is allemaal een beetje makkelijke kritiek wat je aan het geven bent.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203475376
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:26 schreef Gunner het volgende:

[..]
Websites.... doe eens een voorbeeld?

Het is allemaal een beetje makkelijke kritiek wat je aan het geven bent.
Indeed, Glassdoor?
Geef me de naam van de werkgever en de rol, dan post ik reviews die ik vind. :W
  woensdag 2 februari 2022 @ 17:29:46 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203475395
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef laforest het volgende:

[..]
Indeed, Glassdoor?
Ja. M'n punt is dat TS daar nu niets meer aan heeft. Hindsight is always 20/20
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203475410
quote:

Niet jezelf schamen. Haal diep adem, neem contact op met je oude werkgever en zeg gewoon letterlijk dat je er spijt van hebt. Het is niets om je voor te schamen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Anders krijg je straks nog spijt dat je het niet gedaan hebt.
Ik zit zelf al 30 jaar bij dezelfde baas. Heb het altijd naar mijn zin, en nog steeds. :)

Veel succes!
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203475447
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:29 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ja. M'n punt is dat TS daar nu niets meer aan heeft. Hindsight is always 20/20
Ja, mijn punt was dat je dus inderdaad een oen bent als je dat niet doet/gedaan hebt. Count your losses, leer ervan, volgende wel onderzoeken.
pi_203475534
Sowieso nog even afwachten want elke baan is in het begin klote… nog veel aan het leren en veel indrukken en je weet nog niet precies hoe de hazen lopen.

Kijk het sowieso even 6 maanden aan voordat je iets doet.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_203475544
Je hebt 3 opties

1. Is je huidige nieuwe baan écht zó ongelooflijk kut? Of zijn er een paar negatievelingen in het team die de boel verpesten voor de rest? Wat is er precies kut aan? Te veel werk, tsja, je hebt drukke banen en je hebt simpelweg personeelstekort wat op het overgebleven personeel wordt afgeschoven dat zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
2. Toch je oude werkgever bellen en zo snel mogelijk bellen dat je je toch niet helemaal thuisvoelt bij je nieuwe functie en of ze toch niks kunnen regelen. Dit meot je natuurlijk zo snél mogelijk doen. Als je dit na 3, 4 maanden doet ben je al rijkelijk laat. aar ik ken alsnog zat mensen die na lange tussenpozen terugkomen bij de vorige werkgever hoor. Het kan heus wel.
3. Blijven doorbijten in je huidige functie en ondertussen solliciteren voor wat anders. Dit is wellicht de beste optie, met als nadeel dat het gewoon erg veel energie kost maar ja je moet wat.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203475550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:32 schreef laforest het volgende:

[..]
Ja, mijn punt was dat je dus inderdaad een oen bent als je dat niet doet/gedaan hebt. Count your losses, leer ervan, volgende wel onderzoeken.
Ik heb wel navraag gedaan. Heel veel zelfs maar ik ben er nu wel van overtuigd dat je een baan pas echt kent als je er helemaal in zit en niet d.m.v. reviews op internet.
pi_203475618
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:39 schreef Naya1 het volgende:

[..]
Ik heb wel navraag gedaan. Heel veel zelfs maar ik ben er nu wel van overtuigd dat je een baan pas echt kent als je er helemaal in zit en niet d.m.v. reviews op internet.
Reviews heb je niet zo veel aan tenzij het écht héééél erg slecht is.

Waar je wat aan hebt zijn verhalen van vrienden van vrienden van vrienden. Een netwerk opbouwen, dus. Zo weet ik dat de bedrijven waar ik solliciteer over het algemeen bekend staan als goed. Inclusief het bedrijf waar ik momenteel werk. Over het algemeen betaalt mijn huidige functie wel goed maar inmiddels onder de marktwaarde, de mensen zijn heel aardig in mijn bedrijf al zitten er wel een aantal rotte appels tussen maar goed dat houd je. Als mijn huidige salaris zou zijn meegegroeid met de groei in de markt de afgelopen twee jaar dan zou ik niet zoeken naar een andere baan maar momenteel doe ik dat wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203475689
You can’t have your cake and eat it too. Dit is gewoon een les. Het is niet het einde van de wereld. Sommige mensen hebben nog geen eens een baan of zelfs geen eten. Tel uit je winst en maak er iets moois van. En luister vooral niet naar wat anderen vinden. Hoe jij reageert bepaalt jouw realiteit.
pi_203475796
dat is mij ook al 3x gebeurd. Gewoon weggaan en wat anders zoeken. Je hoeft tegenwoordig niet eens te zoeken trouwens.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203475818
Ik heb in mijn lange loopbaan als werkgever/ondernemer minstens vijf keer een op eigen initiatief vertrokken oud werknemer opnieuw aangenomen, je hoeft je daar absoluut niet voor te schamen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je oud-werkgever tevreden over je was. Ik vond het altijd ook goed uitstralen naar de collega's die gebleven waren: iedereen dagdroomt wel eens over het groende gras elders en dan is zo'n spijtoptant er om je uit de droom te helpen.
Misschien heb je nog iets aan deze site.

[ Bericht 6% gewijzigd door paardendokter op 02-02-2022 18:17:43 ]
pi_203475920
Ik heb beide wel eens gedaan binnen mijn proeftijd gestopt omdat het niet was wat ik er van verwachtte. En ooit eens terug naar mijn oude baan. Als je goed bij je oude werkgever bent weg gegaan maak je best kans.
Blijven als het niet naar je zin is dat is voor beide kanten niet fijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203476015
Tja TS,ik ga het binnenkort doen. (Switchen van werkgever)
Voor mij een behoorlijke gok na 15 jaar bij deze werkgever maar soms moet je wel gokken. Ik hoop dat je eruit komt.
Veel succes.
pi_203476024
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef laforest het volgende:

[..]
Indeed, Glassdoor?
Geef me de naam van de werkgever en de rol, dan post ik reviews die ik vind. :W

Net 3 lokale bakkerijen getracht te vinden. Geen reviews. Je snapt m'n punt vast.
pi_203476160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:04 schreef nils7 het volgende:
Mij ook helaas gebeurt.
En dan jezelf een burnout long covid in werken?
pi_203476495
Het gras bij de buren is niet altijd groener.

Andere baan zoeken dan maar. Ondertussen maar even op de tanden bijten en de tijd uitzitten bij die slavendrijvers waar je nu werkt.
pi_203476772
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:21 schreef Naya1 het volgende:

[..]
En heb je uiteindelijk een baan gevonden waarmee je tevreden bent?
En nee, je wordt niet zo goed betaald.
Wat was de reden dat je bent geswitched?

Je kan je oude werkgever gewoon vragen toch, nee heb je, ja kan je krijgen.

En als dat niks is gewoon verder kijken en tijdelijk het ritje uitzitten.
pi_203476799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sowieso nog even afwachten want elke baan is in het begin klote… nog veel aan het leren en veel indrukken en je weet nog niet precies hoe de hazen lopen.

Kijk het sowieso even 6 maanden aan voordat je iets doet.
Onzin, heb bij meerdere werkgevers gezeten waarbij ik direct in de eerste week voelde dat ik bij het team hoorde.

Ook werkgevers gehad waarbij het binnen een maand al duidelijk was dat het niks voor mij was. Dan gaat het ook nooit iets worden.
pi_203477731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:18 schreef 111210 het volgende:

[..]
Onzin, heb bij meerdere werkgevers gezeten waarbij ik direct in de eerste week voelde dat ik bij het team hoorde.

Ook werkgevers gehad waarbij het binnen een maand al duidelijk was dat het niks voor mij was. Dan gaat het ook nooit iets worden.
Ok, ik vond de eerste 6 maanden altijd zwaar kut ook bij de baan waar ik nu alweer 9 jaar zit :P

In elk geval blijft wel staan dat je het even aan moet kijken dunkt me.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_203478449
Zeer herkenbaar. Zelf twee keer meegemaakt. Je kunt jezelf wel voor je kop slaan. Een keer weggelokt met een dikke leasebak (Vette splinternieuwe Ford Scorpio) en twee keer zo hoog salaris, maar het was 300x niks. En wat heb je aan een slee en meer geld als je niet gelukkig bent?
pi_203478467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:18 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ik ben wel eens juist wel gebleven om te kijken hoe ver ik kon komen. Als je weet dat je toch uiteindelijk zult crashen is het ook minder erg als het even tegen zit. En man, wat heb ik enorm veel geleerd daar. Zelfs nog een verlenging gekregen een keer. Ik heb wel goed gewaakt voor mijn gezondheid en direct bij een arts aan de bel getrokken toen ik dacht dat de stress teveel werd.

Die mensen hebben me tevens nog op het hart gedrukt dat ik absoluut niet moest gaan denken dat ze niets aan me hebben gehad.
pi_203478497
Ook meegemaakt dat ik bij een bedrijf ging werken als adviseur, leuk werk, totdat ik zag dat ze doodleuk mijn uren aan klanten altijd maal twee vermenigvuldigden op hun factuur naar de klant. Pure flessetrekkerij. Snel weggegaan.
pi_203482042
Bah!
Wat een stom gevoel is dit. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die achteraf spijt krijgt.

Ik voel me al de hele dag k.u.t en ik kan niet slapen. Eetlust is ook helemaal weg. Ik heb ook uit frustratie moeten huilen. Ik ben zooo boos op mezelf, ik ben totaal niet impulsief en denk echt 1000 x na voordat ik een keuze maak. en toch neem ik voor mijn gevoel altijd de verkeerde beslissing.

Pff morgen weer van 9 tot 5 en ik kan wel huilenn.
pi_203482388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 23:49 schreef Naya1 het volgende:
Bah!
Wat een stom gevoel is dit. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die achteraf spijt krijgt.

Ik voel me al de hele dag k.u.t en ik kan niet slapen. Eetlust is ook helemaal weg. Ik heb ook uit frustratie moeten huilen. Ik ben zooo boos op mezelf, ik ben totaal niet impulsief en denk echt 1000 x na voordat ik een keuze maak. en toch neem ik voor mijn gevoel altijd de verkeerde beslissing.

Je zegt zelf al dat je niet impulsief bent, dus dat betekent eigenlijk dat het voor jou blijkbaar op zich een goed moment was om van werkgever te switchen. Op voorhand kan je met een aantal medewerkers in zo'n sollicitatieprocedure goede gesprekken hebben en daar een positief gevoel aan over houden, maar uiteindelijk zal je toch moeten ervaren hoe het in de praktijk is. De houding van collega's of hoe soepel (of juist niet) de zaken binnen zo'n bedrijf lopen weet je op het moment van je keuze niet.

Achteraf blijkbaar niet de juiste keuze geweest in dit geval. Dat is balen, maar gewoon die "verkeerde" keuze accepteren en zo snel mogelijk wat anders zoeken. Hetzij terug naar de vorige werkgever als dat lukt of anders een andere werkgever vinden. Wat dat betreft heb je de tijd nu mee.
pi_203482918
Zelf nooit gebeurt, toen ik een halfjaar terug ben verkast kreeg ik wel heel nadrukkelijk de optie van mijn werkgever om terug te komen mocht het niet bevallen. Had dan ook een zeer goede relatie met de eigenaar en we zijn nog steeds bevriend. In geval van TS zou ik gewoon laten vallen bij de voormalige werkgever dat je open staat voor een terugkeer omdat je huidige baan niet bevalt, daar is echt helemaal niets vreemd aan tenzij je weg gaat op een arrogante manier.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203482940
quote:
Bah!

Ben je 1 feb begonnen en neem je nu alleen opmerkingen van andere medewerkers aan zonder dat je daadwerkelijk al echt productief bent?
pi_203483305
Een millenial gaat ergens werken waar het een beetje druk is. :N
Ō mon citoyens vous serez unis.
pi_203483418
quote:
Bah!

Wat voor werk is het eigenlijk?
pi_203483536
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 06:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ben je 1 feb begonnen en neem je nu alleen opmerkingen van andere medewerkers aan zonder dat je daadwerkelijk al echt productief bent?
1 januari begonnen
pi_203483692
quote:
Bah!

Ja dat heb ik ook al 3x meegemaakt. Even doorbijten.
Ik heb het 1x een keer verteld en toen boden ze mij per direct ontslag aan met een of ander document waardoor ik ww kreeg. Ik heb dit direct aangenomen en ging naar huis.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203484098
quote:
Hoi : (

Ik moet dit van mij afschrijven. Ik werk sinds kort bij een organisatie en ik heb echt zon spijt dat ik mijn oude baan heb opgegeven. Ik vind mijn huidige baan 3 x niks. Ik hoor dat de werkdruk ontzettend hoog is en dat er heel veel mensen zijn weggegaan. Iedereen die ik spreek is heel negatief, waardoor mijn spijt
gevoel sterker wordt.

Je moet geen werk doen wat je niks vindt, liever iets minder verdienen in een andere baan dan je 300 dagen per jaar kut voelen
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2022 @ 10:24:35 #43
70532 loveli
N
pi_203484539
quote:
Je vorige baan was ook niet alles, maar de flexibiliteit die je voor je gezinsleven had was waardevol, als ik het vorige topic goed begrijp.

Hoeveel van je huidige gemoedstoestand is te wijten aan een slechte combo van nieuw moeder zijn, alle covid-maatregelen en 2 weken na blue monday? Als je maar last had van 1 van die factoren, zou je er heel anders in staan, denk ik.
crap in = crap out
pi_203492260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja dat heb ik ook al 3x meegemaakt. Even doorbijten.
Ik heb het 1x een keer verteld en toen boden ze mij per direct ontslag aan met een of ander document waardoor ik ww kreeg. Ik heb dit direct aangenomen en ging naar huis.
Waarschijnlijk was dat een vaststellingsovereenkomst. Toen ik bij mijn vorige werkgever vertrok heb ik gevraagd om zo een document, waarmee je inderdaad recht heb op WW (voor de geinteresseerden)
pi_203493323
Ik zit zelf ook een beetje in een soortgelijke situatie. Onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever maar ik twijfelde al vanaf het moment dat ik te horen kreeg dat ik was aangenomen voor deze nieuwe job. Toch besloten om de overstap te maken daar ik al naar mijn vorige werkgever bevestigd had te vertrekken. Nu heb ik achteraf gezien best wel spijt en keer ik liever terug. Ben wel goed weggegaan daar en ze vonden het erg jammer dat ik vertrok, maar ze hebben naar mijn weten inmiddels al een vervanger. Zijn er mensen die een terugkeer hebben kunnen fixen bij hun vorige werkgever en hoe is dat uiteindelijk bevallen?
pi_203495525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:34 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wat voor werk is het eigenlijk?
pi_203496489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:24 schreef loveli het volgende:

[..]
Je vorige baan was ook niet alles, maar de flexibiliteit die je voor je gezinsleven had was waardevol, als ik het vorige topic goed begrijp.

Hoeveel van je huidige gemoedstoestand is te wijten aan een slechte combo van nieuw moeder zijn, alle covid-maatregelen en 2 weken na blue monday? Als je maar last had van 1 van die factoren, zou je er heel anders in staan, denk ik.
Nieuw moeder zijn heeft zeker een grote impact op mij. En indd icm corona was dat een extra domper. Ik ben nog zoekende naar de oude ik ( voordat ik moeder werd) want alles wat ik toen leuk vond (waaronder mijn vorige baan) is nu opeens niet meer leuk en wil ik wat anders.
pi_203496542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef redrum06 het volgende:
Ik zit zelf ook een beetje in een soortgelijke situatie. Onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever maar ik twijfelde al vanaf het moment dat ik te horen kreeg dat ik was aangenomen voor deze nieuwe job. Toch besloten om de overstap te maken daar ik al naar mijn vorige werkgever bevestigd had te vertrekken. Nu heb ik achteraf gezien best wel spijt en keer ik liever terug. Ben wel goed weggegaan daar en ze vonden het erg jammer dat ik vertrok, maar ze hebben naar mijn weten inmiddels al een vervanger. Zijn er mensen die een terugkeer hebben kunnen fixen bij hun vorige werkgever en hoe is dat uiteindelijk bevallen?
Vervelend dat je in dezelfde situatie zit. Ik voel en leef met je mee.
Bij mij hebben ze ook een vervanger gevonden en dat maakt het extra zuur.

Ik ben aan het twijfelen of ik binnenkort maar eens ga bellen naar mijn oude werkgever. Ik denk dat ik het wel ga doen…ik heb niets te verliezen
pi_203496556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:35 schreef Enawh het volgende:

[..]

Ik zeg het liever niet, omdat ik niet herkend wil worden.
pi_203496588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:34 schreef Naya1 het volgende:

Ik ben aan het twijfelen of ik binnenkort maar eens ga bellen naar mijn oude werkgever. Ik denk dat ik het wel ga doen…ik heb niets te verliezen
Ja, dit. Neem contact op :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')