SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Baby darling doll face honey
Wel intens maar op een andere manier. Andere levensfases ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?Wat dan
Dat is bij mij wel echt overduidelijk. Gewoon qua gevoelens en ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Jij bent ook al echt een stuk ouder natuurlijk. Dus daar kan ik nu nog niet alles over zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook zo, geilheid daalt met de jaren, dat is nu eenmaal de natuur dus de drempel ligt steeds hoger maar eigenlijk is dat dan helemaal niet erg, zolang je dat maar doorhebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geilheid zit in cement vastgeklonken aan verliefdheid anders valt het chemisch allemaal niet zo goed uit te leggen.
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik heb serieus 1,5 - 2 jaar geen date gehad trouwens.
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Dat gaat Victoria Falls worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te starenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'enquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'en
? Wantquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
heyy kijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.
quequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat Victoria Falls worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te staren
[ afbeelding ]
Ah ja. Dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..
Twee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat aan de ketamine dus?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Opschepperquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Haha watquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.
Oke boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
@:crack_ heb je @:mortaxx al geliked op tinder
@:fok-it @:chevycaprice
Je kunt het ook lastig verbergen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Roze olifantjes past meer bij paddo'squote:
Wanneer kunnen we weer eens Budate verwachten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat is wel mijn meest opvallende eigenschap afwijking.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het ook lastig verbergen.
Delirium?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Roze olifantjes past meer bij paddo's
Ja tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de slappies links laten liggen en je vastbijten in minimaal 9/10 op de Crackschaal.
Lekker biertje welquote:
Kom je hier langs?quote:
Juist niet balen, kun je samen met een warme onderbuik alle leuke dingen doen die de wereld te bieden heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Zou alleen wel balen zijn als ik verliefd zou worden als corona bijna ten einde is en we weer los kunnen gaan
Laat Krek eens met rust nare manquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
@:crack_ heb je @:mortaxx al geliked op tinder
@:fok-it @:chevycaprice
quote:
Over de datum of coronaquote:
Ja maar losgaan en genieten van het vrijgezelle leven. Is toch jammer als je dat precies nu overslaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet balen, kun je samen met een warme onderbuik alle leuke dingen doen die de wereld te bieden heeft.
Gooi je dan even een vlaai de auto in?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga langs de snelweg zitten!
Dwusterspotter!
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vindenquote:
Genoeg cavialovers hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vinden
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar losgaan en genieten van het vrijgezelle leven. Is toch jammer als je dat precies nu overslaat
Maarja valt over beide wel iets te zeggen
Ik wil je planten wel adopteren.quote:
Moet dat arme beest alweer verhuizenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vinden
Ik kan niet garanderen dat ide dan helemaal IN de auto terecht komtquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gooi je dan even een vlaai de auto in?
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkinquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je planten wel adopteren.
Nomnomquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ide dan helemaal IN de auto terecht komt
Maar als je even stopt kan dat wel geregeld worden
Hmm ja misschien heb je daar ook wel gelijk inquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.
Mweeeeeh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkin
Ik wil de boeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je planten wel adopteren.
Ahhw, toch moeten weggooien?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkin
Witte ridder gespotquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat Krek eens met rust nare man
En mij ook!!
Dus dat is een ja? @scrupuleusquote:
True that.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus dat is een ja? @:scrupuleus
Ja joh echt wel, of je moet echt totaal niet meer tegen het kleffe en soms benauwende energie slorpende kunnen van een prille verliefde relatie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja misschien heb je daar ook wel gelijk in
Nou, jij hebt nog geen tijd om dood te gaan zie ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 35 ongelezen boeken liggen
Mn leeslijst op GoodReads heeft nu bijna 700 titels.
Maar als je op familiebezoek gaat zullen ze toch wel zeker vlaai voor je regelen, of wat is de gelegenheid?quote:
Struggles.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja flikker er elke week wel eentje weg ondertussen.
Ja en serieus daten is toch ook gewoon een soort investment en als vrijgezel maakt het allemaal niet uit. Is veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh echt wel, of je moet echt totaal niet meer tegen het kleffe en soms benauwende energie slorpende kunnen van een prille verliefde relatie.
Die boeken kunnen ze gewoon mee in de oven schuiven, dan gaan ze mee naar het hiernamaalsquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan komen er dit jaar nog boeken uit die ik meteen wil lezenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, jij hebt nog geen tijd om dood te gaan zie ik
Jammerquote:
Ja dat is waar, heb je alleen met je eigen gevoelens wat te maken en kun je een ander niet kwetsen of pijn doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk
[..]
Ja en serieus daten is toch ook gewoon een soort investment en als vrijgezel maakt het allemaal niet uit. Is veel makkelijker
Pathologie hierheenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:56 schreef CherryLips het volgende:
En nog een stel true crime-boeken en boeken van pathologen.
Mortie is toch 1.60 en totaal niet gewild bij de vrouwen, zelfs niet als eeuwige vrijgezel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach mortie wil zich toch niet binden met een hippie
Mortie wil zich met helemaal niemand bindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mortie is toch 1.60 en totaal niet gewild bij de vrouwen, zelfs niet als eeuwige vrijgezel?
Ja precies datquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, heb je alleen met je eigen gevoelens wat te maken en kun je een ander niet kwetsen of pijn doen.
Hoop het ook ja, geen vlaai = geen kwiwiquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als je op familiebezoek gaat zullen ze toch wel zeker vlaai voor je regelen, of wat is de gelegenheid?
Hij is erg lief de laatste tijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mortie wil zich met helemaal niemand binden
Ik gok dat de foto's daarin pure horror zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef CherryLips het volgende:
O en dat boek over plastische chirurgie tijdens WOI komt ook nog van de zomer.
Dat is veiliger, ik loop meestal tegen het probleem aan dat ik anderen wel makkelijk verliefd maak en ook gelukkig maar dat ik mezelf vergeet in dat hele proces, ik leer het wel steeds beter.quote:
Wie heeft het hier over bindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is een actquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is erg lief de laatste tijd
Ze hadden er al een vitrine aan gewijd in het Imperial War Museum in Londenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat de foto's daarin pure horror zijn.![]()
Maar dat is aan jou wel besteed hč
Voelt als gisteren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het jaar 2002 geeft je gelijk.
Hmm, op welke manier vergeet je jezelf danquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is veiliger, ik loop meestal tegen het probleem aan dat ik anderen wel makkelijk verliefd maak en ook gelukkig maar dat ik mezelf vergeet in dat hele proces, ik leer het wel steeds beter.
Ik las knapperigquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en soepel en knappig was.
In het verleden vergat ik wel eens mijn eigen dingen nog te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, op welke manier vergeet je jezelf dan
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat de foto's daarin pure horror zijn.![]()
Maar dat is aan jou wel besteed hč
Je eigen hobby's of wat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het verleden vergat ik wel eens mijn eigen dingen nog te doen.
Wat is daar anders aan de gewone roomvlaai?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in Zwitserse roomvlaai.
Ik ben een pleaser dus het is zowel voor het lijdende voorwerp als voor mezelf heel erg prettig om verliefd te zijn, zelfs op mij speciaal omdat ik dat trekje heb, echter haal ik dat pleasen en verliefd zijn wel eens door elkaar voor mezelf en dan ben ik alleen maar aan het pleasen, dat is ongelijk en niet eerlijk tegenover de ander die dan wellicht denkt dat ik net zo verliefd ben als dat zij is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, op welke manier vergeet je jezelf dan
Ja jezelf kunnen wegcijferen is geen goede eigenschap, uiteindelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het verleden vergat ik wel eens mijn eigen dingen nog te doen.
Ja bijvoorbeeld. Weekenden liever samen besteden en dan wat andere dingen laten varen. Tegenwoordig let ik daar wel wat beter op.quote:
Oh, stond dat er niet.quote:
Twee dates met dezelfde dame. Maar geen succesquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heyy kijkmaar geen successen?
[..]
que
Hier zitten Kwiwi's op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan de gewone roomvlaai?
Op de langere termijn niet inderdaad. Heb op allerlei manieren wel veel geleerd over mezelf door relaties.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jezelf kunnen wegcijferen is geen goede eigenschap, uiteindelijk.
Trappen veel mensen in wel die niet zoveel ervaring hebben in relaties, die hebben in verliefde staat alleen oog voor elkaar en dan is het verliefde er vanaf gesleten en dan sta je met twee eenlingen ineens.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Weekenden liever samen besteden en dan wat andere dingen laten varen. Tegenwoordig let ik daar wel wat beter op.
Niet op korte termijn, vermoed ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer eens Budate verwachten?
Ahh zo, dat lijkt me wel lastig jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een pleaser dus het is zowel voor het lijdende voorwerp als voor mezelf heel erg prettig om verliefd te zijn, zelfs op mij speciaal omdat ik dat trekje heb, echter haal ik dat pleasen en verliefd zijn wel eens door elkaar voor mezelf en dan ben ik alleen maar aan het pleasen, dat is ongelijk en niet eerlijk tegenover de ander die dan wellicht denkt dat ik net zo verliefd ben als dat zij is.
Zoiets, denk ik of zo.
Hmm, ja dat gaat ook alleen goed zolang het daten goed gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Weekenden liever samen besteden en dan wat andere dingen laten varen. Tegenwoordig let ik daar wel wat beter op.
Iemand uit mijn vriendengroep hebben we tussen zijn 18 en 23e levensjaar nauwelijks gezien omdat hij echt alleen nog maar bij zijn vriendin zat, die trok het in het extreme door. Daarna ook nooit meer een relatie gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trappen veel mensen in wel die niet zoveel ervaring hebben in relaties, die hebben in verliefde staat alleen oog voor elkaar en dan is het verliefde er vanaf gesleten en dan sta je met twee eenlingen ineens.
Daar willen ze tegenwoordig ook vaak die ene ware vinden, of ik ben niet doortastend genoegquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over binden
Het ging over tinder toch
Die is gelijk genezen, bro's before ho's.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand uit mijn vriendengroep hebben we tussen zijn 18 en 23e levensjaar nauwelijks gezien omdat hij echt alleen nog maar bij zijn vriendin zat, die trok het in het extreme door. Daarna ook nooit meer een relatie gehad.
Bij mijn langste relaties ging dat echt vanzelf. Bij een relatie die daartussen zat was het een iets andere insteek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja dat gaat ook alleen goed zolang het daten goed gaat natuurlijk.
Geen idee, ik ken wel Bolke (quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan de gewone roomvlaai?
quote:
Scruppiepuppiequote:
Alle relaties zijn zo enorm verschillend vind je niet, ligt dat nou aan mij of wat want ik zie dat bij anderen vaak minder sterk?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn langste relaties ging dat echt vanzelf. Bij een relatie die daartussen zat was het een iets andere insteek.
Het kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar willen ze tegenwoordig ook vaak die ene ware vinden, of ik ben niet doortastend genoeg
Huehuehuequote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Me zo maar eens klaarmaken voor de massage
Wereld van verschil.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle relaties zijn zo enorm verschillend vind je niet, ligt dat nou aan mij of wat want ik zie dat bij anderen vaak minder sterk?
Mr expert speakingquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het kan
Maar het is niet Tinders enige doeleinde
Klinkt als een wanhopig vrouwtje die denkt alleen dat ene vriendje te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Goede vriendin van de aardbodem verdwenen toen ze een relatie had, en als we dan eens afspraken kon dat alleen als haar vriend moest werken in haar vakantie.
Was eens zo dat we een dagje gingen winkelen in de stad waar hij woonde. Hij was werken. Op een gegeven moment belde hij dat hij een paar uurtjes eerder stopte met werken. Ik werd subtiel naar het station gebrachtOké doei!
Of een dagje naar pretpark, hebben we een datum geprikt waarop dat park niet al om vijf uur dicht ging. Zij al in de middag van 'ik ben het zat ik wil naar huis', ik wist het nog even te rekken. De trein naar huis stopte oa in zijn woonplaats, dus toen hij daar stopte belde ze hem dat hij de oven aan kon zetten voor de pizza en stapte ze uit. Oké doei. Ook al zouden wij wat in Utrecht gaan eten. Liet ze me zo achter. Was echt genieten.
Ja die ken ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wereld van verschil.
Ik heb vrienden die maar bij elkaar zijn om het bij elkaar zijn
Nee die heb ik gelukkig niet, zoiets zou ik dan ook constant zeggen tegen beidenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wereld van verschil.
Ik heb vrienden die maar bij elkaar zijn om het bij elkaar zijn
Ze zijn nu al een jaar of 14 getrouwd ondertussen, maar vond het wel waardeloos om me steeds daarnaar te moeten schikken. Toedeledokie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een wanhopig vrouwtje die denkt alleen dat ene vriendje te kunnen krijgen.
Klinkt als een echt goede vriendin.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Goede vriendin van de aardbodem verdwenen toen ze een relatie had, en als we dan eens afspraken kon dat alleen als haar vriend moest werken in haar vakantie.
Was eens zo dat we een dagje gingen winkelen in de stad waar hij woonde. Hij was werken. Op een gegeven moment belde hij dat hij een paar uurtjes eerder stopte met werken. Ik werd subtiel naar het station gebrachtOké doei!
Of een dagje naar pretpark, hebben we een datum geprikt waarop dat park niet al om vijf uur dicht ging. Zij al in de middag van 'ik ben het zat ik wil naar huis', ik wist het nog even te rekken. De trein naar huis stopte oa in zijn woonplaats, dus toen hij daar stopte belde ze hem dat hij de oven aan kon zetten voor de pizza en stapte ze uit. Oké doei. Ook al zouden wij wat in Utrecht gaan eten. Liet ze me zo achter. Was echt genieten.
Terecht. Lekker laten stikken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nu al een jaar of 14 getrouwd ondertussen, maar vond het wel waardeloos om me steeds daarnaar te moeten schikken. Toedeledokie.
M'n zus had ook zulke actiesquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als een echt goede vriendin.
Daarom, zoals met alles in het leven, heel erg graag of niet en anders rot maar lekker opquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nu al een jaar of 14 getrouwd ondertussen, maar vond het wel waardeloos om me steeds daarnaar te moeten schikken. Toedeledokie.
Warme persoonlijkheidquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met wurgenquote:
Kon je moeder toch zelf de hond uitlaten :pquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had ook zulke actiesDan had ze op zaterdag met d'r vriend afgesproken. Hij kwam haar altijd rond 1 uur ophalen. Dus zij wilde als eerste onder de douche en dan was ze een uur bezig op de badkamer. En we hadden de hond nog. Dus dan zei m'n zus elke keer 'als ik eerder mag douchen laat ik nog snel de hond uit'. Maar dat redde ze nooit dus dan kon ik pas om 1 uur onder de douche en stond m'n moeder onderaan de trap te gillen dat de hond heel nodig eruit moest. Zo vaak gebeurd
Nee want die had het 's ochtends al gedaan en ging boodschappen doen en ging elke zaterdag naar m'n grootouders en het was ook onze hond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met wurgen
[..]
Kon je moeder toch zelf de hond uitlaten :p
Ja dat is ook wel een naaistreek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want die had het 's ochtends al gedaan en ging boodschappen doen en ging elke zaterdag naar m'n grootouders en het was ook onze hond.
Ik wilde het best doen, maar vond het gewoon een kutstreek
Ik heb FOK! om me door eenzame tijden heen te trekken. Maar buiten dat was ik toen ook nog vrij ondernemend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook.
En mensen die totaal niet alleen kunnen zijn.
Ik kan je wat verhalen vertellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die heb ik gelukkig niet, zoiets zou ik dan ook constant zeggen tegen beiden
Nou, met douchen etc. ben ik al een half uur kwijt, dus ehhh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een naaistreek.
Wat moet ze sowieso een uur in die badkamer doen.
Douchen, scheren, make-up op, haar doen, dat duurt geen uur toch
Sommige relaties bestaan slechts uit samen een zak chips leegvreten, Netflixen en wat aan elkaars geslachtdeel friemelen tussen de afleveringen door.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb FOK! om me door eenzame tijden heen te trekken. Maar buiten dat was ik toen ook nog vrij ondernemend.
[..]
Ik kan je wat verhalen vertellendat sommige mensen dan nog bij elkaar blijven begrijp ik echt niet. Maar het zijn ook mensen die een vrij kleine "cirkel" hebben. Die leven waar ze leven en daarbuiten is niet zoveel behalve vakanties waar ze dan een mooi fotoboek van maken dat precies hetzelfde is als het andere stel die daar op vakantie geweest is.
Wtf doe je een half uur onder de douche. Ik ben met 3 tot 4 minuten klaar. Met scheren erbij 7 ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, met douchen etc. ben ik al een half uur kwijt, dus ehhh.
zin in chips nu.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige relaties bestaan slechts uit samen een zak chips leegvreten, Netflixen en wat aan elkaars geslachtdeel friemelen tussen de afleveringen door.
Nee nee, douchen etc. Haar duurt het langste en na het douchen komt de huidverzorging ook nog.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf doe je een half uur onder de douche. Ik ben met 3 tot 4 minuten klaar. Met scheren erbij 7 ofzo.
Afdrogen en aankleden doe ik langer over
Ah oke. Het etc gedeelte vreet dus vooral tijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee nee, douchen etc. Haar duurt het langste en na het douchen komt de huidverzorging ook nog.
Wel allemaal in de badkamer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke. Het etc gedeelte vreet dus vooral tijd
Ja want dan blijf je lekker warm. Dat snap ik welquote:
Maar haar kost ook gewoon tijd, wassen, conditioner moet intrekken enzo. Maar da's een kwestie van wasvolgorde aanpassen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want dan blijf je lekker warm. Dat snap ik wel
Ja dat probleem heb ik niet. Zoveel haar heb ik niet en ik heb 2in1 shampoo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar haar kost ook gewoon tijd, wassen, conditioner moet intrekken enzo. Maar da's een kwestie van wasvolgorde aanpassen.
Denk ook niet dat je de eerste bent die deze grapjes maaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik sprak net iemand en die heet Loodzwaar met zijn achternaam, dus ik was al steeds flauwe grapjes aan het maken tussendoor "Ja ik hoop dat je het niet te zwaar inziet" "Ik zou daar zelf niet te zwaar aan tillen joh" en die gast werd steeds stiller
Ik kreeg dan ook heel sterk dit gevoelquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je de eerste bent die deze grapjes maakt
Ik verbaas me echt soms over de dingen waar men nog geld voor durft te vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:48 schreef Karzai het volgende:
Net de meest wanstaltige creatie in de winkel gezet. Een knutselwerk van de aardappeleters van papier maché.
Zeker twee meter groot. Benieuwd wie dat gaat kopen
Ja dat laatste heb ik soms eerderquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verbaas me echt soms over de dingen waar men nog geld voor durft te vragen.
Maar goed, van de andere kant verbaasd het me ook waar mensen nog geld aan uitgeven.
Oh ja, het stoort me verder niet, het is hun eigen geld, daar mee mogen ze doen wat ze willen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik soms eerder
En aan de andere kant, boeiend allemaal
Kies voor het laatste en doneer de rest van je geld aan écht arme mensenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben stapelgek op spullen en mooie dingen en luxe hebbedingetjes maar ik zou ook volledig gelukkig zijn met drie onderbroeken, een grote backpack, een fles whisky voor nood, mijn ringen, een hippe flapperbroek, een tandenborstel, mijn frisse gezondheid en een schatkaart.
Scheer ook je benen, oksels en kruis maar eens binnen 5 minutenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf doe je een half uur onder de douche. Ik ben met 3 tot 4 minuten klaar. Met scheren erbij 7 ofzo.
Afdrogen en aankleden doe ik langer over
Als ik alles moet doen is het max een kwartiertje douchen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheer ook je benen, oksels en kruis maar eens binnen 5 minuten
Ruikt naar een stapeldossiertje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier US ook zo’n flierefluiter.
https://www.nu.nl/binnenl(...)l#coral_talk_wrapper
Oh shit jij hier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelijk twee gekocht, eindelijk gezelligheid in huis
Ik zou echt heel simpel kunnen leven, in een klein maar knus huisje, met boeken en een hondquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben stapelgek op spullen en mooie dingen en luxe hebbedingetjes maar ik zou ook volledig gelukkig zijn met drie onderbroeken, een grote backpack, een fles whisky voor nood, mijn ringen, een hippe flapperbroek, een tandenborstel, mijn frisse gezondheid en een schatkaart.
Tiny Housequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou echt heel simpel kunnen leven, in een klein maar knus huisje, met boeken en een hond
Is er maar een van gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelijk twee gekocht, eindelijk gezelligheid in huis
Ja zie ik mezelf ook wel in wonen. Minimalistisch leven.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou best iets voor mij zijn.
Pas je helemaal niet in johquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik moddervet ben?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pas je helemaal niet in joh
Maar zie het wel voor me
Nee! Nooit. Gewoon grootquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik moddervet ben?
Nou, vooruit danquote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:24 schreef Karzai het volgende:
Half uurtje nog, veel verkocht vandaag
In Hong Kong gaan wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow ja. ik was je aantrekkingskracht tot bejaardenwoningen even vergetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan
Maar een klein huisje.. Gewoon woonkamer, keuken op de begane grond, slaapkamer en badkamer op de eerste etage en een klein zoldertje. Zou prima zijn
Niks mis mee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja. ik was je aantrekkingskracht tot bejaardenwoningen even vergeten![]()
Hier woonden ooit paters. Hun begraafplaats is nog steeds hier in de binnentuinquote:
Ik niet, heb ruimte nodigquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou echt heel simpel kunnen leven, in een klein maar knus huisje, met boeken en een hond
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier woonden ooit paters. Hun begraafplaats is nog steeds hier in de binnentuin![]()
![]()
Oh coolquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier woonden ooit paters. Hun begraafplaats is nog steeds hier in de binnentuin![]()
![]()
quote:
Ik heb gehoord dat er 1 nog leeft, dus als die gaat hemelen, wordt hij mijn buurman..quote:
Bejaardenwoningen zijn gelijkvloersquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja. ik was je aantrekkingskracht tot bejaardenwoningen even vergeten![]()
Das waarquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bejaardenwoningen zijn gelijkvloers
M'n ouders hebben een dierenbegraafplaats in de tuin.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Hier zaten ooit bankmedewerkers te vergaderenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit ontelbare koeienbotten en Duitse gokfiches in mijn tuin gevonden, plus een enorme vuurplaats.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een dierenbegraafplaats in de tuin.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En daarna met die stokjes eten
I stumble into townquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En daarna met die stokjes eten
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
I stumble into town
Just like a sacred cow
Visions of swastikas in my head
Plans for everyone
It's in the white of my eyes
nu heb ik dat nr in m'n hoofdquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I stumble into town
Just like a sacred cow
Visions of swastikas in my head
Plans for everyone
It's in the white of my eyes
Tenzij traplift.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bejaardenwoningen zijn gelijkvloers
Ik stond bij het Kruidvat bij het snoep te kwijlen maar die open grabbelbakken staan me tegenwoordig een beetje tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een lolly met colasmaak
Lekker joh al die kindjes die daar met hun snottebellenvingers in zitten te graaienquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond bij het Kruidvat bij het snoep te kwijlen maar die open grabbelbakken staan me tegenwoordig een beetje tegen.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker joh al die kindjes die daar met hun snottebellenvingers in zitten te graaien![]()
Ik vind altijd zo matig dat meeste snoep altijd zo hard is terwijl het zacht hoort te zijn.quote:
Helemaal ingedroogd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind altijd zo matig dat meeste snoep altijd zo hard is terwijl het zacht hoort te zijn.
Ik zie leuke horrorfilms op Disneyquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind altijd zo matig dat meeste snoep altijd zo hard is terwijl het zacht hoort te zijn.
Ja bah. Jamin heeft dat iets minder maar betaal je ook voor.quote:
Vertelquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie leuke horrorfilms op Disney
Uit China komt alleen maar WAARHEID dat weet iedereen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker een wanstaltige fusion pizza maken met pindasaus en gehaktballetjes
De eerste ken ik niet maar ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ready Or Not en The Hills Have Eyes
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker een wanstaltige fusion pizza maken met pindasaus en gehaktballetjes
Twee jaar geleden in de bios gezien, vond hem tof.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
De eerste ken ik niet maar ziet er wel leuk uit.
Ik ga hem binnenkort kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar geleden in de bios gezien, vond hem tof.
quote:
Het is toch 'Ready Or Not Here I Come'quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ready Or Not en The Hills Have Eyes
Oke nu ga ik niet meer Googlen, kinderfilms heeft niet zo mijn interesse.quote:
Nee is een supermooie film met Reese Metdrlepel. Jan-ken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke nu ga ik niet meer Googlen, kinderfilms heeft niet zo mijn interesse.
Heb ik het verkeerde voor me?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is een supermooie film met Reese Metdrlepel. Jan-ken.
Of hun poepvingers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker joh al die kindjes die daar met hun snottebellenvingers in zitten te graaien![]()
Of van die vieze ouwe wijven die thuis garnalen pellen met hun kromme gele visvingersquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens werd die snoep van look-o-look vroeger door mensen thuis ingepakt als bijbaantje. Ook niet al te fris.
Dat wordt toch door Chinezen gedaan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of van die vieze ouwe wijven die thuis garnalen pellen met hun kromme gele visvingers
Of van die vieze ouwe spleetwijven die thuis garnalen pellen met hun kromme gele visvingersquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt toch door Chinezen gedaan?
Goorquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of van die vieze ouwe spleetwijven die thuis garnalen pellen met hun kromme gele visvingers
Wollah ik eet nooit meer garnaal habibiquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Karzai het volgende:
Dat wordt tegenwoordig in Marokko gedaan garnalen pellen
Oeh dit wil ik zien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ntr.nl/Toms-Schotland/495
@:UitStraling
Huispak beste pak.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat 8k straks eerst ga douchen en daarna mijn huispak aantrek
Ik niet, stoor me vaak aan Nederlanders in Schotland, weet niet precies waarom maar het is wel zoquote:
Is Tom trouwens geen Engelsman?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik niet, stoor me vaak aan Nederlanders in Schotland, weet niet precies waarom maar het is wel zo
Ik durfde jou niet te mentionen, omdat je hier niet altijd meer komt...quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik niet, stoor me vaak aan Nederlanders in Schotland, weet niet precies waarom maar het is wel zo
Oh nog erger dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Tom trouwens geen Engelsman?
Ja van moeders kant..quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Tom trouwens geen Engelsman?
Helemaal goed joh!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik durfde jou niet te mentionen, omdat je hier niet altijd meer komt...![]()
![]()
Laat 'm maar lekker naar Engeland gaan danquote:
Hier vangen, diepgevroren naar Marokko vliegen, daar laten pellen door van die mensjes die dat voor 3 cent per dag willen doen, en dan terugvliegen. Is het goedkoopst. En fuck le milieu weetjequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Karzai het volgende:
Dat wordt tegenwoordig in Marokko gedaan garnalen pellen
Hee Foshyquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laat 'm maar lekker naar Engeland gaan dan![]()
Oei dat klinkt wel heftigquote:
Sassenachquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laat 'm maar lekker naar Engeland gaan dan![]()
Qua oppervlakte en inwonertal wel ja. Daar is het ook wel mee gezegd.quote:
In Schotland lopen vast alleen pareltjes rond.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
England![]()
Engeland is een aangeharkt tuintje voor halfzachte behoeftigen en opportuun volk.
En toch hebben ze jullie G E K O L O N I S E E R Dquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
England![]()
Engeland is een aangeharkt tuintje voor halfzachte behoeftigen en opportuun volk.
Alleen barre mannenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Schotland lopen vast alleen pareltjes rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |